Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Huldiging Cambuur

Gestart door Unknown, mei 04, 2013, 18:45:26

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

Er zal wel veel kritiek komen, maar ik heb me prima vermaakt!

Dokkumer

Citaat van: klompke op mei 06, 2013, 20:38:49
Vrijdagnacht niets gezien omdat we met zijn allen aan het werk waren nu keek je tegen een zwart hek aan. Naar huis dan maar op tv twee keer mis gelopen dus. Maar als ik zie en hoor wat er nu op tv was denk ik dat vrijdagnacht het spontane feestje vele malen gezelliger is geweest. En ja moet het met jullie eens zijn mensen die altijd in het stadion zijn hebben deze avond gemist vanwege dat fantastische uitzicht van zwart zeil. Dus veel vaste supporters hebben alleen iets gehoord en niets gezien.

Hoop dat degene die er wel wat van mee hebben gekregen een mooie avond hebben gehad.

groet Klompke
Kan er ook niet met mijn beetje verstand bij dat voor jullie als vrijwilligers -die vaak dag en nacht voor Cambuur bezig zijn- geen plek geregeld is. Jullie moeten vaak genoeg wat missen en dan dit ook nog. Ontzettend jammer!

Leovardia

Citaat van: pvanbuijtene op mei 06, 2013, 19:59:56

Wat een klotehuldiging.. langdradig begin en geen cambuurnummers...
Had er meer van gehoopt in ieder geval..

Hier sluit ik mij volledig bij aan. We hebben potdomme prachtige Cambuur/Liwadden liederen. En dan 'ladies en gentlemen' de hele tijd werd ik ook flauw van. Wat mij betreft een tegenvaller. Maaaaaar........... DE SCHAAL DIE IS VAN ONS!!!

p.s. Ik gooi de Liwadder tango er nog maar eens voor....
Kent skele juh.

Lore

Tsjah, elke simpele ziel kan uitrekenen dat het nooit, nooit gaat passen daar. Maar waar dan? Die randen aan de zijkant zullen ongetwijfeld voor veiligheid er zijn. Als er nu iets misgaat kunnen die hekken snel open en kan iedereen weg komen.

Kunnen er meer mensen op het zaailand?

scclwd

Citaat van: klompke op mei 06, 2013, 20:38:49
Vrijdagnacht niets gezien omdat we met zijn allen aan het werk waren nu keek je tegen een zwart hek aan. Naar huis dan maar op tv twee keer mis gelopen dus. Maar als ik zie en hoor wat er nu op tv was denk ik dat vrijdagnacht het spontane feestje vele malen gezelliger is geweest. En ja moet het met jullie eens zijn mensen die altijd in het stadion zijn hebben deze avond gemist vanwege dat fantastische uitzicht van zwart zeil. Dus veel vaste supporters hebben alleen iets gehoord en niets gezien.

Hoop dat degene die er wel wat van mee hebben gekregen een mooie avond hebben gehad.

groet Klompke

Ik begrijp niet waar jij het over hebt. Vrijdagavond was geweldig, maar vanavond was ook fantastisch. Vreselijk sneu dat je er niet in kon, maar wat hadden ze dan moeten doen? Iedereen met een seizoenkaart binnen laten en de rest later of niet? Misschien iets eerder van huis moeten gaan?

Leovardia

Citaat van: scclwd op mei 06, 2013, 21:02:48
Ik begrijp niet waar jij het over hebt. Vrijdagavond was geweldig, maar vanavond was ook fantastisch. Vreselijk sneu dat je er niet in kon, maar wat hadden ze dan moeten doen? Iedereen met een seizoenkaart binnen laten en de rest later of niet? Misschien iets eerder van huis moeten gaan?

apart vak vooraan voor mensen met een seizoenkaart, is zo gerealiseerd toch?
Kent skele juh.

scclwd

Citaat van: Leovardia op mei 06, 2013, 20:57:21
Hier sluit ik mij volledig bij aan. We hebben potdomme prachtige Cambuur/Liwadden liederen. En dan 'ladies en gentlemen' de hele tijd werd ik ook flauw van. Wat mij betreft een tegenvaller. Maaaaaar........... DE SCHAAL DIE IS VAN ONS!!!

p.s. Ik gooi de Liwadder tango er nog maar eens voor....

Niet mee eens, die Ritsko van Vliet deed het heel leuk. En wat voor liederen bedoel je? Ik heb het woanskip gehoord, en een aantal andere lekkere meezingers.

scclwd

Citaat van: Leovardia op mei 06, 2013, 21:04:24
apart vak vooraan voor mensen met een seizoenkaart, is zo gerealiseerd toch?

Hoe wil je dat hebben dan?

CambuurAmersfoort

Vond t prachtig feestje!! Tuurlijk kunnen er dingen beter en t is inderdaad onbegrijpelijk dat het plein niet beter is gebruikt maar sfeer was prachtig, er straalde eenheid vanaf en henk sprak hele mooie woorden. Laten we vooral trots zijn!
Geen spijt dat ik er dagje vrij voor heb genomen.

oost058

Citaat van: pvanbuijtene op mei 06, 2013, 19:59:56
Wat veel mensen!!

Wat een klotehuldiging.. langdradig begin en geen cambuurnummers...
Had er meer van gehoopt in ieder geval..



Op zich wel mee eens. Werd ook doodgeluld door Ritsko. Opmerking over vuurwerk was ook achterlijk. En Crone sloeg helemaal een flater met die penning. Heeft ook niet het lef om even in te gaan op het publiek met de "stadionwens".
Toch zaten er wel een paar mooie momentjes in, met Rose, en Henk de Jong bijvoorbeeld. En Siepie aan het begin

scclwd

Citaat van: oost058 op mei 06, 2013, 21:08:12
Op zich wel mee eens. Werd ook doodgeluld door Ritsko. Opmerking over vuurwerk was ook achterlijk. En Crone sloeg helemaal een flater met die penning. Heeft ook niet het lef om even in te gaan op het publiek met de "stadionwens".
Toch zaten er wel een paar mooie momentjes in, met Rose, en Henk de Jong bijvoorbeeld. En Siepie aan het begin

Toch leuk dat ze die penning krijgen? Crone kan het eigenlijk nooit goed doen. Maar is altijd wel bij cambuur, op de fiets.

Dokkumer

Citaat van: scclwd op mei 06, 2013, 21:02:48
Ik begrijp niet waar jij het over hebt. Vrijdagavond was geweldig, maar vanavond was ook fantastisch. Vreselijk sneu dat je er niet in kon, maar wat hadden ze dan moeten doen? Iedereen met een seizoenkaart binnen laten en de rest later of niet? Misschien iets eerder van huis moeten gaan?
Laat ik het zo zeggen, waarom niet een speciale plek voor mensen die het hele seizoen in touw zijn geweest voor de club -dus vooral voor de supporters- en daarom veel hebben moeten missen van de (thuis)wedstrijden.
Daar kun je toch rekening mee houden lijkt me?

scclwd

Cambuur op teletekst sbs6. Veel meer mensen op de been dan verwacht, massale belangstelling,  omliggende straten ook vol met mensen.  |:) |:) |:)

Dokkumer

Citaat van: scclwd op mei 06, 2013, 21:13:15
Toch leuk dat ze die penning krijgen? Crone kan het eigenlijk nooit goed doen. Maar is altijd wel bij cambuur, op de fiets.
Penning is een standaard gebaar, kregen ze bij mijn weten in '92 en '98 ook al. Maar een beetje dom staan hinniken terwijl de aanhang de stadionwens scandeert... Dan snap je er niks van lijkt me. Maak dan een opmerking dat er achter de schermen hard gewerkt wordt en dat er positieve ontwikkelingen zijn.

scclwd

Citaat van: Dokkumer op mei 06, 2013, 21:16:12
Laat ik het zo zeggen, waarom niet een speciale plek voor mensen die het hele seizoen in touw zijn geweest voor de club -dus vooral voor de supporters- en daarom veel hebben moeten missen van de (thuis)wedstrijden.
Daar kun je toch rekening mee houden lijkt me?

Eigenlijk vind ik dat ook, nu ik er over nadenk. Maar dan alleen voor de vrijwilligers. Het is geen doen seizoenkaarthouders, andere echte supporters en gloryhunters te scheiden bij de ingang.