Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Huldiging Cambuur

Gestart door Unknown, mei 04, 2013, 18:45:26

Vorige topic - Volgende topic

DonHenkie

Inmiddels wordt het plein al afgezet met hekken... jammer

GerardFraneker

Het hele terrein is afgezet inderdaad met hekken.  :|
Kist nu ook mooi zien hoe de manen de Oldehove versieren!
|:)

Unknown

#62
Jezus, helemaal afgezet met hekken...wat een idioten. KAn toch nooit goed komen dit..wordt veel te vol. plus zal wel fouilleren worden.

GerardFraneker

Citaat van: Unknown op mei 06, 2013, 15:18:51
Jezus, helemaal afgezet met hekken...wat een idioten. KAn toch nooit goed komen dit
Straks krijg je het vaste praatje van: van de politie mogen erniet meer mensen binnen gelaten worden.
Had het lekker open gehouden zonder hekken

DonHenkie

Zet die tenten gewoon lekker op de weg, hekken weg.. is er gelijk al veel meer plaats voor mensen

Andre-Lwd

Alles gewoon weg, alleen nog een bierhok open  :y

@Dokkumer, er is ruimte voor rolstoelgebruikers, zie tweet Gem.Leeuwarden

Viper

WTF, hekken? Hoe bedenk je het?

gobo

Citaat van: DonHenkie op mei 06, 2013, 15:22:58
Zet die tenten gewoon lekker op de weg, hekken weg.. is er gelijk al veel meer plaats voor mensen

Wij zijn cambuur. Als wij meer ruimte willen, dan maken we meer ruimte.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Viper



Nu dat lelijke bakje er nog af.

Andre-Lwd

Ik zie nu pas via die webcam inderdaad die hekken  :wall, de Gemeente snapt er ook echt helemaal niks van he.

Westerpark

Hekken? JA hoor ik was er al bang voor.
Trieste bende!  :zucht


Westerpark

Vanavond bij toespraak Crone:

:0= CRONE, CRONE, BAKJE MUT ERAF!

Viper

Waarom zetten ze niet gewoon alleen de weg af met hekken, straks krijg je waarschijnlijk verdrukkingen, etc. Er komen echt wel meer dan 10.000 mensen, hoor.

Westerpark

Moet zeggen dat ik het kampioensshirtje wel fraai vind.
Mooie artistieke bewerking, hoeft niet traditioneel als het geen officiƫle kleding is maar slechts een gratis sponsor shirt.
En dat CH18 er zo op inhaakt, tja...

Andre-Lwd

Citaat van: Viper op mei 06, 2013, 15:54:37
Waarom zetten ze niet gewoon alleen de weg af met hekken, straks krijg je waarschijnlijk verdrukkingen, etc. Er komen echt wel meer dan 10.000 mensen, hoor.

Inderdaad, die hekken desnoods direct voor Tresoar Afuk etc langs. de groene weg wordt toch afgesloten, zie het probleem niet dan, prutsers.