Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Huldiging Cambuur

Gestart door Unknown, mei 04, 2013, 18:45:26

Vorige topic - Volgende topic

Bascambuur

Citaat van: John Hiatt op mei 04, 2013, 20:59:21
Kijk nu al uit naar de toespraak van Crone...
Sowieso lijkt het wel een feestje te worden van Gemeente Leeuwarden als ik die persberichten lees. Gelukkig  heb ik  het echte feest vrijdag al meegemaakt, want heb mijn  twijfels over morgen!

SCCornjum

Citaat van: John Hiatt op mei 04, 2013, 20:59:21
Kijk nu al uit naar de toespraak van Crone...

:0= WAAAAAR BLIJFT DAT STADION, WAAR BLIJFT DAT STADION, WAAR BLIJFT DAT STADION, WAAR BLIJFT DAT STADION ......
Watching Football Is Not A Crime

Unknown

Citaat van: Bascambuur op mei 05, 2013, 11:19:02
Sowieso lijkt het wel een feestje te worden van Gemeente Leeuwarden als ik die persberichten lees. Gelukkig  heb ik  het echte feest vrijdag al meegemaakt, want heb mijn  twijfels over morgen!

Ik heb ook mijn twijfels.
Seizoenkaarthouders en jongens die vaak aanwezig waren, de echte supporters vooraan. Zal nu wel volstaan met feestvier volk dat niet eens weten hoe je Cambuur schrijft.
Of compleet afgezet met hekken plus strenge controle op vuurwerk en drank.

Nou ja we zien wel... Echte feest moment is indd al geweest...onvergetelijk afgelopen vrijdag  |:)

Lwdscc

Huldiging wordt ook live uitgezonden op Omrop Fryslan vanaf 7 uur....

Ronald

Ik kan er morgen niet bij zijn omdat de vrouw moet werken en ik op de kids moet passen anders was ik ook niet gegaan. Voor mij is de echte huldiging vrijdagavond/nacht al geweest, eerst in Rotterdam en later in het stadion.  ONVERGETELIJK.

Ronnie tng

Citaat van: Ronald op mei 05, 2013, 15:08:06
Ik kan er morgen niet bij zijn omdat de vrouw moet werken en ik op de kids moet passen anders was ik ook niet gegaan. Voor mij is de echte huldiging vrijdagavond/nacht al geweest, eerst in Rotterdam en later in het stadion.  ONVERGETELIJK.

Anders was je ook niet gegaan? Ik begrijp dat er vrijdag een groot feest is gevierd maar dit feest bij de Oldehove kijken we ook al lange tijd naar uit. Ik verwacht maandag 1 grote gekke boel!  :y

Destroyer

Citaat van: Ronald op mei 05, 2013, 15:08:06
Ik kan er morgen niet bij zijn omdat de vrouw moet werken en ik op de kids moet passen anders was ik ook niet gegaan. Voor mij is de echte huldiging vrijdagavond/nacht al geweest, eerst in Rotterdam en later in het stadion.  ONVERGETELIJK.

Met alle respect het was geweldig feesten in Rotterdam. Toen ik terug kwam aardig in het stadion. Viel ietwat tegen. Hoop dat morgenavond de kers op de taart wordt! Onder een toeziend oog van die scheve ouwe!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Ronnie tng op mei 05, 2013, 15:11:48
Anders was je ook niet gegaan? Ik begrijp dat er vrijdag een groot feest is gevierd maar dit feest bij de Oldehove kijken we ook al lange tijd naar uit. Ik verwacht maandag 1 grote gekke boel!  :y
1 grote feestende mensen massa  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Citaat van: Destroyer op mei 05, 2013, 15:58:32
Met alle respect het was geweldig feesten in Rotterdam. Toen ik terug kwam aardig in het stadion. Viel ietwat tegen. Hoop dat morgenavond de kers op de taart wordt! Onder een toeziend oog van die scheve ouwe!

Jaja, ik zal keurig vanaf de zijkant toekijken hoe jullie tekeer gaan :devil

Destroyer

Citaat van: Dokkumer op mei 05, 2013, 16:36:40
Jaja, ik zal keurig vanaf de zijkant toekijken hoe jullie tekeer gaan :devil

:devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

pvanbuijtene

Citaat van: Destroyer op mei 05, 2013, 15:58:32
Met alle respect het was geweldig feesten in Rotterdam. Toen ik terug kwam aardig in het stadion. Viel ietwat tegen. Hoop dat morgenavond de kers op de taart wordt! Onder een toeziend oog van die scheve ouwe!

Wedstrijd en 20min na de wedstrijd was t leuk. Maar sfeer werd aardig verminderd door de soms domme liedjes en zangers en zangeressen die optraden.. daarnaast was t voor vele ook 4,5uur wachten tot spelers kwamen waar je door nodige alcohol behoorlijk gaar werd , desondanks vond ik t t wachten zeker waard en mogen we trots zijn op de duizenden mensen die er midden in de nacht waren.... de beelden zorgen er wel voor dat t mooier lijkt dat t was.. kan me voorstelld dat bijna alles trgenvalt as je in rotterdam bent geweest!!

oost058

De vrouw moet bij mij ook werken maar ik neem de kids (6 en 1) gewoon mee!!! En wat nou, feestje gemeente, die schreeuwen we gewoon plat! Fakkels aan, zingen, schreeuwen, gekkeboel.

:0= WIJ ZIJN CAMBUUR, CAMBUUR LEEUWARDEN!!!

|:) |:) |:)

Southman

Heb me vrijdag ook mateloos geïrriteerd aan die muziek en 'zang' tussendoor. Dat kunnen wij zelf ook wel!!

Verder zit ik op een geel-blauwe wolk!

brambo3004

Hoeveel man kunnen er ongeveer op het Oldehoofsterkerkhof?

Eewal

8 a 10.000 volgens mij. Ik weet niet of de hekken van gister er nog staan?