Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Huldiging Cambuur

Gestart door Unknown, mei 04, 2013, 18:45:26

Vorige topic - Volgende topic

Andre-Lwd

Citaat van: Westerpark op mei 06, 2013, 16:02:55
Moet zeggen dat ik het kampioensshirtje wel fraai vind.
Mooie artistieke bewerking, hoeft niet traditioneel als het geen officiële kleding is maar slechts een gratis sponsor shirt.
En dat CH18 er zo op inhaakt, tja...

Voorkant is wel mooi vind ik, die achterkant met die reclame voor CH bah bah bah

Kunstgras


SCCornjum

#77
 :0= WAAAR BLIJFT DAT STADION

6 mei, 2013 - 15:38

De gemeente Leeuwarden kan niet veel doen om Cambuur te helpen bij de bouw van een nieuw stadion op het terrein van het WTC. Dat zegt sportwethouder Andries Ekhart. Volgens Ekhart moet er in de eerste plaats een goede investeerder komen die geld in het project wil steken. Financiële steun van de gemeente voor topsport is volgens Europese regels verboden, zo stelt Ekhart.

Ruimte bieden aan winkels door het bestemmingsplan te wijzigen is wel mogelijk. Maar wel op voorwaarde dat het niet ten koste gaat van andere winkels.

De selectie van Cambuur wordt maandagavond om kwart over zeven gehuldigd bij de Oldehove. De huldiging wordt een kwartiertje later dan gepland, omdat de spelers maandagavond verplichtingen hebben in Arnhem en eerst van Arnhem naar Leeuwarden moeten reizen.
Watching Football Is Not A Crime

SCCornjum

Oh oh gemeente als om 03:00 snachts 8000 man in het stadion staat, hoeveel verwacht je vanavond?

De gemeente Leeuwarden beseft al jaren niet hoe groot de beleving/betrokkenheid van de inwoners uit de stad en ver daarbuiten met SC Cambuur heeft.
Kijk eens naar de ruimte dat kan toch nooit goed gaan.
http://oldehovecam.tresoar.nl/

:0= Vanavond in de hekken.........
Watching Football Is Not A Crime

Viper

We hebben toch gezien hoeveel mensen er tijdens Cambuur-Roda op het plein en in het stadion waren. Dikke inschattingsfout, dit is jammer! Kunnen die hekken, met name bij de ingang, GVD nog worden weggehaald?

oost058

Echt... waar zit t verstand van die lui.  :|

Dat gaat toch mis vanavond. Kinderen enzo er bij  :zucht

SCCornjum

Citaat van: SCCornjum op mei 06, 2013, 16:08:07
:0= WAAAR BLIJFT DAT STADION

6 mei, 2013 - 15:38

De gemeente Leeuwarden kan niet veel doen om Cambuur te helpen bij de bouw van een nieuw stadion op het terrein van het WTC. Dat zegt sportwethouder Andries Ekhart. Volgens Ekhart moet er in de eerste plaats een goede investeerder komen die geld in het project wil steken. Financiële steun van de gemeente voor topsport is volgens Europese regels verboden, zo stelt Ekhart.

Ruimte bieden aan winkels door het bestemmingsplan te wijzigen is wel mogelijk. Maar wel op voorwaarde dat het niet ten koste gaat van andere winkels.

De selectie van Cambuur wordt maandagavond om kwart over zeven gehuldigd bij de Oldehove. De huldiging wordt een kwartiertje later dan gepland, omdat de spelers maandagavond verplichtingen hebben in Arnhem en eerst van Arnhem naar Leeuwarden moeten reizen.


En dan lees je dit juist vandaag
Het nieuwe ijsstadion in Heerenveen moet 81 miljoen euro kosten. Dat staat in het bidbook voor het nieuwe Thialf.
Thialf verwacht 70 miljoen binnen te halen door subsidies: 50 miljoen van de provincie en 20 miljoen van het Rijk.


Crone doe eens wat voor je stad.
:0= WAAAR BLIJFT DAT STADION
Watching Football Is Not A Crime

marrumer

dan mag de provincie toch ook geen geld steken in de thialf  :?

sunderland

Citaat van: oost058 op mei 06, 2013, 16:43:33
Echt... waar zit t verstand van die lui.  :|

Dat gaat toch mis vanavond. Kinderen enzo er bij  :zucht
aub hopen dat het vanavond goed gaat .De rellers ,de gloryhunters en de echte supporters zullen er zijn .

sunderland

Citaat van: marrumer op mei 06, 2013, 17:09:59
dan mag de provincie toch ook geen geld steken in de thialf  :?
viespeukerij .Nee we krijgen geen cent .Die 3.3 milj die ieder jaar naar de harmonie gaat mag wel

sunderland

Citaat van: SCC-J op mei 06, 2013, 14:19:05
Wat een ongelooflijke slecht en lelijk kampioenshirt...

1. lelijk Amerikaans soort van cambuur wapen..
2. waar aan kan ik zien dat het een kampioenshirt is??
3. Waar bemoeid dat hele Leeuwarden 2018 zich mee??? oprotten! cambuur is het!
ja jong zelfs kunstenaars bemoeien zich ermee .Lui die niet weten of een bal rond is .

pvanbuijtene

#86
Wat veel mensen!!

Wat een klotehuldiging.. langdradig begin en geen cambuurnummers...
Had er meer van gehoopt in ieder geval..

Gelukkig bwn ik er vrijdag geweest!

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Bascambuur


klompke

Vrijdagnacht niets gezien omdat we met zijn allen aan het werk waren nu keek je tegen een zwart hek aan. Naar huis dan maar op tv twee keer mis gelopen dus. Maar als ik zie en hoor wat er nu op tv was denk ik dat vrijdagnacht het spontane feestje vele malen gezelliger is geweest. En ja moet het met jullie eens zijn mensen die altijd in het stadion zijn hebben deze avond gemist vanwege dat fantastische uitzicht van zwart zeil. Dus veel vaste supporters hebben alleen iets gehoord en niets gezien.

Hoop dat degene die er wel wat van mee hebben gekregen een mooie avond hebben gehad.

groet Klompke