Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Huldiging Cambuur

Gestart door Unknown, mei 04, 2013, 18:45:26

Vorige topic - Volgende topic

Unknown

Leeuwarden vierde vrijdagavond tot in de vroege morgen het kampioenschap van SC Cambuur. Komende maandag volgt de officiƫle huldiging van de geel-blauwe kampioensformatie van interim-trainer Henk de Jong.

De spelers van Cambuur worden maandagavond omstreeks 19.00 uur gehuldigd op het Oldehoofsterkerkhof in Leeuwarden, zo maakt de gemeente zaterdag bekend. Bezoekers zijn vanaf 18.00 uur welkom, na de huldiging zorgt een muziekprogramma voor een vervolg van het feest.

Michiel Hemmen kondigde vrijdagavond al aan dat alle remmen losgaan. "Fantastisch", zei de spits tegen Voetbal International. "Dit had niemand aan zien komen. We konden alleen maar hopen. We hebben elke keer gezegd dat we ons met onszelf wilden bezighouden. Dit wordt een ongelofelijk feest."

Ook Erik Bakker kon zijn geluk niet op, nadat de Friezen op sensationele wijze kampioen werden. "We merkten aan het publiek dat het goed ging in Deventer (waar FC Volendam met 3-1 verloor van Go Ahead Eagles, red.). We moesten alleen de tweede nog maar maken", zei de middenvelder, zelf goed voor de 0-1. "Toen dat gebeurde was het klaar. Wat een ontknoping."


Maandag laatste keer dit seizoen de selectie toezingen... Wat een ontknoping, kan er nog steeds niet bij.
Ik verwacht veel mensen en een hoop vuurwerk en wederom een hoop drank.  |:)

Westerpark

Ben benieuwd hoe de handhavers en beveiliging met deze huldiging omgaan.
Is niet te hopen dat de lijn van de evenementen van afgelopen dagen doorgetrokken wordt.
Mag toch aannemen dat vuurwerk geen probleem hoeft te zijn?

GerardFraneker


Een goede DJ zou erg leuk zijn!
Maar vooral de spelers en de technische staf aan het woord!!
:schaal

moodygrunn

Citaat van: GerardFraneker op mei 04, 2013, 19:15:13
Een goede DJ zou erg leuk zijn!
Maar vooral de spelers en de technische staf aan het woord!!
:schaal

http://www.youtube.com/watch?v=CQcN61D2EdY Vanaf 5:44, zoiets had jij in gedachten?
In Henk en Sandor we trust

GerardFraneker

Citaat van: moodygrunn op mei 04, 2013, 19:29:38
http://www.youtube.com/watch?v=CQcN61D2EdY Vanaf 5:44, zoiets had jij in gedachten?

Ja zeker! Dat bedoel ik precies  :y
Gooi er maar heel wat propaganda in! |:)

TM

Als ze maar iemand anders aanwijzen die de muziek uitzoekt. Wat kwamen er toch zaadnummers voorbij, totaal niet sfeerverhogend. Laat de supporters eens wat meer zingen. Telkens die keiharde muziek. l0l

Maarrrrrr... WIJ ZIJN KAMPIOEN! |:) |:) |:)

John Hiatt

Kijk nu al uit naar de toespraak van Crone...

Unknown

Citaat van: Westerpark op mei 04, 2013, 19:04:09
Ben benieuwd hoe de handhavers en beveiliging met deze huldiging omgaan.
Is niet te hopen dat de lijn van de evenementen van afgelopen dagen doorgetrokken wordt.
Mag toch aannemen dat vuurwerk geen probleem hoeft te zijn?

Lijkt me niet. Fakkels horen bij zoiets.
Hoop niet dat het een gebied is wat afgezet is met hekken. Gewoon lekker open houden, alleen wat dranghekken vooraan.
zal ook wel een hoop volk zijn dat komt mee feesten maar niks met Cambuur heeft/had.

Dokkumer

Iemand die iets meer weet over de organisatie van de huldiging? Ik wil graag met mijn zoon er naartoe, maar die zit tijdelijk in een rolstoel -gipspootje-. Zijn er rolstoelplekken geregeld?

oost058

Hest um fanne trap flikkert alleen om fooran te kunnen staan maandag?
:zucht

Dokkumer

Citaat van: oost058 op mei 04, 2013, 21:22:27
Hest um fanne trap flikkert alleen om fooran te kunnen staan maandag?
:zucht
:_schater Bijna, want dat was plan B :devil

Het sien voetsje tussen de spaken fanne fiets had, preventief gipske. Was guster wat te enthousiast Cambuur Kampioen annut singen...

oost058

Beterschap dan! En hopen dat er rolstoelplaatsen zijn. Ik denk het eigenlijk wel

Dokkumer

Je weet maar nooit met Cambuur/Gemeente Leeuwarden..  8P

Sil maandag wel even bellen met stadion of desnoads gemeente.

0517

Begint de huldiging van de spelers daadwerkelijk om 19.00? Of zou er dan een 'voorprogramma' starten? Vind het nogal vroeg...

Viper

De supporters zijn welkom vanaf 18:00 uur en om 19:00 uur komen de spelers het podium op.