Voor supporters in het bezit van een uitkaart, geldt een verplichte autocombi.
Kosten kaartje bezoekersvak € 7,20 + € 1,30 ( adm.kosten ) = € 8,50.
Supporters kunnen zelf bepalen op welke dag ze naar Maastricht willen vertrekken.
" Een weekend Maastricht " behoort op deze manier weer tot de mogelijkheden.
Verkoop van de omwisselbiljetten vanaf vrijdag 8 februari bij de administratie van SC Cambuur.
Het omwisselbiljet kan op de wedstrijddag vanaf 19.00 uur worden omgewisseld voor het originele kaartje bij de ingang bezoekersvak.
Goed te lezen dat je zelf mag bepalen wanneer je afreist, maar het is gvd een maandag. Ben benieuwd wanneer ze dit doen met een vrijdagavond wedstrijd. Dordrecht of Telstar binnenkort? Ik denk dat MVV 'gevaarlijker' is dan Telstar. Dus zou dit ook makkelijk bij Telstar kunnen wat mij betreft.
Citaat van: TM op januari 18, 2013, 17:41:58
Goed te lezen dat je zelf mag bepalen wanneer je afreist, maar het is gvd een maandag. Ben benieuwd wanneer ze dit doen met een vrijdagavond wedstrijd. Dordrecht of Telstar binnenkort? Ik denk dat MVV 'gevaarlijker' is dan Telstar. Dus zou dit ook makkelijk bij Telstar kunnen wat mij betreft.
Je zegt het zelf al, het is op een maandag. Wel een heel leuk gebaar, de burgemeester van Maastricht was ook gelijk positief wat ik had begrepen. Het kan dus wel. Terwijl de laatste rellen bij een uitwedstrijd toch in Arnhem was, toen er een groep van 65 man naar Maastricht onderweg waren.
Het kan dus wel, of is de burgemeester daar gewoon knetter gek dat hij al na een paar jaar supporters laat komen op een soort van vrij reizen manier? :?
Ik juich overigens de versoepeling meer dan toe, en ik ben erg benieuwd wanneer het op de maandag goed gaat, het ook een optie is voor volgend seizoen wanneer de knvb indeeld dat we op een vrijdag in Maastricht spelen. :y
Deze wedstrijd zal ook wel op TV komen, was vorig seizoen ook op EL toch?
leuk een weekend maastrig maar dan must tot maandagavond blijven voor een wedstrijd,,bist klaar mee,,,ken je beter een midweek gaan :P
Citaat van: denistel op januari 18, 2013, 23:50:33
leuk een weekend maastrig maar dan must tot maandagavond blijven voor een wedstrijd,,bist klaar mee,,,ken je beter een midweek gaan :P
Klasse dat dit zo kan!
Het is mooi dat het zo kan, alleen jammer van die maandag. Maar ja, dat is dan ook het wel bekende addertje hehe :devil
Citaat van: Galdiano op januari 19, 2013, 02:53:19
Citaat van: denistel op januari 18, 2013, 23:50:33
leuk een weekend maastrig maar dan must tot maandagavond blijven voor een wedstrijd,,bist klaar mee,,,ken je beter een midweek gaan :P
Klasse dat dit zo kan!
Was het op een vrijdag geweest dan had je gewoon lekker een autocombi gehad. Scheinheilig hypocriet gedrag is het!
Dit is wel goed nieuws.
Als er nu niks gebeurt dan is het komend seizoen weer vrij vervoer zoals het jarenlang geweest is |:)
Mooie stad........Maastricht............ :koffie
Vrij vervoer dat is verleden tijd helaas.
Goeie zaak. Mooi op zaterdagochtend die kant op.
Verplaatst naar vrijdag 15 februari en de 'vrij vervoer' regeling blijft van kracht! Dus een echt weekendje Maastricht behoort nu tot de mogelijkheden.
:wall :wall
Nou leuk hoor, kan ik weer mn vrije dagen omzetten :?
Live op eredivisie live
Dit worden wel twee hele belangrijke wedstrijden achter elkaar. Win je beide doe je mee om het kampioenschap. Win je niet haak je (tijdelijk) af.
Deze moet gewonnen worden, om nog enigszins mee te doen om de bovenste plaats. Soort van vrijvervoer, dus ik zou zeggen massaal naar Maastricht.
Alleen helaas wel met de uitkaart, dus massaal zou het wel niet worden ben ik bang
Tyfus end weg en uitkaart zal dat inderdaad belemmeren, maar een mannetje of 50 moet mogelijk zijn.
Hoe klote ook, na Sparta is opnieuw bewezen dat de uitkaart nodig is....
Citaat van: Apeldoorner op februari 04, 2013, 20:20:30
Hoe klote ook, na Sparta is opnieuw bewezen dat de uitkaart nodig is....
waarom is dat?
Citaat van: Apeldoorner op februari 04, 2013, 20:20:30
Hoe klote ook, na Sparta is opnieuw bewezen dat de uitkaart nodig is....
Verklaar je nader? Ik heb verschillende verhalen gelezen en geen wanklank gehoord.
Ik heb vernomen dat in 1 van de bussen een beste schade is gemaakt. In ieder geval is de wc deur eruit gesloopt aldus de bus chauffeur.
Tja, dat kan net zo goed door een Uitkaart houder zijn gedaan. Zegt me nog helemaal niks, alleen dat het ontzettend jammer is dat het gebeurde.
De schade is gemaakt in de bus waar uiteindelijk 6 personen een uitkaart hadden. Baal der best van. :wall
Ophouden met je schade! Die deur is er weer netjes ingezet. En denk je nu werkelijk dat die deur er expres uitgehaald is? Dat ding is er niet uitgetrapt trouwens.
Deur was uit zijn scharnier. Daarna is de deur weer er in gezet. Mocht er iets kapot zijn is dat enkel een scharnier en dus geen behoorlijke schade wijsneus! Deur werd dus niet met geweld of met zin er uit gesloopt zoals jij suggereert!
Citaat van: Apeldoorner op februari 04, 2013, 20:52:11
De schade is gemaakt in de bus waar uiteindelijk 6 personen een uitkaart hadden. Baal der best van. :wall
Hoevaak ik nou al niet in een bus gezeten heb waar de wc deur eruit klikte! Zelfs ene c trein het er al eens per ongeluk uitgeduwd. Het zit met twee klikscharnieren vast. In de desbetreffende bus is de deur er weer ingeklikt en wou weer open en dicht!
niks aan de hand dus.
Ook de Veiligheidsmanager heb ik nog niet gehoord over schade....
Voordat jullie mij allemaal aanvallen, ik vertel alleen wat de bus chauffeur mij vertelde. ;)
Blijkbaar is het onzin? Dan is er niks aan de hand dus.
Trek dan niet gelijk je conclusies dat het te maken heeft met wel of geen uitkaart.
Conclusie goed of niet het is wel gebleken dat de bus schandalig smerig is achtergelaten. Ik als niet meegaande supporter heb de troep opgeruimd die jullie hebben gemaakt. Nadat ik ben begonnen zijn er nog vier of vijf jongens gaan helpen. Ik had zelfs zakken met kots dan weet je genoeg. En wat het toilet betreft die zat op slot toen de bus startte dat heeft de buschauffeur idd verteld. Zelfs een blikje op ruimen is voor sommige mensen te veel. Ook cola en andere troep over de stoffen banken. Heb flessen gevonden die gewoon leeg liepen over de banken heen. Dus als je zegt dat het goed gaat moet je ook zorgen dat een ieder zijn eigen troep op ruimt. Hoop in ieder geval dat jullie de troep die je achterlaat ook voortaan zelf gaat opruimen. Dan is het eind goed al goed!!!
groet Klompke
Maar het was wel gezellig :X 8P
Citaat van: klompke op februari 04, 2013, 21:47:20
Conclusie goed of niet het is wel gebleken dat de bus schandalig smerig is achtergelaten. Ik als niet meegaande supporter heb de troep opgeruimd die jullie hebben gemaakt. Nadat ik ben begonnen zijn er nog vier of vijf jongens gaan helpen. Ik had zelfs zakken met kots dan weet je genoeg. En wat het toilet betreft die zat op slot toen de bus startte dat heeft de buschauffeur idd verteld. Zelfs een blikje op ruimen is voor sommige mensen te veel. Ook cola en andere troep over de stoffen banken. Heb flessen gevonden die gewoon leeg liepen over de banken heen. Dus als je zegt dat het goed gaat moet je ook zorgen dat een ieder zijn eigen troep op ruimt. Hoop in ieder geval dat jullie de troep die je achterlaat ook voortaan zelf gaat opruimen. Dan is het eind goed al goed!!!
groet Klompke
Ik stap niet meer in buscombi's en dit sterkt mij in die gedachte.
Overigens is dit wel een goede reden om die klote buscombi's af te schaffen! :devil Kan een iedere lekker in zn eigen auto kotsen ;)
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 04, 2013, 23:32:51
Citaat van: klompke op februari 04, 2013, 21:47:20
Conclusie goed of niet het is wel gebleken dat de bus schandalig smerig is achtergelaten. Ik als niet meegaande supporter heb de troep opgeruimd die jullie hebben gemaakt. Nadat ik ben begonnen zijn er nog vier of vijf jongens gaan helpen. Ik had zelfs zakken met kots dan weet je genoeg. En wat het toilet betreft die zat op slot toen de bus startte dat heeft de buschauffeur idd verteld. Zelfs een blikje op ruimen is voor sommige mensen te veel. Ook cola en andere troep over de stoffen banken. Heb flessen gevonden die gewoon leeg liepen over de banken heen. Dus als je zegt dat het goed gaat moet je ook zorgen dat een ieder zijn eigen troep op ruimt. Hoop in ieder geval dat jullie de troep die je achterlaat ook voortaan zelf gaat opruimen. Dan is het eind goed al goed!!!
groet Klompke
Ik stap niet meer in buscombi's en dit sterkt mij in die gedachte.
Overigens is dit wel een goede reden om die klote buscombi's af te schaffen! :devil Kan een iedere lekker in zn eigen auto kotsen ;)
Welke bus hebben we het trouwens over de BVO bus of de Culture?
De BVO bus! Wat een schorriemorrie zat daar in! :)
Citaat van: klompke op februari 04, 2013, 21:47:20
Ik had zelfs zakken met kots dan weet je genoeg.
groet Klompke
Uit het DNA is de dader wel te vinden. :_schater
Citaat van: Galdiano op februari 05, 2013, 12:06:26
De BVO bus! Wat een schorriemorrie zat daar in! :)
Ssst, het was de spelersbus. Kotsziek van de nederlaag :devil
Ik heb het idee dat er nu gezocht wordt naar een reden om de uitkaart weer icm de buscombi in te voeren. Een wc deur waar ik van begrijp dat die netjes is teruggezet en dat er een schanier kapot is, een zakje met kots, rommel in de bus.
Dat is het werk van zware hooligans.
Straks komt er een brief vanuit Rotterdam met de melding dat men de volgende keer geen Cambuursupporters meer wil ontvangen, omdat er drie koffiebekers in het uitvak zijn blijven liggen.
Dit is vast geen reden om de uitkaart te handhaven en als het idd een beetje rotzooi was geweest dan had ik het hier niet zo neer gezet. Dit was in de cc bus. Maar nogmaals ruim dan ook gewoon je eigen rotzooi op en dan is er toch niets aan de hand. Een ander voor je troep op laten draaien is vast niet wat de bedoeling is. Men kan gerust met een buscombi mee want met zijn allen moet je er toch voor je club staan.
groet Klompe
Denk dat in de toekomst maar wat extra vuilniszakken uitgedeeld moeten worden. Het is inderdaad een kleine moeite om het even weg te gooien. Maar ik heb heel wat bussen mee gemaakt en echt schoon zal een chauffeur z'n bus niet mee terug krijgen. Meestal word dat gecompenseerd door een hele dikke fooi.
|:) Toch leuk dat een Fred Grim genoten heeft van de Cambuursupporters in het uitvak. Men maakte er dus wel een feest van!
Citaat van: Nightmarelwd op februari 05, 2013, 12:48:24
Ik heb het idee dat er nu gezocht wordt naar een reden om de uitkaart weer icm de buscombi in te voeren. Een wc deur waar ik van begrijp dat die netjes is teruggezet en dat er een schanier kapot is, een zakje met kots, rommel in de bus.
Dat is het werk van zware hooligans.
Straks komt er een brief vanuit Rotterdam met de melding dat men de volgende keer geen Cambuursupporters meer wil ontvangen, omdat er drie koffiebekers in het uitvak zijn blijven liggen.
Vergeet niet dat de toegangskaartjes en programmaboekjes niet correct bij het oud papier zijn ingeleverd.
Citaat van: Ronnie tng op februari 05, 2013, 13:38:44
Denk dat in de toekomst maar wat extra vuilniszakken uitgedeeld moeten worden. Het is inderdaad een kleine moeite om het even weg te gooien. Maar ik heb heel wat bussen mee gemaakt en echt schoon zal een chauffeur z'n bus niet mee terug krijgen. Meestal word dat gecompenseerd door een hele dikke fooi.
|:) Toch leuk dat een Fred Grim genoten heeft van de Cambuursupporters in het uitvak. Men maakte er dus wel een feest van!
En we zijn inderdaad even met de pet rond geweest in de culture bus en iedereen was vrij gul volgens mij.
zeer benieuwd naar deze wedstrijd,als Cambuur de kansen benutten kunnen ze daaar ook wel eens winnen vindt dat mvv geen wonder team heeft,hadden veel geluk toen ze hier speelden. Denk 1-2 :scc
Een incidenteel succesje uit zou wel eens leuk zijn!
Als we spelen zoals tegen Sparta dan win je van mvv. Het spel was prima de scherpte voor het doel wat minder. Als dat ook verbeterd dan voorspel ik een leuke tweede seizoenshelft. Alleen geen lange ballen van de keeper en als de keeper dan lang trapt dan wel op hemmen en niet op adnane of de leeuw of schokker. We hebben een team met kleine kerels. En toch zie ik die keeper van die lange ballen trappen, ik snap dat niet. Lekker opbouwen.
Citaat van: Supersub op februari 12, 2013, 11:40:53
En toch zie ik die keeper van die lange ballen trappen, ik snap dat niet. Lekker opbouwen.
Lange ballen? hij komt niet verder dan 10 meter voor de middenlijn...
Ruud Bossen is aankomende vrijdag de scheidsrechter...
Citaat van: Lwdscc op februari 12, 2013, 12:10:40
Ruud Bossen is aankomende vrijdag de scheidsrechter...
Dan speel je tegen 12 man..
Citaat van: grijskijker op februari 12, 2013, 12:16:24
Citaat van: Lwdscc op februari 12, 2013, 12:10:40
Ruud Bossen is aankomende vrijdag de scheidsrechter...
Dan speel je tegen 12 man..
Die geeft het begrip 'thuisfluiter' een nieuwe betekenis :zucht
Citaat van: brambo3004 op februari 12, 2013, 12:17:25
Citaat van: grijskijker op februari 12, 2013, 12:16:24
Citaat van: Lwdscc op februari 12, 2013, 12:10:40
Ruud Bossen is aankomende vrijdag de scheidsrechter...
Dan speel je tegen 12 man..
Die geeft het begrip 'thuisfluiter' een nieuwe betekenis :zucht
Dat doet hij zeker, hoe ouder hij word hoe slechter, een erg naar mannetje is die Bossen geworden. Afgelopen weekend ADO-NAC (uiteraard gewonnen door de thuis ploeg) en een belachelijk slechte Bossen ,legt de aanvoerder van NAC zijn hand op de schouder van Bossen en met veel theater geeft hij geel echt zo zielig,en laat een sportieve wedstrijd totaal uit de hand lopen en wij krijg de kneusjes weer(net als vorige week bijna)
Als Arts thuus blieft, hef ik vertrouwen in 3 punten!
Citaat van: Supersub op februari 12, 2013, 11:40:53
Als we spelen zoals tegen Sparta dan win je van mvv. Het spel was prima de scherpte voor het doel wat minder. Als dat ook verbeterd dan voorspel ik een leuke tweede seizoenshelft. Alleen geen lange ballen van de keeper en als de keeper dan lang trapt dan wel op hemmen en niet op adnane of de leeuw of schokker. We hebben een team met kleine kerels. En toch zie ik die keeper van die lange ballen trappen, ik snap dat niet. Lekker opbouwen.
dan moet je het opbouwen wel goed doen he,,,hevve oek al aardig wat problemen door
gehad
Solang we deurgaan met dat ANGSTHAZEVOETBAL in uutwedstrieden hoeve we
niet op veul punten te rekenen. We mutte us un keer van eigen kracht uutgaan
en niet aanpassen aan de tegenstander. DAN GAAN WE MAAR US UN KEER
GOED OP E BEK, maar dat hek liever dan al die wedstrieden met 1 nul verliezen.
Citaat van: vialli op februari 12, 2013, 19:07:14
We mutte us un keer van eigen kracht uutgaan
Natuurlijk en dan elke keer in de val van de tegenstander lopen.. En het einde van het seizoen degraderen,tactisch wonder..
Als je het zo goed weet waarom wordt je niet de nieuwe trainer/TM,het zal vast veeeel beter gaan dan...
Citaat van: grijskijker op februari 12, 2013, 12:38:48
Citaat van: brambo3004 op februari 12, 2013, 12:17:25
Citaat van: grijskijker op februari 12, 2013, 12:16:24
Citaat van: Lwdscc op februari 12, 2013, 12:10:40
Ruud Bossen is aankomende vrijdag de scheidsrechter...
Dan speel je tegen 12 man..
Die geeft het begrip 'thuisfluiter' een nieuwe betekenis :zucht
Dat doet hij zeker, hoe ouder hij word hoe slechter, een erg naar mannetje is die Bossen geworden. Afgelopen weekend ADO-NAC (uiteraard gewonnen door de thuis ploeg) en een belachelijk slechte Bossen ,legt de aanvoerder van NAC zijn hand op de schouder van Bossen en met veel theater geeft hij geel echt zo zielig,en laat een sportieve wedstrijd totaal uit de hand lopen en wij krijg de kneusjes weer(net als vorige week bijna)
Ik kan me nog 1 van zijn eerste herinneren. Emmen-cambuur. We stonden nog op die gras tribunes. Bij rust stonden we 0-2 voor. In de tweede helft gaf bossen ons 7 gele en een rode kaart, waarna we nog met 3-2 verloren. Naar mannetje.
Bossen ;( :R ik kan hem niet uitstaan. Weet nog best uit tegen egels, wat en potje maakte hij ervan.het enige mooie was de eind uitslag. 1-2, bovenaan en een leuk reisje terug :devil
Citaat van: vialli op februari 12, 2013, 19:07:14
Solang we deurgaan met dat ANGSTHAZEVOETBAL in uutwedstrieden hoeve we
niet op veul punten te rekenen. We mutte us un keer van eigen kracht uutgaan
en niet aanpassen aan de tegenstander. DAN GAAN WE MAAR US UN KEER
GOED OP E BEK, maar dat hek liever dan al die wedstrieden met 1 nul verliezen.
Het wordt eens tijd voor een ommekeer want iedereen heeft zn buik vol van dat geploeter in uitwedstrijden. Er is altijd wel wat waardoor er geen punten worden
Zet eens een resultaat neer en haal de pot binnen ipv het elke keer maar weer weg te geven
Citaat van: grijskijker op februari 12, 2013, 19:54:28
Citaat van: vialli op februari 12, 2013, 19:07:14
We mutte us un keer van eigen kracht uutgaan
Natuurlijk en dan elke keer in de val van de tegenstander lopen.. En het einde van het seizoen degraderen,tactisch wonder..
Als je het zo goed weet waarom wordt je niet de nieuwe trainer/TM,het zal vast veeeel beter gaan dan...
Ik bedoel dat je oek us wat anders probere mutte, want uutwedstrieden levere bitter weinig punten op tot nog toe.
Het wisselbeleid kan oek wel wat tactischer.
Citaat van: vialli op februari 12, 2013, 23:14:02
Citaat van: grijskijker op februari 12, 2013, 19:54:28
Citaat van: vialli op februari 12, 2013, 19:07:14
We mutte us un keer van eigen kracht uutgaan
Natuurlijk en dan elke keer in de val van de tegenstander lopen.. En het einde van het seizoen degraderen,tactisch wonder..
Als je het zo goed weet waarom wordt je niet de nieuwe trainer/TM,het zal vast veeeel beter gaan dan...
ik bedoel dat je oek us wat anders probere mutte, want uutwedstrieden levere bitter weinig punten op tot nog toe.
Het wisselbeleid kan oek wel wat tactischer.
Kiek dit is andere taal.. Dat het heel anders moet, dan moet er eerst iemand ontslagen worden en dat zie ik niet gebeuren.. Onze enige hoop is de spelers,die moeten het oppakken en op zich was het tegen Sparta goed,alleen beleven de doelpunten uit..en die gaan er echt wel een keer in(liever vroeger dan later natuurlijk)
We moeten nog maar een beetje geduld hebben, en Hemmen moet snel zijn oude vorm terug krijgen.
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/248679_spelers-mvv-krijgen-dit-seizoen-geen-premies-meer
Hahaha ,dat is mooi ontevreden spelers,die pakken geen punt meer :_schater
Pas maar op,een kat in't nauw maakt rare sprongen!!
Citaat van: vialli op februari 13, 2013, 09:57:31
Pas maar op,een kat in't nauw maakt rare sprongen!!
Daarom winnen wij..miaaauuuuuuuwww :devil
Citaat van: grijskijker op februari 13, 2013, 09:12:13
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/248679_spelers-mvv-krijgen-dit-seizoen-geen-premies-meer
Hahaha ,dat is mooi ontevreden spelers,die pakken geen punt meer :_schater
MVV Maastricht keert zijn spelers dit seizoen geen premies meer uit. Dagblad De Limburger meldt dat het bestuur de geldkraan - in elk geval voorlopig - dichtdraait.
Clubs maken voorafgaand aan het seizoen afspraken met de spelersgroep betreffende het betalen van (wedstrijd)premies. Zo ligt er voor voetballers een bonus klaar voor elk punt dat behaald wordt, of bij het winnen van een periodetitel of het kampioenschap. Het succes dat MVV dit seizoen boekt, de club draait mee in de top van de Jupiler League, bezorgt de Limburgers nu een probleem.
MVV heeft dit seizoen meer premies moeten uitkeren dan verwacht, waardoor het potje leeg is. De club uit Maastricht legde reeds beslag op een periodetitel. Het clubbestuur kijkt aan het einde van het seizoen wat de financiële situatie is, mogelijk krijgen de spelers dan alsnog hun premies uitbetaald. De beslissing heeft volgens speler Tom Van Hyfte niet te maken met financiële problemen.
"Dat weten we omdat de spelersraad regelmatig inzage krijgt in de cijfers", laat Van Hyfte weten aan de krant. De spelersgroep is teleurgesteld, maar legt zich neer bij het besluit van het bestuur. Overigens heeft MVV besloten ook de komende jaren spelers geen gegarandeerde premies meer uit te keren. Dat past binnen het nieuwe beleid van de club.
NIEUWEHORNE - Cambuur beschikt over een nagenoeg fitte selectie voor de wedstrijd tegen het op de tweede plaats staande MVV.
Tim Bakens en Yuri Rose doen weer volop met de groep mee, al zullen ze vrijdagavond waarschijnlijk niet in de basis beginnen. Mark Diemers (elleboog) is nog niet volledig fit. Marco van der Heide (naweeën hersenschudding) heeft opnieuw een terugslag gekregen. Léon Broekhof zit door een enkelblessure ook niet bij de selectie.
Cambuur trainde deze week op kunstgras in Nieuwehorne. Het trainingsveld in Leeuwarden was onbespeelbaar.
Vermoedelijke opstelling Cambuur: Telgenkamp; Droste, Dijkstra, Van der Laan, Bijker; El Makrini, Bakker, Keurntjes; Schokker, Hemmen, Tighadouini.
Volgens mij is er in Leeuwarden gewoon plek om te trainen op kunstgras er is bijvoorbeeld gewoon getraint op de velden van MKV en Leeuwarder Zwaluwen. Dus waarom ga je in godsnaam naar nieuwehorne
als deze wedstrijd niet door gaat ontplof ik als een atoombom.....
Citaat van: Sonnema op februari 14, 2013, 15:13:29
Volgens mij is er in Leeuwarden gewoon plek om te trainen op kunstgras er is bijvoorbeeld gewoon getraint op de velden van MKV en Leeuwarder Zwaluwen. Dus waarom ga je in godsnaam naar nieuwehorne
Snap je punt, maar geloof dat er alleen dinsdag getraind mocht worden bij Zwaluwen.
Je schijnt niet op kunstgras te mogen trainen als het ''s avonds vriest en overdag dooit... hoe ze dat bij nieuwehorne hebben weet ik niet...
Niet verkeerd van Labylle:
Een forse tegenvaller voor MVV in de aanloop naar de thuiswedstrijd tegen SC Cambuur vrijdagavond: Leroy Labylle is er niet bij. De matchwinnaar vorige week in de uitwedstrijd tegen Excelsior kreeg eerder deze week op de training een knietje op zijn ribben en heeft daar erg veel last van. "We weten nog niet of er een rib gebroken of alleen zwaar gekneusd is, maar wat pijn betreft is een gekneusde rib misschien nog wel erger", zegt coach René Trost.
"Hij heeft nu bij iedere ademhaling veel pijn, Leroy laten spelen zou echt onverantwoord zijn. Ik hoop dat Leroy er maandagavond als we thuis tegen Veendam spelen weer bij is maar daar valt nu nog niks zinnigs over te zeggen. Rust is op dit moment de enige remedie voor hem."
Sjoerd Winkens en Nick Kuipers trainen wel weer mee maar zijn nog niet wedstrijdfit. Om nog aan te kunnen haken bij de titelkandidaten moet SC Cambuur morgen in Maastricht zien te winnen. Trost: "Al verwacht ik ook weer niet dat ze als een raket van start gaan tegen ons. Qua fysiek is Cambuur de sterkste ploeg in de eerste divisie. Vooral bij corners en vrije trappen zijn ze met hun kracht en lengte levensgevaarlijk. Als je daar niet volledig geconcentreerd tegen bent, gaat het mis. Uit wonnen we weliswaar met 1-3 maar het was een enorm gevecht. Een wedstrijd waar alles in zat."
fysiek de sterkste ploeg??? nou sorry maar dat zijn we niet toch.
Citaat van: denistel op februari 14, 2013, 18:10:23
fysiek de sterkste ploeg??? nou sorry maar dat zijn we niet toch.
Wel als Bakens,v/d Heide en Rose mee doen.. Maar dat is wel weer even geleden.. Maar zo goed kent Trost zijn tegenstander.
Citaat van: denistel op februari 14, 2013, 18:10:23
fysiek de sterkste ploeg??? nou sorry maar dat zijn we niet toch.
'
Ik vind dat we wel degelijk een van de meest fysiek sterke ploeg hebben.
Voetballend leggen we het af tegen de (sub) top vind ik (al waren we tegen Sparta voetballend wel beter in de uitwedstrijd).
Iemand enig idee hoe het veld erbij ligt?
Citaat van: Galdiano op februari 14, 2013, 22:07:31
Iemand enig idee hoe het veld erbij ligt?
prachtige mat , liekt wembley wel! 8)
Alleen dan wit!
:0= MATCHDAY!!!!! Heb er zin in! 3 punten voor SCC!! :proost
Hoe leit ut veld erbij in Maastrich
Veldkeuring om 11:00 uur.
Straks gaat het weer niet door. ;(
Heb zo'n idee dat het gewoon doorgaat. Er ligt geen sneeuw of ijs meer in Maastricht en er zijn vooralsnog geen berichten vanuit kamp MVV dat het veld er slecht bij ligt. Wel zou het nog hard kunnen zijn natuurlijk na de vorst van afgelopen dagen. Hopen op groen licht om 11.00 uur, ben wel weer toe aan een voetbalavond op vrijdag. ;)
Nog heel even wachten dus met daarheen rijden :(
Goed dat ik hier nog even heb gekeken. :)
Cambuuronline, het eerst met het laatste nieuws |:) |:) |:)
Duurt Lang :devil
.......heel lang.........
|:) |:)
De wedstrijd tussen MVV Maastricht en SC Cambuur L. gaat vanavond gewoon door. Het veld is vanmorgen definitief goedgekeurd door de KNVB. De ploeg van René Trost trapt vanavond om 20.00 uur af in Stadion de Geusselt.
Komt van de MVV-site
Mooi, IK ben weg....
Doei !!!!!
Forza Cambuurrrrrrrrrrrrrr |:) |:) |:) |:) |:) |:)
Jullie naar het zuiden, ik naar het noorden.
Wat een slechte planning weer. Baal er wel van.
succes iedereen en ik hoop op 3 punten ! |:)
Goeie reis voor de supporters die er heen gaan. En zingen voo je club! Zet Cambuur op de kaart
Citaat van: Vanuit Helmond op februari 15, 2013, 11:08:50
Jullie naar het zuiden, ik naar het noorden.
Wat een slechte planning weer. Baal er wel van.
moet jij serieus eerst naar leeuwarden?
Voor wie niet af kan reizen naar Maastricht is ook iedere Cambuursupporter van harte welkom in supportershome 't Hert, MVV-Cambuur is live te volgen via Eredivisie Live! Kom gezellig een pilsje pakken en beleef een gezellig voetbalavondje!
|:) :thumbsup :proost
Citaat van: marrumer op februari 15, 2013, 11:18:25
Citaat van: Vanuit Helmond op februari 15, 2013, 11:08:50
Jullie naar het zuiden, ik naar het noorden.
Wat een slechte planning weer. Baal er wel van.
moet jij serieus eerst naar leeuwarden?
Niet om een kaart te halen, gewoon een weekend gepland in Leeuwarden.
MAASTRICHT - De wedstrijd van Cambuur tegen MVV van vrijdagavond gaat definitief door.
Na een keuring vrijdagochtend in stadion De Geusselt werd besloten dat de wedstrijd kan worden gespeeld.
Citaat van: Lwdscc op februari 15, 2013, 11:30:22
MAASTRICHT - De wedstrijd van Cambuur tegen MVV van vrijdagavond gaat definitief door.
Na een keuring vrijdagochtend in stadion De Geusselt werd besloten dat de wedstrijd kan worden gespeeld.
Joh..
Hoeveel supporters zijn vanavond in het uitvak aanwezig? Iemand enig idee?
Citaat van: TM op februari 15, 2013, 14:28:14
Hoeveel supporters zijn vanavond in het uitvak aanwezig? Iemand enig idee?
ik hoop een heleboel :D
Citaat van: marrumer op februari 15, 2013, 14:30:31
Citaat van: TM op februari 15, 2013, 14:28:14
Hoeveel supporters zijn vanavond in het uitvak aanwezig? Iemand enig idee?
ik hoop een heleboel :D
Ik gok 15..
Klote wedstrijd....
Ik denk 1-2 in de laatste minuten tigihihoudinges |:)
Citaat van: 666 op februari 15, 2013, 14:48:54
Klote wedstrijd....
Ik denk 1-2 in de laatste minuten tigihihoudinges |:)
waarom klote wedstrijd?
mijn gevoel zegt 3 pnt :y :y :y :y
heeft iemand straks een stream?
Citaat van: marrumer op februari 15, 2013, 18:16:23
heeft iemand straks een stream?
Straks hopelijk wel, nu nog niet. Als het allemaal werkt post ik het wel even
Citaat van: papier op februari 15, 2013, 18:19:06
Citaat van: marrumer op februari 15, 2013, 18:16:23
heeft iemand straks een stream?
Straks hopelijk wel, nu nog niet. Als het allemaal werkt post ik het wel even
bedankt
Citaat van: marrumer op februari 15, 2013, 18:20:21
Citaat van: papier op februari 15, 2013, 18:19:06
Citaat van: marrumer op februari 15, 2013, 18:16:23
heeft iemand straks een stream?
Straks hopelijk wel, nu nog niet. Als het allemaal werkt post ik het wel even
bedankt
hier (http://www.wiziwig.tv/broadcast.php?matchid=189856&part=sports) komen er als het goed is een paar te staan over een klein uurtje
Stream: http://dazsports.net/dazflash/dazflash.htm
http://dazsports.net/dazflash/dazflash.htm (http://dazsports.net/dazflash/dazflash.htm)
De stream, inclusief Sierd
telgenkamp dikke blunder...
mvv schiet op de paal.
ze pasen erg slecht... iedereen in het hertsje?
wat een dom commentaar van.die commentator,staat niet lekker daar achterin bij ons, scherper wezen ook die telgenkamp
Bij mij doet de stream het niet goed. Deze is Engels, dus zonder Sierd
http://www.rojadirecta.me/goto/mybcast.com/show.php?id=ch13-u52ljbu1adn&width=100%&height=95% (http://www.rojadirecta.me/goto/mybcast.com/show.php?id=ch13-u52ljbu1adn&width=100%&height=95%)
nu wel mooi voetbal van cambuur.
Het voetbal is inderdaad niet echt slecht,de commentator daar in tegen :R
Ik weet niet wat hij met Oebele heeft maar ik heb zijn naam nog nooit zo vaak gehoord in een verslag.
Het was trouwens inderdaad een behoorlijk blunder van Telgenkamp in de eerste minuten ;(
Commentator zei dat cambuurupporters in file staan? Heb nog niemand van ons op de tribune gezien.
Dubbele wissel MVV, dat is vroeg
er valt wat te halen daar, alleen moeten adje en keurntjes wat meer de body gebruiken. Hebben te makkelijk balverlies
Middenveld versterken, bijker eruit want die lui spelen met 2 spitsen......en graag een paar stapjes harder.....!!
rust, knallen na rust het kan spelen goed nu door zetten
Er moet sneller iemand bij Hemmen komen en wat sneller aansluiten het gat tussen middenveld en aanval is te groot. Afvallende bal is vaak voor mvv
Keurntjes eruit voor Hiwat aub. Schokker achter de spits, en Hiwat met meer snelheid op de buitenkant. En oprollen die Limbo's.
We moeten ook daar de pot kunnen pakken.. Maarja.. Wie van het middenveld ondersteunt de aanval eens wat?
Rose erin svp!
Wie stuurt die commentator even een foto met handtekening van Oebele.. Wat een gast je :proost
Geen rose is te traag. Hiwat erbij en adje of oepie op het middenveld
Come on Cambuur..
Wat een kut commentaar .
Wat een kutkeeper.. Als ie komt moet ie em hebben... Desnoods stompen, maar niet gaan wapperen alsof het een hete bitterbal is
Nou die telch zat er weer mooi naast .
Pingel, overtreding op Bakker
Gemist, Bakker zelf
Gvd..
r gaan we weer gvd,die bal mut er gewoon in,beloon jezelf nou eens cambuur
Had al zo'n voorgevoel dat ie naast zou gaan. Zelfde liedje als tegen Sparta, beter maar toch verliezen.
Die Castro heeft wel vaker een penalty van ons gepakt, te vaak zelfs
Citaat van: scclwd op februari 15, 2013, 21:20:52
Had al zo'n voorgevoel dat ie naast zou gaan. Zelfde liedje als tegen Sparta, beter maar toch verliezen.
Had je voorgevoel niet helemaal gelijk ;)
Schreurs geblesseerd, zou al de derde wissel zijn toch?
Keurntjes eraf halen krijgt niet een bal voor en is gewoon niet sterk genoeg. Je verliest het op het middenveld en adje moet oek beter gaan ballen.
Citaat van: Dokkumer op februari 15, 2013, 21:22:41
Schreurs geblesseerd, zou al de derde wissel zijn toch?
Is de derde wissel, ja
WEER ALS EEN OUD WIEF DIE GOAL ÚT ...
En prompt een geweldige redding, dat wel natuurlijk.
Schokker voor De Leeuw, dat is pech voor Sierd
Kan hij eindelijk weer "normaal" doen :devil
Wissel die Keurntjes nou is man, wat een ergernis.
Iemand die dit een goede wedstrijd vind kan beter het gesticht in wat een drama, niet genoeg diepte, niemand bij hemmen, slechte balaannames, geen tempo, altijd achteruit......
Hemmen eraf voor Barto. Dan speel je ook echt op 0-0, net als de hele wedstrijd al.
Citaat van: richard op februari 15, 2013, 21:35:52
Iemand die dit een goede wedstrijd vind kan beter het gesticht in wat een drama, niet genoeg diepte, niemand bij hemmen, slechte balaannames, geen tempo, altijd achteruit......
Van der Laan speelt wel goed vind ik...
JAAAAAAAA |:)
HOPHOP!! Bakker's Revenge |:)
0-1 Bakker. Niet verwacht, uiteraard erg mooi
Citaat van: Dokkumer op februari 15, 2013, 21:42:15
Citaat van: richard op februari 15, 2013, 21:35:52
Iemand die dit een goede wedstrijd vind kan beter het gesticht in wat een drama, niet genoeg diepte, niemand bij hemmen, slechte balaannames, geen tempo, altijd achteruit......
Van der Laan speelt wel goed vind ik...
eens
hoe lang nog?
Bij mij op de stream nog 4.10 en dan blessuretijd
Bakker eraf voor Bakens, extra verdediger erbij :zucht
Citaat van: kgscc op februari 15, 2013, 21:46:42
Bakker eraf voor Bakens, extra verdediger erbij :zucht
daar heb ik een hekel aan. gaat zo vaak fout dan.
Citaat van: zeewolde op februari 15, 2013, 21:45:36
hoe lang nog?
Komt wel 5 min extra bij lange blessuere gadver klotsende oksels :insane
2-0 |:)
0-2 Barto
1-2, Braken
WEER KOMT TELGENRAMP EN DOET HIJ NIKS!!
Ohoh!!! onodig spanned.
Afgelopen, 1-2 gewonnen.
Citaat van: Dokkumer op februari 15, 2013, 21:22:13
Citaat van: scclwd op februari 15, 2013, 21:20:52
Had al zo'n voorgevoel dat ie naast zou gaan. Zelfde liedje als tegen Sparta, beter maar toch verliezen.
Had je voorgevoel niet helemaal gelijk ;)
Ben vrdm 10 jaar ouder. Pffff, wat ben ik blij, ken wel janken.
|:)
Niks meer zeggen, 3 pnt in uitwedstrijd, klaar!!
Het was me het wedstrijdje wel weer.
Billen knijpen, maar de 3 punten zijn binnen! Op na Maandag!! :thumbsup
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 3 PUNTEEEN!!!!!
we hebben ook goed gespeeld en dit zeker verdiend!
Jezus!!! wat ben ik blij _O_
Hoppa,3punten......mag het ook een keer meezitten?
Volgende week twee keer winst thuis en je doet weer helemaal mee |:)
we staan wel nog steeds zesde....
Teringjantje.. Wat een spanning.
Knappe overwinning, we doen goede zaken!
Gaan we zwolle achterna? :scc
Citaat van: Thieske op februari 15, 2013, 22:01:18
Teringjantje.. Wat een spanning.
Knappe overwinning, we doen goede zaken!
Gaan we zwolle achterna? :scc
Beter.
Prima invalbeurt Barto, mooie kaats op Bakker bij de 0-1. Genot.
Heeft die Harlem skhake toch geholpen :_schater
Citaat van: The king1 op februari 15, 2013, 22:03:17
Heeft die Harlem skhake toch geholpen :_schater
Baas vd Laan deed niet mee _O_
Citaat van: peter op februari 15, 2013, 22:00:03
Hoppa,3punten......mag het ook een keer meezitten?
Volgende week twee keer winst thuis en je doet weer helemaal mee |:)
Meezitten? Verdiend!
Op karakter!
Jammer van Sparta. Daar hadden wij ook kunnen staan
Citaat van: marrumer op februari 15, 2013, 22:00:49
we staan wel nog steeds zesde....
Dat is minder leuk.
Mooie en hele belangrijke overwinning, nu 2 thuiswedstrijden en het enige wat telt is 6 punten.
Die keeper was trouwens weer mooi drama bij de 1-2.
Forza :scc maandag massaal met zijn alleen achter de club staan, geen gezeur en gejank |:)
Goede eerste helft, Cambuur maakt het alleen niet af, hoeveel corners mag Cambuur nemen?
1ste treffer van de wedstrijd gelukkig voor Cambuur, in een veel mindere 2de helft........
Sparta wint met 6-1 van eindhoven, met rood voor Vermeer, dat belooft wat voor Maandag.
Citaat van: marrumer op februari 15, 2013, 22:00:49
we staan wel nog steeds zesde....
Paar wedstrijden minder als de rest. 3 verliespunten achter op Sparta. We staan er goed voor, nu maandag en vrijdag KNALLEN!
Citaat van: marrumer op februari 15, 2013, 22:00:49
we staan wel nog steeds zesde....
Ja, en mijn glas :ams is half leeg!
Citaat van: scclwd op februari 15, 2013, 22:05:15
Citaat van: peter op februari 15, 2013, 22:00:03
Hoppa,3punten......mag het ook een keer meezitten?
Volgende week twee keer winst thuis en je doet weer helemaal mee |:)
Meezitten? Verdiend!
je krijgt een penalty en mist hem......daarna geweldige
Kopbal van die gasten met beste redding van telgenkamp....
Dan zit het even mee......
Nu twee thuiswedstrijden, 6 punten halen en je doet volop mee voor het kampioenschap.
Citaat van: Destroyer op februari 15, 2013, 22:08:05
Citaat van: marrumer op februari 15, 2013, 22:00:49
we staan wel nog steeds zesde....
Ja, en mijn glas :ams is half leeg!
Komop man! Beetje positief 'half vol' :ams
Citaat van: Bernardo op februari 15, 2013, 22:06:19
Mooie en hele belangrijke overwinning, nu 2 thuiswedstrijden en het enige wat telt is 6 punten.
Die keeper was trouwens weer mooi drama bij de 1-2.
Je vergeet de redding 5 minuten daarvoor denk ik, wat een reflex.
v/d Laan die een heel goede wedstrijd speelde, sprong niet mee..........
Terechte overwinning in mijn ogen, maar wat een onrust en een slechte passing van beide kanten zeg!
Barto sublieme invalbeurt , zoals hij (uit) wel vaker goed invalt. Zeker MOTM.
De Goals van Cambuur (geen geluid want zat te schreeuwen)
Ik vond Bartho ook super invallen , maar middenveld was niet best vandaag. Bakker was tot aan de 0-1 ook nergens. Kan die Telgenkamp morgen ook terug naar Heracles ? Was niet al te best, maar superblij met de 3 punten !!! :proost
De nieuwe uit-shirts vond ik persoonlijk erg mooi!
Krachtig en stoere uitstraling en het loge staat erg groot en duidelijk op!
:scc
Citaat van: peter op februari 15, 2013, 22:08:15
Citaat van: scclwd op februari 15, 2013, 22:05:15
Citaat van: peter op februari 15, 2013, 22:00:03
Hoppa,3punten......mag het ook een keer meezitten?
Volgende week twee keer winst thuis en je doet weer helemaal mee |:)
Meezitten? Verdiend!
je krijgt een penalty en mist hem......daarna geweldige
Kopbal van die gasten met beste redding van telgenkamp....
Dan zit het even mee......
Beste redding zeker, maar was niet nodig geweest als hij op de rand 16 direct ballen had getoond... MotM voor mij van der Laan! Wat heeft hij een hoop weggehaald...
Citaat van: SCCornjum op februari 15, 2013, 22:10:10
Citaat van: Bernardo op februari 15, 2013, 22:06:19
Mooie en hele belangrijke overwinning, nu 2 thuiswedstrijden en het enige wat telt is 6 punten.
Die keeper was trouwens weer mooi drama bij de 1-2.
Je vergeet de redding 5 minuten daarvoor denk ik, wat een reflex.
v/d Laan die een heel goede wedstrijd speelde, sprong niet mee..........
Eh sorry Wout Droste sprong niet mee
Citaat van: SCCornjum op februari 15, 2013, 22:10:10
Citaat van: Bernardo op februari 15, 2013, 22:06:19
Mooie en hele belangrijke overwinning, nu 2 thuiswedstrijden en het enige wat telt is 6 punten.
Die keeper was trouwens weer mooi drama bij de 1-2.
Je vergeet de redding 5 minuten daarvoor denk ik, wat een reflex.
v/d Laan die een heel goede wedstrijd speelde, sprong niet mee..........
En jij vergeet dat hij bij de actie ervoor Telgenkamp redt omdat die halfzacht inkomt? Maakt ie uiteindelijk met die reflex natuurlijk wel weer helemaal goed ;)
Citaat van: kgscc op februari 15, 2013, 21:18:28
Gemist, Bakker zelf
Achteraf maar goed dat ie mis was anders waren ze weer in de kont gaan hangen.
Citaat van: Dokkumer op februari 15, 2013, 22:21:05
Citaat van: peter op februari 15, 2013, 22:08:15
Citaat van: scclwd op februari 15, 2013, 22:05:15
Citaat van: peter op februari 15, 2013, 22:00:03
Hoppa,3punten......mag het ook een keer meezitten?
Volgende week twee keer winst thuis en je doet weer helemaal mee |:)
Meezitten? Verdiend!
je krijgt een penalty en mist hem......daarna geweldige
Kopbal van die gasten met beste redding van telgenkamp....
Dan zit het even mee......
Beste redding zeker, maar was niet nodig geweest als hij op de rand 16 direct ballen had getoond... MotM voor mij van der Laan! Wat heeft hij een hoop weggehaald...
V/d Laan haalde veel ballen weg, maar is wel een bron van onrust achterin!!
Aan de bal is hij inderdaad nog wel vrij onrustig. Maar met deze jonge defensie -Dijkstra, Bijker en in mindere mate Droste- vind ik niet dat we moeten verwachten dat Martijn de kar trekt.
Citaat van: Ruppppert op februari 15, 2013, 22:13:22
De Goals van Cambuur (geen geluid want zat te schreeuwen)
Cambuur speelde wel een aardige wedstrijd soms wat te snel bal verlies(met name de lange bal naar voren) achterin soms wat onzeker,
hopelijk kunnen ze deze lijn door zetten, aankomende 2 wedstrijden thuis moet je winnen. tegen beide clubs heeft Cambuur nog wat goed te maken |:)
Feest in de kleine! Olé!
Citaat van: The king1 op februari 15, 2013, 22:24:13
Citaat van: kgscc op februari 15, 2013, 21:18:28
Gemist, Bakker zelf
Achteraf maar goed dat ie mis was anders waren ze weer in de kont gaan hangen.
Ik denk ook dat Bakker daar rekening mee hield :P
Stukje van voetbalzone.nl
MVV Maastricht - SC Cambuur 1-2
Runner-up MVV Maastricht moest in de achtervolging, maar had het erg lastig in de eigen Geusselt. De bezoekers uit Friesland begonnen sterk, maar MVV kwam hierna onder de druk uit. Behoudens een schot op de paal van Tom Van Hyfte kwam de thuisploeg echter niet en SC Cambuur-Leeuwarden had ook het beste van het spel in Limburg. Na een klein uur had de ploeg van Alfons Arts op 0-1 moeten komen, maar de strafschop van Erik Bakker werd gekeerd door Bram Castro. Zeven minuten voor tijd groeide Bakker alsnog uit tot de held van Cambuur door de 0-1 te maken. Martijn Barto maakte aan de onzekerheid een einde en de tegentreffer van Sven Braken kwam te laat voor MVV: 1-2
Citaat van: Galdiano op februari 15, 2013, 22:50:36
Feest in de kleine! Olé!
Wat nou? Is die rooie al fut? :devil
trots op de club mooie punten bij de nummer 2 van de ranglijst.als we de 2 inhaal duels
winnen staan we nog steeds maar 3 van de nr 1.
we mutte de kop er bij houden en komende week en afrekenen met eindhoven en d.bosch.
Forza cambuur :0= :proost
Zo, ben net terug uit Maastricht.
Ik heb een goed spelend Cambuur gezien dat MVV vanaf de eerste minuut onder druk zette.
Die Strafschop van Bakker had beter gekend maar maakt niet uit.
Knappe goals van Cambuur w:)
Ook MVV kreeg zn kansen hoor, het was af en toe echt billenknijpen.
Cambuur houdt gelukkig een traditie in ere: winnen in Maastricht.
Alleen die zwarte shirts he ? Vind het maar niks maar het brengt wel geluk haha.
Maar 1 ding viel mij op: het uitvak was helemaal leeg, is er echt niemand naar Maastricht afgereisd ?
Of waren er meer die tussen de MVV-aanhang zat ?
Klasse overwinning, Forza Cambuur :)
Wel weer top van Barto,assist en n doelpunt,net als vorig seizoen in de play offs tegen mvv,,vind dat we goede selectie hebben dit jaar.Trots op cambuur :scc
Mooie overwinning. Over het spel maar niet praten. Keurntjens terugsturen naar gruningen.
Komende wedstrijden staat er gelukkig wat op het spel
Wedstrijd had twee kanten vind ik. Als MVV wilde gaan opbouwen stond het goed en werd er prima druk gezet. Bij balbezit werd er alleen in een veel te laag tempo gespeeld en het leek soms wel alsof we voor een punt kwamen. Als er dan af en toe wel even gas werd gegeven werden we gelijk gevaarlijk.
Op naar maandag, wordt wel weer eens tijd voor een ruime zege! |:)
Probleem zat in de voorhoede. Alle drie compleet onzichtbaar. Dan kan het middenveld de bal ook niet kwijt. Zit ook te weinig creatief vermogen in de ploeg. Ik zou Schokker wel eens op de 10 willen zien.
Vond een middenveld met keurntjes en bakker niet echt sterk, als de bal voorin was dan kwam deze beide heren vaak op een te laag tempo bij de spitsen. Adje was er ook niet echt met de kop bij maak meer gebruik van de lengte en de fysieke sterkte van Hemmen. Het waren 2 knappe goals van Cambuur al kwamen we af en toe goed weg.
Midden moet de aanval meer steunen ala M vd Heide. Die rol moet Bakker meer op zich nemen
Trouwens.. In maastricht leeft het normaliter wel maar het lijkt wel hoe langer ze bovenaan staan hoe minder toeschouwers er komen. En sfeer was er ook al helemaal niet..
Nou, het wast echt sfeerloos hoor :)
beter natuurlijk voor Cambuur maar als je 2e staat en dan maar 3700 toeschouwers ?
(wat ik betwijfel maar goed)
Foto's komen zo, heb voor de wedstrijd een paar plaatjes geschoten :)
3700 toeschouwers! Diepte record sinds jaren!
Citaat van: Galdiano op februari 16, 2013, 10:30:47
3700 toeschouwers! Diepte record sinds jaren!
Tis ook wel eens 1500 geweest :)
dat terwijl bij Cambuur het dieptepunt op 3000 toeschouwers zit.
Hoezo ECHTE supporters |:) |:)
Die lui waren nog ziek van het carnaval
Ik had ook een beter MVV verwacht maar goed, dat geeft niet :) :)
Hier een paar foto's die ik VOOR de wedstrijd heb gemaakt:
Het stadion:
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi1051.photobucket.com%2Falbums%2Fs426%2Frotterdamleeuwarden%2FFotos%2520MVV-Cambuur%252018-02-13%2FDSC03538.jpg&hash=3f39dfd3bed832f556a0f192c4d2e3c33c9bb741)
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi1051.photobucket.com%2Falbums%2Fs426%2Frotterdamleeuwarden%2FFotos%2520MVV-Cambuur%252018-02-13%2FDSC03533.jpg&hash=609978cd4ed62596514fbdcc6554019b293f1632)
En hier het bewuste spandoek wat in Leeuwarden voor opschudding zorgde:
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi1051.photobucket.com%2Falbums%2Fs426%2Frotterdamleeuwarden%2FFotos%2520MVV-Cambuur%252018-02-13%2FDSC03536.jpg&hash=d684fc8ee25f5f6c73f75a3850d0e66b31914d97)
Een leeg uitvak :( :( :( :( :( :( :( :( :(
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi1051.photobucket.com%2Falbums%2Fs426%2Frotterdamleeuwarden%2FFotos%2520MVV-Cambuur%252018-02-13%2FDSC03534.jpg&hash=fba078e2ddfdfeb595f1e74488ed6af3bfefe6ee)
En hier de warming up van SC Cambuur |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi1051.photobucket.com%2Falbums%2Fs426%2Frotterdamleeuwarden%2FFotos%2520MVV-Cambuur%252018-02-13%2FDSC03539.jpg&hash=9fb9a86677241101362d860c504e0d539d60bf31)
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi1051.photobucket.com%2Falbums%2Fs426%2Frotterdamleeuwarden%2FFotos%2520MVV-Cambuur%252018-02-13%2FDSC03537.jpg&hash=576f0c49b78fbd9425d042ea6915d4086138ceea)
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi1051.photobucket.com%2Falbums%2Fs426%2Frotterdamleeuwarden%2FFotos%2520MVV-Cambuur%252018-02-13%2FDSC03535.jpg&hash=082d5c87e2f9be50b86f39b5e3484eba667a4099)
Zwaaien naar mien moeke :)
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi1051.photobucket.com%2Falbums%2Fs426%2Frotterdamleeuwarden%2FFotos%2520MVV-Cambuur%252018-02-13%2FDSC03532.jpg&hash=756e67941f3ce07068598a0c92e751cbfff41f27)
De spelers komen op het veld, geen gejuich uit duizend kelen :)
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi1051.photobucket.com%2Falbums%2Fs426%2Frotterdamleeuwarden%2FFotos%2520MVV-Cambuur%252018-02-13%2FDSC03541.jpg&hash=81fe18a9d2a3a30cde95e76a4be3f5b4a32d3abc)
Sommige foto's zijn wat wazig maar dat komt door het inzoomen.
Meer heb ik niet :(
mooi, maar was jij de enige uitsupporter?
Bedankt speulers. Wat un wetstryd! Meestal sit ik bij un wetstryd van Cambuur op tv maar wat ferfeeld te sappen en nou gaan ik even naar de pisbak en sien ik krek Bakker un pingel misse. Hek de aanleiding mist! Dit was un enerferende, billeknypende stryd, vol passie so as ik in tyden niet sien hew.
Mooi su deurgaan.
Citaat van: marrumer op februari 16, 2013, 11:10:52
mooi, maar was jij de enige uitsupporter?
Nee er waren minstens 4 man op de hoofdtribune. Ik vermoed dat M. uit Veenwouden er ook was :P
Citaat van: piene hassus op februari 16, 2013, 11:12:18
Bedankt speulers. Wat un wetstryd! Meestal sit ik bij un wetstryd van Cambuur op tv maar wat ferfeeld te sappen en nou gaan ik even naar de pisbak en sien ik krek Bakker un pingel misse. Hek de aanleiding mist! Dit was un enerferende, billeknypende stryd, vol passie so as ik in tyden niet sien hew.
Mooi su deurgaan.
Boeiend wassut seker, pennel was trouwens terecht. Bakkertsje werd folgens mij fasthouden inne 16.
Heerlijk heerlijk heerlijk!!! Wat een feest gister in de Kleine Leeuwarder!
R-Leeuwarden , respect dat je er was leuke foto's! Triest dat er geen kop zat, terwijl er min of meer eigen vervoer was. Kan niet anders zeggen dan dat het komt door de uitkaart!
Citaat van: marrumer op februari 16, 2013, 11:10:52
mooi, maar was jij de enige uitsupporter?
Blijkbaar wel, de enigste uitsupporter in het thuisvak :)
Haha, mopperen wat ze deden en ik maar lachen joh !!!!!
Citaat van: Ronnie tng op februari 16, 2013, 11:13:59
Heerlijk heerlijk heerlijk!!! Wat een feest gister in de Kleine Leeuwarder!
R-Leeuwarden , respect dat je er was leuke foto's! Triest dat er geen kop zat, terwijl er min of meer eigen vervoer was. Kan niet anders zeggen dan dat het komt door de uitkaart!
Das wel jammer inderdaad, Tis jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden dat er geen Cambuuraanhangers waren in de Geusselt.
Zoals je zegt, die moet wel door de uitkaart komen.
Ik had hem trouwens wel bij me, voor de zekerheid zeg maar.
Oh ja, meteen na de 0-1 stormden en paar MVV-ers door naar de hoofdtribune, zo naar de skyboxen, waar het bestuur zat ?
Het ging zo snel dat de stewards niet eens tijd hadden om te reageren.
Boeiend, blijkbaar is er toch veel onvrede ondanks dat ze hoog staan in de ranglijst.
Er werd gisteren geroepen dat ze op "jacht" waren naar de Cambuursupporters... Zal misschien wel te maken hebben met de premiestop, waaruit de supporters concluderen dat de spelers niet meer willen ;)
Citaat van: Dokkumer op februari 16, 2013, 11:48:31
Er werd gisteren geroepen dat ze op "jacht" waren naar de Cambuursupporters... Zal misschien wel te maken hebben met de premiestop, waaruit de supporters concluderen dat de spelers niet meer willen ;)
Wow, ik hoop dat je het mis hebt, anders is het volgend jaar weer een buscombi :rodekaart
Ik zeg ook niet dat het zo is, ik heb het alleen ook maar elders gehoord. Zelf denk ik dat het tweede -over die premies- waar is.
Deze posting las ik op het MVVfans forum:
"Cambuur is gewoon een titelkandidaat. In een andere post heb ik al geschreven dat ik niet Sparta maar Cambuur als grootste concurrent zie.
Cambuur combineerde gewoon beter en heeft verdiend gewonnen. Zij hebben ons weer met beide beentjes op de grond gezet.
Wat ik niet kan (wil) begrijpen is dat veel mensen MVV als een baksteen laten vallen als er eens verloren wordt (Volendam). 3750 toeschouwers en dat voor de koploper , triest, triest en nog eens triest. Ben benieuwd hoeveel supporters er komende maandag tegen Veendam aanwezig zullen zijn."
Mooi om te lezen _O_
|:) |:) |:) |:)
Citaat van: Dokkumer op februari 16, 2013, 12:17:43
Ik zeg ook niet dat het zo is, ik heb het alleen ook maar elders gehoord. Zelf denk ik dat het tweede -over die premies- waar is.
Toch heb je gelijk:
op hetzelfde forum:
"Zo zien we maar dat veer maar 3750 echte supporters hebben!!!
Wat kin ich mig ergeren oan de lui vooral boschpoort tribun die de wedstrijd 5 min vaan te veuren verloaten.
En daan zien die supporters( ???) Och nog zoe laf om bij de 1-2 toch te blieven stoan en toch mer te blieven en daan noar t eindsignaal boos noar hoes goan en de spelers nog neet eens te bedanken en toe te zingen.
Chapeau Trepke b en andere op dn angelsite!!
Btw wat waren die cambuur supporters toch dom op de hoofdtribune vak a"En deze, een paar postings verder:
"Ik vond de "MVV supporters" die vervolgens verhaal gingen halen nog veel dommer."
Zo. De traditionele 3 punten uit MaasNicht zijn weer binnen.
Ben er nog steeds niet uit. Of die stad bij Deutschland, Belgica of Nederland hoort. Wie het weet mag het zeggen.
FORZA SCC!
Citaat van: Dokkumer op februari 16, 2013, 11:13:02
Citaat van: marrumer op februari 16, 2013, 11:10:52
mooi, maar was jij de enige uitsupporter?
Nee er waren minstens 4 man op de hoofdtribune. Ik vermoed dat M. uit Veenwouden er ook was :P
Ssstt! :zweep
Nu moeten we doorstomen en ons niet gek laten maken. Wat vind jij Dokkie? Wakie Wakie.
Citaat van: Mp op februari 16, 2013, 14:51:30
Citaat van: Dokkumer op februari 16, 2013, 11:13:02
Citaat van: marrumer op februari 16, 2013, 11:10:52
mooi, maar was jij de enige uitsupporter?
Nee er waren minstens 4 man op de hoofdtribune. Ik vermoed dat M. uit Veenwouden er ook was :P
Ssstt! :zweep
Op uitnodiging, dus Keimpe kan hoog of laag springen...
Foto barto in de Limburger courant:
[verwijderd door de beheerder]
Wij waren er ook denk dat inclusief ouders spelers en wij een twintigtal Cambuur fans waren
Beelden : Mvv - Cambuur
Samenvatting:
Pingel + Goals:
Interviews:
Arts & Bakker:
http://www.omropfryslan.nl/nijs/cambuur-wint-topper-mvv
Heerlijke overwinning! Nog aan het nagenieten! De lijn doorzetten maandag en vrijdag! Gas! |:)
Heerlijke puntjes!
Vond Dijkstra goed spelen!
Voor maandag Oepie op 10, Hiwat op de buuten en Keurntjens op de bank svp
ik vond vd laan ,makrini ,dijkstra en bijker ook goed spelen .Vond Droste slecht ,vooral de eerste helft.Iedereen zoekt toch een slechte en dat is bij veelen Keurntjes.Vond ik niet.Ons middenveld was sterker dan hun middenveld .Tighoudini had de scheids vanaf minuut 1 tegen .En mvv had 2x een rode krt moeten hebben [doorgebroken tighoudini en elleboog op de leeuw].Al met al vond ik dat cambuur er stond als een echt TEAM en dat er hard werd geknokt voor iedere meter.Als we dit kunnnen doorrzetten kan er nog iets moois aankomen .