Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Vr. 15-02-2013] MVV - SC Cambuur

Gestart door Ruppppert, januari 18, 2013, 09:38:40

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Er werd gisteren geroepen dat ze op "jacht" waren naar de Cambuursupporters... Zal misschien wel te maken hebben met de premiestop, waaruit de supporters concluderen dat de spelers niet meer willen ;)

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: Dokkumer op februari 16, 2013, 11:48:31
Er werd gisteren geroepen dat ze op "jacht" waren naar de Cambuursupporters... Zal misschien wel te maken hebben met de premiestop, waaruit de supporters concluderen dat de spelers niet meer willen ;)

Wow, ik hoop dat je het mis hebt, anders is het volgend jaar weer een buscombi  :rodekaart
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Dokkumer

Ik zeg ook niet dat het zo is, ik heb het alleen ook maar elders gehoord. Zelf denk ik dat het tweede -over die premies- waar is.

RotterdamLeeuwarden

Deze posting las ik op het MVVfans forum:

"Cambuur is gewoon een titelkandidaat. In een andere post heb ik al geschreven dat ik niet Sparta maar Cambuur als grootste concurrent zie.
Cambuur combineerde gewoon beter en heeft verdiend gewonnen. Zij hebben ons weer met beide beentjes op de grond gezet.
Wat ik niet kan (wil) begrijpen is dat veel mensen MVV als een baksteen laten vallen als er eens verloren wordt (Volendam). 3750 toeschouwers en dat voor de koploper , triest, triest en nog eens triest. Ben benieuwd hoeveel supporters er komende maandag tegen Veendam aanwezig zullen zijn."


Mooi om te lezen  _O_

|:) |:) |:) |:)
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

RotterdamLeeuwarden

#229
Citaat van: Dokkumer op februari 16, 2013, 12:17:43
Ik zeg ook niet dat het zo is, ik heb het alleen ook maar elders gehoord. Zelf denk ik dat het tweede -over die premies- waar is.

Toch heb je gelijk:

op hetzelfde forum:

"Zo zien we maar dat veer maar 3750 echte supporters hebben!!!
Wat kin ich mig ergeren oan de lui vooral boschpoort tribun die de wedstrijd 5 min vaan te veuren verloaten.
En daan zien die supporters( ???) Och nog zoe laf om bij de 1-2 toch te blieven stoan en toch mer te blieven en daan noar t eindsignaal boos noar hoes goan en de spelers nog neet eens te bedanken en toe te zingen.

Chapeau Trepke b en andere op dn angelsite!!
Btw wat waren die cambuur supporters toch dom op de hoofdtribune vak a"


En deze, een paar postings verder:

"Ik vond de "MVV supporters" die vervolgens verhaal gingen halen nog veel dommer."
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Len Cantello

Zo. De traditionele 3 punten uit MaasNicht zijn weer binnen.
Ben er nog steeds niet uit. Of die stad bij Deutschland, Belgica of Nederland hoort. Wie het weet mag het zeggen.
FORZA SCC!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Mp

Citaat van: Dokkumer op februari 16, 2013, 11:13:02
Citaat van: marrumer op februari 16, 2013, 11:10:52
mooi, maar was jij de enige uitsupporter?
Nee er waren minstens 4 man op de hoofdtribune. Ik vermoed dat M. uit Veenwouden er ook was :P

Ssstt!  :zweep

Cambo

#232
Nu moeten we doorstomen en ons niet gek laten maken. Wat vind jij Dokkie? Wakie Wakie.
Een goede neus voor de bal leidt tot doelpunten!

Dokkumer

Citaat van: Mp op februari 16, 2013, 14:51:30
Citaat van: Dokkumer op februari 16, 2013, 11:13:02
Citaat van: marrumer op februari 16, 2013, 11:10:52
mooi, maar was jij de enige uitsupporter?
Nee er waren minstens 4 man op de hoofdtribune. Ik vermoed dat M. uit Veenwouden er ook was :P

Ssstt!  :zweep

Op uitnodiging, dus Keimpe kan hoog of laag springen...

klompke

Foto barto in de Limburger courant:

[verwijderd door de beheerder]

klompke

Wij waren er ook denk dat inclusief ouders spelers en wij een twintigtal Cambuur fans waren

Ruppppert

Beelden : Mvv - Cambuur

Samenvatting:


Pingel + Goals:


Interviews:

Arts & Bakker:
http://www.omropfryslan.nl/nijs/cambuur-wint-topper-mvv




TM

Heerlijke overwinning! Nog aan het nagenieten! De lijn doorzetten maandag en vrijdag! Gas! |:)


Montana

Heerlijke puntjes!
Vond Dijkstra goed spelen!

Voor maandag Oepie op 10, Hiwat op de buuten en Keurntjens op de bank svp