Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Vr. 15-02-2013] MVV - SC Cambuur

Gestart door Ruppppert, januari 18, 2013, 09:38:40

Vorige topic - Volgende topic

Sonnema

Vond een middenveld met keurntjes en bakker niet echt sterk, als de bal voorin was dan kwam deze beide heren vaak op een te laag tempo bij de spitsen. Adje was er ook niet echt met de kop bij maak meer gebruik van de lengte en de fysieke sterkte van Hemmen. Het waren 2 knappe goals van Cambuur al kwamen we af en toe goed weg.

De Gast

Midden moet de aanval meer steunen ala M vd Heide. Die rol moet Bakker meer op zich nemen

De Gast

Trouwens.. In maastricht leeft het normaliter wel maar het lijkt wel hoe langer ze bovenaan staan hoe minder toeschouwers er komen. En sfeer was er ook al helemaal niet..

RotterdamLeeuwarden

Nou, het wast echt sfeerloos hoor :)
beter natuurlijk voor Cambuur maar als je 2e staat en dan maar 3700 toeschouwers ?
(wat ik betwijfel maar goed)

Foto's komen zo, heb voor de wedstrijd een paar plaatjes geschoten :)
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Galdiano

3700 toeschouwers! Diepte record sinds jaren!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: Galdiano op februari 16, 2013, 10:30:47
3700 toeschouwers! Diepte record sinds jaren!

Tis ook wel eens 1500 geweest :)
dat terwijl bij Cambuur het dieptepunt op 3000 toeschouwers zit.
Hoezo ECHTE supporters  |:) |:)
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Nightmarelwd

Die lui waren nog ziek van het carnaval
MI-Sider for Life

RotterdamLeeuwarden

#217
Ik had ook een beter MVV verwacht maar goed, dat geeft niet :) :)

Hier een paar foto's die ik VOOR de wedstrijd heb gemaakt:

Het stadion:





En hier het bewuste spandoek wat in Leeuwarden voor opschudding zorgde:



Een leeg uitvak :( :( :( :( :( :( :( :( :(



En hier de warming up van SC Cambuur  |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)







Zwaaien naar mien moeke :)



De spelers komen op het veld, geen gejuich uit duizend kelen :)




Sommige foto's zijn wat wazig maar dat komt door het inzoomen.

Meer heb ik niet :(
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

marrumer

mooi, maar was jij de enige uitsupporter?

piene hassus

Bedankt speulers. Wat un wetstryd! Meestal sit ik bij un wetstryd van Cambuur op tv maar wat ferfeeld te sappen en nou gaan ik even naar de pisbak en sien ik krek Bakker un pingel misse.  Hek de aanleiding mist! Dit was un enerferende, billeknypende stryd, vol passie so as ik in tyden niet sien hew.
Mooi su deurgaan.

Dokkumer

Citaat van: marrumer op februari 16, 2013, 11:10:52
mooi, maar was jij de enige uitsupporter?
Nee er waren minstens 4 man op de hoofdtribune. Ik vermoed dat M. uit Veenwouden er ook was :P

Dokkumer

Citaat van: piene hassus op februari 16, 2013, 11:12:18
Bedankt speulers. Wat un wetstryd! Meestal sit ik bij un wetstryd van Cambuur op tv maar wat ferfeeld te sappen en nou gaan ik even naar de pisbak en sien ik krek Bakker un pingel misse.  Hek de aanleiding mist! Dit was un enerferende, billeknypende stryd, vol passie so as ik in tyden niet sien hew.
Mooi su deurgaan.
Boeiend wassut seker, pennel was trouwens terecht. Bakkertsje werd folgens mij fasthouden inne 16.

Ronnie tng

Heerlijk heerlijk heerlijk!!! Wat een feest gister in de Kleine Leeuwarder!

R-Leeuwarden , respect dat je er was leuke foto's! Triest dat er geen kop zat, terwijl er min of meer eigen vervoer was. Kan niet anders zeggen dan dat het komt door de uitkaart!

RotterdamLeeuwarden

Citaat van: marrumer op februari 16, 2013, 11:10:52
mooi, maar was jij de enige uitsupporter?

Blijkbaar wel, de enigste uitsupporter in het thuisvak :)
Haha, mopperen wat ze deden en ik maar lachen joh !!!!!
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

RotterdamLeeuwarden

#224
Citaat van: Ronnie tng op februari 16, 2013, 11:13:59
Heerlijk heerlijk heerlijk!!! Wat een feest gister in de Kleine Leeuwarder!

R-Leeuwarden , respect dat je er was leuke foto's! Triest dat er geen kop zat, terwijl er min of meer eigen vervoer was. Kan niet anders zeggen dan dat het komt door de uitkaart!

Das wel jammer inderdaad, Tis jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden dat er geen Cambuuraanhangers waren in de Geusselt.
Zoals je zegt, die moet wel door de uitkaart komen.
Ik had hem trouwens wel bij me, voor de zekerheid zeg maar.

Oh ja, meteen na de 0-1 stormden en paar MVV-ers door naar de hoofdtribune, zo naar de skyboxen, waar het bestuur zat ?
Het ging zo snel dat de stewards niet eens tijd hadden om te reageren.

Boeiend, blijkbaar is er toch veel onvrede ondanks dat ze hoog staan in de ranglijst.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)