Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Vr. 15-02-2013] MVV - SC Cambuur

Gestart door Ruppppert, januari 18, 2013, 09:38:40

Vorige topic - Volgende topic

Ruppppert

Voor supporters in het bezit van een uitkaart, geldt een verplichte autocombi.
Kosten kaartje bezoekersvak €  7,20  +  €  1,30 ( adm.kosten ) =  €  8,50.
Supporters kunnen zelf bepalen op welke dag ze naar Maastricht willen vertrekken.
" Een weekend Maastricht " behoort op deze manier weer tot de mogelijkheden.
Verkoop van de omwisselbiljetten vanaf vrijdag 8 februari bij de administratie van SC Cambuur.
Het omwisselbiljet kan op de wedstrijddag vanaf 19.00 uur worden omgewisseld voor het originele kaartje bij de ingang bezoekersvak.

TM

Goed te lezen dat je zelf mag bepalen wanneer je afreist, maar het is gvd een maandag. Ben benieuwd wanneer ze dit doen met een vrijdagavond wedstrijd. Dordrecht of Telstar binnenkort? Ik denk dat MVV 'gevaarlijker' is dan Telstar. Dus zou dit ook makkelijk bij Telstar kunnen wat mij betreft.

Ronnie tng

Citaat van: TM op januari 18, 2013, 17:41:58
Goed te lezen dat je zelf mag bepalen wanneer je afreist, maar het is gvd een maandag. Ben benieuwd wanneer ze dit doen met een vrijdagavond wedstrijd. Dordrecht of Telstar binnenkort? Ik denk dat MVV 'gevaarlijker' is dan Telstar. Dus zou dit ook makkelijk bij Telstar kunnen wat mij betreft.

Je zegt het zelf al, het is op een maandag. Wel een heel leuk gebaar, de burgemeester van Maastricht was ook gelijk positief wat ik had begrepen. Het kan dus wel. Terwijl de laatste rellen bij een uitwedstrijd toch in Arnhem was, toen er een groep van 65 man naar Maastricht onderweg waren.

Het kan dus wel, of is de burgemeester daar gewoon knetter gek dat hij al na een paar jaar supporters laat komen op een soort van vrij reizen manier?  :?

Ik juich overigens de versoepeling meer dan toe, en ik ben erg benieuwd wanneer het op de maandag goed gaat, het ook een optie is voor volgend seizoen wanneer de knvb indeeld dat we op een vrijdag in Maastricht spelen.  :y

Don

Deze wedstrijd zal ook wel op TV komen, was vorig seizoen ook op EL toch?
Stand Up For The Culture - http://www.cambuurculture.nl

denistel

leuk een weekend maastrig maar dan must tot maandagavond blijven voor een wedstrijd,,bist klaar mee,,,ken je beter een midweek gaan :P

Galdiano

Citaat van: denistel op januari 18, 2013, 23:50:33
leuk een weekend maastrig maar dan must tot maandagavond blijven voor een wedstrijd,,bist klaar mee,,,ken je beter een midweek gaan :P

Klasse dat dit zo kan!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Destroyer

Het is mooi dat het zo kan, alleen jammer van die maandag. Maar ja, dat is dan ook het wel bekende addertje hehe  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

De Jager

Citaat van: Galdiano op januari 19, 2013, 02:53:19
Citaat van: denistel op januari 18, 2013, 23:50:33
leuk een weekend maastrig maar dan must tot maandagavond blijven voor een wedstrijd,,bist klaar mee,,,ken je beter een midweek gaan :P

Klasse dat dit zo kan!
Was het op een vrijdag geweest dan had je gewoon lekker een autocombi gehad. Scheinheilig hypocriet gedrag is het!

RotterdamLeeuwarden

Dit is wel goed nieuws.
Als er nu niks gebeurt dan is het komend seizoen weer vrij vervoer zoals het jarenlang geweest is  |:)
Mooie stad........Maastricht............  :koffie
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Ronnie tng

Vrij vervoer dat is verleden tijd helaas.

Len Cantello

Goeie zaak. Mooi op zaterdagochtend die kant op.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

TM

Verplaatst naar vrijdag 15 februari en de 'vrij vervoer' regeling blijft van kracht! Dus een echt weekendje Maastricht behoort nu tot de mogelijkheden.

RotterdamLeeuwarden

 :wall :wall

Nou leuk hoor, kan ik weer mn vrije dagen omzetten  :?
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

kgscc


Chipke

Dit worden wel twee hele belangrijke wedstrijden achter elkaar. Win je beide doe je mee om het kampioenschap. Win je niet haak je (tijdelijk) af.