Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Vr. 15-02-2013] MVV - SC Cambuur

Gestart door Ruppppert, januari 18, 2013, 09:38:40

Vorige topic - Volgende topic

Ronnie tng

Trek dan niet gelijk je conclusies dat het te maken heeft met wel of geen uitkaart.

klompke

Conclusie goed of niet het is wel gebleken dat de bus schandalig smerig is achtergelaten. Ik als niet meegaande supporter heb de troep opgeruimd die jullie hebben gemaakt. Nadat ik ben begonnen zijn er nog vier of vijf jongens gaan helpen. Ik had zelfs zakken met kots dan weet je genoeg. En wat het toilet betreft die zat op slot toen de bus startte dat heeft de buschauffeur idd verteld. Zelfs een blikje op ruimen is voor sommige mensen te veel. Ook cola en andere troep over de  stoffen banken. Heb flessen gevonden die gewoon leeg liepen over de banken heen. Dus als je zegt dat het goed gaat moet je ook zorgen dat een ieder zijn eigen troep op ruimt. Hoop in ieder geval dat jullie de troep die je achterlaat ook voortaan zelf gaat opruimen. Dan is het eind goed al goed!!!


groet Klompke

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: klompke op februari 04, 2013, 21:47:20
Conclusie goed of niet het is wel gebleken dat de bus schandalig smerig is achtergelaten. Ik als niet meegaande supporter heb de troep opgeruimd die jullie hebben gemaakt. Nadat ik ben begonnen zijn er nog vier of vijf jongens gaan helpen. Ik had zelfs zakken met kots dan weet je genoeg. En wat het toilet betreft die zat op slot toen de bus startte dat heeft de buschauffeur idd verteld. Zelfs een blikje op ruimen is voor sommige mensen te veel. Ook cola en andere troep over de  stoffen banken. Heb flessen gevonden die gewoon leeg liepen over de banken heen. Dus als je zegt dat het goed gaat moet je ook zorgen dat een ieder zijn eigen troep op ruimt. Hoop in ieder geval dat jullie de troep die je achterlaat ook voortaan zelf gaat opruimen. Dan is het eind goed al goed!!!


groet Klompke

Ik stap niet meer in buscombi's en dit sterkt mij in die gedachte.

Overigens is dit wel een goede reden om die klote buscombi's af te schaffen! :devil Kan een iedere lekker in zn eigen auto kotsen ;)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Lwdscc

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 04, 2013, 23:32:51
Citaat van: klompke op februari 04, 2013, 21:47:20
Conclusie goed of niet het is wel gebleken dat de bus schandalig smerig is achtergelaten. Ik als niet meegaande supporter heb de troep opgeruimd die jullie hebben gemaakt. Nadat ik ben begonnen zijn er nog vier of vijf jongens gaan helpen. Ik had zelfs zakken met kots dan weet je genoeg. En wat het toilet betreft die zat op slot toen de bus startte dat heeft de buschauffeur idd verteld. Zelfs een blikje op ruimen is voor sommige mensen te veel. Ook cola en andere troep over de  stoffen banken. Heb flessen gevonden die gewoon leeg liepen over de banken heen. Dus als je zegt dat het goed gaat moet je ook zorgen dat een ieder zijn eigen troep op ruimt. Hoop in ieder geval dat jullie de troep die je achterlaat ook voortaan zelf gaat opruimen. Dan is het eind goed al goed!!!


groet Klompke

Ik stap niet meer in buscombi's en dit sterkt mij in die gedachte.

Overigens is dit wel een goede reden om die klote buscombi's af te schaffen! :devil Kan een iedere lekker in zn eigen auto kotsen ;)

Welke bus hebben we het trouwens over de BVO bus of de Culture?

Galdiano

De BVO bus! Wat een schorriemorrie zat daar in!  :)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Clint

Citaat van: klompke op februari 04, 2013, 21:47:20
Ik had zelfs zakken met kots dan weet je genoeg.
groet Klompke

Uit het DNA is de dader wel te vinden. :_schater

Dokkumer

Citaat van: Galdiano op februari 05, 2013, 12:06:26
De BVO bus! Wat een schorriemorrie zat daar in!  :)
Ssst, het was de spelersbus. Kotsziek van de nederlaag :devil

Nightmarelwd

Ik heb het idee dat er nu gezocht wordt naar een  reden om de uitkaart weer icm de buscombi in te voeren.  Een wc deur waar ik van begrijp dat die netjes is teruggezet en dat er een schanier kapot is, een zakje met kots, rommel in de bus.
Dat is het werk van zware hooligans.

Straks komt er een brief vanuit Rotterdam met de melding dat men de volgende keer geen Cambuursupporters meer wil ontvangen, omdat er drie koffiebekers in het uitvak zijn blijven liggen.





MI-Sider for Life

klompke

Dit is vast geen reden om de uitkaart te handhaven en als het idd een beetje rotzooi was geweest dan had ik het hier niet zo neer gezet. Dit was in de cc bus. Maar nogmaals ruim dan ook gewoon je eigen rotzooi op en dan is er toch niets aan de hand. Een ander voor je troep op laten draaien is vast niet wat de bedoeling is. Men kan gerust met een buscombi mee want met zijn allen moet je er toch voor je club staan.

groet Klompe

Ronnie tng

Denk dat in de toekomst maar wat extra vuilniszakken uitgedeeld moeten worden. Het is inderdaad een kleine moeite om het even weg te gooien. Maar ik heb heel wat bussen mee gemaakt en echt schoon zal een chauffeur z'n bus niet mee terug krijgen. Meestal word dat gecompenseerd door een hele dikke fooi.

|:) Toch leuk dat een Fred Grim genoten heeft van de Cambuursupporters in het uitvak. Men maakte er dus wel een feest van!

Dokkumer

Citaat van: Nightmarelwd op februari 05, 2013, 12:48:24
Ik heb het idee dat er nu gezocht wordt naar een  reden om de uitkaart weer icm de buscombi in te voeren.  Een wc deur waar ik van begrijp dat die netjes is teruggezet en dat er een schanier kapot is, een zakje met kots, rommel in de bus.
Dat is het werk van zware hooligans.

Straks komt er een brief vanuit Rotterdam met de melding dat men de volgende keer geen Cambuursupporters meer wil ontvangen, omdat er drie koffiebekers in het uitvak zijn blijven liggen.
Vergeet niet dat de toegangskaartjes en programmaboekjes niet correct bij het oud papier zijn ingeleverd.

TM

Citaat van: Ronnie tng op februari 05, 2013, 13:38:44
Denk dat in de toekomst maar wat extra vuilniszakken uitgedeeld moeten worden. Het is inderdaad een kleine moeite om het even weg te gooien. Maar ik heb heel wat bussen mee gemaakt en echt schoon zal een chauffeur z'n bus niet mee terug krijgen. Meestal word dat gecompenseerd door een hele dikke fooi.

|:) Toch leuk dat een Fred Grim genoten heeft van de Cambuursupporters in het uitvak. Men maakte er dus wel een feest van!

En we zijn inderdaad even met de pet rond geweest in de culture bus en iedereen was vrij gul volgens mij.

Ruppppert

zeer benieuwd naar deze wedstrijd,als Cambuur de kansen benutten kunnen ze daaar ook wel eens winnen vindt dat mvv geen wonder team heeft,hadden veel geluk toen ze hier speelden. Denk 1-2 :scc

De Gast

#44
Een incidenteel succesje uit zou wel eens leuk zijn!