Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Vr. 15-02-2013] MVV - SC Cambuur

Gestart door Ruppppert, januari 18, 2013, 09:38:40

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

ik vond vd laan ,makrini ,dijkstra en bijker ook goed spelen .Vond Droste slecht ,vooral de eerste helft.Iedereen zoekt toch een slechte en dat is bij veelen Keurntjes.Vond ik niet.Ons middenveld was sterker dan hun middenveld .Tighoudini had de scheids vanaf minuut 1 tegen .En mvv had 2x een rode krt moeten hebben [doorgebroken tighoudini en elleboog op de leeuw].Al met al vond ik dat cambuur er stond als een echt TEAM en dat er hard werd geknokt voor iedere meter.Als we dit kunnnen doorrzetten kan er nog iets moois aankomen .