Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Vr. 15-02-2013] MVV - SC Cambuur

Gestart door Ruppppert, januari 18, 2013, 09:38:40

Vorige topic - Volgende topic

AL

Citaat van: Dokkumer op februari 15, 2013, 22:21:05
Citaat van: peter op februari 15, 2013, 22:08:15
Citaat van: scclwd op februari 15, 2013, 22:05:15
Citaat van: peter op februari 15, 2013, 22:00:03
Hoppa,3punten......mag het ook een keer meezitten?
Volgende week twee keer winst thuis en je doet weer helemaal mee |:)

Meezitten? Verdiend!
je krijgt een penalty en mist hem......daarna geweldige
Kopbal van die gasten met beste redding van telgenkamp....
Dan zit het even mee......
Beste redding zeker, maar was niet nodig geweest als hij op de rand 16 direct ballen had getoond... MotM voor mij van der Laan! Wat heeft hij een hoop weggehaald...

V/d Laan haalde veel ballen weg, maar is wel een bron van onrust achterin!!

Dokkumer

Aan de bal is hij inderdaad nog wel vrij onrustig. Maar met deze jonge defensie -Dijkstra, Bijker en in mindere mate Droste- vind ik niet dat we moeten verwachten dat Martijn de kar trekt.

Ruppppert

Citaat van: Ruppppert op februari 15, 2013, 22:13:22
De Goals van Cambuur (geen geluid want zat te schreeuwen)


Cambuur speelde wel een aardige wedstrijd soms wat te snel bal verlies(met name de lange bal naar voren) achterin soms wat onzeker,

hopelijk kunnen ze deze lijn door zetten, aankomende 2 wedstrijden thuis moet je winnen. tegen beide clubs heeft Cambuur nog wat goed te maken  |:)

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

kgscc

Citaat van: The king1 op februari 15, 2013, 22:24:13
Citaat van: kgscc op februari 15, 2013, 21:18:28
Gemist, Bakker zelf

Achteraf maar goed dat ie mis was anders waren ze weer in de kont gaan hangen.
Ik denk ook dat Bakker daar rekening mee hield  :P

kgscc

Stukje van voetbalzone.nl

MVV Maastricht - SC Cambuur 1-2
Runner-up MVV Maastricht moest in de achtervolging, maar had het erg lastig in de eigen Geusselt. De bezoekers uit Friesland begonnen sterk, maar MVV kwam hierna onder de druk uit. Behoudens een schot op de paal van Tom Van Hyfte kwam de thuisploeg echter niet en SC Cambuur-Leeuwarden had ook het beste van het spel in Limburg. Na een klein uur had de ploeg van Alfons Arts op 0-1 moeten komen, maar de strafschop van Erik Bakker werd gekeerd door Bram Castro. Zeven minuten voor tijd groeide Bakker alsnog uit tot de held van Cambuur door de 0-1 te maken. Martijn Barto maakte aan de onzekerheid een einde en de tegentreffer van Sven Braken kwam te laat voor MVV: 1-2

Dokkumer


The king1


SCCdrachten


denistel

trots op de club mooie punten bij de nummer 2 van de ranglijst.als we de 2 inhaal duels
winnen staan we nog steeds maar 3 van de nr 1.
we mutte de kop er bij houden en komende week en afrekenen met eindhoven en d.bosch.


Forza cambuur :0= :proost

RotterdamLeeuwarden

Zo, ben net terug uit Maastricht.

Ik heb een goed spelend Cambuur gezien dat MVV vanaf de eerste minuut onder druk zette.
Die Strafschop van Bakker had beter gekend maar maakt niet uit.
Knappe goals van Cambuur  w:)

Ook MVV kreeg zn kansen hoor, het was af en toe echt billenknijpen.

Cambuur houdt gelukkig een traditie in ere: winnen in Maastricht.

Alleen die zwarte shirts he ? Vind het maar niks maar het brengt wel geluk haha.

Maar 1 ding viel mij op: het uitvak was helemaal leeg, is er echt niemand naar Maastricht afgereisd ?
Of waren er meer die tussen de MVV-aanhang zat ?

Klasse overwinning, Forza Cambuur :)
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Baresi

Wel weer top van Barto,assist en n doelpunt,net als vorig seizoen in de play offs tegen mvv,,vind dat we goede selectie hebben dit jaar.Trots op cambuur  :scc

De Raaf

Mooie overwinning. Over het spel maar niet praten. Keurntjens terugsturen naar gruningen.
Komende wedstrijden staat er gelukkig wat op het spel

michello

Wedstrijd had twee kanten vind ik. Als MVV wilde gaan opbouwen stond het goed en werd er prima druk gezet. Bij balbezit werd er alleen in een veel te laag tempo gespeeld en het leek soms wel alsof we voor een punt kwamen. Als er dan af en toe wel even gas werd gegeven werden we gelijk gevaarlijk.

Op naar maandag, wordt wel weer eens tijd voor een ruime zege! |:)

John Hiatt

Probleem zat in de voorhoede. Alle drie compleet onzichtbaar. Dan kan het middenveld de bal ook niet kwijt. Zit ook te weinig creatief vermogen in de ploeg. Ik zou Schokker wel eens op de 10 willen zien.