Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Vr. 15-02-2013] MVV - SC Cambuur

Gestart door Ruppppert, januari 18, 2013, 09:38:40

Vorige topic - Volgende topic

KernvanCambuur

#90
Voor wie niet af kan reizen naar Maastricht is ook iedere Cambuursupporter van harte welkom in supportershome 't Hert, MVV-Cambuur is live te volgen via Eredivisie Live! Kom gezellig een pilsje pakken en beleef een gezellig voetbalavondje!
|:)  :thumbsup  :proost

Vanuit Helmond

Citaat van: marrumer op februari 15, 2013, 11:18:25
Citaat van: Vanuit Helmond op februari 15, 2013, 11:08:50
Jullie naar het zuiden, ik naar het noorden.

Wat een slechte planning weer. Baal er wel van.
moet jij serieus eerst naar leeuwarden?
Niet om een kaart te halen, gewoon een weekend gepland in Leeuwarden.

Lwdscc

 MAASTRICHT - De wedstrijd van Cambuur tegen MVV van vrijdagavond gaat definitief door.

Na een keuring vrijdagochtend in stadion De Geusselt werd besloten dat de wedstrijd kan worden gespeeld.

Treb

Citaat van: Lwdscc op februari 15, 2013, 11:30:22
MAASTRICHT - De wedstrijd van Cambuur tegen MVV van vrijdagavond gaat definitief door.

Na een keuring vrijdagochtend in stadion De Geusselt werd besloten dat de wedstrijd kan worden gespeeld.

Joh..

TM

Hoeveel supporters zijn vanavond in het uitvak aanwezig? Iemand enig idee?

marrumer

Citaat van: TM op februari 15, 2013, 14:28:14
Hoeveel supporters zijn vanavond in het uitvak aanwezig? Iemand enig idee?
ik hoop een heleboel :D

TM

Citaat van: marrumer op februari 15, 2013, 14:30:31
Citaat van: TM op februari 15, 2013, 14:28:14
Hoeveel supporters zijn vanavond in het uitvak aanwezig? Iemand enig idee?
ik hoop een heleboel :D

Ik gok 15..

666

Klote wedstrijd....

Ik denk 1-2 in de laatste minuten tigihihoudinges  |:)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

marrumer

Citaat van: 666 op februari 15, 2013, 14:48:54
Klote wedstrijd....

Ik denk 1-2 in de laatste minuten tigihihoudinges  |:)
waarom klote wedstrijd?

sunderland


marrumer


papier

Citaat van: marrumer op februari 15, 2013, 18:16:23
heeft iemand straks een stream?

Straks hopelijk wel, nu nog niet. Als het allemaal werkt post ik het wel even

marrumer

Citaat van: papier op februari 15, 2013, 18:19:06
Citaat van: marrumer op februari 15, 2013, 18:16:23
heeft iemand straks een stream?

Straks hopelijk wel, nu nog niet. Als het allemaal werkt post ik het wel even
bedankt

papier

Citaat van: marrumer op februari 15, 2013, 18:20:21
Citaat van: papier op februari 15, 2013, 18:19:06
Citaat van: marrumer op februari 15, 2013, 18:16:23
heeft iemand straks een stream?

Straks hopelijk wel, nu nog niet. Als het allemaal werkt post ik het wel even
bedankt

hier komen er als het goed is een paar te staan over een klein uurtje