Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Vr. 15-02-2013] MVV - SC Cambuur

Gestart door Ruppppert, januari 18, 2013, 09:38:40

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

 :0= MATCHDAY!!!!! Heb er zin in! 3 punten voor SCC!!  :proost
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

El FLaco


Nightmarelwd

MI-Sider for Life

Berto


michello

#79
Heb zo'n idee dat het gewoon doorgaat. Er ligt geen sneeuw of ijs meer in Maastricht en er zijn vooralsnog geen berichten vanuit kamp MVV dat het veld er slecht bij ligt.  Wel zou het nog hard kunnen zijn natuurlijk na de vorst van afgelopen dagen.  Hopen op groen licht om 11.00 uur, ben wel weer toe aan een voetbalavond op vrijdag.  ;)

RotterdamLeeuwarden

Nog heel even wachten dus met daarheen rijden :(

Goed dat ik hier nog even heb gekeken. :)

Cambuuronline, het eerst met het laatste nieuws  |:) |:) |:)
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

El FLaco


RotterdamLeeuwarden

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

richard


Vanuit Helmond

De wedstrijd tussen MVV Maastricht en SC Cambuur L. gaat vanavond gewoon door. Het veld is vanmorgen definitief goedgekeurd door de KNVB. De ploeg van René Trost trapt vanavond om 20.00 uur af in Stadion de Geusselt.

Komt van de MVV-site

RotterdamLeeuwarden

Mooi, IK ben weg....

Doei !!!!!

Forza Cambuurrrrrrrrrrrrrr   |:) |:) |:) |:) |:) |:)
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Vanuit Helmond

Jullie naar het zuiden, ik naar het noorden.

Wat een slechte planning weer. Baal er wel van.

marrumer

succes iedereen en ik hoop op 3 punten !  |:)

MP4L

Goeie reis voor de supporters die er heen gaan. En zingen voo je club! Zet Cambuur op de kaart

marrumer

Citaat van: Vanuit Helmond op februari 15, 2013, 11:08:50
Jullie naar het zuiden, ik naar het noorden.

Wat een slechte planning weer. Baal er wel van.
moet jij serieus eerst naar leeuwarden?