Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Vr. 15-02-2013] MVV - SC Cambuur

Gestart door Ruppppert, januari 18, 2013, 09:38:40

Vorige topic - Volgende topic

marrumer

we hebben ook goed gespeeld en dit zeker verdiend!

dennisw8


speculeter

Hoppa,3punten......mag het ook een keer meezitten?
Volgende week twee keer winst thuis en je doet weer helemaal mee |:)

marrumer


Thieske

Teringjantje.. Wat een spanning.

Knappe overwinning, we doen goede zaken!

Gaan we zwolle achterna?  :scc

dennisw8

Citaat van: Thieske op februari 15, 2013, 22:01:18
Teringjantje.. Wat een spanning.

Knappe overwinning, we doen goede zaken!

Gaan we zwolle achterna?  :scc

Beter.

papier

Prima invalbeurt Barto, mooie kaats op Bakker bij de 0-1. Genot.

The king1

Heeft die Harlem skhake toch geholpen :_schater

papier


scclwd

Citaat van: peter op februari 15, 2013, 22:00:03
Hoppa,3punten......mag het ook een keer meezitten?
Volgende week twee keer winst thuis en je doet weer helemaal mee |:)

Meezitten? Verdiend!

De Gast

Op karakter!

Jammer van Sparta. Daar hadden wij ook kunnen staan

scclwd


Bernardo

Mooie en hele belangrijke overwinning, nu 2 thuiswedstrijden en het enige wat telt is 6 punten.

Die keeper was trouwens weer mooi drama bij de 1-2.

Destroyer

Forza  :scc maandag massaal met zijn alleen achter de club staan, geen gezeur en gejank  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

SCCornjum

Goede eerste helft, Cambuur maakt het alleen niet af, hoeveel corners mag Cambuur nemen?
1ste treffer van de wedstrijd gelukkig voor Cambuur, in een veel mindere 2de helft........

Sparta wint met 6-1 van eindhoven, met rood voor Vermeer, dat belooft wat voor Maandag.
Watching Football Is Not A Crime