Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Vr. 15-02-2013] MVV - SC Cambuur

Gestart door Ruppppert, januari 18, 2013, 09:38:40

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Citaat van: marrumer op februari 15, 2013, 22:00:49
we staan wel nog steeds zesde....

Paar wedstrijden minder als de rest. 3 verliespunten achter op Sparta. We staan er goed voor, nu maandag en vrijdag KNALLEN!

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

speculeter

Citaat van: scclwd op februari 15, 2013, 22:05:15
Citaat van: peter op februari 15, 2013, 22:00:03
Hoppa,3punten......mag het ook een keer meezitten?
Volgende week twee keer winst thuis en je doet weer helemaal mee |:)

Meezitten? Verdiend!
je krijgt een penalty en mist hem......daarna geweldige
Kopbal van die gasten met beste redding van telgenkamp....
Dan zit het even mee......

John Hiatt

Nu twee thuiswedstrijden, 6 punten halen en je doet volop mee voor het kampioenschap.

GerardFraneker

Citaat van: Destroyer op februari 15, 2013, 22:08:05
Citaat van: marrumer op februari 15, 2013, 22:00:49
we staan wel nog steeds zesde....

Ja, en mijn glas  :ams is half leeg!

Komop man! Beetje positief 'half vol'  :ams

SCCornjum

Citaat van: Bernardo op februari 15, 2013, 22:06:19
Mooie en hele belangrijke overwinning, nu 2 thuiswedstrijden en het enige wat telt is 6 punten.

Die keeper was trouwens weer mooi drama bij de 1-2.

Je vergeet de redding 5 minuten daarvoor denk ik, wat een reflex.

v/d Laan die een heel goede wedstrijd speelde, sprong niet mee..........
Watching Football Is Not A Crime

AL

Terechte overwinning in mijn ogen, maar wat een onrust en een slechte passing van beide kanten zeg!
Barto sublieme invalbeurt , zoals hij (uit) wel vaker goed invalt. Zeker MOTM.

Ruppppert

De Goals van Cambuur (geen geluid want zat te schreeuwen)

Destroyer

Citaat van: GerardFraneker op februari 15, 2013, 22:09:52
Citaat van: Destroyer op februari 15, 2013, 22:08:05
Citaat van: marrumer op februari 15, 2013, 22:00:49
we staan wel nog steeds zesde....

Ja, en mijn glas  :ams is half leeg!

Komop man! Beetje positief 'half vol'  :ams

Ik wel, heb al weer een nieuwe gedopt  :proost
** Poolwinner 18/19 - 21/22

keije

Ik vond Bartho ook super invallen , maar middenveld was niet best vandaag. Bakker was tot aan de 0-1 ook nergens. Kan die Telgenkamp morgen ook terug naar Heracles ? Was niet al te best, maar superblij met de 3 punten !!! :proost

GerardFraneker


De nieuwe uit-shirts vond ik persoonlijk erg mooi!
Krachtig en stoere uitstraling en het loge staat erg groot en duidelijk op!
:scc

Dokkumer

Citaat van: peter op februari 15, 2013, 22:08:15
Citaat van: scclwd op februari 15, 2013, 22:05:15
Citaat van: peter op februari 15, 2013, 22:00:03
Hoppa,3punten......mag het ook een keer meezitten?
Volgende week twee keer winst thuis en je doet weer helemaal mee |:)

Meezitten? Verdiend!
je krijgt een penalty en mist hem......daarna geweldige
Kopbal van die gasten met beste redding van telgenkamp....
Dan zit het even mee......
Beste redding zeker, maar was niet nodig geweest als hij op de rand 16 direct ballen had getoond... MotM voor mij van der Laan! Wat heeft hij een hoop weggehaald...

SCCornjum

Citaat van: SCCornjum op februari 15, 2013, 22:10:10
Citaat van: Bernardo op februari 15, 2013, 22:06:19
Mooie en hele belangrijke overwinning, nu 2 thuiswedstrijden en het enige wat telt is 6 punten.

Die keeper was trouwens weer mooi drama bij de 1-2.

Je vergeet de redding 5 minuten daarvoor denk ik, wat een reflex.

v/d Laan die een heel goede wedstrijd speelde, sprong niet mee..........
Eh sorry Wout Droste sprong niet mee
Watching Football Is Not A Crime

Dokkumer

Citaat van: SCCornjum op februari 15, 2013, 22:10:10
Citaat van: Bernardo op februari 15, 2013, 22:06:19
Mooie en hele belangrijke overwinning, nu 2 thuiswedstrijden en het enige wat telt is 6 punten.

Die keeper was trouwens weer mooi drama bij de 1-2.

Je vergeet de redding 5 minuten daarvoor denk ik, wat een reflex.

v/d Laan die een heel goede wedstrijd speelde, sprong niet mee..........
En jij vergeet dat hij bij de actie ervoor Telgenkamp redt omdat die halfzacht inkomt? Maakt ie uiteindelijk met die reflex natuurlijk wel weer helemaal goed ;)

The king1

Citaat van: kgscc op februari 15, 2013, 21:18:28
Gemist, Bakker zelf

Achteraf maar goed dat ie mis was anders waren ze weer in de kont gaan hangen.