Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Vr. 15-02-2013] MVV - SC Cambuur

Gestart door Ruppppert, januari 18, 2013, 09:38:40

Vorige topic - Volgende topic

kgscc

Bij mij op de stream nog 4.10 en dan blessuretijd

kgscc

Bakker eraf voor Bakens, extra verdediger erbij :zucht

zeewolde

Citaat van: kgscc op februari 15, 2013, 21:46:42
Bakker eraf voor Bakens, extra verdediger erbij :zucht
daar heb ik een hekel aan. gaat zo vaak fout dan.

The king1

Citaat van: zeewolde op februari 15, 2013, 21:45:36
hoe lang nog?

Komt wel 5 min extra bij lange blessuere gadver klotsende oksels :insane

Goudvinger


kgscc


kgscc


Dokkumer

WEER KOMT TELGENRAMP EN DOET HIJ NIKS!!

dennisw8


kgscc


brambo3004


scclwd

Citaat van: Dokkumer op februari 15, 2013, 21:22:13
Citaat van: scclwd op februari 15, 2013, 21:20:52
Had al zo'n voorgevoel dat ie naast zou gaan. Zelfde liedje als tegen Sparta, beter maar toch verliezen.

Had je voorgevoel niet helemaal gelijk ;)

Ben vrdm 10 jaar ouder. Pffff, wat ben ik blij, ken wel janken.
|:)

richard

Niks meer zeggen, 3 pnt in uitwedstrijd, klaar!!

GerardFraneker

Het was me het wedstrijdje wel weer.
Billen knijpen, maar de 3 punten zijn binnen! Op na Maandag!!  :thumbsup

marrumer

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 3 PUNTEEEN!!!!!