Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Vr. 15-02-2013] MVV - SC Cambuur

Gestart door Ruppppert, januari 18, 2013, 09:38:40

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

We moeten ook daar de pot kunnen pakken.. Maarja.. Wie van het middenveld ondersteunt de aanval eens wat?

De Gast


Sander Scc

Wie stuurt die commentator even een foto met handtekening van Oebele.. Wat een gast je   :proost

Sonnema

Geen rose is te traag. Hiwat erbij en adje of oepie op het middenveld

SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime

jippe helder


Dokkumer

Wat een kutkeeper.. Als ie komt moet ie em hebben... Desnoods stompen, maar niet gaan wapperen alsof het een hete bitterbal is

jippe helder

Nou die telch zat er weer mooi naast .

kgscc


kgscc


Bernardo


Ruppppert

r gaan we weer gvd,die bal mut er gewoon in,beloon jezelf nou eens cambuur

scclwd

Had al zo'n voorgevoel dat ie naast zou gaan. Zelfde liedje als tegen Sparta, beter maar toch verliezen.

kgscc

Die Castro heeft wel vaker een penalty van ons gepakt, te vaak zelfs

Dokkumer

Citaat van: scclwd op februari 15, 2013, 21:20:52
Had al zo'n voorgevoel dat ie naast zou gaan. Zelfde liedje als tegen Sparta, beter maar toch verliezen.

Had je voorgevoel niet helemaal gelijk ;)