Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Vr. 15-02-2013] MVV - SC Cambuur

Gestart door Ruppppert, januari 18, 2013, 09:38:40

Vorige topic - Volgende topic

Supersub

Als we spelen zoals tegen Sparta dan win je van mvv. Het spel was prima de scherpte voor het doel wat minder. Als dat ook verbeterd dan voorspel ik een leuke tweede seizoenshelft. Alleen geen lange ballen van de keeper en als de keeper dan lang trapt dan wel op hemmen en niet op adnane of de leeuw of schokker. We hebben een team met kleine kerels. En toch zie ik die keeper van die lange ballen trappen, ik snap dat niet. Lekker opbouwen.

roepieh

Citaat van: Supersub op februari 12, 2013, 11:40:53
En toch zie ik die keeper van die lange ballen trappen, ik snap dat niet. Lekker opbouwen.

Lange ballen? hij komt niet verder dan 10 meter voor de middenlijn...

Lwdscc

Ruud Bossen is aankomende vrijdag de scheidsrechter...

Grijskijkert

Citaat van: Lwdscc op februari 12, 2013, 12:10:40
Ruud Bossen is aankomende vrijdag de scheidsrechter...
Dan speel je tegen 12 man..
IN HENK WE TRUST!!!

brambo3004

Citaat van: grijskijker op februari 12, 2013, 12:16:24
Citaat van: Lwdscc op februari 12, 2013, 12:10:40
Ruud Bossen is aankomende vrijdag de scheidsrechter...
Dan speel je tegen 12 man..

Die geeft het begrip 'thuisfluiter' een nieuwe betekenis :zucht

Grijskijkert

Citaat van: brambo3004 op februari 12, 2013, 12:17:25
Citaat van: grijskijker op februari 12, 2013, 12:16:24
Citaat van: Lwdscc op februari 12, 2013, 12:10:40
Ruud Bossen is aankomende vrijdag de scheidsrechter...
Dan speel je tegen 12 man..

Die geeft het begrip 'thuisfluiter' een nieuwe betekenis :zucht
Dat doet hij zeker, hoe ouder hij word hoe slechter, een erg naar mannetje is die Bossen geworden. Afgelopen weekend ADO-NAC (uiteraard gewonnen door de thuis ploeg) en een belachelijk slechte Bossen ,legt de aanvoerder van NAC zijn hand op de schouder van Bossen en met veel theater geeft hij geel echt zo zielig,en laat een sportieve wedstrijd totaal uit de hand lopen en wij krijg de kneusjes weer(net als vorige week bijna)
IN HENK WE TRUST!!!

De Raaf

Als Arts thuus blieft, hef ik vertrouwen in 3 punten!

denistel

Citaat van: Supersub op februari 12, 2013, 11:40:53
Als we spelen zoals tegen Sparta dan win je van mvv. Het spel was prima de scherpte voor het doel wat minder. Als dat ook verbeterd dan voorspel ik een leuke tweede seizoenshelft. Alleen geen lange ballen van de keeper en als de keeper dan lang trapt dan wel op hemmen en niet op adnane of de leeuw of schokker. We hebben een team met kleine kerels. En toch zie ik die keeper van die lange ballen trappen, ik snap dat niet. Lekker opbouwen.

dan moet je het opbouwen wel goed doen he,,,hevve oek al aardig wat problemen door
gehad

vialli

Solang we deurgaan met dat ANGSTHAZEVOETBAL in uutwedstrieden hoeve we
niet op veul punten te rekenen. We mutte us un keer van eigen kracht uutgaan
en niet aanpassen aan de tegenstander. DAN GAAN WE MAAR US UN KEER
GOED OP E BEK, maar dat hek liever dan al die wedstrieden met 1 nul verliezen.



Grijskijkert

Citaat van: vialli op februari 12, 2013, 19:07:14
We mutte us un keer van eigen kracht uutgaan

Natuurlijk en dan elke keer in de val van de tegenstander lopen.. En het einde van het seizoen degraderen,tactisch wonder..
Als je het zo goed weet waarom wordt je niet de nieuwe trainer/TM,het zal vast veeeel beter gaan dan...
IN HENK WE TRUST!!!

gobo

Citaat van: grijskijker op februari 12, 2013, 12:38:48
Citaat van: brambo3004 op februari 12, 2013, 12:17:25
Citaat van: grijskijker op februari 12, 2013, 12:16:24
Citaat van: Lwdscc op februari 12, 2013, 12:10:40
Ruud Bossen is aankomende vrijdag de scheidsrechter...
Dan speel je tegen 12 man..

Die geeft het begrip 'thuisfluiter' een nieuwe betekenis :zucht
Dat doet hij zeker, hoe ouder hij word hoe slechter, een erg naar mannetje is die Bossen geworden. Afgelopen weekend ADO-NAC (uiteraard gewonnen door de thuis ploeg) en een belachelijk slechte Bossen ,legt de aanvoerder van NAC zijn hand op de schouder van Bossen en met veel theater geeft hij geel echt zo zielig,en laat een sportieve wedstrijd totaal uit de hand lopen en wij krijg de kneusjes weer(net als vorige week bijna)
Ik kan me nog 1 van zijn eerste  herinneren. Emmen-cambuur. We stonden nog op die gras tribunes. Bij rust stonden we 0-2 voor. In de tweede helft gaf bossen ons 7 gele en een rode kaart, waarna we nog met 3-2 verloren. Naar mannetje.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Destroyer

Bossen  ;(   :R ik kan hem niet uitstaan. Weet nog best uit tegen egels, wat en potje maakte hij ervan.het enige mooie was de eind uitslag. 1-2, bovenaan en een leuk reisje terug  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

De Gast

#57
Citaat van: vialli op februari 12, 2013, 19:07:14
Solang we deurgaan met dat ANGSTHAZEVOETBAL in uutwedstrieden hoeve we
niet op veul punten te rekenen. We mutte us un keer van eigen kracht uutgaan
en niet aanpassen aan de tegenstander. DAN GAAN WE MAAR US UN KEER
GOED OP E BEK, maar dat hek liever dan al die wedstrieden met 1 nul verliezen.

Het wordt eens tijd voor een ommekeer want iedereen heeft zn buik vol van dat geploeter in uitwedstrijden. Er is altijd wel wat waardoor er geen punten worden

Zet eens een resultaat neer en haal de pot binnen ipv het elke keer maar weer weg te geven

vialli

Citaat van: grijskijker op februari 12, 2013, 19:54:28
Citaat van: vialli op februari 12, 2013, 19:07:14
We mutte us un keer van eigen kracht uutgaan

Natuurlijk en dan elke keer in de val van de tegenstander lopen.. En het einde van het seizoen degraderen,tactisch wonder..
Als je het zo goed weet waarom wordt je niet de nieuwe trainer/TM,het zal vast veeeel beter gaan dan...


Ik bedoel dat je oek us wat anders probere mutte, want uutwedstrieden levere bitter weinig punten op tot nog toe.
Het wisselbeleid kan oek wel wat tactischer.

Grijskijkert

Citaat van: vialli op februari 12, 2013, 23:14:02
Citaat van: grijskijker op februari 12, 2013, 19:54:28
Citaat van: vialli op februari 12, 2013, 19:07:14
We mutte us un keer van eigen kracht uutgaan

Natuurlijk en dan elke keer in de val van de tegenstander lopen.. En het einde van het seizoen degraderen,tactisch wonder..
Als je het zo goed weet waarom wordt je niet de nieuwe trainer/TM,het zal vast veeeel beter gaan dan...

ik bedoel dat je oek us wat anders probere mutte, want uutwedstrieden levere bitter weinig punten op tot nog toe.
Het wisselbeleid kan oek wel wat tactischer.
Kiek dit is andere taal.. Dat het heel anders moet, dan moet er eerst iemand ontslagen worden en dat zie ik niet gebeuren.. Onze enige hoop is de spelers,die moeten het oppakken en op zich was het tegen Sparta goed,alleen beleven de doelpunten uit..en die gaan er echt wel een keer in(liever vroeger dan later natuurlijk)
We moeten nog maar een beetje geduld hebben, en Hemmen moet snel zijn oude vorm terug krijgen.
IN HENK WE TRUST!!!