Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Vr. 15-02-2013] MVV - SC Cambuur

Gestart door Ruppppert, januari 18, 2013, 09:38:40

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

vialli

Pas maar op,een kat in't nauw maakt rare sprongen!!

Grijskijkert

Citaat van: vialli op februari 13, 2013, 09:57:31
Pas maar op,een kat in't nauw maakt rare sprongen!!
Daarom winnen wij..miaaauuuuuuuwww :devil
IN HENK WE TRUST!!!

SCCornjum

Citaat van: grijskijker op februari 13, 2013, 09:12:13
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/248679_spelers-mvv-krijgen-dit-seizoen-geen-premies-meer

Hahaha ,dat is mooi ontevreden spelers,die pakken geen punt meer :_schater

MVV Maastricht keert zijn spelers dit seizoen geen premies meer uit. Dagblad De Limburger meldt dat het bestuur de geldkraan - in elk geval voorlopig - dichtdraait.

Clubs maken voorafgaand aan het seizoen afspraken met de spelersgroep betreffende het betalen van (wedstrijd)premies. Zo ligt er voor voetballers een bonus klaar voor elk punt dat behaald wordt, of bij het winnen van een periodetitel of het kampioenschap. Het succes dat MVV dit seizoen boekt, de club draait mee in de top van de Jupiler League, bezorgt de Limburgers nu een probleem.

MVV heeft dit seizoen meer premies moeten uitkeren dan verwacht, waardoor het potje leeg is. De club uit Maastricht legde reeds beslag op een periodetitel. Het clubbestuur kijkt aan het einde van het seizoen wat de financiële situatie is, mogelijk krijgen de spelers dan alsnog hun premies uitbetaald. De beslissing heeft volgens speler Tom Van Hyfte niet te maken met financiële problemen.

"Dat weten we omdat de spelersraad regelmatig inzage krijgt in de cijfers", laat Van Hyfte weten aan de krant. De spelersgroep is teleurgesteld, maar legt zich neer bij het besluit van het bestuur. Overigens heeft MVV besloten ook de komende jaren spelers geen gegarandeerde premies meer uit te keren. Dat past binnen het nieuwe beleid van de club.
Watching Football Is Not A Crime

Lwdscc

 NIEUWEHORNE - Cambuur beschikt over een nagenoeg fitte selectie voor de wedstrijd tegen het op de tweede plaats staande MVV.

Tim Bakens en Yuri Rose doen weer volop met de groep mee, al zullen ze vrijdagavond waarschijnlijk niet in de basis beginnen. Mark Diemers (elleboog) is nog niet volledig fit. Marco van der Heide (naweeën hersenschudding) heeft opnieuw een terugslag gekregen. Léon Broekhof zit door een enkelblessure ook niet bij de selectie.

Cambuur trainde deze week op kunstgras in Nieuwehorne. Het trainingsveld in Leeuwarden was onbespeelbaar.

Vermoedelijke opstelling Cambuur: Telgenkamp; Droste, Dijkstra, Van der Laan, Bijker; El Makrini, Bakker, Keurntjes; Schokker, Hemmen, Tighadouini.

Sonnema

Volgens mij is er in Leeuwarden gewoon plek om te trainen op kunstgras er is bijvoorbeeld gewoon getraint op de velden van MKV en Leeuwarder Zwaluwen. Dus waarom ga je in godsnaam naar nieuwehorne

marrumer

als deze wedstrijd niet door gaat ontplof ik als een atoombom.....

Lwdscc

Citaat van: Sonnema op februari 14, 2013, 15:13:29
Volgens mij is er in Leeuwarden gewoon plek om te trainen op kunstgras er is bijvoorbeeld gewoon getraint op de velden van MKV en Leeuwarder Zwaluwen. Dus waarom ga je in godsnaam naar nieuwehorne

Snap je punt, maar geloof dat er alleen dinsdag getraind mocht worden bij Zwaluwen.
Je schijnt niet op kunstgras te mogen trainen als het ''s avonds vriest en overdag dooit... hoe ze dat bij nieuwehorne hebben weet ik niet...

Lwdscc

Niet verkeerd van Labylle:

Een forse tegenvaller voor MVV in de aanloop naar de thuiswedstrijd tegen SC Cambuur vrijdagavond: Leroy Labylle is er niet bij. De matchwinnaar vorige week in de uitwedstrijd tegen Excelsior kreeg eerder deze week op de training een knietje op zijn ribben en heeft daar erg veel last van. "We weten nog niet of er een rib gebroken of alleen zwaar gekneusd is, maar wat pijn betreft is een gekneusde rib misschien nog wel erger", zegt coach René Trost.

"Hij heeft nu bij iedere ademhaling veel pijn, Leroy laten spelen zou echt onverantwoord zijn. Ik hoop dat Leroy er maandagavond als we thuis tegen Veendam spelen weer bij is maar daar valt nu nog niks zinnigs over te zeggen. Rust is op dit moment de enige remedie voor hem."
Sjoerd Winkens en Nick Kuipers trainen wel weer mee maar zijn nog niet wedstrijdfit. Om nog aan te kunnen haken bij de titelkandidaten moet SC Cambuur morgen in Maastricht zien te winnen. Trost: "Al verwacht ik ook weer niet dat ze als een raket van start gaan tegen ons. Qua fysiek is Cambuur de sterkste ploeg in de eerste divisie. Vooral bij corners en vrije trappen zijn ze met hun kracht en lengte levensgevaarlijk.  Als je daar niet volledig geconcentreerd tegen bent, gaat het mis. Uit wonnen we weliswaar met 1-3 maar het was een enorm gevecht. Een wedstrijd waar alles in zat."

denistel

fysiek de sterkste ploeg??? nou sorry maar dat zijn we niet toch.


Grijskijkert

Citaat van: denistel op februari 14, 2013, 18:10:23
fysiek de sterkste ploeg??? nou sorry maar dat zijn we niet toch.
Wel als Bakens,v/d Heide en Rose mee doen.. Maar dat is wel weer even geleden.. Maar zo goed kent Trost zijn tegenstander.
IN HENK WE TRUST!!!

AL

Citaat van: denistel op februari 14, 2013, 18:10:23
fysiek de sterkste ploeg??? nou sorry maar dat zijn we niet toch.
'

Ik vind dat we wel degelijk een van de meest fysiek sterke ploeg hebben.
Voetballend leggen we het af tegen de (sub) top vind ik (al waren we tegen Sparta voetballend wel beter in de uitwedstrijd).

Galdiano

Iemand enig idee hoe het veld erbij ligt?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

mescc

Citaat van: Galdiano op februari 14, 2013, 22:07:31
Iemand enig idee hoe het veld erbij ligt?

prachtige mat , liekt wembley wel! 8)

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets