Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Vr. 15-02-2013] MVV - SC Cambuur

Gestart door Ruppppert, januari 18, 2013, 09:38:40

Vorige topic - Volgende topic

TM

Deze moet gewonnen worden, om nog enigszins mee te doen om de bovenste plaats. Soort van vrijvervoer, dus ik zou zeggen massaal naar Maastricht.

Ronnie tng

Alleen helaas wel met de uitkaart, dus massaal zou het wel niet worden ben ik bang

TM

Tyfus end weg en uitkaart zal dat inderdaad belemmeren, maar een mannetje of 50 moet mogelijk zijn.

Apeldoorner

Hoe klote ook, na Sparta is opnieuw bewezen dat de uitkaart nodig is....

marrumer

Citaat van: Apeldoorner op februari 04, 2013, 20:20:30
Hoe klote ook, na Sparta is opnieuw bewezen dat de uitkaart nodig is....
waarom is dat?

Dokkumer

Citaat van: Apeldoorner op februari 04, 2013, 20:20:30
Hoe klote ook, na Sparta is opnieuw bewezen dat de uitkaart nodig is....
Verklaar je nader? Ik heb verschillende verhalen gelezen en geen wanklank gehoord.

Apeldoorner

Ik heb vernomen dat in 1 van de bussen een beste schade is gemaakt. In ieder geval is de wc deur eruit gesloopt aldus de bus chauffeur.

Dokkumer

Tja, dat kan net zo goed door een Uitkaart houder zijn gedaan. Zegt me nog helemaal niks, alleen dat het ontzettend jammer is dat het gebeurde.

Apeldoorner

De schade is gemaakt in de bus waar uiteindelijk 6 personen een uitkaart hadden. Baal der best van. :wall

TM

Ophouden met je schade! Die deur is er weer netjes ingezet. En denk je nu werkelijk dat die deur er expres uitgehaald is? Dat ding is er niet uitgetrapt trouwens.

SCC-J

Deur was uit zijn scharnier. Daarna is de deur weer er in gezet. Mocht er iets kapot zijn is dat enkel een scharnier en dus geen behoorlijke schade wijsneus! Deur werd dus niet met geweld of met zin er uit gesloopt zoals jij suggereert! 

Galdiano

Citaat van: Apeldoorner op februari 04, 2013, 20:52:11
De schade is gemaakt in de bus waar uiteindelijk 6 personen een uitkaart hadden. Baal der best van. :wall

Hoevaak ik nou al niet in een bus gezeten heb waar de wc deur eruit klikte! Zelfs ene c trein het er al eens per ongeluk uitgeduwd. Het zit met twee klikscharnieren vast. In de desbetreffende bus is de deur er weer ingeklikt en wou weer open en dicht!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

marrumer


SCC-J

Ook de Veiligheidsmanager heb ik nog niet gehoord over schade....

Apeldoorner

Voordat jullie mij allemaal aanvallen, ik vertel alleen wat de bus chauffeur mij vertelde.  ;)

Blijkbaar is het onzin? Dan is er niks aan de hand dus.