Cambuur Online

Cambuur => Algemeen => Topic gestart door: peter27nl op juni 23, 2013, 17:34:40

Titel: training cambuur?
Bericht door: peter27nl op juni 23, 2013, 17:34:40
Weet iemand of cambuur van de week ook traint.zo ja wanneer en waar.kon er niets over vinden namelijk.

Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: DannySCC op juni 23, 2013, 17:42:47
Citaat van: peter27nl op juni 23, 2013, 17:34:40
Weet iemand of cambuur van de week ook traint.zo ja wanneer en waar.kon er niets over vinden namelijk.
Ik zou het niet weten eigenlijk staat ook niks op de site
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: marrumer op juni 23, 2013, 18:26:03
ik mag hopen van wel, want vrijdag moeten ze spelen.
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Cambuur Culture op juni 23, 2013, 18:35:41
Fotoverslag van de eerste training: http://cambuurculture.nl/wordpress/2013-2014/eerste-training/ (http://cambuurculture.nl/wordpress/2013-2014/eerste-training/)
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: denistel op juni 23, 2013, 19:58:02
morgen in ieder geval 2x 10.30 conditie testen  en 14.30 gewone training. vv leeuwarden
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Ruppppert op juni 24, 2013, 09:57:00
Citaat van: denistel op juni 23, 2013, 19:58:02
morgen in ieder geval 2x 10.30 conditie testen  en 14.30 gewone training. vv leeuwarden
zijn daar de nieuwe mensen ook aanwezig,zoals Leeuwin en de proefspelers?
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: peter27nl op juni 24, 2013, 10:17:49
He denistel bedankt.en weet je het voor de rest van de week misschien ook
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: denistel op juni 24, 2013, 16:45:47
Week 24 t/m  30 juni 2013

1e elftal SC Cambuur: 

Veldtraining:

ma.  10.30  en  14.30  uur 
di.    10.30  en  14.30  uur 
wo.  10.30  uur
do.  10.30  en  14.30  uur

Locatie:  v.v. Leeuwarden, Insulindestraat Leeuwarden   

WEDSTRIJDEN:

vr. 19.00 uur  Oefenwedstrijd:  DTD  -  SC Cambuur-Leeuwarden    in  Jelsum
za. 18.00 uur  Oefenwedstrijd: ONB  -   SC Cambuur-Leeuwarden    in  Drachten
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: denistel op juni 24, 2013, 18:18:47
morgen vroeg kracht training  morgen middag veldwerk vv leeuwarden
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Ruppppert op juli 12, 2013, 13:33:55
12-07-2013 Eerste Training S.C. Cambuur in het stadion op de nieuwe kunstgrasmat
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Viper op juli 12, 2013, 15:57:03
Foto's maken van de spelers:
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi44.tinypic.com%2Fftcwoi.jpg&hash=51bd5b91588f8b53a74ee0b5435ad56a1af88331)

'Verfraaien' van het uitvak:
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi39.tinypic.com%2F6ifho4.jpg&hash=234f13bc4dd19bc78b9610ecdfca9519fbfd06f5)

Verneuken van de clubcultuur:
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi39.tinypic.com%2F6qzght.jpg&hash=211a3efc9fb3cdcc9c53112e338d3cdcf2a55472)
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: drg op juli 12, 2013, 16:03:13
Ziet er toch wel weer strak uit dat veld, blijft alleen in het achterhoofd hebben dat het allemaal nep is  8P

hopelijk kunnen de spelers zich er in vinden
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: marrumer op juli 12, 2013, 16:09:42
sandor was het beste op het veld  :)
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: richard op juli 12, 2013, 16:13:39
Citaat van: drg op juli 12, 2013, 16:03:13
Ziet er toch wel weer strak uit dat veld, blijft alleen in het achterhoofd hebben dat het allemaal nep is  8P

hopelijk kunnen de spelers zich er in vinden

Spelers waren zeer positief!!
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Drumfather SCC op juli 12, 2013, 16:27:57
Geel-Blauw netje hangt ook weer in de goal  ;(
Staat ontzettend amateuristisch vind ik
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op juli 12, 2013, 17:35:03
Citaat van: Drumfather SCC op juli 12, 2013, 16:27:57
Geel-Blauw netje hangt ook weer in de goal  ;(
Staat ontzettend amateuristisch vind ik

Net hoort spierwit te zijn idd :thumbsup
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Noordcambuur op juli 12, 2013, 17:58:49
Citaat van: Drumfather SCC op juli 12, 2013, 16:27:57
Geel-Blauw netje hangt ook weer in de goal  ;(
Staat ontzettend amateuristisch vind ik
Nog meer te zeiken :_spank
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: De Jager op juli 13, 2013, 02:43:24
Citaat van: Drumfather SCC op juli 12, 2013, 16:27:57
Geel-Blauw netje hangt ook weer in de goal  ;(
Staat ontzettend amateuristisch vind ik
Amateuristisch! ? Wij zijn geel blauw,  wij zijn Cambuur!
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: denistel op juli 13, 2013, 22:58:34
ja mooie netten toch
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Galdiano op juli 13, 2013, 23:20:04
Ach boeiuh! Twee weken zon erop en je ziet het geel en blauw niet eens meer!
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 14, 2013, 10:04:36
Citaat van: Galdiano op juli 13, 2013, 23:20:04
Ach boeiuh! Twee weken zon erop en je ziet het geel en blauw niet eens meer!

Yessss, twee weken zon!!!! _O_ _O_
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: 666 op augustus 20, 2013, 13:58:45
Ik las het weekprogramma op cambuur.nl en daar las ik:
Week 19 t/m 25 augustus 2013

1e elftal SC Cambuur:

Training:                         

Veldtraining:

di.   10.30  en   14.30  uur
wo. 10.30  uur   
do.  10.30  uur   en   14.30  uur individuele training
vr.   10.30 uur       
zo    10.30 uur

Wie geven die trainingen, Sandor en Jan B?
En als ze dat doen heeft iemand al eerder gekeken waar op getraind wordt en met wie?
Zo ja,, heeft iemand gezien of zich dit vertaald in de wedstrijden?

Gewoon even een paar vraagjes uit nieuwsgierigheid  :D
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: gewoon een fan op oktober 28, 2013, 16:26:12
Het was mij toch een winderige training vandaag  8P
Enkele reclameborden waaiden kapot en daardoor is de training eerder gestopt.
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: speculeter op oktober 28, 2013, 17:30:13
Citaat van: gewoon een fan op oktober 28, 2013, 16:26:12
Het was mij toch een winderige training vandaag  8P
Enkele reclameborden waaiden kapot en daardoor is de training eerder gestopt.
wel twee minuten eerder lees ik op oa.....
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: gewoon een fan op oktober 28, 2013, 18:29:17
Citaat van: peter op oktober 28, 2013, 17:30:13
wel twee minuten eerder lees ik op oa.....
Geloof mij, de borden waaiden kapot en toen floot er iemand dat ze naar binnen moesten dus volgens mij was dat de reden.
Het voetbal had er niet eens zoveel last van had ik het idee.
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: 666 op juni 24, 2015, 18:59:55
Zaterdag is het zover, dan is het voetbalseizoen weer geopend.  |:)
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Galdiano op juni 24, 2015, 20:05:35
Citaat van: 666 op juni 24, 2015, 18:59:55
Zaterdag is het zover, dan is het voetbalseizoen weer geopend.  |:)

Cambuur is nu aan het trainen. Dus het is al begonnen ;)
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Voorstopper op juni 24, 2015, 20:12:30
Citaat van: Galdiano op juni 24, 2015, 20:05:35
Cambuur is nu aan het trainen. Dus het is al begonnen ;)

Is Henk er ook al weer bij ???
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Galdiano op juni 24, 2015, 21:32:56
Citaat van: Voorstopper op juni 24, 2015, 20:12:30
Is Henk er ook al weer bij ???

Ja voorzien van twee krukken  :thumbsup
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: oldehove op juni 24, 2015, 21:36:49
Citaat van: Galdiano op juni 24, 2015, 21:32:56
Ja voorzien van twee krukken  :thumbsup
Barkrukken?  :proost :proost
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Galdiano op juni 24, 2015, 21:47:31
Citaat van: oldehove op juni 24, 2015, 21:36:49
Barkrukken?  :proost :proost

:y  :proost
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: justremco op juni 27, 2015, 12:05:06
Ondanks dat zo'n eerste training niet veel soeps is, wilde ik toch even wat melden.

- Overgoor is voetballend een stuk beter dan Makrini, verdedigend is nog wat lastig in te schatten
- Masek is een geweldige voetballer met een heerlijk linkerbeen. Komt misschien wel wat body en lengte te kort, maar als ie dat voetballend kan compenseren is het absoluut een meerwaarde.
- Heerings is lang en sterk, en heeft een goede trap in z'n linkerbeen. Deed aan de partijvormen helaas nog niet mee ivm een gebroken pols.
- Hoefdraad was er niet en heb niet echt op Peersman gelet.

Verder leken vooral Barto en Bakker heel erg scherp en gretig. Die weten beide natuurlijk dat ze hard zullen moeten knokken (net als alle overige spelers natuurlijk) voor hun plekje.
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Ronnie tng op juni 27, 2015, 12:13:23
Het lijkt steeds meer op een open dag!
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Pielkebuus op juni 27, 2015, 12:25:49
Bedankt sarah! :R
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: SCC-J op juni 27, 2015, 12:29:48
Snap echt niet wat die stewards (op het veld) moeten..
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Ronnie tng op juni 27, 2015, 12:32:52
Net als dat het veld vol staat met kinderen. Leuk bedacht, maar zoals ik al zei: het is geen open dag. Men komt om de spelers (welliswaar in lichte vorm) te zien trainen. Maar goed, hoop dat het mee genomen wordt naar volgend jaar!

Heb er weer zin, op naar vrijdag! :y
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Galdiano op juni 27, 2015, 13:00:24
Ogbeche wat was die scherp en afgetraind. De kuiten van Wilfried Bony zijn er niks bij!
Rosheuvel oogde ook zeer gretig en afgetraind.
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Cambuur LWD op juni 27, 2015, 13:29:18
Citaat van: Ronnie tng op juni 27, 2015, 12:32:52
Net als dat het veld vol staat met kinderen. Leuk bedacht, maar zoals ik al zei: het is geen open dag. Men komt om de spelers (welliswaar in lichte vorm) te zien trainen. Maar goed, hoop dat het mee genomen wordt naar volgend jaar!

Heb er weer zin, op naar vrijdag! :y
Jij hebt waarschijnlijk nog geen kinderen Ronnie? Als ouder is het wel leuk dat een speler je kind op het veld zet en lekker met hem gaat voetballen! Mijn zoon z'n dag kon niet meer stuk en praat nu maar over 1 ding.. Al kan dit uiteraard ook op de open dag of bij een kidsclub dag, maar dit was voor ons wel een leuke verrassing.. En daarna hebben we nog lang genoeg de spelers zien trainen.

Wat alleen jammer was dat het vuurwerk minimaal aanwezig was, vuurwerk is juist het volkse en fanatisme wat hoort bij Cambuur! Ik hoop dat Cambuur Culture en anders KvC dit volgend jaar weer gaat organiseren. Vuurwerk bij de eerste training van Cambuur is traditie!
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: SCC-J op juni 27, 2015, 13:33:43
Maar zij die het tot een traditie hebben gemaakt moeten zich gaan aanpassen. Dit is gewoon niet fair.
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Cambuur LWD op juni 27, 2015, 14:00:17
Citaat van: SCC-J op juni 27, 2015, 13:33:43
Maar zij die het tot een traditie hebben gemaakt moeten zich gaan aanpassen. Dit is gewoon niet fair.

Hoe bedoel je? Dat jullie op de Noord-tribune moesten bedoel je? Op zich kan ik wel begrijpen dat de mensen met vuurwerk en kinderen worden gescheiden. Mijn dochter vond het 2 jaar geleden niet fijn dat er allemaal vuurwerk op de Hoofdtribune was.

Ja je kan dan zeggen dan moeten de supporters met kinderen maar op een andere tribune gaan zitten en dat vind ik op zich ook wel prima en logisch. Maar het is ook niet raar dat de keuze om de ouders met kinderen op de west-tribune te laten zitten, ten eerste dan kunnen kinderen onderaan de tribune handtekeningen halen en iedereen zit gewoon op hun eigen vertrouwde tribune.

Ik begreep dat vorig jaar de fout was gemaakt dat alleen de supporters met vuurwerk op de Noord-Tribune mochten zitten en de rest werd niet binnen gelaten. Hierdoor stond er maar een kleine groep supporters met vuurwerk en leek het wat lulligl Ik hoop dat jullie (Cambuur Culture) eruit komen met de club, want de "gewone" supporters vinden het geweldig dat wij zo'n mooie fanatieke en volkse aanhang hebben. En het is mooi om te zien dat Cambuur Culture veel energie steekt om dit te versterken!  Zonder de acties van Cambuur Culture ziet zo'n dag er wel minder des Cambuur eruit en dat is jammer.
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Leeuwardeng op juni 27, 2015, 18:26:43
Ik kom er niet meer. Wat een aanfluiting! Hele intentie verneukt door de BVO :zucht
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Nightmarelwd op juni 28, 2015, 11:35:26
Citaat van: Ronnie tng op juni 27, 2015, 12:32:52
Net als dat het veld vol staat met kinderen. Leuk bedacht, maar zoals ik al zei: het is geen open dag. Men komt om de spelers (welliswaar in lichte vorm) te zien trainen. Maar goed, hoop dat het mee genomen wordt naar volgend jaar!

Heb er weer zin, op naar vrijdag! :y

De kinderen op het veld was ook de voorgaande twee seizoenen op de eerste training.
Maar ik ben het met je eens dat het meer een open dag lijkt dan een eerste training.

Wel goed om te horen gisteren dat het merendeel het vuurwerk, fakkels misten. 

Waarom staan er stewards op het veld tijdens de training.  :_schater
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Nightmarelwd op juni 28, 2015, 12:23:36
Ik kijk net de eerste training van Feyenoord.
Overal fakkels. Doen ze niet moeilijk over rook.

Op deze manier doorgaan en we zijn binnen de kortste keren een saaie club.

Gelukkig zijn er supporters die niet overal in willen meegaan.

Luister naar supporters die er ook waren voordat we Eredivisie speelden.

7 jaar geleden stonden we op maandagmorgen met 30 man op de west tribune met fakkel.

Nu klaagt er minderheid over de rook en alles moet anders.  :zucht





Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: John Hiatt op juni 28, 2015, 12:34:09
Prachtige beelden vanuit de Kuip. Echt een gemis gisteren.
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Nightmarelwd op juni 28, 2015, 12:36:34
Citaat van: John Hiatt op juni 28, 2015, 12:34:09
Prachtige beelden vanuit de Kuip. Echt een gemis gisteren.

Een aantal mensen binnen de club willen graag pronken met andermans veren, maar wil daarvoor wel een geregisseerde sfeer. 

Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: John Hiatt op juni 28, 2015, 12:39:36
Citaat van: Nightmarelwd op juni 28, 2015, 12:36:34
Een aantal mensen binnen de club willen graag pronken met andermans veren, maar wil daarvoor wel een geregisseerde sfeer.

Vroeger hadden we als supporters schijt aan alles, worden we zelf ook te braaf in dit soort dingen?
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Destroyer op juni 28, 2015, 12:41:12
Citaat van: John Hiatt op juni 28, 2015, 12:39:36
Vroeger hadden we als supporters schijt aan alles, worden we zelf ook te braaf in dit soort dingen?

:y ;(
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Destroyer op juni 28, 2015, 12:45:05
Citaat van: Nightmarelwd op juni 28, 2015, 12:23:36
Ik kijk net de eerste training van Feyenoord.
Overal fakkels. Doen ze niet moeilijk over rook.

Op deze manier doorgaan en we zijn binnen de kortste keren een saaie club.

Gelukkig zijn er supporters die niet overal in willen meegaan.

Luister naar supporters die er ook waren voordat we Eredivisie speelden.

7 jaar geleden stonden we op maandagmorgen met 30 man op de west tribune met fakkel.

Nu klaagt er minderheid over de rook en alles moet anders.  :zucht

Ik snap het niet. Als er gewoon regels zijn waarbij vuurwerk op Noord kan worden afgestoken en op de rest van de tribunes niet is het toch voor iedereen feest? Evt. kun je kinederen en ouders op zuid of in hoek west/zuid gaan zitten. Ik vind het ook trieste zaak dat deze traditie verbroken wordt.
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Nightmarelwd op juni 28, 2015, 12:55:44
Citaat van: John Hiatt op juni 28, 2015, 12:39:36
Vroeger hadden we als supporters schijt aan alles, worden we zelf ook te braaf in dit soort dingen?

Het probleem is dat je voor een scheet laten op de verkeerde plek tegenwoordig een sv krijgt bij de bvo.

Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Nightmarelwd op juni 28, 2015, 12:59:08
Citaat van: Destroyer op juni 28, 2015, 12:45:05
Ik snap het niet. Als er gewoon regels zijn waarbij vuurwerk op Noord kan worden afgestoken en op de rest van de tribunes niet is het toch voor iedereen feest? Evt. kun je kinederen en ouders op zuid of in hoek west/zuid gaan zitten. Ik vind het ook trieste zaak dat deze traditie verbroken wordt.

Het probleem komt door vorig seizoen. Mensen met vuurwerk moesten plaatsnemen op noord en degene zonder vuurwerk moesten op west.
Staan er vijftig man op noord met een fakkel.

Gisteren was het drukker op noord.

Laatste training voor dkv op 31 oktober 2015 trekt meer mensen dan een eerste training. Dan krijg je een noord tribune en een west tribune vol.
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: speculeter op juni 28, 2015, 13:00:03
En straks op de dag voor de derby dan?
Wederom zonder vuurwerk?
Zou wel trieste bedoeling worden.
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: SCC-J op juni 28, 2015, 13:15:30
Citaat van: speculeter op juni 28, 2015, 13:00:03
En straks op de dag voor de derby dan?
Wederom zonder vuurwerk?
Zou wel trieste bedoeling worden.

Moet de bvo wel luisteren naar de wensen van de fanatieke aanhang die tot een traditie hebben gedaan. Ipv enkel naar familie's met hun kinderen.

Vooral bij derby trainingen WEG MET DIE OPENDAG SFEER!
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: 666 op juni 28, 2015, 13:16:44
Citaat van: Nightmarelwd op juni 28, 2015, 12:59:08
Het probleem komt door vorig seizoen. Mensen met vuurwerk moesten plaatsnemen op noord en degene zonder vuurwerk moesten op west.
Staan er vijftig man op noord met een fakkel.

Gisteren was het drukker op noord.

Laatste training voor dkv op 31 oktober 2015 trekt meer mensen dan een eerste training. Dan krijg je een noord tribune en een west tribune vol.

Hoeveel mensen moeten er komen om vuurwerk af te steken? 50 is te weinig maar is 100 dat ook?
Nee een beetje flauw van mij, ik heb het gisteren gewoon gemist.

Ik ben voor "altijd vuurwerk" en als de BVO zo kinderachtig is om het op 1 tribune te verbieden dan toch gewoon op de andere. Je moet het gewoon altijd doen, 7 jaar geleden stonden er 30 man met vuurwerk en was het goed. Al met al hoop ik dat de volgende x veel wordt afgestoken bij een eerste training   8)
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Cambuur LWD op juni 28, 2015, 14:50:31
Citaat van: Nightmarelwd op juni 28, 2015, 12:23:36
Ik kijk net de eerste training van Feyenoord.
Overal fakkels. Doen ze niet moeilijk over rook.

Op deze manier doorgaan en we zijn binnen de kortste keren een saaie club.

Gelukkig zijn er supporters die niet overal in willen meegaan.

Luister naar supporters die er ook waren voordat we Eredivisie speelden.

7 jaar geleden stonden we op maandagmorgen met 30 man op de west tribune met fakkel.

Nu klaagt er minderheid over de rook en alles moet anders.  :zucht

Zover ik heb gezien was er bij Feyenoord ook alleen vuurwerk achter het doel. Daarbij zijn er bij Feyenoord ook afspraken om niet bij de gezinstribune vuurwerk af te steken, daarnaast mag je ook niet je eigen vuurwerk meenemen en alleen vuurwerk gebruiken die daar wordt verkocht. Hiervoor wordt zelfs voor gefouilleerd. En er zijn regels hoe om te gaan met met afgestoken vuurwerk:
http://www.fr12.nl/nieuws/32178-oproep-vak-w-%22kom-zondag-naar-de-eerste-training!%22.html
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: DayDreamer op juni 28, 2015, 15:00:12
Citaat van: John Hiatt op juni 28, 2015, 12:39:36
Vroeger hadden we als supporters schijt aan alles, worden we zelf ook te braaf in dit soort dingen?

Precies, flikker een paar rookbommen neer zodat niet te zien is wie de fakkels aansteekt en gas geven  :P
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Cambuur LWD op juni 28, 2015, 15:09:56
Citaat van: SCC-J op juni 28, 2015, 13:15:30
Moet de bvo wel luisteren naar de wensen van de fanatieke aanhang die tot een traditie hebben gedaan. Ipv enkel naar familie's met hun kinderen.

Vooral bij derby trainingen WEG MET DIE OPENDAG SFEER!

Wat zijn alle wensen die jullie hebben dan?
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Marc S op juni 28, 2015, 15:52:08
Citaat van: Nightmarelwd op juni 28, 2015, 12:59:08
Het probleem komt door vorig seizoen. Mensen met vuurwerk moesten plaatsnemen op noord en degene zonder vuurwerk moesten op west.
Staan er vijftig man op noord met een fakkel.


Gisteren was het drukker op noord.

Laatste training voor dkv op 31 oktober 2015 trekt meer mensen dan een eerste training. Dan krijg je een noord tribune en een west tribune vol.

Dit was precies het probleem. En dan doodleuk zeggen dat het niet door gaat vanwege te weinig animo.
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: SCC-J op juni 28, 2015, 16:32:53
Nu was noord tribune toch ook lang niet vol.
En west kant bij Cambuurbar leeg waarom konden wij daar nu niet staan dan?
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Vlampiep op juni 28, 2015, 16:53:42
Er is nu eenmaal een veiligheidsbeleid wat vuurwerk niet toestaat en alleen vanaf een afgesproken plaats fakkels worden toegestaan.
We kunnen het misschien wel niet leuk vinden dat er veel ouders met kleine potentiële fans  aanwezig zijn, maar dit zijn ook fans die onze club een warm hart toedragen.
Als je overal schijt aan wil hebben blijft er een kleine harde kern over en zijn we met z'n allen weer op retour naar een klein volksklupke met een aanhang van 3 tot 4 duizend bezoekers.
Als je het groter wilt zien ben je met z'n allen gebonden aan regels en afspraken.
Het zou toch echt jammer zijn dat een aantal kortzichtige aanhangers de clubbelangen schaden door hun eigen ego boven dat van onze blauw gelen te stellen.
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Vlampiep op juni 28, 2015, 16:54:32
Er is nu eenmaal een veiligheidsbeleid wat vuurwerk niet toestaat en alleen vanaf een afgesproken plaats fakkels worden toegestaan.
We kunnen het misschien wel niet leuk vinden dat er veel ouders met kleine potentiële fans  aanwezig zijn, maar dit zijn ook fans die onze club een warm hart toedragen.
Als je overal schijt aan wil hebben blijft er een kleine harde kern over en zijn we met z'n allen weer op retour naar een klein volksklupke met een aanhang van 3 tot 4 duizend bezoekers.
Als je het groter wilt zien ben je met z'n allen gebonden aan regels en afspraken.
Het zou toch echt jammer zijn dat een aantal kortzichtige aanhangers de clubbelangen schaden door hun eigen ego boven dat van onze blauw gelen te stellen.
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: John Hiatt op juni 28, 2015, 18:12:44
Vertel dan maar eens wat er mis is om op Noord fakkels af te steken? Als dat vantevoren bekend is, ga je daar als ouder met kinderen niet staan. Hoe moeilijk kan het zijn?
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Marc S op juni 28, 2015, 18:33:24
Citaat van: John Hiatt op juni 28, 2015, 18:12:44
Vertel dan maar eens wat er mis is om op Noord fakkels af te steken? Als dat vantevoren bekend is, ga je daar als ouder met kinderen niet staan. Hoe moeilijk kan het zijn?

Dat is het probleem niet. het probleem is dat men op west vuurwerk wil afsteken of anders willen ze schijnbaar niet.
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Kunstgras op juni 28, 2015, 19:01:45
Ben je vorig jaar bij de eerste training geweest? Toen heeft Cambuur Culture op verzoek van de BVO vuurwerk afgestoken op Noord ipv de hoofdtribune. Dit zag er niet uit. De tribune was namelijk vrijwel leeg. Niet voor herhaling vatbaar dus.

Vanuit Cambuur Culture is dit ook gecommuniceerd richting de BVO. Als de BVO vervolgens niet in wil gaan op de suggesties die werden voorgesteld houden we liever ons geld op zak voor een volgende keer.
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: scc-aaron op juni 28, 2015, 19:05:29
Toch jammer dat de BVO, CC als lastig ervaart ipv samen te gaan nadenken over sfeer en uitvoering.
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: dizzhead op juni 28, 2015, 19:28:21
zoals ik het hier leest waren er 7 jaar geleden ook maar dertig man met fakkels en vuurwerk. Waarom zag dat er dan wel uit?
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Marc S op juni 28, 2015, 19:33:06
Citaat van: Kunstgras op juni 28, 2015, 19:01:45
Ben je vorig jaar bij de eerste training geweest? Toen heeft Cambuur Culture op verzoek van de BVO vuurwerk afgestoken op Noord ipv de hoofdtribune. Dit zag er niet uit. De tribune was namelijk vrijwel leeg. Niet voor herhaling vatbaar dus.

Vanuit Cambuur Culture is dit ook gecommuniceerd richting de BVO. Als de BVO vervolgens niet in wil gaan op de suggesties die werden voorgesteld houden we liever ons geld op zak voor een volgende keer.

Ja ik ben er geweest. En zoals eerder gezegt mochten mensen zonder vuurwerk niet op noord. Ze konden wel willen, maar had je geen vuurwerk bij je kon je ook niet op noord.
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Nightmarelwd op juni 28, 2015, 19:49:43
Citaat van: Vlampiep op juni 28, 2015, 16:53:42
Er is nu eenmaal een veiligheidsbeleid wat vuurwerk niet toestaat en alleen vanaf een afgesproken plaats fakkels worden toegestaan.
We kunnen het misschien wel niet leuk vinden dat er veel ouders met kleine potentiële fans  aanwezig zijn, maar dit zijn ook fans die onze club een warm hart toedragen.
Als je overal schijt aan wil hebben blijft er een kleine harde kern over en zijn we met z'n allen weer op retour naar een klein volksklupke met een aanhang van 3 tot 4 duizend bezoekers.
Als je het groter wilt zien ben je met z'n allen gebonden aan regels en afspraken.
Het zou toch echt jammer zijn dat een aantal kortzichtige aanhangers de clubbelangen schaden door hun eigen ego boven dat van onze blauw gelen te stellen.

Dat kleine aantal zoals jij het noemt is wel het aantal dat gisteren geen sfeer maakte dmv fakkels en vuurwerk.

Zonder ons dus geen vuurwerk op de tribune tijdens de eerste training.

Nogmaals wel pronken met onze sfeeracties en trots zijn in de media, maar ieder jaar regels op het laatste moment verzinnen om ons dwars te zitten.

De personen die de regels maken of verzinnen, zijn de mensen die vier jaar bij de club blijven en daarna weer vertrekken.

Wij zijn er overal en altijd. Sinds 1979.

De komende jaren moet blijken of we de club blijven die we nu zijn of we worden een club zoals verderop.

Dan zul je nog wel eens 's nachts wakker worden en denken: De sfeeracties waren geweldig konden we tijd maar terugdraaien.








Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Nightmarelwd op juni 28, 2015, 19:51:25
Citaat van: scc-aaron op juni 28, 2015, 19:05:29
Toch jammer dat de BVO, CC als lastig ervaart ipv samen te gaan nadenken over sfeer en uitvoering.

Ze hebben liever mensen die als schoothondjes achter hun aanlopen en doen wat zij willen.
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Nightmarelwd op juni 28, 2015, 19:52:04
Citaat van: dizzhead op juni 28, 2015, 19:28:21
zoals ik het hier leest waren er 7 jaar geleden ook maar dertig man met fakkels en vuurwerk. Waarom zag dat er dan wel uit?

Dat zag er ook niet uit. Maar dat was wel het begin van de eerste training bezoeken met fakkels en vuurwerk.
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Ronnie tng op juni 28, 2015, 20:10:50
Citaat van: dizzhead op juni 28, 2015, 19:28:21
zoals ik het hier leest waren er 7 jaar geleden ook maar dertig man met fakkels en vuurwerk. Waarom zag dat er dan wel uit?

Het grote verschil zit in het feit dat er vorig jaar 50 man op een grote tribune stonden en voorheen stonden we aan het veld van hertgang, of oude velden van fvc.
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: zeewolde op juni 28, 2015, 20:59:01
Waarom mocjt men zonder vuurwerk niet op noord vorig jaar?
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: denistel op juni 28, 2015, 22:23:31
dat snap ik ook niet helemaal laat mensen die dat willen lekker op noord gaan zitten
en de rest kan mooi op west. blijft raar dat het niet opgelost kan worden.

verder vind ik het vreemd dat er 6 of 7 stewards rond het veld staan bij een
training.net of zullen de supporters het veld op vliegen of zo.
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: scc-aaron op juni 28, 2015, 23:07:15
Citaat van: denistel op juni 28, 2015, 22:23:31
dat snap ik ook niet helemaal laat mensen die dat willen lekker op noord gaan zitten
en de rest kan mooi op west. blijft raar dat het niet opgelost kan worden.

verder vind ik het vreemd dat er 6 of 7 stewards rond het veld staan bij een
training.net of zullen de supporters het veld op vliegen of zo.
Dat zou niet de eerste keer zijn natuurlijk, maar overdreven is het zeker!
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: John Hiatt op juni 29, 2015, 09:37:41
Wordt er vandaag ook getraind?
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: jeff op juni 29, 2015, 11:38:59
Volgens cambuur.nl :
Week 27 (29 juni t/m 5 juli)
Eerste elftal SC Cambuur:
Training (onder voorbehoud van wijzigingen vanwege temperatuur):

Ma. 10.30 (krachttraining) en 14.30 uur
Di. 10.30 en 14.30 uur
D0. 10.30 uur

Oefenwedstrijden:
Vrij. 19.00 uur, DTD – SC Cambuur
Za. 17.00 uur, Drachtster Boys – SC Cambuur

Jong SC Cambuur:
Training:
Ma. 12.15 uur
Di. 12.15 uur
Do. 12.15 uur
Vrij. 10.30 uur
Za. 10.30 uur
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: DayDreamer op juni 29, 2015, 13:17:56
Citaat van: jeff op juni 29, 2015, 11:38:59
Volgens cambuur.nl :
Week 27 (29 juni t/m 5 juli)
Eerste elftal SC Cambuur:
Training (onder voorbehoud van wijzigingen vanwege temperatuur):

Ma. 10.30 (krachttraining) en 14.30 uur
Di. 10.30 en 14.30 uur
D0. 10.30 uur

Oefenwedstrijden:
Vrij. 19.00 uur, DTD – SC Cambuur
Za. 17.00 uur, Drachtster Boys – SC Cambuur

Jong SC Cambuur:
Training:
Ma. 12.15 uur
Di. 12.15 uur
Do. 12.15 uur
Vrij. 10.30 uur
Za. 10.30 uur

Dat zijn maar weinig trainingen.
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Gasgeve op juni 29, 2015, 13:35:07
Maandag en dinsdag 2x.
Woensdag rust na 2x op een dag trainen.
Donderdag trainen en vrijdag en zaterdag wedstrijd.

Dus genoeg arbeid voor de mannen.
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Grijskijkert op juli 05, 2015, 11:53:58
Hoe laat wordt er getraind komende week? Zou wel eens makkelijk zijn als dat voor de nieuwe week, elke vrijdag /zaterdag op de Cambuur site staat...
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: justremco op juli 05, 2015, 12:11:49
Citaat van: Grijskijkert op juli 05, 2015, 11:53:58
Hoe laat wordt er getraind komende week? Zou wel eens makkelijk zijn als dat voor de nieuwe week, elke vrijdag /zaterdag op de Cambuur site staat...

Ja op dat gebied kunnen ze zich nog behoorlijk verbeteren. Nu komt het weekprogramma vaak pas op maandagochtend online
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Grijskijkert op juli 05, 2015, 12:14:26
Citaat van: justremco op juli 05, 2015, 12:11:49
Ja op dat gebied kunnen ze zich nog behoorlijk verbeteren. Nu komt het weekprogramma vaak pas op maandagochtend online
Kleine moeite om dit op vrijdag te doen het is dan wel duidelijk wat de week erop gaat gebeuren...
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Drumfather SCC op juli 05, 2015, 16:34:14
Ik ga er van uit dat er morgen weer om 14:30 uur getraind word, net als deze week!
Anders moet het weekschema morgenvroeg wel bliksemsnel online komen morgenochtend
Wil Berisha wel eens aan het werk zien!
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: jeff op juli 05, 2015, 17:28:03
Citaat van: Grijskijkert op juli 05, 2015, 12:14:26
Kleine moeite om dit op vrijdag te doen het is dan wel duidelijk wat de week erop gaat gebeuren...
Stel het voor bij cambuur, misschien willen ze het wel doen ;)
Als er nooit klachten over komen zullen ze het vast niet gaan veranderen.
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: pvanbuijtene op juli 05, 2015, 18:13:28
Citaat van: jeff op juli 05, 2015, 17:28:03
Stel het voor bij cambuur, misschien willen ze het wel doen ;)
Als er nooit klachten over komen zullen ze het vast niet gaan veranderen.

vorig jaar bijna iedere maandag zag ik wel de vraag aan twitter cambuur wanneer er training is... mag hopen dat ze t dan wel begrijpen... niet dus ;)
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: dizzhead op juli 05, 2015, 18:33:48
Assumption is the mother of all fuckups.
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: jeff op juli 05, 2015, 18:48:31
Citaat van: pvanbuijtene op juli 05, 2015, 18:13:28
vorig jaar bijna iedere maandag zag ik wel de vraag aan twitter cambuur wanneer er training is... mag hopen dat ze t dan wel begrijpen... niet dus ;)
Dan heb ik niks gezegd :)
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Grijskijkert op juli 06, 2015, 10:17:45
Citaat van: jeff op juli 05, 2015, 18:48:31
Dan heb ik niks gezegd :)
Wat zeg je? :koffie

Is er al iets bekend wbt de trainingen?
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Drumfather SCC op juli 06, 2015, 10:39:41
Citaat van: Grijskijkert op juli 06, 2015, 10:17:45
Wat zeg je? :koffie

Is er al iets bekend wbt de trainingen?
Uit zeer betrouwbare bron vernomen dat het vandaag om 14:30 uur is in ieder geval!
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Grijskijkert op juli 06, 2015, 10:44:33
Citaat van: Drumfather SCC op juli 06, 2015, 10:39:41
Uit zeer betrouwbare bron vernomen dat het vandaag om 14:30 uur is in ieder geval!
Thanks  :thumbsup
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Grijskijkert op juli 06, 2015, 11:51:27
Week 28 (6 juli t/m 12 juli)

Eerste elftal SC Cambuur:

Training (onder voorbehoud van wijzigingen):

Ma. 10.30 (krachttraining) en 14.30 uur
Di. 09.00 uur
D0. 10.30 en 14.30 uur
Vrij. 10.30 uur

Oefenwedstrijden:
Woe. 19.00 uur, Regioteam Kootstertille – SC Cambuur
Za. 19.00 uur, SC Cambuur – Almere City FC

Jong SC Cambuur:

Training:
Ma. 12.15 uur
Do. 12.15 uur
Za. 10.30 uur

Oefenwedstrijden:
Di. 18.30 uur, DVS Ermelo – Jong SC Cambuur

Jeugd:

Vakantie
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Lore op juli 06, 2015, 13:44:58
Citaat van: Drumfather SCC op juli 06, 2015, 10:39:41
Uit zeer betrouwbare bron vernomen dat het vandaag om 14:30 uur is in ieder geval!

Heeft die ard alweer zijn mond voorbij gepraat?
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Dokkumer op juli 06, 2015, 15:08:12
Citaat van: Lore op juli 06, 2015, 13:44:58
Heeft die ard alweer zijn mond voorbij gepraat?
Ja niet best! Ik vind na meerdere van dit soort flaters dat zijn positie maar eens ter discussie gesteld moet worden. Een keeper die 2 keer blundert moet volgens sommigen van ons ook voortaan de bank maar warm houden.
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Drumfather SCC op juli 06, 2015, 16:57:40
Even een beeld van de training vanmiddag:

16 man aanwezig
- Berisha; Je kan zien dat hij inzicht heeft, goede scherpe loopacties, vlammend schot maar niet echt zuiver nog
Speelt ook graag op het randje van buitenspel, een echte spits dus! Grillige loop
- Overgoor; Vooral bij het afronden messcherp, gaan we veel plezier aan beleven  |:)
-Masek; Onopvallend maar neemt goede corners en rond goed af
Peersman; Verrassend goed in zijn passing en afronden  |:) Net als MacIntosch en Schootstra

Rosheuvel en Van der Streek uitgevallen; Van der Streek viel weer op zijn schouder..
Narsingh afwezig en Hemmen houd zijn conditie op peil bij de beloftes
Heerings deed ook weer licht mee. Ook Vytas keerde vandaag weer terug op het veld

Verder geen bijzonderheden
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Utekleitrokken op juli 06, 2015, 17:22:05
Citaat van: Dokkumer op april 13, 2015, 18:54:32
Klopt, zo ben ik normaal ook niet jegens spelers (hooguit tegen een aantal forumgangers). Ik vind Leo een beste kerel, een redelijke keeper maar niet geschikt voor het niveau wat wij nu halen. Had gehoopt dat hij wat meegegroeid is in zijn keeperskwaliteiten, maar blijft te onzeker in zijn doelgebied en hoge ballen.


Citaat van: Dokkumer op juli 06, 2015, 15:08:12
Ja niet best! Ik vind na meerdere van dit soort flaters dat zijn positie maar eens ter discussie gesteld moet worden. Een keeper die 2 keer blundert moet volgens sommigen van ons ook voortaan de bank maar warm houden.



:D
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Menwmoet op juli 06, 2015, 18:48:54
Pereira was ook niet aanwezig.
Byrne stak even zijn gezicht om de hoek en ging vervolgens weer snel naar binnen.
Ook ik was onder de indruk van Peersman.
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Dokkumer op juli 06, 2015, 21:21:35
Citaat van: Utekleitrokken op juli 06, 2015, 17:22:05



:D
Hest de klei nog in dien ogen sitten seker. Ik zeg namelijk niet dat volgens MIJ een keeper na 2 flaters al op de bank moet zitten, maar dat SOMMIGEN dat willen ;)
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Lore op juli 06, 2015, 21:28:44
Citaat van: Drumfather SCC op juli 06, 2015, 16:57:40
Even een beeld van de training vanmiddag:

16 man aanwezig
- Berisha; Je kan zien dat hij inzicht heeft, goede scherpe loopacties, vlammend schot maar niet echt zuiver nog
Speelt ook graag op het randje van buitenspel, een echte spits dus! Grillige loop
- Overgoor; Vooral bij het afronden messcherp, gaan we veel plezier aan beleven  |:)
-Masek; Onopvallend maar neemt goede corners en rond goed af
Peersman; Verrassend goed in zijn passing en afronden  |:) Net als MacIntosch en Schootstra

Rosheuvel en Van der Streek uitgevallen; Van der Streek viel weer op zijn schouder..
Narsingh afwezig en Hemmen houd zijn conditie op peil bij de beloftes
Heerings deed ook weer licht mee. Ook Vytas keerde vandaag weer terug op het veld

Verder geen bijzonderheden

Dank! Ga je morgen weer? ben erg benieuwd naar de nieuwelingen!
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Ronnie tng op juli 06, 2015, 22:40:28
Citaat van: Drumfather SCC op juli 06, 2015, 16:57:40
Even een beeld van de training vanmiddag..............

Helaas kom ik dit jaar weinig aan trainingen en oefenwedstrijden toe. In Oostenrijk ga ik denk ik pas mijn eerste minuten kijken.

Dus bedankt voor je update!
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Drumfather SCC op juli 13, 2015, 18:47:27
Graag gedaan Lore en Ronnie!
Hierbij weer even een observatie/update van de training van vanmiddag 15:00 uur;
- Byrne was alweer aan het lopen en kon ook alweer wat sprints trekken
- Narsingh en Heerings (en ook kort Berisha) trainden apart van de groep. Heerings is al wel van zijn brace af en deed in de partijvorm licht mee als passer van achter uit! Zaten fijne passes tussen  :thumbsup
- Masek (en later ook Bakker) trainde tussendoor voor zichzelf op vrij trappen op leeg doel; Daar mogen ze beide wel mee door gaan want veel ballen gingen hopeloos over of naast
- Peersman lijkt een basisklant te worden ten koste van Vytas; Power, snelheid en goede voorzetten
- Rosheuvel kan weleens DE verrassing van het seizoen worden! Genoten van zijn voorzetten, drive en loopvermogen! En wat zijn hij en B afgetraind zeg, Nondeju!
- Qua keepers maak ik me wat zorgen; Beide maken geen sterke indruk
- Overgoor word beter als Mo, let maar op
- Trainen op spelhervattingen moet een must worden

Verder valt er weinig te melden. Iedereen deed (goed) zijn ding
Alleen Steblecki oogt erg ongelukkig als persoon en dat weerspiegelt zich op het veld


Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Lore op juli 13, 2015, 21:34:32
Hmmm, is het toeval dat zoveel spelers gebaseerd het seizoen beginnen denk je?
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: moodygrunn op juli 13, 2015, 21:50:05
Citaat van: Lore op juli 13, 2015, 21:34:32
Hmmm, is het toeval dat zoveel spelers gebaseerd het seizoen beginnen denk je?
ja
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Lore op juli 14, 2015, 08:19:10
Citaat van: moodygrunn op juli 13, 2015, 21:50:05
ja

Mooi!  :_schater
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 14, 2015, 13:31:27
Citaat van: Lore op juli 14, 2015, 08:19:10
Mooi!  :_schater
Hè hè daar zijn we uit!
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Grijskijkert op juli 16, 2015, 13:20:18
Wordt er vanmiddag ook getraind? Op de SCC-site staat van wel maar afgelopen dinsdagmiddag werd er ook niet getraind en toen stond ook op de site dat er getraind werd..
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Collingwood op juli 16, 2015, 13:28:41
Er wordt als het goed is om 14.30 getraind (volgens Cambuur op twitter):

martijn545 ‏@martijn5451  · 2h2 hours ago 
@SCCambuurLwd  trainen ze vanmiddag ook ??

SC Cambuur ‏@SCCambuurLwd  · 1h1 hour ago 
@martijn5451 Ja, klopt 14.30
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Grijskijkert op juli 16, 2015, 13:31:26
Citaat van: Collingwood op juli 16, 2015, 13:28:41
Er wordt als het goed is om 14.30 getraind (volgens Cambuur op twitter):

martijn545 ‏@martijn5451  · 2h2 hours ago 
@SCCambuurLwd  trainen ze vanmiddag ook ??

SC Cambuur ‏@SCCambuurLwd  · 1h1 hour ago 
@martijn5451 Ja, klopt 14.30
Dank u Collingwood.. :thumbsup
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Collingwood op juli 16, 2015, 13:41:00
Geen dank!  :proost
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: John Hiatt op augustus 31, 2015, 09:33:20
Cambuur traint deze week maar liefst 2 keer.....
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: DayDreamer op augustus 31, 2015, 10:19:38
Citaat van: John Hiatt op augustus 31, 2015, 09:33:20
Cambuur traint deze week maar liefst 2 keer.....

Kan toch prima, dit elftal is prima op elkaar ingespeeld.
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: pvanbuijtene op augustus 31, 2015, 10:50:36
Wij kenners willen zelfs kritiek leveren op hoevaak we trainen..
we kunnen ook alles he!!!
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: 666 op februari 21, 2016, 19:31:25
Ik hoop dat de mannen weer goed trainen... Vind ik altijd mooi als ze dan in de loop van de week in de media zeggen, "hard gewerkt en goed getraind".

Ze mutte gvd een keer slecht trainen en in de wedstrijd goed voetballen en hard werken.
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Lore op februari 21, 2016, 20:18:57
Citaat van: 666 op februari 21, 2016, 19:31:25
Ik hoop dat de mannen weer goed trainen... Vind ik altijd mooi als ze dan in de loop van de week in de media zeggen, "hard gewerkt en goed getraind".

Ze mutte gvd een keer slecht trainen en in de wedstrijd goed voetballen en hard werken.

Mijn favoriete is "het publiek verdient de overwinning"
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Jandehulk op februari 21, 2016, 20:27:57
Citaat van: 666 op februari 21, 2016, 19:31:25
Ik hoop dat de mannen weer goed trainen... Vind ik altijd mooi als ze dan in de loop van de week in de media zeggen, "hard gewerkt en goed getraind".

Ze mutte gvd een keer slecht trainen en in de wedstrijd goed voetballen en hard werken.
had ook altijd een Collega sterkte man die sien wief altijd schreeuwde... Je kan het Richard, op de training lukte het ook hahaha.... Cambuur is mien wief hahaha
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Bens op februari 21, 2016, 22:49:55
Ik heb liever dat de  trainingen in de wat minder zijn en dat ze in de wedstrijd een schep boven op doen. Het gras opeten en winnen!
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Unify op februari 22, 2016, 08:43:10
Citaat van: Bens op februari 21, 2016, 22:49:55
Ik heb liever dat de  trainingen in de wat minder zijn en dat ze in de wedstrijd een schep boven op doen. Het gras opeten en winnen!

Laten wij nou net kunstgras hebben....niet te vreten dat spul! :P
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: scc-aaron op maart 07, 2016, 10:44:52
Weekprogramma bekend

http://cambuur.nl/nieuws/weekprogramma-sc-cambuur-6/
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: DayDreamer op april 11, 2016, 10:59:45
Net als vorige week weer 4x trainen  :_schater
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: 666 op april 11, 2016, 11:09:18
Citaat van: DayDreamer op april 11, 2016, 10:59:45
Net als vorige week weer 4x trainen  :_schater

Amateur ploegen trainen vaak 3x in de week, dus snap ik wel dat ze 1x vaker trainen. Het is toch eredivisie, zit dicht tegen de amateurs aan.
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: michello op april 11, 2016, 11:16:17
Dit is toch al jaar in jaar uit hetzelfde? Onder elke trainer word er weer kritiek geuit over de trainingsintensiteit.
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: NRG op april 11, 2016, 11:20:16
Citaat van: DayDreamer op april 11, 2016, 10:59:45
Net als vorige week weer 4x trainen  :_schater

Ik zou willen dat ik mijn geld zo kon verdienen..
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: PePe op april 11, 2016, 11:27:31
Citaat van: DayDreamer op april 11, 2016, 10:59:45
Net als vorige week weer 4x trainen  :_schater

Had dit niet veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel eerder gemoeten?
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: DayDreamer op april 11, 2016, 11:43:25
We klaagden onder Henk ook, maar die trainde nog 5 of 6 keer in de week, dit is echt lachwekkend.  :X
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 11, 2016, 12:46:48
Het is onzin om dit aan het eind van en seizoen te veranderen. Een aanpassing duurt minimaal zo'n 6 weken, dezelfde tijd als een seizoensvoorbereiding. Wil keizer wat veranderen dan star hij daar in juli mee en bouwt het langzaam in het seizoen op. En ik hoop daarop!
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: moodygrunn op april 11, 2016, 12:54:04
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 11, 2016, 12:46:48
Het is onzin om dit aan het eind van en seizoen te veranderen. Een aanpassing duurt minimaal zo'n 6 weken, dezelfde tijd als een seizoensvoorbereiding. Wil keizer wat veranderen dan star hij daar in juli mee en bouwt het langzaam in het seizoen op. En ik hoop daarop!

Daar had hij met zijn aantreden toch al een begin mee kunnen maken?
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 11, 2016, 13:17:31
Citaat van: moodygrunn op april 11, 2016, 12:54:04
Daar had hij met zijn aantreden toch al een begin mee kunnen maken?

Als je de bastbaarheid wilt vergroten (of sterker of sneller wilt worden) doe je dat met supercompensatie. Je belast het lichaam zwaarder dan het aankan en het lichaam denk dan: dat zal me niet weer overkomen en bereidt zich voor op een toekomstige inspanning door sterker te worden. Kortom.  Het lichaam staat onder constante overbelasting en zal niet optimaal presteren. Die keuze moet de trainer maken. Tuurlijk kan keizer de trainingsomvang opvoeren, maar de meeropbrengst zal gering zijn (fysiek, tactisch is een ander verhaal) en het gevaar van overbelasting aanzienlijk.
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: DayDreamer op juni 23, 2016, 13:22:00
Nog wat belangstelling voor de training zaterdag.

Of is iedereen een beetje klaar met het gepamper van Cambuur.
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: SCC-J op juni 23, 2016, 13:26:10
Citaat van: DayDreamer op juni 23, 2016, 13:22:00
Nog wat belangstelling voor de training zaterdag.

Of is iedereen een beetje klaar met het gepamper van Cambuur.
Klaar mee.

Vroeger ging je gewoon met een groep naar de training en een paar dozen vuurwerk. Vervolgens wordt het een succes en wordt je constant van tribune naar tribune gestuurd om er maar een kinderkermis van te kunnen maken. En nu verbieden ze vuurwerk in z'n geheel. Als het zo door gaat worden we dkv 2.0..... Oh wacht daar mag vuurwerk wel.
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: DayDreamer op juni 23, 2016, 13:41:37
Citaat van: SCC-J op juni 23, 2016, 13:26:10
Klaar mee.

Vroeger ging je gewoon met een groep naar de training en een paar dozen vuurwerk. Vervolgens wordt het een succes en wordt je constant van tribune naar tribune gestuurd om er maar een kinderkermis van te kunnen maken. En nu verbieden ze vuurwerk in z'n geheel. Als het zo door gaat worden we dkv 2.0..... Oh wacht daar mag vuurwerk wel.

Ik begrijp jullie helemaal  :thumbsup

Aan de andere kant is het jammer dat het zo moet, nieuwe spelers kunnen gelijk zien bij wat voor club ze terecht zijn gekomen.
Kon wel eens behoorlijk tegenvallen komende zaterdag denk ik.
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Casuals-lwd op juni 23, 2016, 13:51:12
Massaal boycotten deze poppenkast. Het begint steeds erger te worden.
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: speculeter op juni 23, 2016, 13:59:49
Ik ga in ieder geval niet.
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Yellow Army op juni 23, 2016, 14:52:33
Citaat van: DayDreamer op juni 23, 2016, 13:22:00
Nog wat belangstelling voor de training zaterdag.

Of is iedereen een beetje klaar met het gepamper van Cambuur.

No pyro, no party. Laat maar zitten dus. Jammer, maar helaas.
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Cambuur Groningen op juni 23, 2016, 14:58:30
Ik ga wel. Het gaat me erom dat ik de spelers wil zien die het volgend seizoen moeten doen en niet om naar het vuurwerk te kijken, maar goed: ieder zn mening
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Lore op juni 23, 2016, 15:46:06
Citaat van: SCC-J op juni 23, 2016, 13:26:10
Klaar mee.

Vroeger ging je gewoon met een groep naar de training en een paar dozen vuurwerk. Vervolgens wordt het een succes en wordt je constant van tribune naar tribune gestuurd om er maar een kinderkermis van te kunnen maken. En nu verbieden ze vuurwerk in z'n geheel. Als het zo door gaat worden we dkv 2.0..... Oh wacht daar mag vuurwerk wel.

Even de advocaat van de duivel spelen: misschien zouden wij juist kwaad moeten worden op de supporter die dat vuurwerk op het veld gooide waardoor die steward gewond raakte?
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: mulder op juni 23, 2016, 15:51:48
Citaat van: Lore op juni 23, 2016, 15:46:06
Even de advocaat van de duivel spelen: misschien zouden wij juist kwaad moeten worden op de supporter die dat vuurwerk op het veld gooide waardoor die steward gewond raakte?

Natuurlijk, door zulke gekken wordt het terecht verboden. Sowieso vuurwerk op 'ons' kunstgrasveld gooien is belachelijk, al helemaal als er mensen op staan. Wie zich niet aan de regels kan houden, kan dit verwachten

'En met regels bedoel ik niet de wet of reglementen, gewoon je normale verstand dat je zoiets niet doet'
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Gasgeve op juni 23, 2016, 15:52:19
Citaat van: Lore op juni 23, 2016, 15:46:06
Even de advocaat van de duivel spelen: misschien zouden wij juist kwaad moeten worden op de supporter die dat vuurwerk op het veld gooide waardoor die steward gewond raakte?
Die heeft zijn straf toch gekregen? Waarom daar goedwillende mensen voor straffen?
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: SCC-J op juni 23, 2016, 15:56:43
Citaat van: Lore op juni 23, 2016, 15:46:06
Even de advocaat van de duivel spelen: misschien zouden wij juist kwaad moeten worden op de supporter die dat vuurwerk op het veld gooide waardoor die steward gewond raakte?
daar hebben we een half jaar de tijd voor gehad. Die jongen is opgepakt en is/wordt gestraft. Maar nu wij ook blijkbaar.

En het is zo simpel om nu ook maar Bengaals vuurwerk te verbieden. Als je realistisch bent is de kans op wederom een incident alleen maar kleiner.
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Nightmarelwd op juni 23, 2016, 16:42:12
Citaat van: Lore op juni 23, 2016, 15:46:06
Even de advocaat van de duivel spelen: misschien zouden wij juist kwaad moeten worden op de supporter die dat vuurwerk op het veld gooide waardoor die steward gewond raakte?

Daar zijn we ook kwaad op, maar ik ben ook boos dat door eigen falen van de club in de vorm van fouillering bij de ingang wij nu geen fakkels mogen afsteken.

Jaren geleden begonnen met 25 man op een maandagmorgen om de eerste training te bezoeken. Toen we in de eredivisie kwamen ging de club het regelen. Een veredelde open dag was geboren.

Je ziet mij in idg niet meer op de eerste training.

Kapot gemaakt door de club en één individu.
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Cambuur Groningen op juni 23, 2016, 17:00:20
Citaat van: Nightmarelwd op juni 23, 2016, 16:42:12
Daar zijn we ook kwaad op, maar ik ben ook boos dat door eigen falen van de club in de vorm van fouillering bij de ingang wij nu geen fakkels mogen afsteken.

Jaren geleden begonnen met 25 man op een maandagmorgen om de eerste training te bezoeken. Toen we in de eredivisie kwamen ging de club het regelen. Een veredelde open dag was geboren.

Je ziet mij in idg niet meer op de eerste training.

Kapot gemaakt door de club en één individu.
ik kan je redenatie toch echt niet volgen: het is de schuld van de club dat iemand niet gefouilleerd is? Dat is hetzelfde als een bank de schuld geven dat ze beroofd zijn omdat de bewaking niet oplette. Terwijl het toch echt de schuld van de bankrover is. Maar goed, zoals gezegd ik ben er wel, ben benieuwd naar de nieuwe aanwinsten
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: denistel op juni 23, 2016, 17:26:10
ik ga er heen voor de training en mooi ff wat lullen daar.

de een vind het poppekast voor de jeugd(wel onze toekomst hoor) de ander
zou zich weer ergeren aan het knal gedoe(jammer want het geeft wel sfeer)

maar ik blijf er niet om weg,,dan geef je die mensen die dat willen al1 maar gelijk
zelfde als supporters weg blijven omdat ze de jong utrecht ajax psv teams
een aanfluiting vinden in de competitie,,vind ik ook maar ik kom voor cambuur.
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Nightmarelwd op juni 23, 2016, 19:49:29
Citaat van: denistel op juni 23, 2016, 17:26:10
ik ga er heen voor de training en mooi ff wat lullen daar.

de een vind het poppekast voor de jeugd(wel onze toekomst hoor) de ander
zou zich weer ergeren aan het knal gedoe(jammer want het geeft wel sfeer)

maar ik blijf er niet om weg,,dan geef je die mensen die dat willen al1 maar gelijk
zelfde als supporters weg blijven omdat ze de jong utrecht ajax psv teams
een aanfluiting vinden in de competitie,,vind ik ook maar ik kom voor cambuur.

Daar ben ik ook één van Denistel. Ik kom die wedstrijden tegen de beloften ook niet.

Het gaat niet om het knalvuurwerk. Dat begrijp ik, maar fakkels kom op zeg. Fakkels mag je iedere dag afsteken als het moet.

No Pyro, No Party.


Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Spine op juni 25, 2016, 11:19:51
Net terug van de eerste training in Hoereveen sfeer.
Heerlijk rustig, geen gezang en geschreeuw, geen vuurwerk en lekker de kids op het veld.....
:O :O
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Ronnie tng op juni 25, 2016, 11:41:22
Citaat van: denistel op juni 23, 2016, 17:26:10
ik ga er heen voor de training en mooi ff wat lullen daar.

de een vind het poppekast voor de jeugd(wel onze toekomst hoor) de ander
zou zich weer ergeren aan het knal gedoe(jammer want het geeft wel sfeer)

maar ik blijf er niet om weg,,dan geef je die mensen die dat willen al1 maar gelijk
zelfde als supporters weg blijven omdat ze de jong utrecht ajax psv teams
een aanfluiting vinden in de competitie,,vind ik ook maar ik kom voor cambuur.

De 1e training hebben we na jaren zeuren op de zaterdag gekregen. De reden van deze training? Spelers warm onthalen en vanaf dag 1 laten zien bij wat voor volksclub terecht ze zijn gekomen. Je kan dus zeggen dat spelers zich niet alleen aan laten zien aan de supporters, andersom is dat ook het geval.

De club bepaald zonder enig overleg met de betrokkenen om een algeheel vuurwerk verbod te geven. Nu zal je langzaam maar zeker weer terug gaan naar dat handjevol supporters die kwam voor de reden waar jij voor komt denistel.

Ik beloof dat we de voorbereiding alsnog een keer gaan vlammen.

Wij zijn Cambuur, en dictator Sarah slechts een passant.
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: DayDreamer op juni 25, 2016, 11:49:00
Man man man, wat een training, ben al snel weer weg gegaan, om te janken, ik voelde me gewoon erg ongemakkelijk op de tribune.
Vanaf nu mag Cambuur het woord #volksclub zelf nooit meer in de mond of digitale pen nemen.

Dikke schande, Cambuur onwaardig.

En dan ook nog eens gaan trainen voor de zuid tribune, ipv Noord tribune.  l8l
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Eewal op juni 25, 2016, 12:04:41
Interesseert me echt geen bal voor welke tribune ze trainen, dat het gezapige sfeer is op de eerste training. Ik wil spektakel op vrijdagavond, met 5-1 overwinningen, overklassen van de tegenstander en mooie doelpunten. Tijdens de wedstrijden is het laatste anderhalve jaar om te janken ondanks de trainingen met 6000 man. Ik wil 60 thuisdoelpunten komend seizoen en niet 12 (?) zoals afgelopen seizoen...
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Drumfather SCC op juni 25, 2016, 12:21:29
Citaat van: Eewal op juni 25, 2016, 12:04:41
Interesseert me echt geen bal voor welke tribune ze trainen, dat het gezapige sfeer is op de eerste training. Ik wil spektakel op vrijdagavond, met 5-1 overwinningen, overklassen van de tegenstander en mooie doelpunten. Tijdens de wedstrijden is het laatste anderhalve jaar om te janken ondanks de trainingen met 6000 man. Ik wil 60 thuisdoelpunten komend seizoen en niet 12 (?) zoals afgelopen seizoen...
_O_
Mij interesseerd het ook vrij weinig allemaal al vond ik het wel jammer van de sfeer in het stadion
Ophouden met die kotertjes ook en richten op het voetbal want het was een training van echt 3x niks
Geen partijvorm o.i.d. te bekennen en de TS straalde maar weinig uit

N Toko word een nieuwe cultheld en Barto en Nienhuis waren om te janken
De verdediging gaat ons verrassen met die beren van kerels  |:)
Verder staat het er leuk bij en is minder dan de top 3/5 met deze selectie een afgang
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: okkele op juni 25, 2016, 12:24:45
Citaat van: Spine op juni 25, 2016, 11:19:51
Net terug van de eerste training in Hoereveen sfeer.
Heerlijk rustig, geen gezang en geschreeuw, geen vuurwerk en lekker de kids op het veld.....
:O :O
niks gemist dus.
heb thuis lekker het lichtje van mn mobiel voor het raam heen en weer gezwaaid,hoop dat juffrouw sarah het te druk had om te patrouilleren.

l8l
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: okkele op juni 25, 2016, 12:29:17
Citaat van: Drumfather SCC op juni 25, 2016, 12:21:29
_O_
Mij interesseerd het ook vrij weinig allemaal al vond ik het wel jammer van de sfeer in het stadion
Ophouden met die kotertjes ook en richten op het voetbal want het was een training van echt 3x niks
Geen partijvorm o.i.d. te bekennen en de TS straalde maar weinig uit

N Toko word een nieuwe cultheld en Barto en Nienhuis waren om te janken
De verdediging gaat ons verrassen met die beren van kerels  |:)
Verder staat het er leuk bij en is minder dan de top 3/5 met deze selectie een afgang

grotendeels mee eens,zo`n training is zinloos.
uitstraling van ts is nu ook wel duidelijk.
maar een "goeie" selectie is nog geen garantie dat je hoger eindigt dan de mindere,en waarom zijn er zoveel supporters die denken dat er niet een stuk of 6 betere selecties zijn in de jl?
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Eewal op juni 25, 2016, 12:34:21
Citaat van: okkele op juni 25, 2016, 12:29:17
grotendeels mee eens,zo`n training is zinloos.
uitstraling van ts is nu ook wel duidelijk.
maar een "goeie" selectie is nog geen garantie dat je hoger eindigt dan de mindere,en waarom zijn er zoveel supporters die denken dat er niet een stuk of 6 betere selecties zijn in de jl?
liever een TS met een gezapige uitstraling die een selectie aan het voetballen krijgt dan een super enthousiaste TS die iedere week moet uitleggen waarom er nu weer is verloren. Alle respect voor de houding van Henk de Jong, maar ik heb nooit begrepen waarom zoveel mensen hem terug willen. De afgelopen anderhalf jaar ben ik echt beetje Cambuur moe(deloos) geworden. Tijd voor een frisse gezapige wind..
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: El Ma-kri-niii op juni 25, 2016, 13:07:04
Citaat van: Drumfather SCC op juni 25, 2016, 12:21:29
_O_
Mij interesseerd het ook vrij weinig allemaal al vond ik het wel jammer van de sfeer in het stadion
Ophouden met die kotertjes ook en richten op het voetbal want het was een training van echt 3x niks
Geen partijvorm o.i.d. te bekennen en de TS straalde maar weinig uit
Is leuk voor die kinderen toch? Je moet de jeugd vroeg binden aan de club, en zo'n manier helpt daar echt aan mee. Voor die jongens en meiden is het een onvergetelijke ervaring om met de spelers van Cambuur te voetballen. Het is niet zo dat we minder punten pakken door zo'n training.
Vorige jaren stelden de eerste trainingen ook weinig voor, ook toen we twaalfde in de Eredivisie werden.
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Vlampiep op juni 25, 2016, 13:56:33
Citaat van: El Ma-kri-niii op juni 25, 2016, 13:07:04
Is leuk voor die kinderen toch? Je moet de jeugd vroeg binden aan de club, en zo'n manier helpt daar echt aan mee. Voor die jongens en meiden is het een onvergetelijke ervaring om met de spelers van Cambuur te voetballen. Het is niet zo dat we minder punten pakken door zo'n training.
Vorige jaren stelden de eerste trainingen ook weinig voor, ook toen we twaalfde in de Eredivisie werden.
Helemaal mee eens. |:)
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: denistel op juni 25, 2016, 14:07:53
Citaat van: Ronnie tng op juni 25, 2016, 11:41:22
De 1e training hebben we na jaren zeuren op de zaterdag gekregen. De reden van deze training? Spelers warm onthalen en vanaf dag 1 laten zien bij wat voor volksclub terecht ze zijn gekomen. Je kan dus zeggen dat spelers zich niet alleen aan laten zien aan de supporters, andersom is dat ook het geval.

De club bepaald zonder enig overleg met de betrokkenen om een algeheel vuurwerk verbod te geven. Nu zal je langzaam maar zeker weer terug gaan naar dat handjevol supporters die kwam voor de reden waar jij voor komt denistel.

Ik beloof dat we de voorbereiding alsnog een keer gaan vlammen.

Wij zijn Cambuur, en dictator Sarah slechts een passant.

ik ben het 80% met je eens. en op de spelers zal het indruk maken maar
ik heb er te weinig van terug gezien op het veld en zeker het laatste seizoen
niet...zit ke met 5000 plus voor de training tegen dkv uit lopen ze 90 min als
makke schapen over het veld..dus ja zeg het maar.
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: okkele op juni 25, 2016, 14:36:48
Citaat van: denistel op juni 25, 2016, 14:07:53
dus ja zeg het maar.

vorig jaar hadden we een schijtselectie met lui die onze kleuren nooit zouden mogen dragen!
als je geen of weinig clubmannen hebt ben je de lul.
als straks blijkt dat we met resultaat op mentaliteit hebben gescout en bv ntoko een drager is dan zal je mij niet meer horen.
door dat gebrek was afgelopen seizoen een hel.

wel veel gratis sex gehad,ik ben genaaid door cambuur,de knvb(Cnfb),de cambuur-penningmeester,paardebek nijhuis,blom,de tuchtcommissie en een feyenoord-advocaat.
sarah heb ik geweigerd.
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Galdiano op juni 25, 2016, 14:40:26
Citaat van: Drumfather SCC op juni 25, 2016, 12:21:29
Ophouden met die kotertjes ook en richten op het voetbal want het was een training van echt 3x niks

Mijn zoon van 2 vond het prachtig! Gun die kinderen 5 minuten "fame"!
Kids zijn de toekomst.

Ga je echt naar de eerste training voor het fanatisme van de spelers?

De eerste training moet volop plezier zijn voor jong en oud.
Bij opkomst beetje schreeuwen en wat fakkels vanaf noord.
Hoofd de families, en dan een ontspannen training.

De pittige trainingen komen de dagen erna wel weer.  :O
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Casuals-lwd op juni 25, 2016, 15:02:11
Citaat van: Galdiano op juni 25, 2016, 14:40:26
Mijn zoon van 2 vond het prachtig! Gun die kinderen 5 minuten "fame"!
Kids zijn de toekomst.

Ga je echt naar de eerste training voor het fanatisme van de spelers?

De eerste training moet volop plezier zijn voor jong en oud.
Bij opkomst beetje schreeuwen en wat fakkels vanaf noord.
Hoofd de families, en dan een ontspannen training.

De pittige trainingen komen de dagen erna wel weer.  :O
Volgens mij hebben we opendagen die totaal gericht zijn op voornamelijk de jeugd. De spelers moeten vol gas geven om te promoveren dit seizoen.
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: dizzhead op juni 25, 2016, 15:38:58
Citaat van: Casuals-lwd op juni 25, 2016, 15:02:11
Volgens mij hebben we opendagen die totaal gericht zijn op voornamelijk de jeugd. De spelers moeten vol gas geven om te promoveren dit seizoen.

Lekker, gelijk vol gas. Elke dag. Er is hier geen tijd voor een lolletje bij Cambuur. Hup rennen! 


En vervolgens iedereen in de lappenmand.

Volgens mij is een 'eerste'  training er juist voor het publiek. Of denk je dat ze op Ameland alleen hebben zitten klaverjassen? 
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Geelblauwstiens op juni 25, 2016, 15:43:02
Ik denk dat we er allemaal wel wat van vinden. Mooi he, Cambuur
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: 666 op juni 25, 2016, 16:30:36
Citaat van: Geelblauwstiens op juni 25, 2016, 15:43:02
Ik denk dat we er allemaal wel wat van vinden. Mooi he, Cambuur

Mooiste kut club van Nederland  8)

Training even bijgewoond, fakkels terug en anders afschaffen. Gewoon met de 2e beginnen.

DTD is altijd leuk, ik zie meestal een half uurtje en dan de tent in.

Opendag vind ik ook altijd gezellig, alleen heb ik er dit jaar om de 1 of andere manier niet zoveel zin in.
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Keira op juni 25, 2016, 17:16:26
Citaat van: Geelblauwstiens op juni 25, 2016, 15:43:02
Ik denk dat we er allemaal wel wat van vinden. Mooi he, Cambuur

En vooral de succes supporters met hun fakkels...
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: denistel op juni 25, 2016, 18:22:47
de keepers kwamen trouwens lekker balvast over (nieuwe ballen?)  :_schater
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Cor op juni 25, 2016, 18:39:47
Citaat van: denistel op juni 25, 2016, 18:22:47
de keepers kwamen trouwens lekker balvast over (nieuwe ballen?)  :_schater

Dat zag er niet uit nee
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: denistel op juni 25, 2016, 22:01:00
Citaat van: Cor op juni 25, 2016, 18:39:47
Dat zag er niet uit nee
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: denistel op juni 25, 2016, 22:02:01
Citaat van: denistel op juni 25, 2016, 22:01:00


je zou toch verwachten dat die lui super gemotiveerd zouden beginnen want
su goed waren ze nou afgelopen seizoen oek niet.
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Bascambuur op juni 26, 2016, 02:29:08
Ze kunnen gewoon niet beter, daarom was het ook een grote fout om te verlengen met Nienhuis en Zeinstra.
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: speculeter op juni 26, 2016, 09:11:55
Dan kun je straks nog zo'n goede selectie hebben maar met deze twee klungels op goal word het niks.
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Geelblauwstiens op juni 26, 2016, 09:20:29
Citaat van: speculeter op juni 26, 2016, 09:11:55
Dan kun je straks nog zo'n goede selectie hebben maar met deze twee klungels op goal word het niks.
Met het hier zo geprezen nieuwe centrum krijgen ze toch alleen maar een symbolische functie.
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Cor op juni 26, 2016, 11:40:17
Citaat van: speculeter op juni 26, 2016, 09:11:55
Dan kun je straks nog zo'n goede selectie hebben maar met deze twee klungels op goal word het niks.

Wanneer de 1 de rechterkant neemt en de ander de linkerkant dan lukt het misschien wel met deze twee mannen op de goal
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Geelblauwstiens op juni 26, 2016, 12:23:24
Citaat van: Cor op juni 26, 2016, 11:40:17
Wanneer de 1 de rechterkant neemt en de ander de linkerkant dan lukt het misschien wel met deze twee mannen op de goal
Alleen in combinatie met een sterk centrum:)
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: DayDreamer op juni 27, 2016, 09:28:59
3 veldtrainingen deze week  :thumbsup
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: justremco op juni 27, 2016, 09:32:49
4x, ze trainen vrijdag ook nog om 13:30
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 18, 2016, 10:25:06
Weet iemand de trainingstijden voor vandaag in epe?
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: justremco op juli 18, 2016, 14:01:10
Van de Facebook pagina van SV Wissel:

Vandaag beginnen de eerste trainingen van Cambuur op het complex van s.v. Wissel. Vanmiddag zullen ze om 16.00 uur gaan trainen.

De andere trainingsdagen zijn:
Dinsdag om 10.00 uur
Woensdag om 10.00 uur en om 16.00 uur
Donderdag om 10.00 uur en om 16.00 uur
Vrijdag om 9.00 uur

De wedstrijden van Cambuur zullen dinsdagavond en vrijdagavond om 19.00 uur plaatsvinden.

Kom allemaal kijken!
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Collingwood op juli 18, 2016, 14:08:02
Citaat van: justremco op juli 18, 2016, 14:01:10
Van de Facebook pagina van SV Wissel:

Vandaag beginnen de eerste trainingen van Cambuur op het complex van s.v. Wissel. Vanmiddag zullen ze om 16.00 uur gaan trainen.

De andere trainingsdagen zijn:
Dinsdag om 10.00 uur
Woensdag om 10.00 uur en om 16.00 uur
Donderdag om 10.00 uur en om 16.00 uur
Vrijdag om 9.00 uur

De wedstrijden van Cambuur zullen dinsdagavond en vrijdagavond om 19.00 uur plaatsvinden.

Kom allemaal kijken!

Volgens Cambuur zelf is de wedstrijd van vrijdag om 15.00.
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: justremco op juli 18, 2016, 14:09:39
Viel mij ook al op. Die dag trainen ze ook een uur eerder, dus is vast een foutje van SV wissel
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Collingwood op juli 18, 2016, 14:14:43
Of in de war met de wedstrijd tegen die Griekse tegenstander. Die is een week later op vrijdag en begint wel om 19.00.
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 18, 2016, 14:27:47
Citaat van: justremco op juli 18, 2016, 14:01:10
Van de Facebook pagina van SV Wissel:

Vandaag beginnen de eerste trainingen van Cambuur op het complex van s.v. Wissel. Vanmiddag zullen ze om 16.00 uur gaan trainen.

De andere trainingsdagen zijn:
Dinsdag om 10.00 uur
Woensdag om 10.00 uur en om 16.00 uur
Donderdag om 10.00 uur en om 16.00 uur
Vrijdag om 9.00 uur

De wedstrijden van Cambuur zullen dinsdagavond en vrijdagavond om 19.00 uur plaatsvinden.

Kom allemaal kijken!

:thumbsup had net de voorzitter van Wissel al gebeld, bij Cambuur wist niemand het... Ga effe kijken zo
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Geelblauwstiens op juli 18, 2016, 14:31:35
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 18, 2016, 14:27:47
:thumbsup had net de voorzitter van Wissel al gebeld, bij Cambuur wist niemand het... Ga effe kijken zo
Wij zijn Cambuur, Cambuur Leeuwarden ???
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Collingwood op juli 18, 2016, 14:32:37
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 18, 2016, 14:27:47
:thumbsup had net de voorzitter van Wissel al gebeld, bij Cambuur wist niemand het... Ga effe kijken zo

Ik verwacht een uitgebreid verslag...  :devil
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 18, 2016, 14:40:33
Citaat van: Collingwood op juli 18, 2016, 14:32:37
Ik verwacht een uitgebreid verslag...  :devil

Ik vermoed dat het zonnig wordt, maar we zullen zien :y
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Collingwood op juli 18, 2016, 15:10:19
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 18, 2016, 14:40:33
Ik vermoed dat het zonnig wordt, maar we zullen zien :y

:_schater
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Oosttribune op juli 18, 2016, 15:33:21
7 keer trainen en twee wedstrijden, Maas snapt het!!!
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: zeewolde op juli 18, 2016, 16:17:00
Wedstrijd zou toch vrijdag om 15.00 zijn? Of is dat die van volgende week?
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: richard op juli 18, 2016, 16:38:04
Is 15.00 net bevestigd door SV Wissel woensdag middag training vervalt!!
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 18, 2016, 16:41:30
Hum. Bij aankomst, goede intensieve partijvorming.  Op deel van het halve veld. Zonder goals maar met genoeg ruimte voor de lange bal. Zag er goed uit. En  toen hielden ze er mee op.....

Waren ze veel eerder begonnen en hadden een uur en kwartier getraind. Mooi is dat...

En ja zonnig en 28 graden
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: zeewolde op juli 18, 2016, 16:52:04
Citaat van: richard op juli 18, 2016, 16:38:04
Is 15.00 net bevestigd door SV Wissel woensdag middag training vervalt!!
dank je! Zal ik dan ook eens kijken of het wat is
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Geelblauwstiens op juli 18, 2016, 17:06:20
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 18, 2016, 16:41:30
Hum. Bij aankomst, goede intensieve partijvorming.  Op deel van het halve veld. Zonder goals maar met genoeg ruimte voor de lange bal. Zag er goed uit. En  toen hielden ze er mee op.....

Waren ze veel eerder begonnen en hadden een uur en kwartier getraind. Mooi is dat...

En ja zonnig en 28 graden
Tropenrooster!?
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 18, 2016, 18:24:56
O ja Streek tijdens de training aan de kant en monteiro wat pijntjes na een duel
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: denistel op juli 19, 2016, 12:49:49
kest er wel van uit gaan dat ze vroeg inde ochtend en s,avonds trainen tussen 11.00 en 17.00 uur ist niet te doen
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Noordcambuur op juli 25, 2017, 19:17:14
Hoelaat is morgen training,kunnen we morgen ff nieuwe aanwinsten ff bekijken.
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: justremco op juli 25, 2017, 19:22:21
Citaat van: Noordcambuur op juli 25, 2017, 19:17:14
Hoelaat is morgen training,kunnen we morgen ff nieuwe aanwinsten ff bekijken.

10:30 stadion
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Noordcambuur op juli 25, 2017, 19:38:56
Citaat van: justremco op juli 25, 2017, 19:22:21
10:30 stadion
oke bedankt morgen ff met groepje er heen wordt mooi weer.
Ff nieuwe spelers verwelkomen  |:)
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: justremco op juli 25, 2017, 19:47:48
Citaat van: Noordcambuur op juli 25, 2017, 19:38:56
oke bedankt morgen ff met groepje er heen wordt mooi weer.
Ff nieuwe spelers verwelkomen  |:)

Graag een verslagje voor de werkenden  :D
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Noordcambuur op juli 25, 2017, 20:00:18
Citaat van: justremco op juli 25, 2017, 19:47:48
Graag een verslagje voor de werkenden  :D
komt goed kerel :y
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Yellow Army op juli 25, 2017, 22:27:15
Citaat van: justremco op juli 25, 2017, 19:47:48
Graag een verslagje voor de werkenden  :D

...en vakantiegangers
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 26, 2017, 01:22:18
Citaat van: Yellow Army op juli 25, 2017, 22:27:15
...en vakantiegangers
:thumbsup
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Noordcambuur op juli 26, 2017, 13:35:42
Training vandaag,
Afwezig Barto is vader geworden van een dochter.
Van Deelen was apart van de groep aan het trainen.
Bertams heeft training eerder verlaten met een blessure.
Rosheuvel en Schils zijn verder dan Smeets op conditie niveau.
Schils is een hele goeie voetballer ziet het spelletje en schiet heel makkelijk.
Rosheuvel heeft veel power en is sterk aan de bal die komt er ook wel.
Smeets heb ik wel wat van gezien maar moeilijk te beoordelen.

Nogmaals er zal een keeper,rechtsachter en een spits bijkomen.
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Drumfather SCC op juli 26, 2017, 14:17:06
Vanochtend ook geweest;
- Van Dijkhuizen hoorde ik dat Klaver, Van den Beemt en Etten voorlopig de 3 vaste jeugdspelers bij het eerste zullen zijn (van Den Hoedt wist hij opvallend weinig af)
- Van de nieuwelingen vond ik Rosheuvel het minst opvallend maar je kan wel zien dat ze alle drie van meerwaarde zijn; Schils moet in mijn ogen sowieso basis worden!
Smeets is een klasbak, ook dat zie je maar loopt inderdaad nog achter op conditie. Peersman heeft er een concurrent bij met Rosheuvel. Ik denk dat ze alle drie basis gaan worden
- Touré zou ik ook vast leggen voor de breedte; Is niet echt opvallend maar is wel een bijtertje en laat zich moeilijk passeren
- Peersman is écht niet meer de slechtste verdediger! Ik vind hem erg verbeterd in zijn passing en zuiverheid
- Bos kan echt niet....
- Mathieu vond ik aanvallend erg positief opvallen waar Daniels en Robertha nog wat slordig waren. Vooral laatst genoemde is er ook nog niet qua conditie
- Mannes kan het denk ik wel shaken! Opvallend ook dat Bakker er nog bij was, getuigt wel van karakter

Voor de rest niet veel bijzonders gezien, Iedereen deed zn ding of het is al eerder genoemd

Nieuwe rugnummers lijken te worden (voor de statistiek)
Schils (16)
Smeets (14)
Rosheuvel (20)
Daniels (7)
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Lore op juli 26, 2017, 14:34:07
Citaat van: Drumfather SCC op juli 26, 2017, 14:17:06
Vanochtend ook geweest;
- Van Dijkhuizen hoorde ik dat Klaver, Van den Beemt en Etten voorlopig de 3 vaste jeugdspelers bij het eerste zullen zijn (van Den Hoedt wist hij opvallend weinig af)
- Van de nieuwelingen vond ik Rosheuvel het minst opvallend maar je kan wel zien dat ze alle drie van meerwaarde zijn; Schils moet in mijn ogen sowieso basis worden!
Smeets is een klasbak, ook dat zie je maar loopt inderdaad nog achter op conditie. Peersman heeft er een concurrent bij met Rosheuvel. Ik denk dat ze alle drie basis gaan worden
- Touré zou ik ook vast leggen voor de breedte; Is niet echt opvallend maar is wel een bijtertje en laat zich moeilijk passeren
- Peersman is écht niet meer de slechtste verdediger! Ik vind hem erg verbeterd in zijn passing en zuiverheid
- Bos kan echt niet....
- Mathieu vond ik aanvallend erg positief opvallen waar Daniels en Robertha nog wat slordig waren. Vooral laatst genoemde is er ook nog niet qua conditie
- Mannes kan het denk ik wel shaken! Opvallend ook dat Bakker er nog bij was, getuigt wel van karakter

Voor de rest niet veel bijzonders gezien, Iedereen deed zn ding of het is al eerder genoemd

Nieuwe rugnummers lijken te worden (voor de statistiek)
Schils (16)
Smeets (14)
Rosheuvel (20)
Daniels (7)

Thanks, vanaf een kantoor ergens in Leeuwarden Noord!
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: justremco op juli 26, 2017, 15:08:07
Citaat van: Drumfather SCC op juli 26, 2017, 14:17:06
Vanochtend ook geweest;
- Van Dijkhuizen hoorde ik dat Klaver, Van den Beemt en Etten voorlopig de 3 vaste jeugdspelers bij het eerste zullen zijn (van Den Hoedt wist hij opvallend weinig af)
- Van de nieuwelingen vond ik Rosheuvel het minst opvallend maar je kan wel zien dat ze alle drie van meerwaarde zijn; Schils moet in mijn ogen sowieso basis worden!
Smeets is een klasbak, ook dat zie je maar loopt inderdaad nog achter op conditie. Peersman heeft er een concurrent bij met Rosheuvel. Ik denk dat ze alle drie basis gaan worden
- Touré zou ik ook vast leggen voor de breedte; Is niet echt opvallend maar is wel een bijtertje en laat zich moeilijk passeren
- Peersman is écht niet meer de slechtste verdediger! Ik vind hem erg verbeterd in zijn passing en zuiverheid
- Bos kan echt niet....
- Mathieu vond ik aanvallend erg positief opvallen waar Daniels en Robertha nog wat slordig waren. Vooral laatst genoemde is er ook nog niet qua conditie
- Mannes kan het denk ik wel shaken! Opvallend ook dat Bakker er nog bij was, getuigt wel van karakter

Voor de rest niet veel bijzonders gezien, Iedereen deed zn ding of het is al eerder genoemd

Nieuwe rugnummers lijken te worden (voor de statistiek)
Schils (16)
Smeets (14)
Rosheuvel (20)
Daniels (7)

Zie je Rosheuvel in de basis komen als linksback of op het middenveld?
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: RG op juli 26, 2017, 15:30:10
Ter aanvulling op bovenstaande. Schils was al 10 dagen in training en Rosheuvel al langer bij Utrecht.  Smeets trainde pas voor het eerst met een groep zei Dijkhuizen. Maar Smeets zal zaterdag al een gedeelte meedoen en trainde wel gewoon gelijk de hele training mee. Een training die overigens ook weer ruim 2 uur duurde.
Ik denk dat de 3 gister gepresenteerde spelers met zn drieën het basismiddenveld gaan vormen. Verdediging het zelfde als vorig seizoen en voorin Mathieu Barto en Lilipaly. Dus absolute must voor de basis is de komst van een spits die er gelijk staat maar de spoeling is maar dun als je wat op internet gaat sneupen dus dat wordt nog een hele kluif!
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Drumfather SCC op juli 26, 2017, 15:59:50
Citaat van: justremco op juli 26, 2017, 15:08:07
Zie je Rosheuvel in de basis komen als linksback of op het middenveld?
Moeilijk te zeggen; Veel concurrentie op het middenveld en Peersman voetbal je er denk ik ook niet zo makkelijk meer uit
Mocht het basis worden dan verwacht ik hem op het middenveld maar voor wie?
Mijn eerste gedachte is Kip of (een niet fitte) Smeets
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: justremco op juli 26, 2017, 16:28:46
Citaat van: Drumfather SCC op juli 26, 2017, 15:59:50
Moeilijk te zeggen; Veel concurrentie op het middenveld en Peersman voetbal je er denk ik ook niet zo makkelijk meer uit
Mocht het basis worden dan verwacht ik hem op het middenveld maar voor wie?
Mijn eerste gedachte is Kip of (een niet fitte) Smeets

Ok dank! Krijg wel het idee dat we echte versterkingen binnen hebben gehaald en dat is super. Voor de overige posities ook spelers die serieus kunnen concurreren en een topspits en dan moeten we er wat moois van maken
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: RG op augustus 04, 2017, 00:49:21
Donderdag werd er weer een partij 11 tegen 11 gespeeld.
Opstelling
1 bos
2 el baad
3 steenvoorden
4 schilder
5 peersman
6 rosheuvel
7 lilipaly
8 schil
9 barto
10 kip
11 houtkoop

2de helft gingen schils en kip er uit. Boerlage en daniels kwamen erin. Boerlage nam positie van schils in op 8 en daniels kwam op 7 waardoor lilipaly naar 10 verhuisde.
Meest opvallende speler vandaag vond ik rosheuvel die er een aantal keren keihard in ging, heerlijk om te zien. Gaan we nog veel plezier aan beleven. Eindelijk weer een pittbul op 6 die volgens mij ook wel een aardige voortzetting heeft. Ben benieuwd naar hem in de competitie straks.
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Lore op augustus 04, 2017, 08:54:46
Citaat van: RG op augustus 04, 2017, 00:49:21
Donderdag werd er weer een partij 11 tegen 11 gespeeld.
Opstelling
1 bos
2 el baad
3 steenvoorden
4 schilder
5 peersman
6 rosheuvel
7 lilipaly
8 schil
9 barto
10 kip
11 houtkoop

2de helft gingen schils en kip er uit. Boerlage en daniels kwamen erin. Boerlage nam positie van schils in op 8 en daniels kwam op 7 waardoor lilipaly naar 10 verhuisde.
Meest opvallende speler vandaag vond ik rosheuvel die er een aantal keren keihard in ging, heerlijk om te zien. Gaan we nog veel plezier aan beleven. Eindelijk weer een pittbul op 6 die volgens mij ook wel een aardige voortzetting heeft. Ben benieuwd naar hem in de competitie straks.

Thanks! Ben benieuwd!
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Collingwood op augustus 04, 2017, 11:28:01
Citaat van: RG op augustus 04, 2017, 00:49:21
Donderdag werd er weer een partij 11 tegen 11 gespeeld.
Opstelling
1 bos
2 el baad
3 steenvoorden
4 schilder
5 peersman
6 rosheuvel
7 lilipaly
8 schil
9 barto
10 kip
11 houtkoop

2de helft gingen schils en kip er uit. Boerlage en daniels kwamen erin. Boerlage nam positie van schils in op 8 en daniels kwam op 7 waardoor lilipaly naar 10 verhuisde.
Meest opvallende speler vandaag vond ik rosheuvel die er een aantal keren keihard in ging, heerlijk om te zien. Gaan we nog veel plezier aan beleven. Eindelijk weer een pittbul op 6 die volgens mij ook wel een aardige voortzetting heeft. Ben benieuwd naar hem in de competitie straks.

Thanks! Goed om te horen van Rosheuvel, zeker een type dat we de laatste jaren misten. Mathieu niet fit?
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: AL op augustus 05, 2017, 15:02:43
Basis lijkt mij wel duidelijk met huidige materiaal:
Bertrams
Deelen
Steenvoorden
Schilder
Peersman
Rosheuvel
Schils
Kip
Lilipaly
Barto
Mathieu
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Collingwood op augustus 05, 2017, 15:08:06
Citaat van: AL op augustus 05, 2017, 15:02:43
Basis lijkt mij wel duidelijk met huidige materiaal:
Bertrams
Deelen
Steenvoorden
Schilder
Peersman
Rosheuvel
Schils
Kip
Lilipaly
Barto
Mathieu

Lijkt mij ook. Zet je er een topspits en -buitenspeler bij en het is ook een heel aardig team wat mij betreft. En dan heb je nog Smeets, Van der Laan, Daniels en Barto achter de hand als dat nodig is. Met Robertha en Boerlage nog als leuke talenten.

(Uiteraard moeten er voor de breedte ook nog een rechtsback en keeper bij.)
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: AL op augustus 05, 2017, 15:11:08
Citaat van: Collingwood op augustus 05, 2017, 15:08:06
Lijkt mij ook. Zet je er een topspits en -buitenspeler bij en het is ook een heel aardig team wat mij betreft. En dan heb je nog Smeets, Van der Laan, Daniels en Barto achter de hand als dat nodig is.

(Uiteraard moeten er voor de breedte ook nog een rechtsback en keeper bij.)

Eens!
Al zal een topspits erg lastig gaan worden vermoed ik.
vleugelaanvaller moet makkelijker zijn lijkt mij.
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Collingwood op augustus 05, 2017, 15:34:52
Citaat van: AL op augustus 05, 2017, 15:11:08
Eens!
Al zal een topspits erg lastig gaan worden vermoed ik.
vleugelaanvaller moet makkelijker zijn lijkt mij.

Klopt, ben benieuwd wie Van den Belt uit de hoge hoed haalt.
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: 666 op februari 07, 2018, 08:17:09
Ik ben gewoon nieuwsgierig maar, wordt er ook anders getraind onder Hake? Zijn ze fanatieker of wordt er tactisch anders getraind.

Zijn er al mensen wezen kijken? Vaak zie je bij een nieuwe trainer dat een ieder zich in de kijker wil spelen/werken.
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: speculeter op februari 07, 2018, 10:48:45
Ms dat Richard weer eens wil reageren?
Die is vaak op de training.
Volgens mij is de trainingsintinsiteit wel omhoog gegaan
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Collingwood op februari 07, 2018, 10:58:54
Er wordt in ieder geval vaker getraind, althans deze week.
Titel: Re: training cambuur?
Bericht door: Bankzitter op februari 07, 2018, 11:38:07
En ook (kracht/)individueel. Lijkt me prima als er structureel individuele trainingen met jonge spelers worden gedaan.