Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

training cambuur?

Gestart door peter27nl, juni 23, 2013, 17:34:40

Vorige topic - Volgende topic

Nightmarelwd

Citaat van: Lore op juni 23, 2016, 15:46:06
Even de advocaat van de duivel spelen: misschien zouden wij juist kwaad moeten worden op de supporter die dat vuurwerk op het veld gooide waardoor die steward gewond raakte?

Daar zijn we ook kwaad op, maar ik ben ook boos dat door eigen falen van de club in de vorm van fouillering bij de ingang wij nu geen fakkels mogen afsteken.

Jaren geleden begonnen met 25 man op een maandagmorgen om de eerste training te bezoeken. Toen we in de eredivisie kwamen ging de club het regelen. Een veredelde open dag was geboren.

Je ziet mij in idg niet meer op de eerste training.

Kapot gemaakt door de club en één individu.
MI-Sider for Life

Cambuur Groningen

Citaat van: Nightmarelwd op juni 23, 2016, 16:42:12
Daar zijn we ook kwaad op, maar ik ben ook boos dat door eigen falen van de club in de vorm van fouillering bij de ingang wij nu geen fakkels mogen afsteken.

Jaren geleden begonnen met 25 man op een maandagmorgen om de eerste training te bezoeken. Toen we in de eredivisie kwamen ging de club het regelen. Een veredelde open dag was geboren.

Je ziet mij in idg niet meer op de eerste training.

Kapot gemaakt door de club en één individu.
ik kan je redenatie toch echt niet volgen: het is de schuld van de club dat iemand niet gefouilleerd is? Dat is hetzelfde als een bank de schuld geven dat ze beroofd zijn omdat de bewaking niet oplette. Terwijl het toch echt de schuld van de bankrover is. Maar goed, zoals gezegd ik ben er wel, ben benieuwd naar de nieuwe aanwinsten

denistel

ik ga er heen voor de training en mooi ff wat lullen daar.

de een vind het poppekast voor de jeugd(wel onze toekomst hoor) de ander
zou zich weer ergeren aan het knal gedoe(jammer want het geeft wel sfeer)

maar ik blijf er niet om weg,,dan geef je die mensen die dat willen al1 maar gelijk
zelfde als supporters weg blijven omdat ze de jong utrecht ajax psv teams
een aanfluiting vinden in de competitie,,vind ik ook maar ik kom voor cambuur.

Nightmarelwd

Citaat van: denistel op juni 23, 2016, 17:26:10
ik ga er heen voor de training en mooi ff wat lullen daar.

de een vind het poppekast voor de jeugd(wel onze toekomst hoor) de ander
zou zich weer ergeren aan het knal gedoe(jammer want het geeft wel sfeer)

maar ik blijf er niet om weg,,dan geef je die mensen die dat willen al1 maar gelijk
zelfde als supporters weg blijven omdat ze de jong utrecht ajax psv teams
een aanfluiting vinden in de competitie,,vind ik ook maar ik kom voor cambuur.

Daar ben ik ook één van Denistel. Ik kom die wedstrijden tegen de beloften ook niet.

Het gaat niet om het knalvuurwerk. Dat begrijp ik, maar fakkels kom op zeg. Fakkels mag je iedere dag afsteken als het moet.

No Pyro, No Party.


MI-Sider for Life

Spine

Net terug van de eerste training in Hoereveen sfeer.
Heerlijk rustig, geen gezang en geschreeuw, geen vuurwerk en lekker de kids op het veld.....
:O :O

Ronnie tng

Citaat van: denistel op juni 23, 2016, 17:26:10
ik ga er heen voor de training en mooi ff wat lullen daar.

de een vind het poppekast voor de jeugd(wel onze toekomst hoor) de ander
zou zich weer ergeren aan het knal gedoe(jammer want het geeft wel sfeer)

maar ik blijf er niet om weg,,dan geef je die mensen die dat willen al1 maar gelijk
zelfde als supporters weg blijven omdat ze de jong utrecht ajax psv teams
een aanfluiting vinden in de competitie,,vind ik ook maar ik kom voor cambuur.

De 1e training hebben we na jaren zeuren op de zaterdag gekregen. De reden van deze training? Spelers warm onthalen en vanaf dag 1 laten zien bij wat voor volksclub terecht ze zijn gekomen. Je kan dus zeggen dat spelers zich niet alleen aan laten zien aan de supporters, andersom is dat ook het geval.

De club bepaald zonder enig overleg met de betrokkenen om een algeheel vuurwerk verbod te geven. Nu zal je langzaam maar zeker weer terug gaan naar dat handjevol supporters die kwam voor de reden waar jij voor komt denistel.

Ik beloof dat we de voorbereiding alsnog een keer gaan vlammen.

Wij zijn Cambuur, en dictator Sarah slechts een passant.

DayDreamer

Man man man, wat een training, ben al snel weer weg gegaan, om te janken, ik voelde me gewoon erg ongemakkelijk op de tribune.
Vanaf nu mag Cambuur het woord #volksclub zelf nooit meer in de mond of digitale pen nemen.

Dikke schande, Cambuur onwaardig.

En dan ook nog eens gaan trainen voor de zuid tribune, ipv Noord tribune.  l8l

Eewal

Interesseert me echt geen bal voor welke tribune ze trainen, dat het gezapige sfeer is op de eerste training. Ik wil spektakel op vrijdagavond, met 5-1 overwinningen, overklassen van de tegenstander en mooie doelpunten. Tijdens de wedstrijden is het laatste anderhalve jaar om te janken ondanks de trainingen met 6000 man. Ik wil 60 thuisdoelpunten komend seizoen en niet 12 (?) zoals afgelopen seizoen...

Drumfather SCC

Citaat van: Eewal op juni 25, 2016, 12:04:41
Interesseert me echt geen bal voor welke tribune ze trainen, dat het gezapige sfeer is op de eerste training. Ik wil spektakel op vrijdagavond, met 5-1 overwinningen, overklassen van de tegenstander en mooie doelpunten. Tijdens de wedstrijden is het laatste anderhalve jaar om te janken ondanks de trainingen met 6000 man. Ik wil 60 thuisdoelpunten komend seizoen en niet 12 (?) zoals afgelopen seizoen...
_O_
Mij interesseerd het ook vrij weinig allemaal al vond ik het wel jammer van de sfeer in het stadion
Ophouden met die kotertjes ook en richten op het voetbal want het was een training van echt 3x niks
Geen partijvorm o.i.d. te bekennen en de TS straalde maar weinig uit

N Toko word een nieuwe cultheld en Barto en Nienhuis waren om te janken
De verdediging gaat ons verrassen met die beren van kerels  |:)
Verder staat het er leuk bij en is minder dan de top 3/5 met deze selectie een afgang

okkele

Citaat van: Spine op juni 25, 2016, 11:19:51
Net terug van de eerste training in Hoereveen sfeer.
Heerlijk rustig, geen gezang en geschreeuw, geen vuurwerk en lekker de kids op het veld.....
:O :O
niks gemist dus.
heb thuis lekker het lichtje van mn mobiel voor het raam heen en weer gezwaaid,hoop dat juffrouw sarah het te druk had om te patrouilleren.

l8l
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

Citaat van: Drumfather SCC op juni 25, 2016, 12:21:29
_O_
Mij interesseerd het ook vrij weinig allemaal al vond ik het wel jammer van de sfeer in het stadion
Ophouden met die kotertjes ook en richten op het voetbal want het was een training van echt 3x niks
Geen partijvorm o.i.d. te bekennen en de TS straalde maar weinig uit

N Toko word een nieuwe cultheld en Barto en Nienhuis waren om te janken
De verdediging gaat ons verrassen met die beren van kerels  |:)
Verder staat het er leuk bij en is minder dan de top 3/5 met deze selectie een afgang

grotendeels mee eens,zo`n training is zinloos.
uitstraling van ts is nu ook wel duidelijk.
maar een "goeie" selectie is nog geen garantie dat je hoger eindigt dan de mindere,en waarom zijn er zoveel supporters die denken dat er niet een stuk of 6 betere selecties zijn in de jl?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Eewal

Citaat van: okkele op juni 25, 2016, 12:29:17
grotendeels mee eens,zo`n training is zinloos.
uitstraling van ts is nu ook wel duidelijk.
maar een "goeie" selectie is nog geen garantie dat je hoger eindigt dan de mindere,en waarom zijn er zoveel supporters die denken dat er niet een stuk of 6 betere selecties zijn in de jl?
liever een TS met een gezapige uitstraling die een selectie aan het voetballen krijgt dan een super enthousiaste TS die iedere week moet uitleggen waarom er nu weer is verloren. Alle respect voor de houding van Henk de Jong, maar ik heb nooit begrepen waarom zoveel mensen hem terug willen. De afgelopen anderhalf jaar ben ik echt beetje Cambuur moe(deloos) geworden. Tijd voor een frisse gezapige wind..

El Ma-kri-niii

Citaat van: Drumfather SCC op juni 25, 2016, 12:21:29
_O_
Mij interesseerd het ook vrij weinig allemaal al vond ik het wel jammer van de sfeer in het stadion
Ophouden met die kotertjes ook en richten op het voetbal want het was een training van echt 3x niks
Geen partijvorm o.i.d. te bekennen en de TS straalde maar weinig uit
Is leuk voor die kinderen toch? Je moet de jeugd vroeg binden aan de club, en zo'n manier helpt daar echt aan mee. Voor die jongens en meiden is het een onvergetelijke ervaring om met de spelers van Cambuur te voetballen. Het is niet zo dat we minder punten pakken door zo'n training.
Vorige jaren stelden de eerste trainingen ook weinig voor, ook toen we twaalfde in de Eredivisie werden.

Vlampiep

Citaat van: El Ma-kri-niii op juni 25, 2016, 13:07:04
Is leuk voor die kinderen toch? Je moet de jeugd vroeg binden aan de club, en zo'n manier helpt daar echt aan mee. Voor die jongens en meiden is het een onvergetelijke ervaring om met de spelers van Cambuur te voetballen. Het is niet zo dat we minder punten pakken door zo'n training.
Vorige jaren stelden de eerste trainingen ook weinig voor, ook toen we twaalfde in de Eredivisie werden.
Helemaal mee eens. |:)

denistel

Citaat van: Ronnie tng op juni 25, 2016, 11:41:22
De 1e training hebben we na jaren zeuren op de zaterdag gekregen. De reden van deze training? Spelers warm onthalen en vanaf dag 1 laten zien bij wat voor volksclub terecht ze zijn gekomen. Je kan dus zeggen dat spelers zich niet alleen aan laten zien aan de supporters, andersom is dat ook het geval.

De club bepaald zonder enig overleg met de betrokkenen om een algeheel vuurwerk verbod te geven. Nu zal je langzaam maar zeker weer terug gaan naar dat handjevol supporters die kwam voor de reden waar jij voor komt denistel.

Ik beloof dat we de voorbereiding alsnog een keer gaan vlammen.

Wij zijn Cambuur, en dictator Sarah slechts een passant.

ik ben het 80% met je eens. en op de spelers zal het indruk maken maar
ik heb er te weinig van terug gezien op het veld en zeker het laatste seizoen
niet...zit ke met 5000 plus voor de training tegen dkv uit lopen ze 90 min als
makke schapen over het veld..dus ja zeg het maar.