Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

training cambuur?

Gestart door peter27nl, juni 23, 2013, 17:34:40

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

John Hiatt

Cambuur traint deze week maar liefst 2 keer.....

DayDreamer

Citaat van: John Hiatt op augustus 31, 2015, 09:33:20
Cambuur traint deze week maar liefst 2 keer.....

Kan toch prima, dit elftal is prima op elkaar ingespeeld.

pvanbuijtene

Wij kenners willen zelfs kritiek leveren op hoevaak we trainen..
we kunnen ook alles he!!!

666

Ik hoop dat de mannen weer goed trainen... Vind ik altijd mooi als ze dan in de loop van de week in de media zeggen, "hard gewerkt en goed getraind".

Ze mutte gvd een keer slecht trainen en in de wedstrijd goed voetballen en hard werken.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Lore

Citaat van: 666 op februari 21, 2016, 19:31:25
Ik hoop dat de mannen weer goed trainen... Vind ik altijd mooi als ze dan in de loop van de week in de media zeggen, "hard gewerkt en goed getraind".

Ze mutte gvd een keer slecht trainen en in de wedstrijd goed voetballen en hard werken.

Mijn favoriete is "het publiek verdient de overwinning"

Jandehulk

Citaat van: 666 op februari 21, 2016, 19:31:25
Ik hoop dat de mannen weer goed trainen... Vind ik altijd mooi als ze dan in de loop van de week in de media zeggen, "hard gewerkt en goed getraind".

Ze mutte gvd een keer slecht trainen en in de wedstrijd goed voetballen en hard werken.
had ook altijd een Collega sterkte man die sien wief altijd schreeuwde... Je kan het Richard, op de training lukte het ook hahaha.... Cambuur is mien wief hahaha

Bens

Ik heb liever dat de  trainingen in de wat minder zijn en dat ze in de wedstrijd een schep boven op doen. Het gras opeten en winnen!

Unify

Citaat van: Bens op februari 21, 2016, 22:49:55
Ik heb liever dat de  trainingen in de wat minder zijn en dat ze in de wedstrijd een schep boven op doen. Het gras opeten en winnen!

Laten wij nou net kunstgras hebben....niet te vreten dat spul! :P

scc-aaron


DayDreamer

Net als vorige week weer 4x trainen  :_schater

666

Citaat van: DayDreamer op april 11, 2016, 10:59:45
Net als vorige week weer 4x trainen  :_schater

Amateur ploegen trainen vaak 3x in de week, dus snap ik wel dat ze 1x vaker trainen. Het is toch eredivisie, zit dicht tegen de amateurs aan.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

michello

Dit is toch al jaar in jaar uit hetzelfde? Onder elke trainer word er weer kritiek geuit over de trainingsintensiteit.

NRG

Citaat van: DayDreamer op april 11, 2016, 10:59:45
Net als vorige week weer 4x trainen  :_schater

Ik zou willen dat ik mijn geld zo kon verdienen..

PePe

Citaat van: DayDreamer op april 11, 2016, 10:59:45
Net als vorige week weer 4x trainen  :_schater

Had dit niet veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel eerder gemoeten?