Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

training cambuur?

Gestart door peter27nl, juni 23, 2013, 17:34:40

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt

Citaat van: Nightmarelwd op juni 28, 2015, 12:36:34
Een aantal mensen binnen de club willen graag pronken met andermans veren, maar wil daarvoor wel een geregisseerde sfeer.

Vroeger hadden we als supporters schijt aan alles, worden we zelf ook te braaf in dit soort dingen?

Destroyer

Citaat van: John Hiatt op juni 28, 2015, 12:39:36
Vroeger hadden we als supporters schijt aan alles, worden we zelf ook te braaf in dit soort dingen?

:y ;(
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Nightmarelwd op juni 28, 2015, 12:23:36
Ik kijk net de eerste training van Feyenoord.
Overal fakkels. Doen ze niet moeilijk over rook.

Op deze manier doorgaan en we zijn binnen de kortste keren een saaie club.

Gelukkig zijn er supporters die niet overal in willen meegaan.

Luister naar supporters die er ook waren voordat we Eredivisie speelden.

7 jaar geleden stonden we op maandagmorgen met 30 man op de west tribune met fakkel.

Nu klaagt er minderheid over de rook en alles moet anders.  :zucht

Ik snap het niet. Als er gewoon regels zijn waarbij vuurwerk op Noord kan worden afgestoken en op de rest van de tribunes niet is het toch voor iedereen feest? Evt. kun je kinederen en ouders op zuid of in hoek west/zuid gaan zitten. Ik vind het ook trieste zaak dat deze traditie verbroken wordt.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Nightmarelwd

Citaat van: John Hiatt op juni 28, 2015, 12:39:36
Vroeger hadden we als supporters schijt aan alles, worden we zelf ook te braaf in dit soort dingen?

Het probleem is dat je voor een scheet laten op de verkeerde plek tegenwoordig een sv krijgt bij de bvo.

MI-Sider for Life

Nightmarelwd

Citaat van: Destroyer op juni 28, 2015, 12:45:05
Ik snap het niet. Als er gewoon regels zijn waarbij vuurwerk op Noord kan worden afgestoken en op de rest van de tribunes niet is het toch voor iedereen feest? Evt. kun je kinederen en ouders op zuid of in hoek west/zuid gaan zitten. Ik vind het ook trieste zaak dat deze traditie verbroken wordt.

Het probleem komt door vorig seizoen. Mensen met vuurwerk moesten plaatsnemen op noord en degene zonder vuurwerk moesten op west.
Staan er vijftig man op noord met een fakkel.

Gisteren was het drukker op noord.

Laatste training voor dkv op 31 oktober 2015 trekt meer mensen dan een eerste training. Dan krijg je een noord tribune en een west tribune vol.
MI-Sider for Life

speculeter

En straks op de dag voor de derby dan?
Wederom zonder vuurwerk?
Zou wel trieste bedoeling worden.

SCC-J

Citaat van: speculeter op juni 28, 2015, 13:00:03
En straks op de dag voor de derby dan?
Wederom zonder vuurwerk?
Zou wel trieste bedoeling worden.

Moet de bvo wel luisteren naar de wensen van de fanatieke aanhang die tot een traditie hebben gedaan. Ipv enkel naar familie's met hun kinderen.

Vooral bij derby trainingen WEG MET DIE OPENDAG SFEER!

666

Citaat van: Nightmarelwd op juni 28, 2015, 12:59:08
Het probleem komt door vorig seizoen. Mensen met vuurwerk moesten plaatsnemen op noord en degene zonder vuurwerk moesten op west.
Staan er vijftig man op noord met een fakkel.

Gisteren was het drukker op noord.

Laatste training voor dkv op 31 oktober 2015 trekt meer mensen dan een eerste training. Dan krijg je een noord tribune en een west tribune vol.

Hoeveel mensen moeten er komen om vuurwerk af te steken? 50 is te weinig maar is 100 dat ook?
Nee een beetje flauw van mij, ik heb het gisteren gewoon gemist.

Ik ben voor "altijd vuurwerk" en als de BVO zo kinderachtig is om het op 1 tribune te verbieden dan toch gewoon op de andere. Je moet het gewoon altijd doen, 7 jaar geleden stonden er 30 man met vuurwerk en was het goed. Al met al hoop ik dat de volgende x veel wordt afgestoken bij een eerste training   8)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Cambuur LWD

Citaat van: Nightmarelwd op juni 28, 2015, 12:23:36
Ik kijk net de eerste training van Feyenoord.
Overal fakkels. Doen ze niet moeilijk over rook.

Op deze manier doorgaan en we zijn binnen de kortste keren een saaie club.

Gelukkig zijn er supporters die niet overal in willen meegaan.

Luister naar supporters die er ook waren voordat we Eredivisie speelden.

7 jaar geleden stonden we op maandagmorgen met 30 man op de west tribune met fakkel.

Nu klaagt er minderheid over de rook en alles moet anders.  :zucht

Zover ik heb gezien was er bij Feyenoord ook alleen vuurwerk achter het doel. Daarbij zijn er bij Feyenoord ook afspraken om niet bij de gezinstribune vuurwerk af te steken, daarnaast mag je ook niet je eigen vuurwerk meenemen en alleen vuurwerk gebruiken die daar wordt verkocht. Hiervoor wordt zelfs voor gefouilleerd. En er zijn regels hoe om te gaan met met afgestoken vuurwerk:
http://www.fr12.nl/nieuws/32178-oproep-vak-w-%22kom-zondag-naar-de-eerste-training!%22.html

DayDreamer

Citaat van: John Hiatt op juni 28, 2015, 12:39:36
Vroeger hadden we als supporters schijt aan alles, worden we zelf ook te braaf in dit soort dingen?

Precies, flikker een paar rookbommen neer zodat niet te zien is wie de fakkels aansteekt en gas geven  :P

Cambuur LWD

Citaat van: SCC-J op juni 28, 2015, 13:15:30
Moet de bvo wel luisteren naar de wensen van de fanatieke aanhang die tot een traditie hebben gedaan. Ipv enkel naar familie's met hun kinderen.

Vooral bij derby trainingen WEG MET DIE OPENDAG SFEER!

Wat zijn alle wensen die jullie hebben dan?

Marc S

Citaat van: Nightmarelwd op juni 28, 2015, 12:59:08
Het probleem komt door vorig seizoen. Mensen met vuurwerk moesten plaatsnemen op noord en degene zonder vuurwerk moesten op west.
Staan er vijftig man op noord met een fakkel.


Gisteren was het drukker op noord.

Laatste training voor dkv op 31 oktober 2015 trekt meer mensen dan een eerste training. Dan krijg je een noord tribune en een west tribune vol.

Dit was precies het probleem. En dan doodleuk zeggen dat het niet door gaat vanwege te weinig animo.

SCC-J

Nu was noord tribune toch ook lang niet vol.
En west kant bij Cambuurbar leeg waarom konden wij daar nu niet staan dan?

Vlampiep

Er is nu eenmaal een veiligheidsbeleid wat vuurwerk niet toestaat en alleen vanaf een afgesproken plaats fakkels worden toegestaan.
We kunnen het misschien wel niet leuk vinden dat er veel ouders met kleine potentiĆ«le fans  aanwezig zijn, maar dit zijn ook fans die onze club een warm hart toedragen.
Als je overal schijt aan wil hebben blijft er een kleine harde kern over en zijn we met z'n allen weer op retour naar een klein volksklupke met een aanhang van 3 tot 4 duizend bezoekers.
Als je het groter wilt zien ben je met z'n allen gebonden aan regels en afspraken.
Het zou toch echt jammer zijn dat een aantal kortzichtige aanhangers de clubbelangen schaden door hun eigen ego boven dat van onze blauw gelen te stellen.

Vlampiep

Er is nu eenmaal een veiligheidsbeleid wat vuurwerk niet toestaat en alleen vanaf een afgesproken plaats fakkels worden toegestaan.
We kunnen het misschien wel niet leuk vinden dat er veel ouders met kleine potentiĆ«le fans  aanwezig zijn, maar dit zijn ook fans die onze club een warm hart toedragen.
Als je overal schijt aan wil hebben blijft er een kleine harde kern over en zijn we met z'n allen weer op retour naar een klein volksklupke met een aanhang van 3 tot 4 duizend bezoekers.
Als je het groter wilt zien ben je met z'n allen gebonden aan regels en afspraken.
Het zou toch echt jammer zijn dat een aantal kortzichtige aanhangers de clubbelangen schaden door hun eigen ego boven dat van onze blauw gelen te stellen.