Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

training cambuur?

Gestart door peter27nl, juni 23, 2013, 17:34:40

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Drumfather SCC op juli 12, 2013, 16:27:57
Geel-Blauw netje hangt ook weer in de goal  ;(
Staat ontzettend amateuristisch vind ik

Net hoort spierwit te zijn idd :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Citaat van: Drumfather SCC op juli 12, 2013, 16:27:57
Geel-Blauw netje hangt ook weer in de goal  ;(
Staat ontzettend amateuristisch vind ik
Nog meer te zeiken :_spank

De Jager

Citaat van: Drumfather SCC op juli 12, 2013, 16:27:57
Geel-Blauw netje hangt ook weer in de goal  ;(
Staat ontzettend amateuristisch vind ik
Amateuristisch! ? Wij zijn geel blauw,  wij zijn Cambuur!

denistel


Galdiano

Ach boeiuh! Twee weken zon erop en je ziet het geel en blauw niet eens meer!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Galdiano op juli 13, 2013, 23:20:04
Ach boeiuh! Twee weken zon erop en je ziet het geel en blauw niet eens meer!

Yessss, twee weken zon!!!! _O_ _O_
Henk, held, bedankt

666

Ik las het weekprogramma op cambuur.nl en daar las ik:
Week 19 t/m 25 augustus 2013

1e elftal SC Cambuur:

Training:                         

Veldtraining:

di.   10.30  en   14.30  uur
wo. 10.30  uur   
do.  10.30  uur   en   14.30  uur individuele training
vr.   10.30 uur       
zo    10.30 uur

Wie geven die trainingen, Sandor en Jan B?
En als ze dat doen heeft iemand al eerder gekeken waar op getraind wordt en met wie?
Zo ja,, heeft iemand gezien of zich dit vertaald in de wedstrijden?

Gewoon even een paar vraagjes uit nieuwsgierigheid  :D
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

gewoon een fan

Het was mij toch een winderige training vandaag  8P
Enkele reclameborden waaiden kapot en daardoor is de training eerder gestopt.

speculeter

Citaat van: gewoon een fan op oktober 28, 2013, 16:26:12
Het was mij toch een winderige training vandaag  8P
Enkele reclameborden waaiden kapot en daardoor is de training eerder gestopt.
wel twee minuten eerder lees ik op oa.....

gewoon een fan

Citaat van: peter op oktober 28, 2013, 17:30:13
wel twee minuten eerder lees ik op oa.....
Geloof mij, de borden waaiden kapot en toen floot er iemand dat ze naar binnen moesten dus volgens mij was dat de reden.
Het voetbal had er niet eens zoveel last van had ik het idee.

666

Zaterdag is het zover, dan is het voetbalseizoen weer geopend.  |:)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Galdiano

Citaat van: 666 op juni 24, 2015, 18:59:55
Zaterdag is het zover, dan is het voetbalseizoen weer geopend.  |:)

Cambuur is nu aan het trainen. Dus het is al begonnen ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Voorstopper

Citaat van: Galdiano op juni 24, 2015, 20:05:35
Cambuur is nu aan het trainen. Dus het is al begonnen ;)

Is Henk er ook al weer bij ???

Galdiano

Citaat van: Voorstopper op juni 24, 2015, 20:12:30
Is Henk er ook al weer bij ???

Ja voorzien van twee krukken  :thumbsup
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

oldehove

ut komt su as het komt