Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

training cambuur?

Gestart door peter27nl, juni 23, 2013, 17:34:40

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt

Vertel dan maar eens wat er mis is om op Noord fakkels af te steken? Als dat vantevoren bekend is, ga je daar als ouder met kinderen niet staan. Hoe moeilijk kan het zijn?

Marc S

Citaat van: John Hiatt op juni 28, 2015, 18:12:44
Vertel dan maar eens wat er mis is om op Noord fakkels af te steken? Als dat vantevoren bekend is, ga je daar als ouder met kinderen niet staan. Hoe moeilijk kan het zijn?

Dat is het probleem niet. het probleem is dat men op west vuurwerk wil afsteken of anders willen ze schijnbaar niet.

Kunstgras

Ben je vorig jaar bij de eerste training geweest? Toen heeft Cambuur Culture op verzoek van de BVO vuurwerk afgestoken op Noord ipv de hoofdtribune. Dit zag er niet uit. De tribune was namelijk vrijwel leeg. Niet voor herhaling vatbaar dus.

Vanuit Cambuur Culture is dit ook gecommuniceerd richting de BVO. Als de BVO vervolgens niet in wil gaan op de suggesties die werden voorgesteld houden we liever ons geld op zak voor een volgende keer.

scc-aaron

Toch jammer dat de BVO, CC als lastig ervaart ipv samen te gaan nadenken over sfeer en uitvoering.

dizzhead

zoals ik het hier leest waren er 7 jaar geleden ook maar dertig man met fakkels en vuurwerk. Waarom zag dat er dan wel uit?

Marc S

Citaat van: Kunstgras op juni 28, 2015, 19:01:45
Ben je vorig jaar bij de eerste training geweest? Toen heeft Cambuur Culture op verzoek van de BVO vuurwerk afgestoken op Noord ipv de hoofdtribune. Dit zag er niet uit. De tribune was namelijk vrijwel leeg. Niet voor herhaling vatbaar dus.

Vanuit Cambuur Culture is dit ook gecommuniceerd richting de BVO. Als de BVO vervolgens niet in wil gaan op de suggesties die werden voorgesteld houden we liever ons geld op zak voor een volgende keer.

Ja ik ben er geweest. En zoals eerder gezegt mochten mensen zonder vuurwerk niet op noord. Ze konden wel willen, maar had je geen vuurwerk bij je kon je ook niet op noord.

Nightmarelwd

Citaat van: Vlampiep op juni 28, 2015, 16:53:42
Er is nu eenmaal een veiligheidsbeleid wat vuurwerk niet toestaat en alleen vanaf een afgesproken plaats fakkels worden toegestaan.
We kunnen het misschien wel niet leuk vinden dat er veel ouders met kleine potentiële fans  aanwezig zijn, maar dit zijn ook fans die onze club een warm hart toedragen.
Als je overal schijt aan wil hebben blijft er een kleine harde kern over en zijn we met z'n allen weer op retour naar een klein volksklupke met een aanhang van 3 tot 4 duizend bezoekers.
Als je het groter wilt zien ben je met z'n allen gebonden aan regels en afspraken.
Het zou toch echt jammer zijn dat een aantal kortzichtige aanhangers de clubbelangen schaden door hun eigen ego boven dat van onze blauw gelen te stellen.

Dat kleine aantal zoals jij het noemt is wel het aantal dat gisteren geen sfeer maakte dmv fakkels en vuurwerk.

Zonder ons dus geen vuurwerk op de tribune tijdens de eerste training.

Nogmaals wel pronken met onze sfeeracties en trots zijn in de media, maar ieder jaar regels op het laatste moment verzinnen om ons dwars te zitten.

De personen die de regels maken of verzinnen, zijn de mensen die vier jaar bij de club blijven en daarna weer vertrekken.

Wij zijn er overal en altijd. Sinds 1979.

De komende jaren moet blijken of we de club blijven die we nu zijn of we worden een club zoals verderop.

Dan zul je nog wel eens 's nachts wakker worden en denken: De sfeeracties waren geweldig konden we tijd maar terugdraaien.








MI-Sider for Life

Nightmarelwd

Citaat van: scc-aaron op juni 28, 2015, 19:05:29
Toch jammer dat de BVO, CC als lastig ervaart ipv samen te gaan nadenken over sfeer en uitvoering.

Ze hebben liever mensen die als schoothondjes achter hun aanlopen en doen wat zij willen.
MI-Sider for Life

Nightmarelwd

Citaat van: dizzhead op juni 28, 2015, 19:28:21
zoals ik het hier leest waren er 7 jaar geleden ook maar dertig man met fakkels en vuurwerk. Waarom zag dat er dan wel uit?

Dat zag er ook niet uit. Maar dat was wel het begin van de eerste training bezoeken met fakkels en vuurwerk.
MI-Sider for Life

Ronnie tng

Citaat van: dizzhead op juni 28, 2015, 19:28:21
zoals ik het hier leest waren er 7 jaar geleden ook maar dertig man met fakkels en vuurwerk. Waarom zag dat er dan wel uit?

Het grote verschil zit in het feit dat er vorig jaar 50 man op een grote tribune stonden en voorheen stonden we aan het veld van hertgang, of oude velden van fvc.

zeewolde

Waarom mocjt men zonder vuurwerk niet op noord vorig jaar?

denistel

dat snap ik ook niet helemaal laat mensen die dat willen lekker op noord gaan zitten
en de rest kan mooi op west. blijft raar dat het niet opgelost kan worden.

verder vind ik het vreemd dat er 6 of 7 stewards rond het veld staan bij een
training.net of zullen de supporters het veld op vliegen of zo.

scc-aaron

Citaat van: denistel op juni 28, 2015, 22:23:31
dat snap ik ook niet helemaal laat mensen die dat willen lekker op noord gaan zitten
en de rest kan mooi op west. blijft raar dat het niet opgelost kan worden.

verder vind ik het vreemd dat er 6 of 7 stewards rond het veld staan bij een
training.net of zullen de supporters het veld op vliegen of zo.
Dat zou niet de eerste keer zijn natuurlijk, maar overdreven is het zeker!

John Hiatt

Wordt er vandaag ook getraind?

jeff

Volgens cambuur.nl :
Week 27 (29 juni t/m 5 juli)
Eerste elftal SC Cambuur:
Training (onder voorbehoud van wijzigingen vanwege temperatuur):

Ma. 10.30 (krachttraining) en 14.30 uur
Di. 10.30 en 14.30 uur
D0. 10.30 uur

Oefenwedstrijden:
Vrij. 19.00 uur, DTD – SC Cambuur
Za. 17.00 uur, Drachtster Boys – SC Cambuur

Jong SC Cambuur:
Training:
Ma. 12.15 uur
Di. 12.15 uur
Do. 12.15 uur
Vrij. 10.30 uur
Za. 10.30 uur