Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

training cambuur?

Gestart door peter27nl, juni 23, 2013, 17:34:40

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

justremco

Ondanks dat zo'n eerste training niet veel soeps is, wilde ik toch even wat melden.

- Overgoor is voetballend een stuk beter dan Makrini, verdedigend is nog wat lastig in te schatten
- Masek is een geweldige voetballer met een heerlijk linkerbeen. Komt misschien wel wat body en lengte te kort, maar als ie dat voetballend kan compenseren is het absoluut een meerwaarde.
- Heerings is lang en sterk, en heeft een goede trap in z'n linkerbeen. Deed aan de partijvormen helaas nog niet mee ivm een gebroken pols.
- Hoefdraad was er niet en heb niet echt op Peersman gelet.

Verder leken vooral Barto en Bakker heel erg scherp en gretig. Die weten beide natuurlijk dat ze hard zullen moeten knokken (net als alle overige spelers natuurlijk) voor hun plekje.

Ronnie tng

Het lijkt steeds meer op een open dag!

Pielkebuus


SCC-J

Snap echt niet wat die stewards (op het veld) moeten..

Ronnie tng

Net als dat het veld vol staat met kinderen. Leuk bedacht, maar zoals ik al zei: het is geen open dag. Men komt om de spelers (welliswaar in lichte vorm) te zien trainen. Maar goed, hoop dat het mee genomen wordt naar volgend jaar!

Heb er weer zin, op naar vrijdag! :y

Galdiano

Ogbeche wat was die scherp en afgetraind. De kuiten van Wilfried Bony zijn er niks bij!
Rosheuvel oogde ook zeer gretig en afgetraind.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Cambuur LWD

Citaat van: Ronnie tng op juni 27, 2015, 12:32:52
Net als dat het veld vol staat met kinderen. Leuk bedacht, maar zoals ik al zei: het is geen open dag. Men komt om de spelers (welliswaar in lichte vorm) te zien trainen. Maar goed, hoop dat het mee genomen wordt naar volgend jaar!

Heb er weer zin, op naar vrijdag! :y
Jij hebt waarschijnlijk nog geen kinderen Ronnie? Als ouder is het wel leuk dat een speler je kind op het veld zet en lekker met hem gaat voetballen! Mijn zoon z'n dag kon niet meer stuk en praat nu maar over 1 ding.. Al kan dit uiteraard ook op de open dag of bij een kidsclub dag, maar dit was voor ons wel een leuke verrassing.. En daarna hebben we nog lang genoeg de spelers zien trainen.

Wat alleen jammer was dat het vuurwerk minimaal aanwezig was, vuurwerk is juist het volkse en fanatisme wat hoort bij Cambuur! Ik hoop dat Cambuur Culture en anders KvC dit volgend jaar weer gaat organiseren. Vuurwerk bij de eerste training van Cambuur is traditie!

SCC-J

Maar zij die het tot een traditie hebben gemaakt moeten zich gaan aanpassen. Dit is gewoon niet fair.

Cambuur LWD

Citaat van: SCC-J op juni 27, 2015, 13:33:43
Maar zij die het tot een traditie hebben gemaakt moeten zich gaan aanpassen. Dit is gewoon niet fair.

Hoe bedoel je? Dat jullie op de Noord-tribune moesten bedoel je? Op zich kan ik wel begrijpen dat de mensen met vuurwerk en kinderen worden gescheiden. Mijn dochter vond het 2 jaar geleden niet fijn dat er allemaal vuurwerk op de Hoofdtribune was.

Ja je kan dan zeggen dan moeten de supporters met kinderen maar op een andere tribune gaan zitten en dat vind ik op zich ook wel prima en logisch. Maar het is ook niet raar dat de keuze om de ouders met kinderen op de west-tribune te laten zitten, ten eerste dan kunnen kinderen onderaan de tribune handtekeningen halen en iedereen zit gewoon op hun eigen vertrouwde tribune.

Ik begreep dat vorig jaar de fout was gemaakt dat alleen de supporters met vuurwerk op de Noord-Tribune mochten zitten en de rest werd niet binnen gelaten. Hierdoor stond er maar een kleine groep supporters met vuurwerk en leek het wat lulligl Ik hoop dat jullie (Cambuur Culture) eruit komen met de club, want de "gewone" supporters vinden het geweldig dat wij zo'n mooie fanatieke en volkse aanhang hebben. En het is mooi om te zien dat Cambuur Culture veel energie steekt om dit te versterken!  Zonder de acties van Cambuur Culture ziet zo'n dag er wel minder des Cambuur eruit en dat is jammer.

Leeuwardeng

Ik kom er niet meer. Wat een aanfluiting! Hele intentie verneukt door de BVO :zucht

Nightmarelwd

Citaat van: Ronnie tng op juni 27, 2015, 12:32:52
Net als dat het veld vol staat met kinderen. Leuk bedacht, maar zoals ik al zei: het is geen open dag. Men komt om de spelers (welliswaar in lichte vorm) te zien trainen. Maar goed, hoop dat het mee genomen wordt naar volgend jaar!

Heb er weer zin, op naar vrijdag! :y

De kinderen op het veld was ook de voorgaande twee seizoenen op de eerste training.
Maar ik ben het met je eens dat het meer een open dag lijkt dan een eerste training.

Wel goed om te horen gisteren dat het merendeel het vuurwerk, fakkels misten. 

Waarom staan er stewards op het veld tijdens de training.  :_schater
MI-Sider for Life

Nightmarelwd

#42
Ik kijk net de eerste training van Feyenoord.
Overal fakkels. Doen ze niet moeilijk over rook.

Op deze manier doorgaan en we zijn binnen de kortste keren een saaie club.

Gelukkig zijn er supporters die niet overal in willen meegaan.

Luister naar supporters die er ook waren voordat we Eredivisie speelden.

7 jaar geleden stonden we op maandagmorgen met 30 man op de west tribune met fakkel.

Nu klaagt er minderheid over de rook en alles moet anders.  :zucht





MI-Sider for Life

John Hiatt

Prachtige beelden vanuit de Kuip. Echt een gemis gisteren.

Nightmarelwd

Citaat van: John Hiatt op juni 28, 2015, 12:34:09
Prachtige beelden vanuit de Kuip. Echt een gemis gisteren.

Een aantal mensen binnen de club willen graag pronken met andermans veren, maar wil daarvoor wel een geregisseerde sfeer. 

MI-Sider for Life