Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

training cambuur?

Gestart door peter27nl, juni 23, 2013, 17:34:40

Vorige topic - Volgende topic

peter27nl

Weet iemand of cambuur van de week ook traint.zo ja wanneer en waar.kon er niets over vinden namelijk.


DannySCC

Citaat van: peter27nl op juni 23, 2013, 17:34:40
Weet iemand of cambuur van de week ook traint.zo ja wanneer en waar.kon er niets over vinden namelijk.
Ik zou het niet weten eigenlijk staat ook niks op de site
AMF

marrumer

ik mag hopen van wel, want vrijdag moeten ze spelen.

Cambuur Culture


denistel

morgen in ieder geval 2x 10.30 conditie testen  en 14.30 gewone training. vv leeuwarden

Ruppppert

Citaat van: denistel op juni 23, 2013, 19:58:02
morgen in ieder geval 2x 10.30 conditie testen  en 14.30 gewone training. vv leeuwarden
zijn daar de nieuwe mensen ook aanwezig,zoals Leeuwin en de proefspelers?

peter27nl

He denistel bedankt.en weet je het voor de rest van de week misschien ook

denistel

Week 24 t/m  30 juni 2013

1e elftal SC Cambuur: 

Veldtraining:

ma.  10.30  en  14.30  uur 
di.    10.30  en  14.30  uur 
wo.  10.30  uur
do.  10.30  en  14.30  uur

Locatie:  v.v. Leeuwarden, Insulindestraat Leeuwarden   

WEDSTRIJDEN:

vr. 19.00 uur  Oefenwedstrijd:  DTD  -  SC Cambuur-Leeuwarden    in  Jelsum
za. 18.00 uur  Oefenwedstrijd: ONB  -   SC Cambuur-Leeuwarden    in  Drachten

denistel

morgen vroeg kracht training  morgen middag veldwerk vv leeuwarden

Ruppppert

12-07-2013 Eerste Training S.C. Cambuur in het stadion op de nieuwe kunstgrasmat

Viper

Foto's maken van de spelers:


'Verfraaien' van het uitvak:


Verneuken van de clubcultuur:

drg

Ziet er toch wel weer strak uit dat veld, blijft alleen in het achterhoofd hebben dat het allemaal nep is  8P

hopelijk kunnen de spelers zich er in vinden

marrumer

sandor was het beste op het veld  :)

richard

Citaat van: drg op juli 12, 2013, 16:03:13
Ziet er toch wel weer strak uit dat veld, blijft alleen in het achterhoofd hebben dat het allemaal nep is  8P

hopelijk kunnen de spelers zich er in vinden

Spelers waren zeer positief!!

Drumfather SCC

Geel-Blauw netje hangt ook weer in de goal  ;(
Staat ontzettend amateuristisch vind ik