Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

Vedetski

Nienhuis is voor onze ambities inderdaad niet van het juiste niveau. Bij de tweede goal gaat ie niet voluit en verder een paar onzekere momentjes in de 16 meter...
:koffie

Marc S

Citaat van: Vedetski op april 13, 2015, 14:03:28
Nienhuis is voor onze ambities inderdaad niet van het juiste niveau. Bij de tweede goal gaat ie niet voluit en verder een paar onzekere momentjes in de 16 meter...

Het zag er niet goed uit, maar je mag het ook de verdedigers aanrekenen dat ze de bal zo snel daar verspeelden.

carlo de leeuw

Die jonge doet vast zijn best, maar is denk ik 1 van de mindere keepers in de ere divisie.
T'is maar net of dat voldoende is voor onze TS om hem te handhaven op de goal.
Ik verwacht overigens niet dat evt. keeper(s)vervanging hoge prioriteit heeft bij Cambuur.

Galdiano

Sinds het moment dat vd Laan weg is, is het helemaal niets.
Vorig jaar pakte hij veel punten. (Koste ook af en toe wel eens punten)

Nu is het kommer en kwel. Hij heeft ons zoveel punten gekost, dit is onacceptabel.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Citaat van: Treb op april 13, 2015, 13:05:47
Nee? Komt immers alleen maar poep uit.
En dat zegt de man met de meest inhoudelijke bijdragen.. Kom het trouwens vrijdag even recht in mijn gezicht zeggen. Kunnen we ook eens (op normale manier) een gesprekje voeren ;)

Dokkumer

Citaat van: okkele op april 13, 2015, 12:11:24
respectloos,van jou niet gewend.
:_spank
Klopt, zo ben ik normaal ook niet jegens spelers (hooguit tegen een aantal forumgangers). Ik vind Leo een beste kerel, een redelijke keeper maar niet geschikt voor het niveau wat wij nu halen. Had gehoopt dat hij wat meegegroeid is in zijn keeperskwaliteiten, maar blijft te onzeker in zijn doelgebied en hoge ballen.

Bernardo

Citaat van: Vedetski op april 13, 2015, 14:03:28
Nienhuis is voor onze ambities inderdaad niet van het juiste niveau. Bij de tweede goal gaat ie niet voluit en verder een paar onzekere momentjes in de 16 meter...

Onze ambitie is volgend seizoen gewoon weer handhaving.

De Gast

Niveau niveau.. wat voor niveau vind je dan dat wij momenteel halen..

Ik zou voor volgend seizoen maar eens wat andere posities versterken. Zoals we op dit moment ballen verliezen we volgend seizoen alle 17 uitwedstrijden.

Treb

Citaat van: Dokkumer op april 13, 2015, 18:50:42
En dat zegt de man met de meest inhoudelijke bijdragen.. Kom het trouwens vrijdag even recht in mijn gezicht zeggen. Kunnen we ook eens (op normale manier) een gesprekje voeren ;)

Ik tik je vrijdag wel op het schouder als ik je zie  :proost

Vedetski

Citaat van: Bernardo op april 13, 2015, 19:07:07
Onze ambitie is volgend seizoen gewoon weer handhaving.

Ten opzichte van 2 jaar geleden is dat dus een vooruitgang, en toen stond hij ook al onder de lat. Nienhuis zelf is er in die tijd helaas niet veel op vooruit gegaan.
:koffie

Dokkumer

Citaat van: Treb op april 13, 2015, 19:40:34
Ik tik je vrijdag wel op het schouder als ik je zie  :proost
Doe maar niet, ik heb de laatste tijd al iets te vaak over mijn schouder moeten kijken ;) Spreek je vrijdag wel:proost

carlo de leeuw

Citaat van: Treb op april 13, 2015, 13:05:47
Nee? Komt immers alleen maar poep uit.
Ben jij nou een anus Dokkummer? :_schater

Dokkumer

Citaat van: carlo de leeuw op april 13, 2015, 22:28:51
Ben jij nou een anus Dokkummer? :_schater
Nou... Ik hef wel overal schijt aan. Weest maar nooit.. Mar un anusridder bin ik niet :devil

PePe


Vedetski

Citaat van: PePe op april 13, 2015, 22:56:59
Keept Fred Grim nog?

Wim de Ron in ieder geval niet
:koffie