Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

training cambuur?

Gestart door peter27nl, juni 23, 2013, 17:34:40

Vorige topic - Volgende topic

okkele

Citaat van: denistel op juni 25, 2016, 14:07:53
dus ja zeg het maar.

vorig jaar hadden we een schijtselectie met lui die onze kleuren nooit zouden mogen dragen!
als je geen of weinig clubmannen hebt ben je de lul.
als straks blijkt dat we met resultaat op mentaliteit hebben gescout en bv ntoko een drager is dan zal je mij niet meer horen.
door dat gebrek was afgelopen seizoen een hel.

wel veel gratis sex gehad,ik ben genaaid door cambuur,de knvb(Cnfb),de cambuur-penningmeester,paardebek nijhuis,blom,de tuchtcommissie en een feyenoord-advocaat.
sarah heb ik geweigerd.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Galdiano

Citaat van: Drumfather SCC op juni 25, 2016, 12:21:29
Ophouden met die kotertjes ook en richten op het voetbal want het was een training van echt 3x niks

Mijn zoon van 2 vond het prachtig! Gun die kinderen 5 minuten "fame"!
Kids zijn de toekomst.

Ga je echt naar de eerste training voor het fanatisme van de spelers?

De eerste training moet volop plezier zijn voor jong en oud.
Bij opkomst beetje schreeuwen en wat fakkels vanaf noord.
Hoofd de families, en dan een ontspannen training.

De pittige trainingen komen de dagen erna wel weer.  :O
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Casuals-lwd

Citaat van: Galdiano op juni 25, 2016, 14:40:26
Mijn zoon van 2 vond het prachtig! Gun die kinderen 5 minuten "fame"!
Kids zijn de toekomst.

Ga je echt naar de eerste training voor het fanatisme van de spelers?

De eerste training moet volop plezier zijn voor jong en oud.
Bij opkomst beetje schreeuwen en wat fakkels vanaf noord.
Hoofd de families, en dan een ontspannen training.

De pittige trainingen komen de dagen erna wel weer.  :O
Volgens mij hebben we opendagen die totaal gericht zijn op voornamelijk de jeugd. De spelers moeten vol gas geven om te promoveren dit seizoen.

dizzhead

Citaat van: Casuals-lwd op juni 25, 2016, 15:02:11
Volgens mij hebben we opendagen die totaal gericht zijn op voornamelijk de jeugd. De spelers moeten vol gas geven om te promoveren dit seizoen.

Lekker, gelijk vol gas. Elke dag. Er is hier geen tijd voor een lolletje bij Cambuur. Hup rennen! 


En vervolgens iedereen in de lappenmand.

Volgens mij is een 'eerste'  training er juist voor het publiek. Of denk je dat ze op Ameland alleen hebben zitten klaverjassen? 

Geelblauwstiens

Ik denk dat we er allemaal wel wat van vinden. Mooi he, Cambuur

666

Citaat van: Geelblauwstiens op juni 25, 2016, 15:43:02
Ik denk dat we er allemaal wel wat van vinden. Mooi he, Cambuur

Mooiste kut club van Nederland  8)

Training even bijgewoond, fakkels terug en anders afschaffen. Gewoon met de 2e beginnen.

DTD is altijd leuk, ik zie meestal een half uurtje en dan de tent in.

Opendag vind ik ook altijd gezellig, alleen heb ik er dit jaar om de 1 of andere manier niet zoveel zin in.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Keira

Citaat van: Geelblauwstiens op juni 25, 2016, 15:43:02
Ik denk dat we er allemaal wel wat van vinden. Mooi he, Cambuur

En vooral de succes supporters met hun fakkels...

denistel

de keepers kwamen trouwens lekker balvast over (nieuwe ballen?)  :_schater

Cor

Citaat van: denistel op juni 25, 2016, 18:22:47
de keepers kwamen trouwens lekker balvast over (nieuwe ballen?)  :_schater

Dat zag er niet uit nee

denistel


denistel

Citaat van: denistel op juni 25, 2016, 22:01:00


je zou toch verwachten dat die lui super gemotiveerd zouden beginnen want
su goed waren ze nou afgelopen seizoen oek niet.

Bascambuur

Ze kunnen gewoon niet beter, daarom was het ook een grote fout om te verlengen met Nienhuis en Zeinstra.

speculeter

Dan kun je straks nog zo'n goede selectie hebben maar met deze twee klungels op goal word het niks.

Geelblauwstiens

Citaat van: speculeter op juni 26, 2016, 09:11:55
Dan kun je straks nog zo'n goede selectie hebben maar met deze twee klungels op goal word het niks.
Met het hier zo geprezen nieuwe centrum krijgen ze toch alleen maar een symbolische functie.

Cor

Citaat van: speculeter op juni 26, 2016, 09:11:55
Dan kun je straks nog zo'n goede selectie hebben maar met deze twee klungels op goal word het niks.

Wanneer de 1 de rechterkant neemt en de ander de linkerkant dan lukt het misschien wel met deze twee mannen op de goal