Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

training cambuur?

Gestart door peter27nl, juni 23, 2013, 17:34:40

Vorige topic - Volgende topic

DayDreamer

We klaagden onder Henk ook, maar die trainde nog 5 of 6 keer in de week, dit is echt lachwekkend.  :X

Kuzmanovic-Apeldoorn

Het is onzin om dit aan het eind van en seizoen te veranderen. Een aanpassing duurt minimaal zo'n 6 weken, dezelfde tijd als een seizoensvoorbereiding. Wil keizer wat veranderen dan star hij daar in juli mee en bouwt het langzaam in het seizoen op. En ik hoop daarop!
Henk, held, bedankt

moodygrunn

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 11, 2016, 12:46:48
Het is onzin om dit aan het eind van en seizoen te veranderen. Een aanpassing duurt minimaal zo'n 6 weken, dezelfde tijd als een seizoensvoorbereiding. Wil keizer wat veranderen dan star hij daar in juli mee en bouwt het langzaam in het seizoen op. En ik hoop daarop!

Daar had hij met zijn aantreden toch al een begin mee kunnen maken?
In Henk en Sandor we trust

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: moodygrunn op april 11, 2016, 12:54:04
Daar had hij met zijn aantreden toch al een begin mee kunnen maken?

Als je de bastbaarheid wilt vergroten (of sterker of sneller wilt worden) doe je dat met supercompensatie. Je belast het lichaam zwaarder dan het aankan en het lichaam denk dan: dat zal me niet weer overkomen en bereidt zich voor op een toekomstige inspanning door sterker te worden. Kortom.  Het lichaam staat onder constante overbelasting en zal niet optimaal presteren. Die keuze moet de trainer maken. Tuurlijk kan keizer de trainingsomvang opvoeren, maar de meeropbrengst zal gering zijn (fysiek, tactisch is een ander verhaal) en het gevaar van overbelasting aanzienlijk.
Henk, held, bedankt

DayDreamer

Nog wat belangstelling voor de training zaterdag.

Of is iedereen een beetje klaar met het gepamper van Cambuur.

SCC-J

Citaat van: DayDreamer op juni 23, 2016, 13:22:00
Nog wat belangstelling voor de training zaterdag.

Of is iedereen een beetje klaar met het gepamper van Cambuur.
Klaar mee.

Vroeger ging je gewoon met een groep naar de training en een paar dozen vuurwerk. Vervolgens wordt het een succes en wordt je constant van tribune naar tribune gestuurd om er maar een kinderkermis van te kunnen maken. En nu verbieden ze vuurwerk in z'n geheel. Als het zo door gaat worden we dkv 2.0..... Oh wacht daar mag vuurwerk wel.

DayDreamer

Citaat van: SCC-J op juni 23, 2016, 13:26:10
Klaar mee.

Vroeger ging je gewoon met een groep naar de training en een paar dozen vuurwerk. Vervolgens wordt het een succes en wordt je constant van tribune naar tribune gestuurd om er maar een kinderkermis van te kunnen maken. En nu verbieden ze vuurwerk in z'n geheel. Als het zo door gaat worden we dkv 2.0..... Oh wacht daar mag vuurwerk wel.

Ik begrijp jullie helemaal  :thumbsup

Aan de andere kant is het jammer dat het zo moet, nieuwe spelers kunnen gelijk zien bij wat voor club ze terecht zijn gekomen.
Kon wel eens behoorlijk tegenvallen komende zaterdag denk ik.

Casuals-lwd

Massaal boycotten deze poppenkast. Het begint steeds erger te worden.

speculeter

Ik ga in ieder geval niet.

Yellow Army

Citaat van: DayDreamer op juni 23, 2016, 13:22:00
Nog wat belangstelling voor de training zaterdag.

Of is iedereen een beetje klaar met het gepamper van Cambuur.

No pyro, no party. Laat maar zitten dus. Jammer, maar helaas.
Area 58

Cambuur Groningen

Ik ga wel. Het gaat me erom dat ik de spelers wil zien die het volgend seizoen moeten doen en niet om naar het vuurwerk te kijken, maar goed: ieder zn mening

Lore

Citaat van: SCC-J op juni 23, 2016, 13:26:10
Klaar mee.

Vroeger ging je gewoon met een groep naar de training en een paar dozen vuurwerk. Vervolgens wordt het een succes en wordt je constant van tribune naar tribune gestuurd om er maar een kinderkermis van te kunnen maken. En nu verbieden ze vuurwerk in z'n geheel. Als het zo door gaat worden we dkv 2.0..... Oh wacht daar mag vuurwerk wel.

Even de advocaat van de duivel spelen: misschien zouden wij juist kwaad moeten worden op de supporter die dat vuurwerk op het veld gooide waardoor die steward gewond raakte?

mulder

Citaat van: Lore op juni 23, 2016, 15:46:06
Even de advocaat van de duivel spelen: misschien zouden wij juist kwaad moeten worden op de supporter die dat vuurwerk op het veld gooide waardoor die steward gewond raakte?

Natuurlijk, door zulke gekken wordt het terecht verboden. Sowieso vuurwerk op 'ons' kunstgrasveld gooien is belachelijk, al helemaal als er mensen op staan. Wie zich niet aan de regels kan houden, kan dit verwachten

'En met regels bedoel ik niet de wet of reglementen, gewoon je normale verstand dat je zoiets niet doet'

Gasgeve

Citaat van: Lore op juni 23, 2016, 15:46:06
Even de advocaat van de duivel spelen: misschien zouden wij juist kwaad moeten worden op de supporter die dat vuurwerk op het veld gooide waardoor die steward gewond raakte?
Die heeft zijn straf toch gekregen? Waarom daar goedwillende mensen voor straffen?

SCC-J

Citaat van: Lore op juni 23, 2016, 15:46:06
Even de advocaat van de duivel spelen: misschien zouden wij juist kwaad moeten worden op de supporter die dat vuurwerk op het veld gooide waardoor die steward gewond raakte?
daar hebben we een half jaar de tijd voor gehad. Die jongen is opgepakt en is/wordt gestraft. Maar nu wij ook blijkbaar.

En het is zo simpel om nu ook maar Bengaals vuurwerk te verbieden. Als je realistisch bent is de kans op wederom een incident alleen maar kleiner.