Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

training cambuur?

Gestart door peter27nl, juni 23, 2013, 17:34:40

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Drumfather SCC op juli 26, 2017, 14:17:06
Vanochtend ook geweest;
- Van Dijkhuizen hoorde ik dat Klaver, Van den Beemt en Etten voorlopig de 3 vaste jeugdspelers bij het eerste zullen zijn (van Den Hoedt wist hij opvallend weinig af)
- Van de nieuwelingen vond ik Rosheuvel het minst opvallend maar je kan wel zien dat ze alle drie van meerwaarde zijn; Schils moet in mijn ogen sowieso basis worden!
Smeets is een klasbak, ook dat zie je maar loopt inderdaad nog achter op conditie. Peersman heeft er een concurrent bij met Rosheuvel. Ik denk dat ze alle drie basis gaan worden
- Touré zou ik ook vast leggen voor de breedte; Is niet echt opvallend maar is wel een bijtertje en laat zich moeilijk passeren
- Peersman is écht niet meer de slechtste verdediger! Ik vind hem erg verbeterd in zijn passing en zuiverheid
- Bos kan echt niet....
- Mathieu vond ik aanvallend erg positief opvallen waar Daniels en Robertha nog wat slordig waren. Vooral laatst genoemde is er ook nog niet qua conditie
- Mannes kan het denk ik wel shaken! Opvallend ook dat Bakker er nog bij was, getuigt wel van karakter

Voor de rest niet veel bijzonders gezien, Iedereen deed zn ding of het is al eerder genoemd

Nieuwe rugnummers lijken te worden (voor de statistiek)
Schils (16)
Smeets (14)
Rosheuvel (20)
Daniels (7)

Thanks, vanaf een kantoor ergens in Leeuwarden Noord!

justremco

Citaat van: Drumfather SCC op juli 26, 2017, 14:17:06
Vanochtend ook geweest;
- Van Dijkhuizen hoorde ik dat Klaver, Van den Beemt en Etten voorlopig de 3 vaste jeugdspelers bij het eerste zullen zijn (van Den Hoedt wist hij opvallend weinig af)
- Van de nieuwelingen vond ik Rosheuvel het minst opvallend maar je kan wel zien dat ze alle drie van meerwaarde zijn; Schils moet in mijn ogen sowieso basis worden!
Smeets is een klasbak, ook dat zie je maar loopt inderdaad nog achter op conditie. Peersman heeft er een concurrent bij met Rosheuvel. Ik denk dat ze alle drie basis gaan worden
- Touré zou ik ook vast leggen voor de breedte; Is niet echt opvallend maar is wel een bijtertje en laat zich moeilijk passeren
- Peersman is écht niet meer de slechtste verdediger! Ik vind hem erg verbeterd in zijn passing en zuiverheid
- Bos kan echt niet....
- Mathieu vond ik aanvallend erg positief opvallen waar Daniels en Robertha nog wat slordig waren. Vooral laatst genoemde is er ook nog niet qua conditie
- Mannes kan het denk ik wel shaken! Opvallend ook dat Bakker er nog bij was, getuigt wel van karakter

Voor de rest niet veel bijzonders gezien, Iedereen deed zn ding of het is al eerder genoemd

Nieuwe rugnummers lijken te worden (voor de statistiek)
Schils (16)
Smeets (14)
Rosheuvel (20)
Daniels (7)

Zie je Rosheuvel in de basis komen als linksback of op het middenveld?

RG

Ter aanvulling op bovenstaande. Schils was al 10 dagen in training en Rosheuvel al langer bij Utrecht.  Smeets trainde pas voor het eerst met een groep zei Dijkhuizen. Maar Smeets zal zaterdag al een gedeelte meedoen en trainde wel gewoon gelijk de hele training mee. Een training die overigens ook weer ruim 2 uur duurde.
Ik denk dat de 3 gister gepresenteerde spelers met zn drieën het basismiddenveld gaan vormen. Verdediging het zelfde als vorig seizoen en voorin Mathieu Barto en Lilipaly. Dus absolute must voor de basis is de komst van een spits die er gelijk staat maar de spoeling is maar dun als je wat op internet gaat sneupen dus dat wordt nog een hele kluif!

Drumfather SCC

Citaat van: justremco op juli 26, 2017, 15:08:07
Zie je Rosheuvel in de basis komen als linksback of op het middenveld?
Moeilijk te zeggen; Veel concurrentie op het middenveld en Peersman voetbal je er denk ik ook niet zo makkelijk meer uit
Mocht het basis worden dan verwacht ik hem op het middenveld maar voor wie?
Mijn eerste gedachte is Kip of (een niet fitte) Smeets

justremco

Citaat van: Drumfather SCC op juli 26, 2017, 15:59:50
Moeilijk te zeggen; Veel concurrentie op het middenveld en Peersman voetbal je er denk ik ook niet zo makkelijk meer uit
Mocht het basis worden dan verwacht ik hem op het middenveld maar voor wie?
Mijn eerste gedachte is Kip of (een niet fitte) Smeets

Ok dank! Krijg wel het idee dat we echte versterkingen binnen hebben gehaald en dat is super. Voor de overige posities ook spelers die serieus kunnen concurreren en een topspits en dan moeten we er wat moois van maken

RG

Donderdag werd er weer een partij 11 tegen 11 gespeeld.
Opstelling
1 bos
2 el baad
3 steenvoorden
4 schilder
5 peersman
6 rosheuvel
7 lilipaly
8 schil
9 barto
10 kip
11 houtkoop

2de helft gingen schils en kip er uit. Boerlage en daniels kwamen erin. Boerlage nam positie van schils in op 8 en daniels kwam op 7 waardoor lilipaly naar 10 verhuisde.
Meest opvallende speler vandaag vond ik rosheuvel die er een aantal keren keihard in ging, heerlijk om te zien. Gaan we nog veel plezier aan beleven. Eindelijk weer een pittbul op 6 die volgens mij ook wel een aardige voortzetting heeft. Ben benieuwd naar hem in de competitie straks.

Lore

Citaat van: RG op augustus 04, 2017, 00:49:21
Donderdag werd er weer een partij 11 tegen 11 gespeeld.
Opstelling
1 bos
2 el baad
3 steenvoorden
4 schilder
5 peersman
6 rosheuvel
7 lilipaly
8 schil
9 barto
10 kip
11 houtkoop

2de helft gingen schils en kip er uit. Boerlage en daniels kwamen erin. Boerlage nam positie van schils in op 8 en daniels kwam op 7 waardoor lilipaly naar 10 verhuisde.
Meest opvallende speler vandaag vond ik rosheuvel die er een aantal keren keihard in ging, heerlijk om te zien. Gaan we nog veel plezier aan beleven. Eindelijk weer een pittbul op 6 die volgens mij ook wel een aardige voortzetting heeft. Ben benieuwd naar hem in de competitie straks.

Thanks! Ben benieuwd!

Collingwood

#202
Citaat van: RG op augustus 04, 2017, 00:49:21
Donderdag werd er weer een partij 11 tegen 11 gespeeld.
Opstelling
1 bos
2 el baad
3 steenvoorden
4 schilder
5 peersman
6 rosheuvel
7 lilipaly
8 schil
9 barto
10 kip
11 houtkoop

2de helft gingen schils en kip er uit. Boerlage en daniels kwamen erin. Boerlage nam positie van schils in op 8 en daniels kwam op 7 waardoor lilipaly naar 10 verhuisde.
Meest opvallende speler vandaag vond ik rosheuvel die er een aantal keren keihard in ging, heerlijk om te zien. Gaan we nog veel plezier aan beleven. Eindelijk weer een pittbul op 6 die volgens mij ook wel een aardige voortzetting heeft. Ben benieuwd naar hem in de competitie straks.

Thanks! Goed om te horen van Rosheuvel, zeker een type dat we de laatste jaren misten. Mathieu niet fit?
Kalmte alleen kan u redden.

AL

Basis lijkt mij wel duidelijk met huidige materiaal:
Bertrams
Deelen
Steenvoorden
Schilder
Peersman
Rosheuvel
Schils
Kip
Lilipaly
Barto
Mathieu

Collingwood

Citaat van: AL op augustus 05, 2017, 15:02:43
Basis lijkt mij wel duidelijk met huidige materiaal:
Bertrams
Deelen
Steenvoorden
Schilder
Peersman
Rosheuvel
Schils
Kip
Lilipaly
Barto
Mathieu

Lijkt mij ook. Zet je er een topspits en -buitenspeler bij en het is ook een heel aardig team wat mij betreft. En dan heb je nog Smeets, Van der Laan, Daniels en Barto achter de hand als dat nodig is. Met Robertha en Boerlage nog als leuke talenten.

(Uiteraard moeten er voor de breedte ook nog een rechtsback en keeper bij.)
Kalmte alleen kan u redden.

AL

Citaat van: Collingwood op augustus 05, 2017, 15:08:06
Lijkt mij ook. Zet je er een topspits en -buitenspeler bij en het is ook een heel aardig team wat mij betreft. En dan heb je nog Smeets, Van der Laan, Daniels en Barto achter de hand als dat nodig is.

(Uiteraard moeten er voor de breedte ook nog een rechtsback en keeper bij.)

Eens!
Al zal een topspits erg lastig gaan worden vermoed ik.
vleugelaanvaller moet makkelijker zijn lijkt mij.

Collingwood

Citaat van: AL op augustus 05, 2017, 15:11:08
Eens!
Al zal een topspits erg lastig gaan worden vermoed ik.
vleugelaanvaller moet makkelijker zijn lijkt mij.

Klopt, ben benieuwd wie Van den Belt uit de hoge hoed haalt.
Kalmte alleen kan u redden.

666

Ik ben gewoon nieuwsgierig maar, wordt er ook anders getraind onder Hake? Zijn ze fanatieker of wordt er tactisch anders getraind.

Zijn er al mensen wezen kijken? Vaak zie je bij een nieuwe trainer dat een ieder zich in de kijker wil spelen/werken.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

speculeter

Ms dat Richard weer eens wil reageren?
Die is vaak op de training.
Volgens mij is de trainingsintinsiteit wel omhoog gegaan

Collingwood

Er wordt in ieder geval vaker getraind, althans deze week.
Kalmte alleen kan u redden.