Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

training cambuur?

Gestart door peter27nl, juni 23, 2013, 17:34:40

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Lore op juli 06, 2015, 13:44:58
Heeft die ard alweer zijn mond voorbij gepraat?
Ja niet best! Ik vind na meerdere van dit soort flaters dat zijn positie maar eens ter discussie gesteld moet worden. Een keeper die 2 keer blundert moet volgens sommigen van ons ook voortaan de bank maar warm houden.

Drumfather SCC

#91
Even een beeld van de training vanmiddag:

16 man aanwezig
- Berisha; Je kan zien dat hij inzicht heeft, goede scherpe loopacties, vlammend schot maar niet echt zuiver nog
Speelt ook graag op het randje van buitenspel, een echte spits dus! Grillige loop
- Overgoor; Vooral bij het afronden messcherp, gaan we veel plezier aan beleven  |:)
-Masek; Onopvallend maar neemt goede corners en rond goed af
Peersman; Verrassend goed in zijn passing en afronden  |:) Net als MacIntosch en Schootstra

Rosheuvel en Van der Streek uitgevallen; Van der Streek viel weer op zijn schouder..
Narsingh afwezig en Hemmen houd zijn conditie op peil bij de beloftes
Heerings deed ook weer licht mee. Ook Vytas keerde vandaag weer terug op het veld

Verder geen bijzonderheden

Utekleitrokken

Citaat van: Dokkumer op april 13, 2015, 18:54:32
Klopt, zo ben ik normaal ook niet jegens spelers (hooguit tegen een aantal forumgangers). Ik vind Leo een beste kerel, een redelijke keeper maar niet geschikt voor het niveau wat wij nu halen. Had gehoopt dat hij wat meegegroeid is in zijn keeperskwaliteiten, maar blijft te onzeker in zijn doelgebied en hoge ballen.


Citaat van: Dokkumer op juli 06, 2015, 15:08:12
Ja niet best! Ik vind na meerdere van dit soort flaters dat zijn positie maar eens ter discussie gesteld moet worden. Een keeper die 2 keer blundert moet volgens sommigen van ons ook voortaan de bank maar warm houden.



:D

Menwmoet

Pereira was ook niet aanwezig.
Byrne stak even zijn gezicht om de hoek en ging vervolgens weer snel naar binnen.
Ook ik was onder de indruk van Peersman.

Dokkumer

Citaat van: Utekleitrokken op juli 06, 2015, 17:22:05



:D
Hest de klei nog in dien ogen sitten seker. Ik zeg namelijk niet dat volgens MIJ een keeper na 2 flaters al op de bank moet zitten, maar dat SOMMIGEN dat willen ;)

Lore

Citaat van: Drumfather SCC op juli 06, 2015, 16:57:40
Even een beeld van de training vanmiddag:

16 man aanwezig
- Berisha; Je kan zien dat hij inzicht heeft, goede scherpe loopacties, vlammend schot maar niet echt zuiver nog
Speelt ook graag op het randje van buitenspel, een echte spits dus! Grillige loop
- Overgoor; Vooral bij het afronden messcherp, gaan we veel plezier aan beleven  |:)
-Masek; Onopvallend maar neemt goede corners en rond goed af
Peersman; Verrassend goed in zijn passing en afronden  |:) Net als MacIntosch en Schootstra

Rosheuvel en Van der Streek uitgevallen; Van der Streek viel weer op zijn schouder..
Narsingh afwezig en Hemmen houd zijn conditie op peil bij de beloftes
Heerings deed ook weer licht mee. Ook Vytas keerde vandaag weer terug op het veld

Verder geen bijzonderheden

Dank! Ga je morgen weer? ben erg benieuwd naar de nieuwelingen!

Ronnie tng

Citaat van: Drumfather SCC op juli 06, 2015, 16:57:40
Even een beeld van de training vanmiddag..............

Helaas kom ik dit jaar weinig aan trainingen en oefenwedstrijden toe. In Oostenrijk ga ik denk ik pas mijn eerste minuten kijken.

Dus bedankt voor je update!

Drumfather SCC

Graag gedaan Lore en Ronnie!
Hierbij weer even een observatie/update van de training van vanmiddag 15:00 uur;
- Byrne was alweer aan het lopen en kon ook alweer wat sprints trekken
- Narsingh en Heerings (en ook kort Berisha) trainden apart van de groep. Heerings is al wel van zijn brace af en deed in de partijvorm licht mee als passer van achter uit! Zaten fijne passes tussen  :thumbsup
- Masek (en later ook Bakker) trainde tussendoor voor zichzelf op vrij trappen op leeg doel; Daar mogen ze beide wel mee door gaan want veel ballen gingen hopeloos over of naast
- Peersman lijkt een basisklant te worden ten koste van Vytas; Power, snelheid en goede voorzetten
- Rosheuvel kan weleens DE verrassing van het seizoen worden! Genoten van zijn voorzetten, drive en loopvermogen! En wat zijn hij en B afgetraind zeg, Nondeju!
- Qua keepers maak ik me wat zorgen; Beide maken geen sterke indruk
- Overgoor word beter als Mo, let maar op
- Trainen op spelhervattingen moet een must worden

Verder valt er weinig te melden. Iedereen deed (goed) zijn ding
Alleen Steblecki oogt erg ongelukkig als persoon en dat weerspiegelt zich op het veld



Lore

Hmmm, is het toeval dat zoveel spelers gebaseerd het seizoen beginnen denk je?

moodygrunn

Citaat van: Lore op juli 13, 2015, 21:34:32
Hmmm, is het toeval dat zoveel spelers gebaseerd het seizoen beginnen denk je?
ja
In Henk en Sandor we trust


Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Grijskijkert

Wordt er vanmiddag ook getraind? Op de SCC-site staat van wel maar afgelopen dinsdagmiddag werd er ook niet getraind en toen stond ook op de site dat er getraind werd..
IN HENK WE TRUST!!!

Collingwood

Er wordt als het goed is om 14.30 getraind (volgens Cambuur op twitter):

martijn545 ‏@martijn5451  · 2h2 hours ago 
@SCCambuurLwd  trainen ze vanmiddag ook ??

SC Cambuur ‏@SCCambuurLwd  · 1h1 hour ago 
@martijn5451 Ja, klopt 14.30
Kalmte alleen kan u redden.

Grijskijkert

Citaat van: Collingwood op juli 16, 2015, 13:28:41
Er wordt als het goed is om 14.30 getraind (volgens Cambuur op twitter):

martijn545 ‏@martijn5451  · 2h2 hours ago 
@SCCambuurLwd  trainen ze vanmiddag ook ??

SC Cambuur ‏@SCCambuurLwd  · 1h1 hour ago 
@martijn5451 Ja, klopt 14.30
Dank u Collingwood.. :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!