Cambuur Online

Cambuur => Wedstrijden => Topic gestart door: Noordcambuur op maart 16, 2026, 22:05:35

Poll
Vraag: Man of the Match
Optie 1: Jansen stemmen: 0
Optie 2: Mulders stemmen: 0
Optie 3: Amofa stemmen: 0
Optie 4: Baouf stemmen: 1
Optie 5: Galvez stemmen: 0
Optie 6: Balk stemmen: 0
Optie 7: Souren stemmen: 0
Optie 8: Diemers stemmen: 0
Optie 9: Ferrah stemmen: 6
Optie 10: van der Sande stemmen: 1
Optie 11: Henstra stemmen: 0
Optie 12: sjostrand stemmen: 0
Optie 13: Apkakou stemmen: 0
Optie 14: Marsman stemmen: 0
Optie 15: Binder stemmen: 0
Optie 16: Kooistra stemmen: 0
Titel: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Noordcambuur op maart 16, 2026, 22:05:35
Deze wedstrijd in een vol Kooi stadion nog een knallen en de 3 punten houden in Leeuwarden.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Poetser op maart 16, 2026, 22:08:39
Is goed.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: 1992SCC op maart 16, 2026, 22:11:39
Officieus promoveren vrijdag!  |:)
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Noordcambuur op maart 16, 2026, 22:12:25
Citaat van: Poetser op maart 16, 2026, 22:08:39
Is goed.
:proost
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: PePe op maart 16, 2026, 22:18:24
Ut mut vrijdag wel beter, mar ff good ut ruste.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: wiekie1969 op maart 16, 2026, 22:32:41
Gas geven voor 15000 gekken, kom aan en laat mie gule
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Zuid1991 op maart 16, 2026, 22:49:00
Uitverkocht! |:)
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Bernardo op maart 16, 2026, 22:51:10
Vrijdag groot feest, kan niet mis!! |:)
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Zuid1991 op maart 16, 2026, 22:52:55
Hoe zit het met uitvak, is dat ook weer in de verkoop voor scc lui?
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Poetser op maart 17, 2026, 06:39:54
Citaat van: Bernardo op maart 16, 2026, 22:51:10
Vrijdag groot feest, kan niet mis!! |:)

Even interview horen van Henk.. "nog 3 punten".

Vrijdag gaat het gebeuren!
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Noordcambuur op maart 17, 2026, 08:44:52
Citaat van: Zuid1991 op maart 16, 2026, 22:49:00
Uitverkocht! |:)
uitvak moet nog in de verkoop en de skyboxen op zuid willen ze gaan kijken wat ze daar mee gaan doen.

Ik hoop dat ze de westtribune ook vol krijgen.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Derkx R.H. op maart 17, 2026, 08:51:06
Citaat van: Noordcambuur op maart 17, 2026, 08:44:52
uitvak moet nog in de verkoop en de skyboxen op zuid willen ze gaan kijken wat ze daar mee gaan doen.

Ik hoop dat ze de westtribune ook vol krijgen.
Dan zullen er meer sponsors bij moeten, de huidige sponsors nemen schijnbaar te weinig kaarten af. En het is niet mogelijk zonder dure aanpassingen de kaarten in de vrije verkoop te doen...
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Galdiano op maart 17, 2026, 09:14:09
Citaat van: Derkx R.H. op maart 17, 2026, 08:51:06
Dan zullen er meer sponsors bij moeten, de huidige sponsors nemen schijnbaar te weinig kaarten af. En het is niet mogelijk zonder dure aanpassingen de kaarten in de vrije verkoop te doen...

Dat is echt doem denken. Waar een wil is, is een weg. Het is echt wel eenvoudig te realiseren, maar de club wil nog niet toegeven dat ze gefaald hebben met het concept van west.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Derkx R.H. op maart 17, 2026, 09:36:33
Citaat van: Galdiano op maart 17, 2026, 09:14:09
Dat is echt doem denken. Waar een wil is, is een weg. Het is echt wel eenvoudig te realiseren, maar de club wil nog niet toegeven dat ze gefaald hebben met het concept van west.
Als het zo eenvoudig was dan was het al uitgevoerd, want  het zou de club direct geld opleveren. Wel grote woorden met je gefaald...in de eredivisie zit de West tribune vol, de commerci?le afdeling is daar druk mee bezig, en er komen sowieso 150 eredivisie gerelateerde sponsors bij. En huidige sponsors gaan meer stoelen afnemen!
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Zuid1991 op maart 17, 2026, 09:53:34
Citaat van: Derkx R.H. op maart 17, 2026, 09:36:33
Als het zo eenvoudig was dan was het al uitgevoerd, want  het zou de club direct geld opleveren. Wel grote woorden met je gefaald...in de eredivisie zit de West tribune vol, de commerci?le afdeling is daar druk mee bezig, en er komen sowieso 150 eredivisie gerelateerde sponsors bij. En huidige sponsors gaan meer stoelen afnemen!

Sterker nog, er komen stoelen bij. Dus nog meer capaciteit. |:)
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: 666 op maart 17, 2026, 10:25:36
Citaat van: Zuid1991 op maart 17, 2026, 09:53:34
Sterker nog, er komen stoelen bij. Dus nog meer capaciteit. |:)

Hoeveel en waar worden deze gerealiseerd? Ik zou het alleen maar toejuichen, ziet er nu soms wat armoedig uit.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Zuid1991 op maart 17, 2026, 10:29:27
Citaat van: 666 op maart 17, 2026, 10:25:36
Hoeveel en waar worden deze gerealiseerd? Ik zou het alleen maar toejuichen, ziet er nu soms wat armoedig uit.
Geen idee hoeveel en waar. Maar dat zei Ard laatst in ?hertenkamp?.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: 666 op maart 17, 2026, 10:30:57
Citaat van: Zuid1991 op maart 17, 2026, 10:29:27
Geen idee hoeveel en waar. Maar dat zei Ard laatst in ?hertenkamp?.

Zou mooi zijn, nog meer geel blauwen  |:)
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Lore op maart 17, 2026, 10:43:35
Citaat van: Galdiano op maart 17, 2026, 09:14:09
Dat is echt doem denken. Waar een wil is, is een weg. Het is echt wel eenvoudig te realiseren, maar de club wil nog niet toegeven dat ze gefaald hebben met het concept van west.

De club heeft toch ook duidelijk gecommuniceerd dat zij "in de westtribune" moeten groeien. Daarnaast betalen de sponsors op de westtribune zoveel meer dan de andere supporters dat je het ook wel exclusief moet houden. Zelfs ZZP-ers betalen daar 1500 euro. Dus voor elk gevuld stoeltje op West mogen er bijna 4 leeg staan voor hetzelfde rendement.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: denistel op maart 17, 2026, 12:20:13
vol aan de bak tegen die lui een goed voetballende ploeg
wel mooi tussen 2 qwedstrijden van het 1e in maar zeker
niet onderschatten.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Poetser op maart 17, 2026, 12:32:55
Uitvak nu in de verkoop.  |:)
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Noordcambuur op maart 17, 2026, 13:30:27
Citaat van: Noordcambuur op maart 17, 2026, 08:44:52
uitvak moet nog in de verkoop en de skyboxen op zuid willen ze gaan kijken wat ze daar mee gaan doen.

Ik hoop dat ze de westtribune ook vol krijgen.
nog genoeg kaarten   |:)
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Zuid1991 op maart 17, 2026, 15:05:31
Citaat van: Noordcambuur op maart 17, 2026, 13:30:27
nog genoeg kaarten   |:)

?Uitvak? gaat ook redelijk hard hoor  |:)
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: PePe op maart 17, 2026, 15:09:33
Uit supporters afschaffen, bij voldoende eigen supporters.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Noordcambuur op maart 17, 2026, 15:10:30
Citaat van: Zuid1991 op maart 17, 2026, 15:05:31
?Uitvak? gaat ook redelijk hard hoor  |:)
prachtig extra inkomsten voor de club.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Noordcambuur op maart 17, 2026, 15:10:46
Citaat van: PePe op maart 17, 2026, 15:09:33
Uit supporters afschaffen, bij voldoende eigen supporters.
:thumbsup
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Eewal op maart 17, 2026, 15:11:52
Citaat van: PePe op maart 17, 2026, 15:09:33
Uit supporters afschaffen, bij voldoende eigen supporters.
zeker niet, ik heb zin in volle uitvakken met supporters van de tegenstander komend seizoen.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Noordcambuur op maart 17, 2026, 15:48:51
Citaat van: Eewal op maart 17, 2026, 15:11:52
zeker niet, ik heb zin in volle uitvakken met supporters van de tegenstander komend seizoen.
gaat nog gezellig worden straks in de ED.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Eewal op maart 17, 2026, 16:24:55
Citaat van: Noordcambuur op maart 17, 2026, 15:48:51
gaat nog gezellig worden straks in de ED.
Sfeerverhogend sowieso. Eindelijk kunnen we de de supporters van de tegenstander iets fatsoenlijks bieden.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: PePe op maart 17, 2026, 22:03:35
Liever een vol uitvak met eigen supporters, dan een paar uit supporters.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Eewal op maart 17, 2026, 22:38:29
Citaat van: PePe op maart 17, 2026, 22:03:35
Liever een vol uitvak met eigen supporters, dan een paar uit supporters.
want de eredivisie staat bekend om de lege uitvakken wil je zeggen?
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: janou op maart 18, 2026, 08:35:29
Citaat van: Galdiano op maart 17, 2026, 09:14:09
Dat is echt doem denken. Waar een wil is, is een weg. Het is echt wel eenvoudig te realiseren, maar de club wil nog niet toegeven dat ze gefaald hebben met het concept van west.

Ze zouden compleet gefaald hebben op het moment dat het nu al wekelijks was uitverkocht en er geen ruimte voor groei meer was.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: mark1989 op maart 18, 2026, 10:31:35
Citaat van: janou op maart 18, 2026, 08:35:29
Ze zouden compleet gefaald hebben op het moment dat het nu al wekelijks was uitverkocht en er geen ruimte voor groei meer was.

Zo zie ik het ook. Als het stadion nu al vol zat zou het te klein zijn. Het doel was dat het stadion nog niet helemaal vol zou zitten in de KKD en dat er nog wat ruimte is.
Ik denk dat de toeschouwers aantallen veel hoger zijn dan verwacht. Er zijn er maar weinig clubs die 14.000 toeschouwers hebben in de KKD.
Eigenlijk is het stadion straks voor de eredivisie te klein. Want dan zal het elke week helemaal uitverkocht zijn denk ik.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Lore op maart 18, 2026, 10:39:13
Citaat van: mark1989 op maart 18, 2026, 10:31:35
Zo zie ik het ook. Als het stadion nu al vol zat zou het te klein zijn. Het doel was dat het stadion nog niet helemaal vol zou zitten in de KKD en dat er nog wat ruimte is.
Ik denk dat de toeschouwers aantallen veel hoger zijn dan verwacht. Er zijn er maar weinig clubs die 14.000 toeschouwers hebben in de KKD.
Eigenlijk is het stadion straks voor de eredivisie te klein. Want dan zal het elke week helemaal uitverkocht zijn denk ik.

In ieder geval hoger dan begroot. De Graaf heeft ooit aangegeven dat zij begroot hebben op 10.000 toeschouwers
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: zeewolde op maart 18, 2026, 11:03:57
Citaat van: Lore op maart 18, 2026, 10:39:13
In ieder geval hoger dan begroot. De Graaf heeft ooit aangegeven dat zij begroot hebben op 10.000 toeschouwers
dan draaien we financieel dus ook een goed seizoen, qua toeschouwersaantallen.

Bijna 60k per thuiswedstrijd meer dan begroot?
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Lore op maart 18, 2026, 12:42:56
Citaat van: zeewolde op maart 18, 2026, 11:03:57
dan draaien we financieel dus ook een goed seizoen, qua toeschouwersaantallen.

Bijna 60k per thuiswedstrijd meer dan begroot?

Nou, het ging toen over vorig seizoen. Dus misschien is het aangepast voor dit seizoen. Maar blijkbaar zijn de kosten over vorig seizoen ook aanzienlijk hoger geweest.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: sunderland op maart 18, 2026, 13:45:28
Het voetbal is ook 10 x beter en leuker dan vorig seizoen. Betere spelers en betere staf .
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: fred op maart 18, 2026, 18:24:10
Zijn ook kaarten voor de firda box te koop
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Noordcambuur op maart 18, 2026, 19:46:18
Citaat van: fred op maart 18, 2026, 18:24:10
Zijn ook kaarten voor de firda box te koop
ook nog maar 4 stuks.
De kaarten voor het uitvak gaat niet zo snel maar er zijn nog 2 dagen verkoop?.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Unknown op maart 18, 2026, 22:56:58
Wat een ?klote? situatie nu eigenlijk. Win je vrijdag mag je het niet officieel vieren, ondanks dat de graafschap dan hooguit nog gelijk met ons kan komen
qua punten. Ons doelsaldo verschil met de graafschap zou na winst vrijdag minimaal 22 meer zijn dan de graafschap.wij moeten dan onze laatste 6 verliezen en dtc hun laatste 7 winnen. Verliezen wij alles met 1 verschil en winnen zij alles met 1 verschil komen
Ze 13 dichterbij. Nog steeds 9 te weinig?
God man, de kans dat het na winst vrijdag nog mis gaat is zo gigantisch klein. Maar officieel geen promotie.
Laat dtc punten thuis liggen tegen ADO. Dan is het klaar. En dat scenario is best wel heel erg groot.
Mag hopen dat er dan alsnog spontaan een feest ontstaat of dat de club iets regelt zondag.

Het alles beste. Laat dtc maar winnen.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: michello op maart 18, 2026, 23:11:07
Citaat van: Noordcambuur op maart 18, 2026, 19:46:18
ook nog maar 4 stuks.
De kaarten voor het uitvak gaat niet zo snel maar er zijn nog 2 dagen verkoop?.

Niet zo snel? Er zijn in 1,5 dag tijd 500 kaarten verkocht in een uitvak tegen een jong ploeg. Dikke prima! Nog 250 stuks over voor een volle bak.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: mark1989 op maart 18, 2026, 23:18:24
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om promotie te vieren.
Ik vind dat we alles moeten doen om kampioen te worden. Promotie gaan we sowieso wel halen.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Poetser op maart 19, 2026, 06:37:06
Citaat van: Unknown op maart 18, 2026, 22:56:58
Wat een ?klote? situatie nu eigenlijk. Win je vrijdag mag je het niet officieel vieren, ondanks dat de graafschap dan hooguit nog gelijk met ons kan komen
qua punten. Ons doelsaldo verschil met de graafschap zou na winst vrijdag minimaal 22 meer zijn dan de graafschap.wij moeten dan onze laatste 6 verliezen en dtc hun laatste 7 winnen. Verliezen wij alles met 1 verschil en winnen zij alles met 1 verschil komen
Ze 13 dichterbij. Nog steeds 9 te weinig?
God man, de kans dat het na winst vrijdag nog mis gaat is zo gigantisch klein. Maar officieel geen promotie.
Laat dtc punten thuis liggen tegen ADO. Dan is het klaar. En dat scenario is best wel heel erg groot.
Mag hopen dat er dan alsnog spontaan een feest ontstaat of dat de club iets regelt zondag.

Het alles beste. Laat dtc maar winnen.

Nee hoor. Gewoon vrijdag vieren.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Marc S op maart 19, 2026, 09:27:14
Citaat van: Poetser op maart 19, 2026, 06:37:06
Nee hoor. Gewoon vrijdag vieren.

Dit, als we vrijdag winnen is het klaar, gewoon feesten.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Huizen op maart 19, 2026, 10:01:25
Focus en vol voor het kampioenschap gaan. 2x gewonnen van ADO en laten zien dat wij de beste zijn dit jaar!  |:) |:)

Vrijdag, het is niet anders. Dan maar in Emmen en daarna bij het stadion. 3 mei het grote feest  :hein
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Bankzitter op maart 19, 2026, 10:46:15
Citaat van: Unknown op maart 18, 2026, 22:56:58
Wat een ?klote? situatie nu eigenlijk..

Ik vind dit echt een luxe probleem.  |:)
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Bernardo op maart 19, 2026, 10:59:10
Citaat van: Poetser op maart 19, 2026, 06:37:06
Nee hoor. Gewoon vrijdag vieren.

Lijkt mij ook! |:)
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: 666 op maart 19, 2026, 12:31:41
Citaat van: Bernardo op maart 19, 2026, 10:59:10
Lijkt mij ook! |:)

Mij ook, nu al zin in   |:)
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: RG op maart 19, 2026, 14:04:37
Ferrah start morgen op de bank. Die is een paar dagen in Frankrijk geweest ivm familieomstandigheden. Henstra start in de basis
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: 1992SCC op maart 19, 2026, 14:36:10
Ja, feest bij winst natuurlijk vrijdag: 21 punten voor, minimaal +22 op doelsaldo, + Baouf en Sjostrand dinsdag afwezig door interlands...  |:) |:)
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Stanley op maart 19, 2026, 14:55:51
Citaat van: 1992SCC op maart 19, 2026, 14:36:10
Ja, feest bij winst natuurlijk vrijdag: 21 punten voor, minimaal +22 op doelsaldo, + Baouf en Sjostrand dinsdag afwezig door interlands...  |:) |:)
Hoe kom je erbij dat Sjostrand geselecteerd is?
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Stiens op maart 19, 2026, 15:06:27
Citaat van: Stanley op maart 19, 2026, 14:55:51
Hoe kom je erbij dat Sjostrand geselecteerd is?

https://www.omropfryslan.nl/nl/nieuws/18303624/oscar-sjostrand-opgeroepen-voor-zweden-onder-21
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Stanley op maart 19, 2026, 23:34:30
Citaat van: Stiens op maart 19, 2026, 15:06:27
https://www.omropfryslan.nl/nl/nieuws/18303624/oscar-sjostrand-opgeroepen-voor-zweden-onder-21
Bedankt! ik zag het ook.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Poetser op maart 20, 2026, 06:58:05
Zoals Henk gisteren zei.. matchpoint vandaag! Na 2013 (uitwedstrijd) en 2021 (corona) kunnen we vandaag die jaren gaan inhalen.  |:)
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: sunderland op maart 20, 2026, 13:01:26
Je moet jong AZ vooral niet laten voetballen. Gister AZ 1 gezien en die zijn in topvorm.
Jong Az heel aparte ploeg, soms geweldig maar soms ook heel slecht
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Lore op maart 20, 2026, 13:26:32
Citaat van: Poetser op maart 20, 2026, 06:58:05
Zoals Henk gisteren zei.. matchpoint vandaag! Na 2013 (uitwedstrijd) en 2021 (corona) kunnen we vandaag die jaren gaan inhalen.  |:)

Ik snap dat echt niet. Wij promoveren vandaag niet. Dat doe je als je rekenkundig gezien niet meer ingehaald kan worden. Anders hadden wij een paar weken geleden precies hetzelfde kunnen zeggen. Dat wij gaan promoveren leidt geen twijfel, maar dat doe je pas op zijn vroegst zondag!
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: sunderland op maart 20, 2026, 13:36:40
Citaat van: Lore op maart 20, 2026, 13:26:32
Ik snap dat echt niet. Wij promoveren vandaag niet. Dat doe je als je rekenkundig gezien niet meer ingehaald kan worden. Anders hadden wij een paar weken geleden precies hetzelfde kunnen zeggen. Dat wij gaan promoveren leidt geen twijfel, maar dat doe je pas op zijn vroegst zondag!
ik snap dat wel!! Helemaal nu een paar jongens een week weggaan. Of denk jij dat we 7 wedstrijden verliezen en Graafschap 7 wedstrijden gaat winnen?
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: 666 op maart 20, 2026, 13:38:38
Ik snap het ook helemaal, bij 3 punten vanavond mooi vieren  |:)

Nog 24 kaartjes voor het uitvak en dan is deze ook uitverkocht  :devil
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Mitar op maart 20, 2026, 14:01:28
Ik heb een vraagje. Ik ben vanavond door omstandigheden later dan normaal (net na 20.00 uur). Staan er dan nog rijen bij de ticketscanners (Oost 1) of kun je direct doorlopen. Wil de eerste goal liever niet missen....
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Poetser op maart 20, 2026, 14:04:18
Citaat van: Lore op maart 20, 2026, 13:26:32
Ik snap dat echt niet. Wij promoveren vandaag niet. Dat doe je als je rekenkundig gezien niet meer ingehaald kan worden. Anders hadden wij een paar weken geleden precies hetzelfde kunnen zeggen. Dat wij gaan promoveren leidt geen twijfel, maar dat doe je pas op zijn vroegst zondag!

Liever vandaag officieus promoveren en feest met 15000 man ?n alle spelers, dan zondag zonder te spelen of dinsdag zonder je sterkhouders op een doordeweekse avond.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Lore op maart 20, 2026, 14:37:13
Citaat van: sunderland op maart 20, 2026, 13:36:40
ik snap dat wel!! Helemaal nu een paar jongens een week weggaan. Of denk jij dat we 7 wedstrijden verliezen en Graafschap 7 wedstrijden gaat winnen?

Het gaat er voor mij niet om of ik dit denk. Ik denk namelijk al een paar weken dat wij niet meer in te halen zijn, maar toen stonden wij ook nog neit de promotie te vieren. Wanneer is het anders de streep?

Citaat van: Poetser op maart 20, 2026, 14:04:18
Liever vandaag officieus promoveren en feest met 15000 man ?n alle spelers, dan zondag zonder te spelen of dinsdag zonder je sterkhouders op een doordeweekse avond.

Ik heb ook liever dat wij vandaag promoveren, maar er is niet zoiets als officieus promoveren. Van alle clubs kan Cambuur dat weten. Die heeft hier namelijk een rechtzaak op verloren toen de competities werd stil gelegd door Corona.


Maar ik zal niemand tegen houden om een feestje te vieren vanavond hoor. Veel plezier, geniet er van en op naar drie punten
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Bernardo op maart 20, 2026, 14:51:07
Citaat van: Lore op maart 20, 2026, 14:37:13
Het gaat er voor mij niet om of ik dit denk. Ik denk namelijk al een paar weken dat wij niet meer in te halen zijn, maar toen stonden wij ook nog neit de promotie te vieren. Wanneer is het anders de streep?

Ik heb ook liever dat wij vandaag promoveren, maar er is niet zoiets als officieus promoveren. Van alle clubs kan Cambuur dat weten. Die heeft hier namelijk een rechtzaak op verloren toen de competities werd stil gelegd door Corona.


Maar ik zal niemand tegen houden om een feestje te vieren vanavond hoor. Veel plezier, geniet er van en op naar drie punten

Bij de vorige promotie werd officieuze promotie anders ook heel groot gevierd in het coronajaar op het Cambuur plein, ook toen waren we nog niet definitief gepromoveerd na de 4-1 winst op Helmond. Toen was ons doelsaldo wel iets beter dan toen, maar toch.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Lore op maart 20, 2026, 14:57:03
Citaat van: Bernardo op maart 20, 2026, 14:51:07
Bij de vorige promotie werd officieuze promotie anders ook heel groot gevierd in het coronajaar op het Cambuur plein, ook toen waren we nog niet definitief gepromoveerd na de 4-1 winst op Helmond. Toen was ons doelsaldo wel iets beter dan toen, maar toch.

Ik bedoelde eigenlijk het jaar er voor. Waarin wij ook nooit meer ingehaald konden worden en de competitie ineens stil gelegd werd en onze voorsprong niets meer waard was. Sterker nog: waar van in de uitspraak van de KNVB letterlijk stond dat je pas gepromoveerd bent als je niet meer in te halen bent.

Het zal vanavond natuurlijk wel gevierd worden, maar promotie heb je als je op geen enkele manier meer bent in de halen
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: fred op maart 20, 2026, 15:02:43
Uitvak. Uitverkocht  |:)
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: James op maart 20, 2026, 15:27:28
Citaat van: Mitar op maart 20, 2026, 14:01:28
Ik heb een vraagje. Ik ben vanavond door omstandigheden later dan normaal (net na 20.00 uur). Staan er dan nog rijen bij de ticketscanners (Oost 1) of kun je direct doorlopen. Wil de eerste goal liever niet missen....

Het is altijd een hele tour om op tijd binnen te komen als je er een kwartier voor de wedstrijd bent. Ben ook weleens een paar minuten te laat geweest en dan kun je op Noord na inchecken en fouillieren vlot doorlopen.

Hopelijk worden voor volgend jaar  het aantal poortjes verdubbeld want het is qua doorlopen nu slecht geregeld. QR code kost veel tijd doordat het regelmatig fout gaat en daarna in de wachtrij voor fouillieren. Dit is niet klantvriendelijk.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Stanley op maart 20, 2026, 16:56:47
Weet iemand hier of de ingang naar oost2 via het uitvak open is?
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Lore op maart 20, 2026, 17:35:01
Citaat van: Stanley op maart 20, 2026, 16:56:47
Weet iemand hier of de ingang naar oost2 via het uitvak open is?

Ja,  bij jong ploegen is het altijd open geweest dit seizoen
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Stanley op maart 20, 2026, 17:42:52
Bedankt Lore!
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Derkx R.H. op maart 20, 2026, 18:54:27
(https://pbs.twimg.com/media/HD3pKhZWwAAxyLw?format=jpg&name=small)
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: fred op maart 20, 2026, 20:13:23
Galvez had daar wel even een sliding naar de bal mogen maken...
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: sunderland op maart 20, 2026, 20:36:53
Henstra en Souren minsten
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: zeewolde op maart 20, 2026, 20:52:17
Waar komt deze zaadbal vandaan mer zijn fluit? :(
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: michello op maart 20, 2026, 20:55:02
Mulders oerdomme gele kaart. Geschorst dinsdag.
Heerlijke goal trouwens. Wel tijd voor Ferrah.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: michello op maart 20, 2026, 20:57:22
Ook een prima eerste helft van onze kant. Een stomme fout, maar anders nornaal gesproken geen vuiltje aan de lucht.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Oud Cambuur op maart 20, 2026, 20:58:26
Citaat van: zeewolde op maart 20, 2026, 20:52:17
Waar komt deze zaadbal vandaan mer zijn fluit? :(
Surhuisterveen volgens mij
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: michello op maart 20, 2026, 20:59:04
Citaat van: sunderland op maart 20, 2026, 20:36:53
Henstra en Souren minsten

Souren inderdaad. Nou al de zoveelste keer. Gelukkig geschorst dinsdag.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Oud Cambuur op maart 20, 2026, 20:59:53
Is R?lke geblesseerd?
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: michello op maart 20, 2026, 21:01:46
Stond in de LC meende ik ja.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Derkx R.H. op maart 20, 2026, 21:02:34
Citaat van: Oud Cambuur op maart 20, 2026, 20:59:53
Is R?lke geblesseerd?
Hamstringblessure ging woensdag geblesseerd van het trainingsveld  :thumbsup
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Bens op maart 20, 2026, 21:03:14
 |:)Mooie goal van Henstra
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: fred op maart 20, 2026, 21:19:20
Wat doet Jansen....
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Bens op maart 20, 2026, 21:26:42
Citaat van: fred op maart 20, 2026, 21:19:20
Wat doet Jansen....
Een fout
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: fred op maart 20, 2026, 21:42:44
Citaat van: michello op maart 20, 2026, 20:55:02
Mulders oerdomme gele kaart. Geschorst dinsdag.
Heerlijke goal trouwens. Wel tijd voor Ferrah.

|:)
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Trainert! op maart 20, 2026, 21:51:55
Wat een armzalige arbitrage. GVD!

en onze keeper helpt ook niet mee
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Poetser op maart 20, 2026, 22:04:11
Wat een zeldzame slechte scheids. Onvoorstelbaar
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: waldkip op maart 20, 2026, 22:06:26
Scheids had nog wat goed te maken
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Bens op maart 20, 2026, 22:06:39
Wat weer een fout van een Cambuur verdediger waar door de 3-4 ontstaat.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op maart 20, 2026, 22:07:32
Waren die 2 scheidsrechters van laatst toch zo slecht nog niet h?, Noordcambuur ;)
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: michello op maart 20, 2026, 22:08:00
Prachtige voetbalavond verstoord door de scheidsrechter en een paar randdebielen.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: carlo de leeuw op maart 20, 2026, 22:08:04
Weer dat oerdomme gepiel van Amofa levert gele kaart, en vrije trap waar goal uit komt.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op maart 20, 2026, 22:10:01
Zeldzaam veel verdedigende fouten vandaag.

Jammer dat je mooie reeks zo moet eindigen ;(
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: papier op maart 20, 2026, 22:10:13
Citaat van: michello op maart 20, 2026, 22:08:00
Prachtige voetbalavond verstoord door de scheidsrechter en een paar randdebielen.

Tsja en die walgelijke jong ploeg die na de goal een random bal zo nodig de tribune in moet schieten.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: SCC op maart 20, 2026, 22:10:20
Citaat van: carlo de leeuw op maart 20, 2026, 22:08:04
Weer dat oerdomme gepiel van Amofa levert gele kaart, en vrije trap waar goal uit komt.
Dit doet hij helaas de laatste wedstrijden 2-3x per wedstrijd
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: carlo de leeuw op maart 20, 2026, 22:11:41
Citaat van: Poetser op maart 20, 2026, 22:04:11
Wat een zeldzame slechte scheids. Onvoorstelbaar
Eens. Half elftal geschorst
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Destroyer op maart 20, 2026, 22:20:21
Wat een onnozele wedstrijd. Die lui vier kansen vier goals en wij ellenlang balletje breed en terug. Ik word er wat moe van. De scheids, nog nooit zoiets meegemaakt, wat een geval! Topklasse niet waard. Lekker Dordrecht thuis promoveren!
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: drg op maart 20, 2026, 22:24:49
Het enige positieve wat ik hier uit haal is dat we een wedstrijd krijgen waar we dan wel zeker weten dat we het kunnen vieren.

Wat een achterlijke wedstrijd dit zeg, en het lag niet eens zo heel veel aan de eigen spelers.

En wil graag die doorgesnoven teringlijers bedanken voor het weer volledig om stront helpen van de clubreputatie. Hele jaar ging het goed, tot deze stukken stront weer bij dergelijke wedstrijden op komen dagen, mag hopen op levenslang stadionverbod.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Derkx R.H. op maart 20, 2026, 22:27:05
Citaat van: Poetser op maart 20, 2026, 22:04:11
Wat een zeldzame slechte scheids. Onvoorstelbaar
Vooropgesteld is het grotendeels eigen schuld maar  wat was dit een slechte scheidsrechter veel (beslissende)momenten slecht beoordelen of niet zien...
Veel Wouter Goesjes bij Jong AZ, ze schijnen dat gedrag goed te vinden en zelfs aan te sporen :R

Wouter Wiersma: 62 KKD wedstrijden 249 gele kaarten 10 rode kaarten en 18 penalty's
En zijn totaal 141 wedstrijden 453 gele kaarten en 18 rode en 38 penalty's

Hij komt uit Drachten en fluit geen wedstrijden van H'veen, maar floot regelmatig oefenwedstrijd bij hun en niet bij ons.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Lore op maart 20, 2026, 22:33:03
Citaat van: carlo de leeuw op maart 20, 2026, 22:08:04
Weer dat oerdomme gepiel van Amofa levert gele kaart, en vrije trap waar goal uit komt.

Die gele kaart voor Baouf? Dat was een bewussie!
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: michello op maart 20, 2026, 22:33:38
Apkakou maakte de overtreding. Baouf geel wegens praten?
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Poetser op maart 20, 2026, 22:37:28
Wat een irritante kutploeg dat jong az. Gadverdamme
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: michello op maart 20, 2026, 22:40:50
Citaat van: drg op maart 20, 2026, 22:24:49
Het enige positieve wat ik hier uit haal is dat we een wedstrijd krijgen waar we dan wel zeker weten dat we het kunnen vieren


Hoeft niet, dan promoveren we de 28e wellicht ook zonder te spelen. De Graafschap mag dan naar Willem II. Wij zijn vrij.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Oud Cambuur op maart 20, 2026, 22:44:15
Scheids komt niet uit Drachten maar Surhuisterveen alles waar Veen in voorkomt kan niet goed zijn. Man wou niet partijdig overkomen maar was het wel voor jong Az en wat Derkx zegt wat een hoop wouter goesjes daar walgelijk gewoon
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Oud Cambuur op maart 20, 2026, 22:45:53
Met deze keeper de eredivisie in lijkt mij niet kunnen 2 dikke fouten vandaag en bij het penalmoment  blijft hij staan opde doellijn bij de corner
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Derkx R.H. op maart 20, 2026, 22:50:13
Citaat van: Oud Cambuur op maart 20, 2026, 22:44:15
Scheids komt niet uit Drachten maar Surhuisterveen alles waar Veen in voorkomt kan niet goed zijn. Man wou niet partijdig overkomen maar was het wel voor jong Az en wat Derkx zegt wat een hoop wouter goesjes daar walgelijk gewoon
:thumbsup
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Destroyer op maart 20, 2026, 22:50:47
Citaat van: Oud Cambuur op maart 20, 2026, 22:45:53
Met deze keeper de eredivisie in lijkt mij niet kunnen 2 dikke fouten vandaag en bij het penalmoment  blijft hij staan opde doellijn bij de corner

Hij heeft ook veel goede momenten hoor, is nog jong. Vroeg me wel.af wat hij bij randje 16 moest waar goal uit kwam. Ik vond persoonlijk de actie van Balk het meest onnozel.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Noordcambuur op maart 20, 2026, 22:55:49
Citaat van: Trainert! op maart 20, 2026, 21:51:55
Wat een armzalige arbitrage. GVD!

en onze keeper helpt ook niet mee
komt uit drachten heb ik gehoord?.verder hou ik mij stil.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Harry L. op maart 20, 2026, 22:56:18
Citaat van: Destroyer op maart 20, 2026, 22:50:47
Hij heeft ook veel goede momenten hoor, is nog jong. Vroeg me wel.af wat hij bij randje 16 moest waar goal uit kwam. Ik vond persoonlijk de actie van Balk het meest onnozel.

Ben ik het mee eens. het inbrengen van Binder vond ik de meest domme. Daar kan je ook een pion neerzetten, dan heb je dezelfde uitkomst.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Noordcambuur op maart 20, 2026, 22:56:46
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 20, 2026, 22:07:32
Waren die 2 scheidsrechters van laatst toch zo slecht nog niet h?, Noordcambuur ;)
en deze komt ook nog uit Friesland?..wat een draak van een scheidsrechter.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Derkx R.H. op maart 20, 2026, 22:57:53
Citaat van: Oud Cambuur op maart 20, 2026, 22:45:53
Met deze keeper de eredivisie in lijkt mij niet kunnen 2 dikke fouten vandaag en bij het penalmoment  blijft hij staan opde doellijn bij de corner
Jansen werd in eerste instantie geblokt door een az speler waardoor hij uit positie kwam te staan...en geen druk op de bal zodat de bal er weer ingebracht kon worden. Vind het wat overdreven om te zeggen om hem af te schrijven, hij heeft ons ook vaak genoeg gered of in de wedstrijd gehouden. En vind maar een foutloze (eredivisie)keeper met een Cambuur budget....
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Noordcambuur op maart 20, 2026, 22:59:03
Citaat van: Oud Cambuur op maart 20, 2026, 22:45:53
Met deze keeper de eredivisie in lijkt mij niet kunnen 2 dikke fouten vandaag en bij het penalmoment  blijft hij staan opde doellijn bij de corner
klopt ik heb het al tijdje niet op Thijs?. :_schater
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: zeewolde op maart 20, 2026, 23:02:37
En opnieuw een DJ die niet snapt dat de 2e helft begonnen is. Komt de sfeer echt ten goede.
Snap niet dat niemand dat doorheeft.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Lore op maart 20, 2026, 23:04:30
Citaat van: michello op maart 20, 2026, 22:33:38
Apkakou maakte de overtreding. Baouf geel wegens praten?

Nee,Baouf gaf de bal niet terug. Daar door kreeg hij zijn vijfde gele kaart van het seizoen en is hij geschorst tegen Emmen!  :_schater
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Bernardo op maart 20, 2026, 23:08:39
Citaat van: Lore op maart 20, 2026, 23:04:30
Nee,Baouf gaf de bal niet terug. Daar door kreeg hij zijn vijfde gele kaart van het seizoen en is hij geschorst tegen Emmen!  :_schater

Zo slim die jongen, was echt een bewussie.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: denistel op maart 20, 2026, 23:09:42
Citaat van: Lore op maart 20, 2026, 23:04:30
Nee,Baouf gaf de bal niet terug. Daar door kreeg hij zijn vijfde gele kaart van het seizoen en is hij geschorst tegen Emmen!  :_schater
een bewussie dus beder zwarte avond slap verdeigen bij alle goals
en vooral 1e helft moest je er al 3 maken
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Zuid1991 op maart 20, 2026, 23:12:47
Jezus wat een debiele scheidsrechters ?n grensrechters hebben wij de laatste 5 thuiswedstrijden.
Toch, Jansen kan niet in Eredivisie. Qua inzicht zo matig.
Amofa, met zijn structurele laconiek nu debet aan tegengoal.
Promoveren zullen we doen maar moeten echt minimaal 7 nieuwe spelers bij.


Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Ollie op maart 20, 2026, 23:16:59
Wat een vervelende ploeg dat jong az. Volgens mij wordt Van de Sande gewoon z?n nek kapot gekrabd?! Allemaal geleerd van Goes ofzo?
Daarnaast; hoe kan je het als scheidsrechter of grens nou niet zien dat die bal 2x wordt geraakt? Iedereen die gevoetbald heeft snapt toch dat een bal niet zo kan gaan?!?
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Oud Cambuur op maart 20, 2026, 23:21:18
Citaat van: Noordcambuur op maart 20, 2026, 22:55:49
komt uit drachten heb ik gehoord?.verder hou ik mij stil.
Surhuisterveen
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Noordcambuur op maart 20, 2026, 23:29:37
Citaat van: Oud Cambuur op maart 20, 2026, 23:21:18
Surhuisterveen
:thumbsup
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: michello op maart 20, 2026, 23:32:07
Citaat van: Oud Cambuur op maart 20, 2026, 23:21:18
Surhuisterveen

Als je het broertje bent van Femke Wiersma (BBB) dan weet je wel genoeg waar die vroeger een seizoenskaart had.  Niet z?n eerste dramatische pot. Die verkloot z?n eigen carri?re op deze manier.


Op de vraag of De Jong op de achtergrond doelde van Wiersma, een supporter van SC Heerenveen zoals in de catacomben werd gesuggereerd, antwoordde de trainer: ?Zoek dat zelf maar uit.? Wiersma bleef tot ruim een uur na de aftrap in zijn kleedkamer, niet bereikbaar voor commentaar.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Lore op maart 20, 2026, 23:37:23
Citaat van: Bernardo op maart 20, 2026, 23:08:39
Zo slim die jongen, was echt een bewussie.

Ik denk dat dit voor de wedstrijd al besproken was
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Lore op maart 20, 2026, 23:39:21
Citaat van: michello op maart 20, 2026, 23:32:07
Als je het broertje bent van Femke Wiersma (BBB) dan weet je wel genoeg waar die vroeger een seizoenskaart had.  Niet z?n eerste dramatische pot. Die verkloot z?n eigen carri?re op deze manier.


Op de vraag of De Jong op de achtergrond doelde van Wiersma, een supporter van SC Heerenveen zoals in de catacomben werd gesuggereerd, antwoordde de trainer: ?Zoek dat zelf maar uit.? Wiersma bleef tot ruim een uur na de aftrap in zijn kleedkamer, niet bereikbaar voor commentaar.

Waar  stond dit?
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Marc S op maart 20, 2026, 23:41:05
Citaat van: Lore op maart 20, 2026, 23:04:30
Nee,Baouf gaf de bal niet terug. Daar door kreeg hij zijn vijfde gele kaart van het seizoen en is hij geschorst tegen Emmen!  :_schater

Is die dan niet geschorst voor de wedstrijd erna? Hoe zit dat eigenlijk?
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: michello op maart 20, 2026, 23:48:35
En Henk straks een schorsing aan z?n broek voor dinsdag vanwege z?n uitspraken  :_schater
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Oud Cambuur op maart 20, 2026, 23:50:16
Binder en Wiebe vielen wel in maar Binder niet gezien en Wiebe laat bij de 3-4 zijn man uit de rug lopen die hem daarna kan binnen schieten Die zit in een beste vorm dip. Wat we met deze 2 in de eredivisie zouden moeten zou ik niet weten datzelfde geld voor Balk maar die gaat al weg
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Oud Cambuur op maart 20, 2026, 23:51:53
Citaat van: michello op maart 20, 2026, 23:48:35
En Henk straks een schorsing aan z?n broek voor dinsdag vanwege z?n uitspraken  :_schater
Omdat? Hij heeft toch niks verkeerd gezegd alleen dat de man niet capabel was om deze wedstrijd te fluiten dat hebben wij toch ook allemaal kunnen zien.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Derkx R.H. op maart 20, 2026, 23:54:29
Citaat van: Oud Cambuur op maart 20, 2026, 23:50:16
Binder en Wiebe vielen wel in maar Binder niet gezien en Wiebe laat bij de 3-4 zijn man uit de rug lopen die hem daarna kan binnen schieten Die zit in een beste vorm dip. Wat we met deze 2 in de eredivisie zouden moeten zou ik niet weten datzelfde geld voor Balk maar die gaat al weg
Die vrije trap was ook een cadeautje van Wiersma, de spelers van Az maakte contact met de Cambuur speler en niet andersom.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Derkx R.H. op maart 21, 2026, 00:02:06
Henk aan het woord....

Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Derkx R.H. op maart 21, 2026, 00:06:07
Jort aan het woord.....



Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Derkx R.H. op maart 21, 2026, 00:06:52
Mark aan het woord....



Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: papier op maart 21, 2026, 00:31:01
Citaat van: Ollie op maart 20, 2026, 23:16:59
Wat een vervelende ploeg dat jong az. Volgens mij wordt Van de Sande gewoon z?n nek kapot gekrabd?! Allemaal geleerd van Goes ofzo?
Daarnaast; hoe kan je het als scheidsrechter of grens nou niet zien dat die bal 2x wordt geraakt? Iedereen die gevoetbald heeft snapt toch dat een bal niet zo kan gaan?!?

Ze leiden daar psychopaten op, was vorig jaar nog commotie over. https://nos.nl/artikel/2559657-opleiding-az-onder-vuur-jeugdspelers-moesten-kip-slachten-op-militair-trainingskamp
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Trainert! op maart 21, 2026, 00:46:53
Citaat van: Oud Cambuur op maart 20, 2026, 23:50:16
Binder en Wiebe vielen wel in maar Binder niet gezien en Wiebe laat bij de 3-4 zijn man uit de rug lopen die hem daarna kan binnen schieten Die zit in een beste vorm dip. Wat we met deze 2 in de eredivisie zouden moeten zou ik niet weten datzelfde geld voor Balk maar die gaat al weg


Dit moet toch gewoon einde verhaal zijn voor deze jongens? Als je verder wil, dan kan dit echt niet
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: mark1989 op maart 21, 2026, 01:06:15
Citaat van: Oud Cambuur op maart 20, 2026, 23:50:16
Binder en Wiebe vielen wel in maar Binder niet gezien en Wiebe laat bij de 3-4 zijn man uit de rug lopen die hem daarna kan binnen schieten Die zit in een beste vorm dip. Wat we met deze 2 in de eredivisie zouden moeten zou ik niet weten datzelfde geld voor Balk maar die gaat al weg

Ik zeur nooit over wissels, maar ik snap niet waarom Wiebe op rechtsback moet. Voegt niks toe. Wordt je aanvallend niet sterker van. En verdedigend is het een drama.
Laat Mulder dan gewoon staan.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Derkx R.H. op maart 21, 2026, 01:54:37
Citaat van: mark1989 op maart 21, 2026, 01:06:15
Ik zeur nooit over wissels, maar ik snap niet waarom Wiebe op rechtsback moet. Voegt niks toe. Wordt je aanvallend niet sterker van. En verdedigend is het een drama.
Laat Mulders dan gewoon staan.
Hij had geel en Mulders liep te trekkebenen en het was toen 2-2 en HdJ wou nog wat forceren om te winnen.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: denistel op maart 21, 2026, 05:12:47
we hebben Jermouni toch als 2e rechtsback zet die er dan in,
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Johan-12 op maart 21, 2026, 06:26:11
Citaat van: mark1989 op maart 21, 2026, 01:06:15
Ik zeur nooit over wissels, maar ik snap niet waarom Wiebe op rechtsback moet. Voegt niks toe. Wordt je aanvallend niet sterker van. En verdedigend is het een drama.
Laat Mulder dan gewoon staan.
Die komt gewoon te kort
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Derkx R.H. op maart 21, 2026, 06:55:35
Citaat van: denistel op maart 21, 2026, 05:12:47
we hebben Jermouni toch als 2e rechtsback zet die er dan in,
Die moet automatisch verlengd worden bij 15 wedstrijden(invalbeurten) of meer, verwacht dat hij dinsdag wel speelt :thumbsup
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Poetser op maart 21, 2026, 07:10:01
Aan de andere kant.. dit soort wedstrijden geeft wel karakter aan ons nieuwe stadion.

Dinsdag het stadion maar open!
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: hobbes op maart 21, 2026, 08:04:00
Qua arbitrage was toon wel gezet toen die speler van Az geen geel kreeg toen hij vol aan het shirt hing in het begin van de wedstrijd.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Eewal op maart 21, 2026, 08:53:17
De narrige Henk, zo gaan we hem in de eredivisie weer veel vaker zien. Terecht of niet, dan us ie niet prettig om naar te luisteren.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Huizen op maart 21, 2026, 08:54:17
Er gebeurde zoveel in de slotfase, maar waarom ging die gast het veld op? Was dat voor de scheids of voor die jongen van AZ die de bal keihard in het publiek trapte. Hij bood wel gelijk zijn excuses aan, maar wat een idiote actie! Wat een nare spelertjes op het veld  :_spank
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Arno A op maart 21, 2026, 09:00:02
Citaat van: drg op maart 20, 2026, 22:24:49
Het enige positieve wat ik hier uit haal is dat we een wedstrijd krijgen waar we dan wel zeker weten dat we het kunnen vieren.

Wat een achterlijke wedstrijd dit zeg, en het lag niet eens zo heel veel aan de eigen spelers.

En wil graag die doorgesnoven teringlijers bedanken voor het weer volledig om stront helpen van de clubreputatie. Hele jaar ging het goed, tot deze stukken stront weer bij dergelijke wedstrijden op komen dagen, mag hopen op levenslang stadionverbod.

Tegen ADO ook al mensen op het veld. Helaas maar een stadionverbod voor vijf jaar. Bij Groningen is dit al vijftien jaar.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Lore op maart 21, 2026, 09:02:08
Citaat van: Huizen op maart 21, 2026, 08:54:17
Er gebeurde zoveel in de slotfase, maar waarom ging die gast het veld op? Was dat voor de scheids of voor die jongen van AZ die de bal keihard in het publiek trapte. Hij bood wel gelijk zijn excuses aan, maar wat een idiote actie! Wat een nare spelertjes op het veld  :_spank

Wat een clown. Wij zijn al gepromoveerd,  prachtige tijden komen er aan en hij loopt als een of andere olifant met overgewicht het veld op. Je moet er maar eens en stadionverbod voor over hebben
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: fred op maart 21, 2026, 09:03:51
Vroeger werd er nog wel eens ingegrepen op de tribune, desnoods met harde hand.
Nu loopt een witneusje gewoon het veld op, want ja er staan veelal jongetjes.

We staan er weer leuk op, landelijk.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Harry L. op maart 21, 2026, 09:06:13
Even de samenvatting terug gekeken. Jansen echt wel heel matig hoor. Veldspel vond ik heel aardig maar erger me kapot aan Souren en Binder, die zijn gewoon te matig (slecht) voor dit niveau. Verder weer zonde dat het in de slotfase weer misgaat door een paar van die kanslozen waar geen licht brand in de bovenkamer, het hele euforische gevoel was bij mij weer weg. En dat in een geweldig seizoen.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Harry L. op maart 21, 2026, 09:09:59
Citaat van: Lore op maart 21, 2026, 09:02:08
Wat een clown. Wij zijn al gepromoveerd,  prachtige tijden komen er aan en hij loopt als een of andere olifant met overgewicht het veld op. Je moet er maar eens en stadionverbod voor over hebben

Als dit vaker gaat gebeuren zullen er wel weer hekken of iets dergelijk komen, en dan allemaal weer huilen. Eventuele boetes e.d. verhalen op die onnozele, we staan er in ieder geval weer mooi op
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: michello op maart 21, 2026, 09:14:53
Amofa wordt nu opeens ook afgebrand op een actie, maar men vergeet even dat hij telkens instapte, dat 9/10 keer goed deed en twee (prachtige!) assisten heeft gegeven.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Harry L. op maart 21, 2026, 09:26:34
Citaat van: michello op maart 21, 2026, 09:14:53
Amofa wordt nu opeens ook afgebrand op een actie, maar men vergeet even dat hij telkens instapte, dat 9/10 keer goed deed en twee (prachtige!) assisten heeft gegeven.

Een fantastische speler voor ons. Af en toe wat te nonchalant, dat moet volgend jaar anders als hij al blijft, kan me haast niet voorstellen dat er voor hem geen interesse is/komt.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Vlampiep op maart 21, 2026, 09:26:57
Het enige wat ik kwijt wil is de enorme desilusie ondanks de mooie steekpass van Amofa en goal van Henstra plus de 2 wereldse acries van Ferrah met schitterende goals.
En de rest was zwaar k#t.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Vlampiep op maart 21, 2026, 09:29:49
O ja en de scheids heeft zich weer gemeld op zijn afdeling van de GGZ.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Bankzitter op maart 21, 2026, 09:34:52
Heel frustrerend, 3 schitterende goals van ons, maar ook zelf goals weggegeven terwijl J AZ verder zelf niets kon cree?ren.

Ik begreep niet goed waarom we op 3-3 nog zoveel risico namen, zelfs toen we met 10 man stonden.
Waarom niet , net als eerdere wedstrijden, puntje pakken en met een redelijk gevoel van het veld?

Nu sta je met een enorme kater en een onnodig gedoe over de scheids, misdragende supporters en de reactie van Henk daar weer op.
Jammer, maar ook onnodig.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: wiekie1969 op maart 21, 2026, 09:53:05
Teveel gloryhunters in het stadion, na de 1-2 doodse stilte muv  Noord. Ongelooflijke invalbeurt van Ferrah. 4 goals weggegeven. Totaal onnodig dit. En weer door.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: wiekie1969 op maart 21, 2026, 10:00:24
Nederlaag zat er al een tijdje aan te komen. Laatste wedstrijden steeds met 1-0 achter gekomen. Dinsdag wordt het ook heel lastig. 3 man geschorst en niet de minsten
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Marc S op maart 21, 2026, 10:29:59
We verliezen door onszelf en zwak verdedigen, maar ik wordt wel echt scheit en de scheit ziek van die kwakzalvers die ze iedere week naar ons toe sturen. Hadden we maar een VAR. Hebben  ze in iedergeval 2 kansen om het een keer bij het juiste einde te hebben.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: wiekie1969 op maart 21, 2026, 10:46:58
We mogen geen kampioen worden, dat is een ding wat zeker is. Wat er gisteravond gebeurde, is pure corruptie
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: wiekie1969 op maart 21, 2026, 10:48:29
Citaat van: fred op maart 21, 2026, 09:03:51
Vroeger werd er nog wel eens ingegrepen op de tribune, desnoods met harde hand.
Nu loopt een witneusje gewoon het veld op, want ja er staan veelal jongetjes.

We staan er weer leuk op, landelijk.

Ze weten de namen van de spelers niet eens. Status is het enige wat telt.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: wiekie1969 op maart 21, 2026, 10:50:09
Citaat van: Eewal op maart 21, 2026, 08:53:17
De narrige Henk, zo gaan we hem in de eredivisie weer veel vaker zien. Terecht of niet, dan us ie niet prettig om naar te luisteren.

Dat moet ook. Geen schijnheilig gedoe met dom prietpraat. Volkomen met de man eens. Corruptie gisteravond. Te triest voor woorden. 
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Specuveter op maart 21, 2026, 10:52:39
Citaat van: wiekie1969 op maart 21, 2026, 10:46:58
We mogen geen kampioen worden, dat is een ding wat zeker is. Wat er gisteravond gebeurde, is pure corruptie
:_schater :_schater
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: James op maart 21, 2026, 11:14:07
Citaat van: fred op maart 21, 2026, 09:03:51
Vroeger werd er nog wel eens ingegrepen op de tribune, desnoods met harde hand.
Nu loopt een witneusje gewoon het veld op, want ja er staan veelal jongetjes.

We staan er weer leuk op, landelijk.

Vroeger waren er complete veldslagen in het stadion.

Denk wel dat Cambuur moet gaan nadenken over wat de ondergrens is van hoe (erg je onder invloed) je in het stadion erbij mag zitten. Wat is daarin het beleid als club? Want er lijkt geen ondergrens.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: De Gast op maart 21, 2026, 11:21:15
Ik snap dat afgeven op de scheids totaal niet. Je geeft zelf 4 goals weg door allerlei fouten. Dat je er dan zelf nog 3 maakt is nog best aardig als je ziet hoeveel breien het elke wedstrijd is doordat onze as zo weinig scorend vermogen heeft.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: papier op maart 21, 2026, 11:31:41
Citaat van: De Gast op maart 21, 2026, 11:21:15
Ik snap dat afgeven op de scheids totaal niet. Je geeft zelf 4 goals weg door allerlei fouten. Dat je er dan zelf nog 3 maakt is nog best aardig als je ziet hoeveel breien het elke wedstrijd is doordat onze as zo weinig scorend vermogen heeft.

XG 2.6 tov 1.4 en dan hadden zij nog een penalty ook. Dus eigenlijk had je dit prima moeten winnen. De Balk van vorig seizoen had in de eerste helft al 2 gemaakt. En daarbij spelen we andermaal zonder echte spits. Je verliest door jezelf. Wat overigens niet wegneemt dat de arbiter er een grote puinzooi van maakte. Dat was echt ongekend. De kaarten van beide ploegen staan totaal niet in verhouding tot de overtredingen die zijn gemaakt. Ik vond het echt abominabel slecht. Deze man zien we hopelijk nooit meer terug. Laat hem maar lekker lesgeven op de bassischool.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: papier op maart 21, 2026, 11:33:15
Citaat van: James op maart 21, 2026, 11:14:07
Vroeger waren er complete veldslagen in het stadion.

Denk wel dat Cambuur moet gaan nadenken over wat de ondergrens is van hoe (erg je onder invloed) je in het stadion erbij mag zitten. Wat is daarin het beleid als club? Want er lijkt geen ondergrens.

In het verlengde daarvan. Eerder mochten mensen nog wel van de tribune af en gedoogd binnen de hekken roken. Nu mocht dat niet meer en werden ze kennelijk tegengehouden waardoor de opgang bij oost blauw stond. Echt weer top geregeld.Van de drup in de regen.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op maart 21, 2026, 11:38:38
Citaat van: papier op maart 21, 2026, 11:31:41
e verliest door jezelf. Wat overigens niet wegneemt dat de arbiter er een grote puinzooi van maakte. Dat was echt ongekend. De kaarten van beide ploegen staan totaal niet in verhouding tot de overtredingen die zijn gemaakt.

Juist.
8 overtredingen: 3x geel 1x rood.
24 ! overtredingen: 3x geel.

En dan heeft hij voor heel veel overtredingen niet eens gefloten (of ze niet gezien, op bv Vd Sande).
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: rudie op maart 21, 2026, 11:50:19
Citaat van: Harry L. op maart 21, 2026, 09:26:34
Een fantastische speler voor ons. Af en toe wat te nonchalant, dat moet volgend jaar anders als hij al blijft, kan me haast niet voorstellen dat er voor hem geen interesse is/komt.
Dat nonchalante (en zijn veroordeling misschien) zal het verschil zijn voor hem tussen spelen bij Cambuur of bij een goede Eredivisieclub
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Poetser op maart 21, 2026, 11:52:21
Citaat van: papier op maart 21, 2026, 11:33:15
In het verlengde daarvan. Eerder mochten mensen nog wel van de tribune af en gedoogd binnen de hekken roken. Nu mocht dat niet meer en werden ze kennelijk tegengehouden waardoor de opgang bij oost blauw stond. Echt weer top geregeld.Van de drup in de regen.

Dat was ook weer amateuristisch. Mensen gaan echt wel roken. De hele omloop stond blauw.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Poetser op maart 21, 2026, 12:17:57
Waar ook wel wat aan gedaan mag worden zijn de statiegeldbekers rovende tokkiejeugd op Oost. Je moet de hele wedstrijd opletten waar je je biertje neerzet, want ze jatten ze gewoon onder je neus vandaan.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: James op maart 21, 2026, 12:21:26
Citaat van: Poetser op maart 21, 2026, 11:52:21
Dat was ook weer amateuristisch. Mensen gaan echt wel roken. De hele omloop stond blauw.

Op Noord wordt volop gerookt. Hier vindt volgens mij geen handhaving plaats. Of is hier een gedoogbeleid?
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Oebieman op maart 21, 2026, 12:24:48
Citaat van: Poetser op maart 21, 2026, 12:17:57
Waar ook wel wat aan gedaan mag worden zijn de statiegeldbekers rovende tokkiejeugd op Oost. Je moet de hele wedstrijd opletten waar je je biertje neerzet, want ze jatten ze gewoon onder je neus vandaan.

En vervolgens kunnen ze deze alleen inleveren voor munten waarmee ze nieuw bier/wijn of sterke drank kunnen halen.. Hebben ze dat niet door? Of kopen andere mensen dit van ze, zodat het instant wordt gehouden?
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: James op maart 21, 2026, 12:35:53
Citaat van: Oebieman op maart 21, 2026, 12:24:48
En vervolgens kunnen ze deze alleen inleveren voor munten waarmee ze nieuw bier/wijn of sterke drank kunnen halen.. Hebben ze dat niet door? Of kopen andere mensen dit van ze, zodat het instant wordt gehouden?

Je kan de bekers ook inleveren voor geld (statiegeld).
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Poetser op maart 21, 2026, 12:49:48
Citaat van: Oebieman op maart 21, 2026, 12:24:48
En vervolgens kunnen ze deze alleen inleveren voor munten waarmee ze nieuw bier/wijn of sterke drank kunnen halen.. Hebben ze dat niet door? Of kopen andere mensen dit van ze, zodat het instant wordt gehouden?

Inleveren voor geld.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: denistel op maart 21, 2026, 12:50:38
Citaat van: De Gast op maart 21, 2026, 11:21:15
Ik snap dat afgeven op de scheids totaal niet. Je geeft zelf 4 goals weg door allerlei fouten. Dat je er dan zelf nog 3 maakt is nog best aardig als je ziet hoeveel breien het elke wedstrijd is doordat onze as zo weinig scorend vermogen heeft.

juistum de hand in eigen boezem steken en kritisch zijn op wat er allemaal misging
vooral verdedigend en de keeper zag er ook niet sterk uit vooral bij de 2e goal niet
hij liep uit maar dook helemaal niet voor de bal.\
jemoest 30 minuten knokken om 3-2 voor te komen dan moet je daarna de
boel potdicht gooien maar wij houden open huis.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: James op maart 21, 2026, 13:11:56
Citaat van: denistel op maart 21, 2026, 12:50:38
juistum de hand in eigen boezem steken en kritisch zijn op wat er allemaal misging
vooral verdedigend en de keeper zag er ook niet sterk uit vooral bij de 2e goal niet
hij liep uit maar dook helemaal niet voor de bal.\
jemoest 30 minuten knokken om 3-2 voor te komen dan moet je daarna de
boel potdicht gooien maar wij houden open huis.

De scheidsrechter nam volgens mij niet zoveel verkeerde beslissingen alleen hij had de leiding niet op het veld wasrdoor je maar tegen hem kon mekkeren.

Was ??n echte fout en dat was dat de penalty niet moest worden overgenomen (waarbij de kans groot is dat ie er dan weer ingaat) en dat ie na de penalty naar binnen ging waardoor de onrust groter werd. Er werden wel bekers gegooid maar hiervoor zie je ze niet veel meer naar binnen gaan en deze haalden het speelveld nauwelijks en heeft niet ??n speler geraakt. Voor de rest viel het allemaal wel wat mee hoe hij de wedstrijd leidde of be?nvloedt heeft.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Specuveter op maart 21, 2026, 13:14:48
Waarom na de 3-2 Berkhout er niet in om overwinning over de streep te trekken??
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Noordcambuur op maart 21, 2026, 13:20:48
Citaat van: Specuveter op maart 21, 2026, 13:14:48
Waarom na de 3-2 Berkhout er niet in om overwinning over de streep te trekken??
moet je Henk vragen? :y

Maar de wissels pakten niet goed uit behalve van Ferrah  w:)
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Bernardo op maart 21, 2026, 13:23:13
Citaat van: Specuveter op maart 21, 2026, 13:14:48
Waarom na de 3-2 Berkhout er niet in om overwinning over de streep te trekken??

Hadden al 3 wisselmomenten gehad en 5x gewisseld.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op maart 21, 2026, 13:25:58
Citaat van: Noordcambuur op maart 21, 2026, 13:20:48
moet je Henk vragen? :y

Maar de wissels pakten niet goed uit behalve van Ferrah  w:)

Na 5 wissels stonden we ineens 3-2 voor. Hoezo pakten die precies slecht uit?

En ik denk dat Henk je hetzelfde antwoord geeft als Bernardo hierboven!
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op maart 21, 2026, 13:28:10
Citaat van: James op maart 21, 2026, 13:11:56
De scheidsrechter nam volgens mij niet zoveel verkeerde beslissingen alleen hij had de leiding niet op het veld wasrdoor je maar tegen hem kon mekkeren.

Na die niet gegeven gele kaart voor vasthouden wist je al dat het mis zou gaan ;(
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: sunderland op maart 21, 2026, 14:01:32
Net even terug gekeken. Ons keeper was gisteren slecht. Die penel had ie gehad. Doordat die speler um 2 x raakte ging de bal erin. Jansen dook in de goede hoek waar ook de bal heen zou.
Jammer, dat is voetbal maar wel belangrijke momenten . Anders win je met 10 man.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Bankzitter op maart 21, 2026, 14:03:00
Was het moment met vd Sande ook geen penal (vasthouden binnen de 16 meter)?
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Noordcambuur op maart 21, 2026, 14:05:01
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 21, 2026, 13:25:58
Na 5 wissels stonden we ineens 3-2 voor. Hoezo pakten die precies slecht uit?

En ik denk dat Henk je hetzelfde antwoord geeft als Bernardo hierboven!
jaaa met dank aan Ferrah.

Ferrah was de enige positieve van de wissels verder pakten de wissels niet goed uit.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: sunderland op maart 21, 2026, 14:05:05
Citaat van: James op maart 21, 2026, 13:11:56
De scheidsrechter nam volgens mij niet zoveel verkeerde beslissingen alleen hij had de leiding niet op het veld wasrdoor je maar tegen hem kon mekkeren.

Was ??n echte fout en dat was dat de penalty niet moest worden overgenomen (waarbij de kans groot is dat ie er dan weer ingaat) en dat ie na de penalty naar binnen ging waardoor de onrust groter werd. Er werden wel bekers gegooid maar hiervoor zie je ze niet veel meer naar binnen gaan en deze haalden het speelveld nauwelijks en heeft niet ??n speler geraakt. Voor de rest viel het allemaal wel wat mee hoe hij de wedstrijd leidde of be?nvloedt heeft.
niet zoveel verkeerde beslissingen. Heb je met de rug naar het veld gestaan.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Poetser op maart 21, 2026, 14:05:19
Citaat van: Bankzitter op maart 21, 2026, 14:03:00
Was het moment met vd Sande ook geen penal (vasthouden binnen de 16 meter)?

Tuurlijk. Maar het scheidsrechterskorps en Cambuur is een zeer ongelukkig huwelijk dit seizoen.


Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: sunderland op maart 21, 2026, 14:06:21
Citaat van: Noordcambuur op maart 21, 2026, 14:05:01
jaaa met dank aan Ferrah.

Ferrah was de enige positieve van de wissels verder pakten de wissels niet goed uit.
ach dat kan ook eens. Vorig seizoen waren de wissels vaak niet goed en dit seizoen heel vaak wel.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Noordcambuur op maart 21, 2026, 14:13:39
We hadden de eerste helft gewoon met 3-1 voor moeten staan.
Sjostrand een schot op de paal en Balk 2 keer een grote kans.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: wiekie1969 op maart 21, 2026, 14:19:33
Citaat van: James op maart 21, 2026, 13:11:56
De scheidsrechter nam volgens mij niet zoveel verkeerde beslissingen alleen hij had de leiding niet op het veld wasrdoor je maar tegen hem kon mekkeren.

Was ??n echte fout en dat was dat de penalty niet moest worden overgenomen (waarbij de kans groot is dat ie er dan weer ingaat) en dat ie na de penalty naar binnen ging waardoor de onrust groter werd. Er werden wel bekers gegooid maar hiervoor zie je ze niet veel meer naar binnen gaan en deze haalden het speelveld nauwelijks en heeft niet ??n speler geraakt. Voor de rest viel het allemaal wel wat mee hoe hij de wedstrijd leidde of be?nvloedt heeft.

:_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: James op maart 21, 2026, 14:37:33
Citaat van: sunderland op maart 21, 2026, 14:05:05
niet zoveel verkeerde beslissingen. Heb je met de rug naar het veld gestaan.

Bepalende bedoel ik. Vond alleen dat hij de wedstrijd totaal niet aanvoelde en daardoor liet hij het ontsporen. Ik n Nijhuis maakt bijvoorbeeld best veel discutabele beslissingen alleen heeft hij de leiding op het veld en volgens mij ging het daar gisteren fout. Die laat niet met hem sollen en deze wel.

Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: mark1989 op maart 21, 2026, 18:09:59
Citaat van: James op maart 21, 2026, 13:11:56
De scheidsrechter nam volgens mij niet zoveel verkeerde beslissingen alleen hij had de leiding niet op het veld wasrdoor je maar tegen hem kon mekkeren.

Was ??n echte fout en dat was dat de penalty niet moest worden overgenomen (waarbij de kans groot is dat ie er dan weer ingaat) en dat ie na de penalty naar binnen ging waardoor de onrust groter werd. Er werden wel bekers gegooid maar hiervoor zie je ze niet veel meer naar binnen gaan en deze haalden het speelveld nauwelijks en heeft niet ??n speler geraakt. Voor de rest viel het allemaal wel wat mee hoe hij de wedstrijd leidde of be?nvloedt heeft.

Hij maakte de hele wedstrijd door fout op fout.
Meerdere overtredingen op het middenveld. Die niks met duel/voetbal te maken hebben. Of hij zag het niet. of slechts een vrije trap. duidelijk vasthouden aan het shirt is gewoon geel als je daarmee bewust de aanval blokkeert. Zo waren er diverse. Jong AZ had meer dan 5 gele kaarten gehad met een goede scheids. Jong Az kreeg een aantal gratis vrije trappen voor niks.   Het vasthouden van vd Sande in de 16 was een zuivere penalty.

Deze man fluitte als een krant. En hoewel niemand het durft uit te spreken. Gewoon een SC Heerenveen supporter. Daarom mag hij ook geen wedstrijden van  SC Heerenveen fluiten.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Unknown op maart 21, 2026, 19:05:23
Darkraver op noord was wel echt heel vet. Top geregeld. Wat een geluid ook.
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: AL op maart 21, 2026, 19:06:51
Deze scheidsrechter heeft niets te zoeken in het betaalde voetbal..
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Noordcambuur op maart 21, 2026, 20:17:51
Citaat van: AL op maart 21, 2026, 19:06:51
Deze scheidsrechter heeft niets te zoeken in het betaalde voetbal..
klopt een schande  :rodekaart
Slaapt in een Dkv pyjama  l0l
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: denistel op maart 21, 2026, 22:44:37
Citaat van: Unknown op maart 21, 2026, 19:05:23
Darkraver op noord was wel echt heel vet. Top geregeld. Wat een geluid ook.

jammer dat je niet normaal met elkaar kenne praten daar en het de andere muziek
weg blaast
Titel: Re: Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00
Bericht door: Leeuwarder94 op maart 23, 2026, 09:40:43
Britse Youtuber die eerder ook al bij Cambuur - De Graafschap een mooi verslag maakte was er bij afgelopen vrijdag.

https://www.youtube.com/watch?v=UJ19HFI10fg