Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00

Gestart door Noordcambuur, maart 16, 2026, 22:05:35

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
1 (12.5%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Souren
0 (0%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
6 (75%)
van der Sande
1 (12.5%)
Henstra
0 (0%)
sjostrand
0 (0%)
Apkakou
0 (0%)
Marsman
0 (0%)
Binder
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 8

Stemmen gesloten: maart 28, 2026, 00:20:13

Bankzitter

Citaat van: Unknown op maart 18, 2026, 22:56:58
Wat een ?klote? situatie nu eigenlijk..

Ik vind dit echt een luxe probleem.  |:)

Bernardo


666

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

RG

Ferrah start morgen op de bank. Die is een paar dagen in Frankrijk geweest ivm familieomstandigheden. Henstra start in de basis

1992SCC

#49
Ja, feest bij winst natuurlijk vrijdag: 21 punten voor, minimaal +22 op doelsaldo, + Baouf en Sjostrand dinsdag afwezig door interlands...  |:) |:)

Stanley

Citaat van: 1992SCC op maart 19, 2026, 14:36:10
Ja, feest bij winst natuurlijk vrijdag: 21 punten voor, minimaal +22 op doelsaldo, + Baouf en Sjostrand dinsdag afwezig door interlands...  |:) |:)
Hoe kom je erbij dat Sjostrand geselecteerd is?

Stiens



Poetser

Zoals Henk gisteren zei.. matchpoint vandaag! Na 2013 (uitwedstrijd) en 2021 (corona) kunnen we vandaag die jaren gaan inhalen.  |:)

sunderland

Je moet jong AZ vooral niet laten voetballen. Gister AZ 1 gezien en die zijn in topvorm.
Jong Az heel aparte ploeg, soms geweldig maar soms ook heel slecht

Lore

Citaat van: Poetser op maart 20, 2026, 06:58:05
Zoals Henk gisteren zei.. matchpoint vandaag! Na 2013 (uitwedstrijd) en 2021 (corona) kunnen we vandaag die jaren gaan inhalen.  |:)

Ik snap dat echt niet. Wij promoveren vandaag niet. Dat doe je als je rekenkundig gezien niet meer ingehaald kan worden. Anders hadden wij een paar weken geleden precies hetzelfde kunnen zeggen. Dat wij gaan promoveren leidt geen twijfel, maar dat doe je pas op zijn vroegst zondag!

sunderland

Citaat van: Lore op maart 20, 2026, 13:26:32
Ik snap dat echt niet. Wij promoveren vandaag niet. Dat doe je als je rekenkundig gezien niet meer ingehaald kan worden. Anders hadden wij een paar weken geleden precies hetzelfde kunnen zeggen. Dat wij gaan promoveren leidt geen twijfel, maar dat doe je pas op zijn vroegst zondag!
ik snap dat wel!! Helemaal nu een paar jongens een week weggaan. Of denk jij dat we 7 wedstrijden verliezen en Graafschap 7 wedstrijden gaat winnen?

666

Ik snap het ook helemaal, bij 3 punten vanavond mooi vieren  |:)

Nog 24 kaartjes voor het uitvak en dan is deze ook uitverkocht  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Mitar

Ik heb een vraagje. Ik ben vanavond door omstandigheden later dan normaal (net na 20.00 uur). Staan er dan nog rijen bij de ticketscanners (Oost 1) of kun je direct doorlopen. Wil de eerste goal liever niet missen....

Poetser

Citaat van: Lore op maart 20, 2026, 13:26:32
Ik snap dat echt niet. Wij promoveren vandaag niet. Dat doe je als je rekenkundig gezien niet meer ingehaald kan worden. Anders hadden wij een paar weken geleden precies hetzelfde kunnen zeggen. Dat wij gaan promoveren leidt geen twijfel, maar dat doe je pas op zijn vroegst zondag!

Liever vandaag officieus promoveren en feest met 15000 man ?n alle spelers, dan zondag zonder te spelen of dinsdag zonder je sterkhouders op een doordeweekse avond.