Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00

Gestart door Noordcambuur, maart 16, 2026, 22:05:35

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
1 (12.5%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Souren
0 (0%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
6 (75%)
van der Sande
1 (12.5%)
Henstra
0 (0%)
sjostrand
0 (0%)
Apkakou
0 (0%)
Marsman
0 (0%)
Binder
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 8

Stemmen gesloten: maart 28, 2026, 00:20:13

Noordcambuur

Deze wedstrijd in een vol Kooi stadion nog een knallen en de 3 punten houden in Leeuwarden.

Poetser


1992SCC



PePe

Ut mut vrijdag wel beter, mar ff good ut ruste.

wiekie1969

Gas geven voor 15000 gekken, kom aan en laat mie gule

Zuid1991


Bernardo


Zuid1991

Hoe zit het met uitvak, is dat ook weer in de verkoop voor scc lui?

Poetser

Citaat van: Bernardo op maart 16, 2026, 22:51:10
Vrijdag groot feest, kan niet mis!! |:)

Even interview horen van Henk.. "nog 3 punten".

Vrijdag gaat het gebeuren!

Noordcambuur

Citaat van: Zuid1991 op maart 16, 2026, 22:49:00
Uitverkocht! |:)
uitvak moet nog in de verkoop en de skyboxen op zuid willen ze gaan kijken wat ze daar mee gaan doen.

Ik hoop dat ze de westtribune ook vol krijgen.

Derkx R.H.

Citaat van: Noordcambuur op maart 17, 2026, 08:44:52
uitvak moet nog in de verkoop en de skyboxen op zuid willen ze gaan kijken wat ze daar mee gaan doen.

Ik hoop dat ze de westtribune ook vol krijgen.
Dan zullen er meer sponsors bij moeten, de huidige sponsors nemen schijnbaar te weinig kaarten af. En het is niet mogelijk zonder dure aanpassingen de kaarten in de vrije verkoop te doen...

Galdiano

Citaat van: Derkx R.H. op maart 17, 2026, 08:51:06
Dan zullen er meer sponsors bij moeten, de huidige sponsors nemen schijnbaar te weinig kaarten af. En het is niet mogelijk zonder dure aanpassingen de kaarten in de vrije verkoop te doen...

Dat is echt doem denken. Waar een wil is, is een weg. Het is echt wel eenvoudig te realiseren, maar de club wil nog niet toegeven dat ze gefaald hebben met het concept van west.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Derkx R.H.

#13
Citaat van: Galdiano op maart 17, 2026, 09:14:09
Dat is echt doem denken. Waar een wil is, is een weg. Het is echt wel eenvoudig te realiseren, maar de club wil nog niet toegeven dat ze gefaald hebben met het concept van west.
Als het zo eenvoudig was dan was het al uitgevoerd, want  het zou de club direct geld opleveren. Wel grote woorden met je gefaald...in de eredivisie zit de West tribune vol, de commerci?le afdeling is daar druk mee bezig, en er komen sowieso 150 eredivisie gerelateerde sponsors bij. En huidige sponsors gaan meer stoelen afnemen!

Zuid1991

Citaat van: Derkx R.H. op maart 17, 2026, 09:36:33
Als het zo eenvoudig was dan was het al uitgevoerd, want  het zou de club direct geld opleveren. Wel grote woorden met je gefaald...in de eredivisie zit de West tribune vol, de commerci?le afdeling is daar druk mee bezig, en er komen sowieso 150 eredivisie gerelateerde sponsors bij. En huidige sponsors gaan meer stoelen afnemen!

Sterker nog, er komen stoelen bij. Dus nog meer capaciteit. |:)