Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00

Gestart door Noordcambuur, maart 16, 2026, 22:05:35

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
1 (12.5%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Souren
0 (0%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
6 (75%)
van der Sande
1 (12.5%)
Henstra
0 (0%)
sjostrand
0 (0%)
Apkakou
0 (0%)
Marsman
0 (0%)
Binder
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 8

Stemmen gesloten: maart 28, 2026, 00:20:13

666

Citaat van: Zuid1991 op maart 17, 2026, 09:53:34
Sterker nog, er komen stoelen bij. Dus nog meer capaciteit. |:)

Hoeveel en waar worden deze gerealiseerd? Ik zou het alleen maar toejuichen, ziet er nu soms wat armoedig uit.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Zuid1991

Citaat van: 666 op maart 17, 2026, 10:25:36
Hoeveel en waar worden deze gerealiseerd? Ik zou het alleen maar toejuichen, ziet er nu soms wat armoedig uit.
Geen idee hoeveel en waar. Maar dat zei Ard laatst in ?hertenkamp?.

666

Citaat van: Zuid1991 op maart 17, 2026, 10:29:27
Geen idee hoeveel en waar. Maar dat zei Ard laatst in ?hertenkamp?.

Zou mooi zijn, nog meer geel blauwen  |:)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Lore

Citaat van: Galdiano op maart 17, 2026, 09:14:09
Dat is echt doem denken. Waar een wil is, is een weg. Het is echt wel eenvoudig te realiseren, maar de club wil nog niet toegeven dat ze gefaald hebben met het concept van west.

De club heeft toch ook duidelijk gecommuniceerd dat zij "in de westtribune" moeten groeien. Daarnaast betalen de sponsors op de westtribune zoveel meer dan de andere supporters dat je het ook wel exclusief moet houden. Zelfs ZZP-ers betalen daar 1500 euro. Dus voor elk gevuld stoeltje op West mogen er bijna 4 leeg staan voor hetzelfde rendement.

denistel

vol aan de bak tegen die lui een goed voetballende ploeg
wel mooi tussen 2 qwedstrijden van het 1e in maar zeker
niet onderschatten.

Poetser


Noordcambuur

Citaat van: Noordcambuur op maart 17, 2026, 08:44:52
uitvak moet nog in de verkoop en de skyboxen op zuid willen ze gaan kijken wat ze daar mee gaan doen.

Ik hoop dat ze de westtribune ook vol krijgen.
nog genoeg kaarten   |:)

Zuid1991


PePe

Uit supporters afschaffen, bij voldoende eigen supporters.

Noordcambuur

Citaat van: Zuid1991 op maart 17, 2026, 15:05:31
?Uitvak? gaat ook redelijk hard hoor  |:)
prachtig extra inkomsten voor de club.

Noordcambuur


Eewal

Citaat van: PePe op maart 17, 2026, 15:09:33
Uit supporters afschaffen, bij voldoende eigen supporters.
zeker niet, ik heb zin in volle uitvakken met supporters van de tegenstander komend seizoen.

Noordcambuur

Citaat van: Eewal op maart 17, 2026, 15:11:52
zeker niet, ik heb zin in volle uitvakken met supporters van de tegenstander komend seizoen.
gaat nog gezellig worden straks in de ED.

Eewal

Citaat van: Noordcambuur op maart 17, 2026, 15:48:51
gaat nog gezellig worden straks in de ED.
Sfeerverhogend sowieso. Eindelijk kunnen we de de supporters van de tegenstander iets fatsoenlijks bieden.

PePe

Liever een vol uitvak met eigen supporters, dan een paar uit supporters.