Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00

Gestart door Noordcambuur, maart 16, 2026, 22:05:35

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
1 (12.5%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Souren
0 (0%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
6 (75%)
van der Sande
1 (12.5%)
Henstra
0 (0%)
sjostrand
0 (0%)
Apkakou
0 (0%)
Marsman
0 (0%)
Binder
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 8

Stemmen gesloten: maart 28, 2026, 00:20:13

Lore

Citaat van: sunderland op maart 20, 2026, 13:36:40
ik snap dat wel!! Helemaal nu een paar jongens een week weggaan. Of denk jij dat we 7 wedstrijden verliezen en Graafschap 7 wedstrijden gaat winnen?

Het gaat er voor mij niet om of ik dit denk. Ik denk namelijk al een paar weken dat wij niet meer in te halen zijn, maar toen stonden wij ook nog neit de promotie te vieren. Wanneer is het anders de streep?

Citaat van: Poetser op maart 20, 2026, 14:04:18
Liever vandaag officieus promoveren en feest met 15000 man ?n alle spelers, dan zondag zonder te spelen of dinsdag zonder je sterkhouders op een doordeweekse avond.

Ik heb ook liever dat wij vandaag promoveren, maar er is niet zoiets als officieus promoveren. Van alle clubs kan Cambuur dat weten. Die heeft hier namelijk een rechtzaak op verloren toen de competities werd stil gelegd door Corona.


Maar ik zal niemand tegen houden om een feestje te vieren vanavond hoor. Veel plezier, geniet er van en op naar drie punten

Bernardo

#61
Citaat van: Lore op maart 20, 2026, 14:37:13
Het gaat er voor mij niet om of ik dit denk. Ik denk namelijk al een paar weken dat wij niet meer in te halen zijn, maar toen stonden wij ook nog neit de promotie te vieren. Wanneer is het anders de streep?

Ik heb ook liever dat wij vandaag promoveren, maar er is niet zoiets als officieus promoveren. Van alle clubs kan Cambuur dat weten. Die heeft hier namelijk een rechtzaak op verloren toen de competities werd stil gelegd door Corona.


Maar ik zal niemand tegen houden om een feestje te vieren vanavond hoor. Veel plezier, geniet er van en op naar drie punten

Bij de vorige promotie werd officieuze promotie anders ook heel groot gevierd in het coronajaar op het Cambuur plein, ook toen waren we nog niet definitief gepromoveerd na de 4-1 winst op Helmond. Toen was ons doelsaldo wel iets beter dan toen, maar toch.

Lore

Citaat van: Bernardo op maart 20, 2026, 14:51:07
Bij de vorige promotie werd officieuze promotie anders ook heel groot gevierd in het coronajaar op het Cambuur plein, ook toen waren we nog niet definitief gepromoveerd na de 4-1 winst op Helmond. Toen was ons doelsaldo wel iets beter dan toen, maar toch.

Ik bedoelde eigenlijk het jaar er voor. Waarin wij ook nooit meer ingehaald konden worden en de competitie ineens stil gelegd werd en onze voorsprong niets meer waard was. Sterker nog: waar van in de uitspraak van de KNVB letterlijk stond dat je pas gepromoveerd bent als je niet meer in te halen bent.

Het zal vanavond natuurlijk wel gevierd worden, maar promotie heb je als je op geen enkele manier meer bent in de halen

fred


James

Citaat van: Mitar op maart 20, 2026, 14:01:28
Ik heb een vraagje. Ik ben vanavond door omstandigheden later dan normaal (net na 20.00 uur). Staan er dan nog rijen bij de ticketscanners (Oost 1) of kun je direct doorlopen. Wil de eerste goal liever niet missen....

Het is altijd een hele tour om op tijd binnen te komen als je er een kwartier voor de wedstrijd bent. Ben ook weleens een paar minuten te laat geweest en dan kun je op Noord na inchecken en fouillieren vlot doorlopen.

Hopelijk worden voor volgend jaar  het aantal poortjes verdubbeld want het is qua doorlopen nu slecht geregeld. QR code kost veel tijd doordat het regelmatig fout gaat en daarna in de wachtrij voor fouillieren. Dit is niet klantvriendelijk.

Stanley

Weet iemand hier of de ingang naar oost2 via het uitvak open is?

Lore

Citaat van: Stanley op maart 20, 2026, 16:56:47
Weet iemand hier of de ingang naar oost2 via het uitvak open is?

Ja,  bij jong ploegen is het altijd open geweest dit seizoen

Stanley


Derkx R.H.


fred

Galvez had daar wel even een sliding naar de bal mogen maken...

sunderland


zeewolde

Waar komt deze zaadbal vandaan mer zijn fluit? :(

michello

Mulders oerdomme gele kaart. Geschorst dinsdag.
Heerlijke goal trouwens. Wel tijd voor Ferrah.

michello

Ook een prima eerste helft van onze kant. Een stomme fout, maar anders nornaal gesproken geen vuiltje aan de lucht.

Oud Cambuur

Citaat van: zeewolde op maart 20, 2026, 20:52:17
Waar komt deze zaadbal vandaan mer zijn fluit? :(
Surhuisterveen volgens mij