Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00

Gestart door Noordcambuur, maart 16, 2026, 22:05:35

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
1 (12.5%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Souren
0 (0%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
6 (75%)
van der Sande
1 (12.5%)
Henstra
0 (0%)
sjostrand
0 (0%)
Apkakou
0 (0%)
Marsman
0 (0%)
Binder
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 8

Stemmen gesloten: maart 28, 2026, 00:20:13

Lore

Citaat van: michello op maart 20, 2026, 23:32:07
Als je het broertje bent van Femke Wiersma (BBB) dan weet je wel genoeg waar die vroeger een seizoenskaart had.  Niet z?n eerste dramatische pot. Die verkloot z?n eigen carri?re op deze manier.

Op de vraag of De Jong op de achtergrond doelde van Wiersma, een supporter van SC Heerenveen zoals in de catacomben werd gesuggereerd, antwoordde de trainer: ?Zoek dat zelf maar uit.? Wiersma bleef tot ruim een uur na de aftrap in zijn kleedkamer, niet bereikbaar voor commentaar.

Waar  stond dit?

Marc S

Citaat van: Lore op maart 20, 2026, 23:04:30
Nee,Baouf gaf de bal niet terug. Daar door kreeg hij zijn vijfde gele kaart van het seizoen en is hij geschorst tegen Emmen!  :_schater

Is die dan niet geschorst voor de wedstrijd erna? Hoe zit dat eigenlijk?

michello

En Henk straks een schorsing aan z?n broek voor dinsdag vanwege z?n uitspraken  :_schater

Oud Cambuur

Binder en Wiebe vielen wel in maar Binder niet gezien en Wiebe laat bij de 3-4 zijn man uit de rug lopen die hem daarna kan binnen schieten Die zit in een beste vorm dip. Wat we met deze 2 in de eredivisie zouden moeten zou ik niet weten datzelfde geld voor Balk maar die gaat al weg

Oud Cambuur

Citaat van: michello op maart 20, 2026, 23:48:35
En Henk straks een schorsing aan z?n broek voor dinsdag vanwege z?n uitspraken  :_schater
Omdat? Hij heeft toch niks verkeerd gezegd alleen dat de man niet capabel was om deze wedstrijd te fluiten dat hebben wij toch ook allemaal kunnen zien.

Derkx R.H.

Citaat van: Oud Cambuur op maart 20, 2026, 23:50:16
Binder en Wiebe vielen wel in maar Binder niet gezien en Wiebe laat bij de 3-4 zijn man uit de rug lopen die hem daarna kan binnen schieten Die zit in een beste vorm dip. Wat we met deze 2 in de eredivisie zouden moeten zou ik niet weten datzelfde geld voor Balk maar die gaat al weg
Die vrije trap was ook een cadeautje van Wiersma, de spelers van Az maakte contact met de Cambuur speler en niet andersom.

Derkx R.H.

Derkx R.H.

Derkx R.H.

papier

Citaat van: Ollie op maart 20, 2026, 23:16:59
Wat een vervelende ploeg dat jong az. Volgens mij wordt Van de Sande gewoon z?n nek kapot gekrabd?! Allemaal geleerd van Goes ofzo?
Daarnaast; hoe kan je het als scheidsrechter of grens nou niet zien dat die bal 2x wordt geraakt? Iedereen die gevoetbald heeft snapt toch dat een bal niet zo kan gaan?!?

Ze leiden daar psychopaten op, was vorig jaar nog commotie over. https://nos.nl/artikel/2559657-opleiding-az-onder-vuur-jeugdspelers-moesten-kip-slachten-op-militair-trainingskamp

Trainert!

Dit moet toch gewoon einde verhaal zijn voor deze jongens? Als je verder wil, dan kan dit echt niet

mark1989

Ik zeur nooit over wissels, maar ik snap niet waarom Wiebe op rechtsback moet. Voegt niks toe. Wordt je aanvallend niet sterker van. En verdedigend is het een drama.
Laat Mulder dan gewoon staan.

Derkx R.H.

Citaat van: mark1989 op maart 21, 2026, 01:06:15
Ik zeur nooit over wissels, maar ik snap niet waarom Wiebe op rechtsback moet. Voegt niks toe. Wordt je aanvallend niet sterker van. En verdedigend is het een drama.
Laat Mulders dan gewoon staan.
Hij had geel en Mulders liep te trekkebenen en het was toen 2-2 en HdJ wou nog wat forceren om te winnen.

denistel

we hebben Jermouni toch als 2e rechtsback zet die er dan in,

Johan-12

Citaat van: mark1989 op maart 21, 2026, 01:06:15
Laat Mulder dan gewoon staan.
Die komt gewoon te kort