Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00

Gestart door Noordcambuur, maart 16, 2026, 22:05:35

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
1 (12.5%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Souren
0 (0%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
6 (75%)
van der Sande
1 (12.5%)
Henstra
0 (0%)
sjostrand
0 (0%)
Apkakou
0 (0%)
Marsman
0 (0%)
Binder
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 8

Stemmen gesloten: maart 28, 2026, 00:20:13

wiekie1969

Teveel gloryhunters in het stadion, na de 1-2 doodse stilte muv  Noord. Ongelooflijke invalbeurt van Ferrah. 4 goals weggegeven. Totaal onnodig dit. En weer door.

wiekie1969

Nederlaag zat er al een tijdje aan te komen. Laatste wedstrijden steeds met 1-0 achter gekomen. Dinsdag wordt het ook heel lastig. 3 man geschorst en niet de minsten

Marc S

We verliezen door onszelf en zwak verdedigen, maar ik wordt wel echt scheit en de scheit ziek van die kwakzalvers die ze iedere week naar ons toe sturen. Hadden we maar een VAR. Hebben  ze in iedergeval 2 kansen om het een keer bij het juiste einde te hebben.

wiekie1969

We mogen geen kampioen worden, dat is een ding wat zeker is. Wat er gisteravond gebeurde, is pure corruptie

wiekie1969

Citaat van: fred op maart 21, 2026, 09:03:51
Vroeger werd er nog wel eens ingegrepen op de tribune, desnoods met harde hand.
Nu loopt een witneusje gewoon het veld op, want ja er staan veelal jongetjes.

We staan er weer leuk op, landelijk.

Ze weten de namen van de spelers niet eens. Status is het enige wat telt.

wiekie1969

Citaat van: Eewal op maart 21, 2026, 08:53:17
De narrige Henk, zo gaan we hem in de eredivisie weer veel vaker zien. Terecht of niet, dan us ie niet prettig om naar te luisteren.

Dat moet ook. Geen schijnheilig gedoe met dom prietpraat. Volkomen met de man eens. Corruptie gisteravond. Te triest voor woorden. 

Specuveter

Citaat van: wiekie1969 op maart 21, 2026, 10:46:58
We mogen geen kampioen worden, dat is een ding wat zeker is. Wat er gisteravond gebeurde, is pure corruptie
:_schater :_schater

James

Citaat van: fred op maart 21, 2026, 09:03:51
Vroeger werd er nog wel eens ingegrepen op de tribune, desnoods met harde hand.
Nu loopt een witneusje gewoon het veld op, want ja er staan veelal jongetjes.

We staan er weer leuk op, landelijk.

Vroeger waren er complete veldslagen in het stadion.

Denk wel dat Cambuur moet gaan nadenken over wat de ondergrens is van hoe (erg je onder invloed) je in het stadion erbij mag zitten. Wat is daarin het beleid als club? Want er lijkt geen ondergrens.

De Gast

Ik snap dat afgeven op de scheids totaal niet. Je geeft zelf 4 goals weg door allerlei fouten. Dat je er dan zelf nog 3 maakt is nog best aardig als je ziet hoeveel breien het elke wedstrijd is doordat onze as zo weinig scorend vermogen heeft.

papier

Citaat van: De Gast op maart 21, 2026, 11:21:15
Ik snap dat afgeven op de scheids totaal niet. Je geeft zelf 4 goals weg door allerlei fouten. Dat je er dan zelf nog 3 maakt is nog best aardig als je ziet hoeveel breien het elke wedstrijd is doordat onze as zo weinig scorend vermogen heeft.

XG 2.6 tov 1.4 en dan hadden zij nog een penalty ook. Dus eigenlijk had je dit prima moeten winnen. De Balk van vorig seizoen had in de eerste helft al 2 gemaakt. En daarbij spelen we andermaal zonder echte spits. Je verliest door jezelf. Wat overigens niet wegneemt dat de arbiter er een grote puinzooi van maakte. Dat was echt ongekend. De kaarten van beide ploegen staan totaal niet in verhouding tot de overtredingen die zijn gemaakt. Ik vond het echt abominabel slecht. Deze man zien we hopelijk nooit meer terug. Laat hem maar lekker lesgeven op de bassischool.

papier

Citaat van: James op maart 21, 2026, 11:14:07
Vroeger waren er complete veldslagen in het stadion.

Denk wel dat Cambuur moet gaan nadenken over wat de ondergrens is van hoe (erg je onder invloed) je in het stadion erbij mag zitten. Wat is daarin het beleid als club? Want er lijkt geen ondergrens.

In het verlengde daarvan. Eerder mochten mensen nog wel van de tribune af en gedoogd binnen de hekken roken. Nu mocht dat niet meer en werden ze kennelijk tegengehouden waardoor de opgang bij oost blauw stond. Echt weer top geregeld.Van de drup in de regen.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: papier op maart 21, 2026, 11:31:41
e verliest door jezelf. Wat overigens niet wegneemt dat de arbiter er een grote puinzooi van maakte. Dat was echt ongekend. De kaarten van beide ploegen staan totaal niet in verhouding tot de overtredingen die zijn gemaakt.

Juist.
8 overtredingen: 3x geel 1x rood.
24 ! overtredingen: 3x geel.

En dan heeft hij voor heel veel overtredingen niet eens gefloten (of ze niet gezien, op bv Vd Sande).
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

rudie

Citaat van: Harry L. op maart 21, 2026, 09:26:34
Een fantastische speler voor ons. Af en toe wat te nonchalant, dat moet volgend jaar anders als hij al blijft, kan me haast niet voorstellen dat er voor hem geen interesse is/komt.
Dat nonchalante (en zijn veroordeling misschien) zal het verschil zijn voor hem tussen spelen bij Cambuur of bij een goede Eredivisieclub

Poetser

Citaat van: papier op maart 21, 2026, 11:33:15
In het verlengde daarvan. Eerder mochten mensen nog wel van de tribune af en gedoogd binnen de hekken roken. Nu mocht dat niet meer en werden ze kennelijk tegengehouden waardoor de opgang bij oost blauw stond. Echt weer top geregeld.Van de drup in de regen.

Dat was ook weer amateuristisch. Mensen gaan echt wel roken. De hele omloop stond blauw.

Poetser

Waar ook wel wat aan gedaan mag worden zijn de statiegeldbekers rovende tokkiejeugd op Oost. Je moet de hele wedstrijd opletten waar je je biertje neerzet, want ze jatten ze gewoon onder je neus vandaan.