Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00

Gestart door Noordcambuur, maart 16, 2026, 22:05:35

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
1 (12.5%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Souren
0 (0%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
6 (75%)
van der Sande
1 (12.5%)
Henstra
0 (0%)
sjostrand
0 (0%)
Apkakou
0 (0%)
Marsman
0 (0%)
Binder
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 8

Stemmen gesloten: maart 28, 2026, 00:20:13

Derkx R.H.

#135
Citaat van: denistel op maart 21, 2026, 05:12:47
we hebben Jermouni toch als 2e rechtsback zet die er dan in,
Die moet automatisch verlengd worden bij 15 wedstrijden(invalbeurten) of meer, verwacht dat hij dinsdag wel speelt :thumbsup

Poetser

Aan de andere kant.. dit soort wedstrijden geeft wel karakter aan ons nieuwe stadion.

Dinsdag het stadion maar open!

hobbes

Qua arbitrage was toon wel gezet toen die speler van Az geen geel kreeg toen hij vol aan het shirt hing in het begin van de wedstrijd.

Eewal

De narrige Henk, zo gaan we hem in de eredivisie weer veel vaker zien. Terecht of niet, dan us ie niet prettig om naar te luisteren.

Huizen

Er gebeurde zoveel in de slotfase, maar waarom ging die gast het veld op? Was dat voor de scheids of voor die jongen van AZ die de bal keihard in het publiek trapte. Hij bood wel gelijk zijn excuses aan, maar wat een idiote actie! Wat een nare spelertjes op het veld  :_spank

Arno A

Citaat van: drg op maart 20, 2026, 22:24:49
Het enige positieve wat ik hier uit haal is dat we een wedstrijd krijgen waar we dan wel zeker weten dat we het kunnen vieren.

Wat een achterlijke wedstrijd dit zeg, en het lag niet eens zo heel veel aan de eigen spelers.

En wil graag die doorgesnoven teringlijers bedanken voor het weer volledig om stront helpen van de clubreputatie. Hele jaar ging het goed, tot deze stukken stront weer bij dergelijke wedstrijden op komen dagen, mag hopen op levenslang stadionverbod.

Tegen ADO ook al mensen op het veld. Helaas maar een stadionverbod voor vijf jaar. Bij Groningen is dit al vijftien jaar.

Lore

Citaat van: Huizen op maart 21, 2026, 08:54:17
Er gebeurde zoveel in de slotfase, maar waarom ging die gast het veld op? Was dat voor de scheids of voor die jongen van AZ die de bal keihard in het publiek trapte. Hij bood wel gelijk zijn excuses aan, maar wat een idiote actie! Wat een nare spelertjes op het veld  :_spank

Wat een clown. Wij zijn al gepromoveerd,  prachtige tijden komen er aan en hij loopt als een of andere olifant met overgewicht het veld op. Je moet er maar eens en stadionverbod voor over hebben

fred

Vroeger werd er nog wel eens ingegrepen op de tribune, desnoods met harde hand.
Nu loopt een witneusje gewoon het veld op, want ja er staan veelal jongetjes.

We staan er weer leuk op, landelijk.

Harry L.

Even de samenvatting terug gekeken. Jansen echt wel heel matig hoor. Veldspel vond ik heel aardig maar erger me kapot aan Souren en Binder, die zijn gewoon te matig (slecht) voor dit niveau. Verder weer zonde dat het in de slotfase weer misgaat door een paar van die kanslozen waar geen licht brand in de bovenkamer, het hele euforische gevoel was bij mij weer weg. En dat in een geweldig seizoen.

Harry L.

Citaat van: Lore op maart 21, 2026, 09:02:08
Wat een clown. Wij zijn al gepromoveerd,  prachtige tijden komen er aan en hij loopt als een of andere olifant met overgewicht het veld op. Je moet er maar eens en stadionverbod voor over hebben

Als dit vaker gaat gebeuren zullen er wel weer hekken of iets dergelijk komen, en dan allemaal weer huilen. Eventuele boetes e.d. verhalen op die onnozele, we staan er in ieder geval weer mooi op

michello

Amofa wordt nu opeens ook afgebrand op een actie, maar men vergeet even dat hij telkens instapte, dat 9/10 keer goed deed en twee (prachtige!) assisten heeft gegeven.

Harry L.

Citaat van: michello op maart 21, 2026, 09:14:53
Amofa wordt nu opeens ook afgebrand op een actie, maar men vergeet even dat hij telkens instapte, dat 9/10 keer goed deed en twee (prachtige!) assisten heeft gegeven.

Een fantastische speler voor ons. Af en toe wat te nonchalant, dat moet volgend jaar anders als hij al blijft, kan me haast niet voorstellen dat er voor hem geen interesse is/komt.

Vlampiep

Het enige wat ik kwijt wil is de enorme desilusie ondanks de mooie steekpass van Amofa en goal van Henstra plus de 2 wereldse acries van Ferrah met schitterende goals.
En de rest was zwaar k#t.

Vlampiep

O ja en de scheids heeft zich weer gemeld op zijn afdeling van de GGZ.

Bankzitter

Heel frustrerend, 3 schitterende goals van ons, maar ook zelf goals weggegeven terwijl J AZ verder zelf niets kon cree?ren.

Ik begreep niet goed waarom we op 3-3 nog zoveel risico namen, zelfs toen we met 10 man stonden.
Waarom niet , net als eerdere wedstrijden, puntje pakken en met een redelijk gevoel van het veld?

Nu sta je met een enorme kater en een onnodig gedoe over de scheids, misdragende supporters en de reactie van Henk daar weer op.
Jammer, maar ook onnodig.