Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00

Gestart door Noordcambuur, maart 16, 2026, 22:05:35

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
1 (12.5%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Souren
0 (0%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
6 (75%)
van der Sande
1 (12.5%)
Henstra
0 (0%)
sjostrand
0 (0%)
Apkakou
0 (0%)
Marsman
0 (0%)
Binder
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 8

Stemmen gesloten: maart 28, 2026, 00:20:13

Noordcambuur

Citaat van: Trainert! op maart 20, 2026, 21:51:55
Wat een armzalige arbitrage. GVD!

en onze keeper helpt ook niet mee
komt uit drachten heb ik gehoord?.verder hou ik mij stil.

Harry L.

Citaat van: Destroyer op maart 20, 2026, 22:50:47
Hij heeft ook veel goede momenten hoor, is nog jong. Vroeg me wel.af wat hij bij randje 16 moest waar goal uit kwam. Ik vond persoonlijk de actie van Balk het meest onnozel.

Ben ik het mee eens. het inbrengen van Binder vond ik de meest domme. Daar kan je ook een pion neerzetten, dan heb je dezelfde uitkomst.

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 20, 2026, 22:07:32
Waren die 2 scheidsrechters van laatst toch zo slecht nog niet h?, Noordcambuur ;)
en deze komt ook nog uit Friesland?..wat een draak van een scheidsrechter.

Derkx R.H.

Citaat van: Oud Cambuur op maart 20, 2026, 22:45:53
Met deze keeper de eredivisie in lijkt mij niet kunnen 2 dikke fouten vandaag en bij het penalmoment  blijft hij staan opde doellijn bij de corner
Jansen werd in eerste instantie geblokt door een az speler waardoor hij uit positie kwam te staan...en geen druk op de bal zodat de bal er weer ingebracht kon worden. Vind het wat overdreven om te zeggen om hem af te schrijven, hij heeft ons ook vaak genoeg gered of in de wedstrijd gehouden. En vind maar een foutloze (eredivisie)keeper met een Cambuur budget....

Noordcambuur

Citaat van: Oud Cambuur op maart 20, 2026, 22:45:53
Met deze keeper de eredivisie in lijkt mij niet kunnen 2 dikke fouten vandaag en bij het penalmoment  blijft hij staan opde doellijn bij de corner
klopt ik heb het al tijdje niet op Thijs?. :_schater

zeewolde

En opnieuw een DJ die niet snapt dat de 2e helft begonnen is. Komt de sfeer echt ten goede.
Snap niet dat niemand dat doorheeft.

Lore

Citaat van: michello op maart 20, 2026, 22:33:38
Apkakou maakte de overtreding. Baouf geel wegens praten?

Nee,Baouf gaf de bal niet terug. Daar door kreeg hij zijn vijfde gele kaart van het seizoen en is hij geschorst tegen Emmen!  :_schater

Bernardo

Citaat van: Lore op maart 20, 2026, 23:04:30
Nee,Baouf gaf de bal niet terug. Daar door kreeg hij zijn vijfde gele kaart van het seizoen en is hij geschorst tegen Emmen!  :_schater

Zo slim die jongen, was echt een bewussie.

denistel

Citaat van: Lore op maart 20, 2026, 23:04:30
Nee,Baouf gaf de bal niet terug. Daar door kreeg hij zijn vijfde gele kaart van het seizoen en is hij geschorst tegen Emmen!  :_schater
een bewussie dus beder zwarte avond slap verdeigen bij alle goals
en vooral 1e helft moest je er al 3 maken

Zuid1991

Jezus wat een debiele scheidsrechters ?n grensrechters hebben wij de laatste 5 thuiswedstrijden.
Toch, Jansen kan niet in Eredivisie. Qua inzicht zo matig.
Amofa, met zijn structurele laconiek nu debet aan tegengoal.
Promoveren zullen we doen maar moeten echt minimaal 7 nieuwe spelers bij.



Ollie

Wat een vervelende ploeg dat jong az. Volgens mij wordt Van de Sande gewoon z?n nek kapot gekrabd?! Allemaal geleerd van Goes ofzo?
Daarnaast; hoe kan je het als scheidsrechter of grens nou niet zien dat die bal 2x wordt geraakt? Iedereen die gevoetbald heeft snapt toch dat een bal niet zo kan gaan?!?

Oud Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op maart 20, 2026, 22:55:49
komt uit drachten heb ik gehoord?.verder hou ik mij stil.
Surhuisterveen


michello

#118
Citaat van: Oud Cambuur op maart 20, 2026, 23:21:18
Surhuisterveen

Als je het broertje bent van Femke Wiersma (BBB) dan weet je wel genoeg waar die vroeger een seizoenskaart had.  Niet z?n eerste dramatische pot. Die verkloot z?n eigen carri?re op deze manier.


Op de vraag of De Jong op de achtergrond doelde van Wiersma, een supporter van SC Heerenveen zoals in de catacomben werd gesuggereerd, antwoordde de trainer: ?Zoek dat zelf maar uit.? Wiersma bleef tot ruim een uur na de aftrap in zijn kleedkamer, niet bereikbaar voor commentaar.

Lore

Citaat van: Bernardo op maart 20, 2026, 23:08:39
Zo slim die jongen, was echt een bewussie.

Ik denk dat dit voor de wedstrijd al besproken was