Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00

Gestart door Noordcambuur, maart 16, 2026, 22:05:35

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
1 (12.5%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Souren
0 (0%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
6 (75%)
van der Sande
1 (12.5%)
Henstra
0 (0%)
sjostrand
0 (0%)
Apkakou
0 (0%)
Marsman
0 (0%)
Binder
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 8

Stemmen gesloten: maart 28, 2026, 00:20:13

Holwerd voor Cambuur

Zeldzaam veel verdedigende fouten vandaag.

Jammer dat je mooie reeks zo moet eindigen ;(
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

papier

Citaat van: michello op maart 20, 2026, 22:08:00
Prachtige voetbalavond verstoord door de scheidsrechter en een paar randdebielen.

Tsja en die walgelijke jong ploeg die na de goal een random bal zo nodig de tribune in moet schieten.

SCC

Citaat van: carlo de leeuw op maart 20, 2026, 22:08:04
Weer dat oerdomme gepiel van Amofa levert gele kaart, en vrije trap waar goal uit komt.
Dit doet hij helaas de laatste wedstrijden 2-3x per wedstrijd

carlo de leeuw

Citaat van: Poetser op maart 20, 2026, 22:04:11
Wat een zeldzame slechte scheids. Onvoorstelbaar
Eens. Half elftal geschorst

Destroyer

Wat een onnozele wedstrijd. Die lui vier kansen vier goals en wij ellenlang balletje breed en terug. Ik word er wat moe van. De scheids, nog nooit zoiets meegemaakt, wat een geval! Topklasse niet waard. Lekker Dordrecht thuis promoveren!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

drg

Het enige positieve wat ik hier uit haal is dat we een wedstrijd krijgen waar we dan wel zeker weten dat we het kunnen vieren.

Wat een achterlijke wedstrijd dit zeg, en het lag niet eens zo heel veel aan de eigen spelers.

En wil graag die doorgesnoven teringlijers bedanken voor het weer volledig om stront helpen van de clubreputatie. Hele jaar ging het goed, tot deze stukken stront weer bij dergelijke wedstrijden op komen dagen, mag hopen op levenslang stadionverbod.

Derkx R.H.

Citaat van: Poetser op maart 20, 2026, 22:04:11
Wat een zeldzame slechte scheids. Onvoorstelbaar
Vooropgesteld is het grotendeels eigen schuld maar  wat was dit een slechte scheidsrechter veel (beslissende)momenten slecht beoordelen of niet zien...
Veel Wouter Goesjes bij Jong AZ, ze schijnen dat gedrag goed te vinden en zelfs aan te sporen :R

Wouter Wiersma: 62 KKD wedstrijden 249 gele kaarten 10 rode kaarten en 18 penalty's
En zijn totaal 141 wedstrijden 453 gele kaarten en 18 rode en 38 penalty's

Hij komt uit Drachten en fluit geen wedstrijden van H'veen, maar floot regelmatig oefenwedstrijd bij hun en niet bij ons.

Lore

Citaat van: carlo de leeuw op maart 20, 2026, 22:08:04
Weer dat oerdomme gepiel van Amofa levert gele kaart, en vrije trap waar goal uit komt.

Die gele kaart voor Baouf? Dat was een bewussie!

michello

Apkakou maakte de overtreding. Baouf geel wegens praten?

Poetser

Wat een irritante kutploeg dat jong az. Gadverdamme

michello

Citaat van: drg op maart 20, 2026, 22:24:49
Het enige positieve wat ik hier uit haal is dat we een wedstrijd krijgen waar we dan wel zeker weten dat we het kunnen vieren

Hoeft niet, dan promoveren we de 28e wellicht ook zonder te spelen. De Graafschap mag dan naar Willem II. Wij zijn vrij.

Oud Cambuur

Scheids komt niet uit Drachten maar Surhuisterveen alles waar Veen in voorkomt kan niet goed zijn. Man wou niet partijdig overkomen maar was het wel voor jong Az en wat Derkx zegt wat een hoop wouter goesjes daar walgelijk gewoon

Oud Cambuur

Met deze keeper de eredivisie in lijkt mij niet kunnen 2 dikke fouten vandaag en bij het penalmoment  blijft hij staan opde doellijn bij de corner

Derkx R.H.

Citaat van: Oud Cambuur op maart 20, 2026, 22:44:15
Scheids komt niet uit Drachten maar Surhuisterveen alles waar Veen in voorkomt kan niet goed zijn. Man wou niet partijdig overkomen maar was het wel voor jong Az en wat Derkx zegt wat een hoop wouter goesjes daar walgelijk gewoon
:thumbsup

Destroyer

Citaat van: Oud Cambuur op maart 20, 2026, 22:45:53
Met deze keeper de eredivisie in lijkt mij niet kunnen 2 dikke fouten vandaag en bij het penalmoment  blijft hij staan opde doellijn bij de corner

Hij heeft ook veel goede momenten hoor, is nog jong. Vroeg me wel.af wat hij bij randje 16 moest waar goal uit kwam. Ik vond persoonlijk de actie van Balk het meest onnozel.
** Poolwinner 18/19 - 21/22