Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00

Gestart door Noordcambuur, maart 16, 2026, 22:05:35

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
1 (12.5%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Souren
0 (0%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
6 (75%)
van der Sande
1 (12.5%)
Henstra
0 (0%)
sjostrand
0 (0%)
Apkakou
0 (0%)
Marsman
0 (0%)
Binder
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 8

Stemmen gesloten: maart 28, 2026, 00:20:13

James

Citaat van: Poetser op maart 21, 2026, 11:52:21
Dat was ook weer amateuristisch. Mensen gaan echt wel roken. De hele omloop stond blauw.

Op Noord wordt volop gerookt. Hier vindt volgens mij geen handhaving plaats. Of is hier een gedoogbeleid?

Oebieman

Citaat van: Poetser op maart 21, 2026, 12:17:57
Waar ook wel wat aan gedaan mag worden zijn de statiegeldbekers rovende tokkiejeugd op Oost. Je moet de hele wedstrijd opletten waar je je biertje neerzet, want ze jatten ze gewoon onder je neus vandaan.

En vervolgens kunnen ze deze alleen inleveren voor munten waarmee ze nieuw bier/wijn of sterke drank kunnen halen.. Hebben ze dat niet door? Of kopen andere mensen dit van ze, zodat het instant wordt gehouden?

James

Citaat van: Oebieman op maart 21, 2026, 12:24:48
En vervolgens kunnen ze deze alleen inleveren voor munten waarmee ze nieuw bier/wijn of sterke drank kunnen halen.. Hebben ze dat niet door? Of kopen andere mensen dit van ze, zodat het instant wordt gehouden?

Je kan de bekers ook inleveren voor geld (statiegeld).

Poetser

Citaat van: Oebieman op maart 21, 2026, 12:24:48
En vervolgens kunnen ze deze alleen inleveren voor munten waarmee ze nieuw bier/wijn of sterke drank kunnen halen.. Hebben ze dat niet door? Of kopen andere mensen dit van ze, zodat het instant wordt gehouden?

Inleveren voor geld.

denistel

Citaat van: De Gast op maart 21, 2026, 11:21:15
Ik snap dat afgeven op de scheids totaal niet. Je geeft zelf 4 goals weg door allerlei fouten. Dat je er dan zelf nog 3 maakt is nog best aardig als je ziet hoeveel breien het elke wedstrijd is doordat onze as zo weinig scorend vermogen heeft.

juistum de hand in eigen boezem steken en kritisch zijn op wat er allemaal misging
vooral verdedigend en de keeper zag er ook niet sterk uit vooral bij de 2e goal niet
hij liep uit maar dook helemaal niet voor de bal.\
jemoest 30 minuten knokken om 3-2 voor te komen dan moet je daarna de
boel potdicht gooien maar wij houden open huis.

James

Citaat van: denistel op maart 21, 2026, 12:50:38
juistum de hand in eigen boezem steken en kritisch zijn op wat er allemaal misging
vooral verdedigend en de keeper zag er ook niet sterk uit vooral bij de 2e goal niet
hij liep uit maar dook helemaal niet voor de bal.\
jemoest 30 minuten knokken om 3-2 voor te komen dan moet je daarna de
boel potdicht gooien maar wij houden open huis.

De scheidsrechter nam volgens mij niet zoveel verkeerde beslissingen alleen hij had de leiding niet op het veld wasrdoor je maar tegen hem kon mekkeren.

Was ??n echte fout en dat was dat de penalty niet moest worden overgenomen (waarbij de kans groot is dat ie er dan weer ingaat) en dat ie na de penalty naar binnen ging waardoor de onrust groter werd. Er werden wel bekers gegooid maar hiervoor zie je ze niet veel meer naar binnen gaan en deze haalden het speelveld nauwelijks en heeft niet ??n speler geraakt. Voor de rest viel het allemaal wel wat mee hoe hij de wedstrijd leidde of be?nvloedt heeft.

Specuveter

Waarom na de 3-2 Berkhout er niet in om overwinning over de streep te trekken??

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op maart 21, 2026, 13:14:48
Waarom na de 3-2 Berkhout er niet in om overwinning over de streep te trekken??
moet je Henk vragen? :y

Maar de wissels pakten niet goed uit behalve van Ferrah  w:)

Bernardo

Citaat van: Specuveter op maart 21, 2026, 13:14:48
Waarom na de 3-2 Berkhout er niet in om overwinning over de streep te trekken??

Hadden al 3 wisselmomenten gehad en 5x gewisseld.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op maart 21, 2026, 13:20:48
moet je Henk vragen? :y

Maar de wissels pakten niet goed uit behalve van Ferrah  w:)

Na 5 wissels stonden we ineens 3-2 voor. Hoezo pakten die precies slecht uit?

En ik denk dat Henk je hetzelfde antwoord geeft als Bernardo hierboven!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: James op maart 21, 2026, 13:11:56
De scheidsrechter nam volgens mij niet zoveel verkeerde beslissingen alleen hij had de leiding niet op het veld wasrdoor je maar tegen hem kon mekkeren.

Na die niet gegeven gele kaart voor vasthouden wist je al dat het mis zou gaan ;(
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sunderland

Net even terug gekeken. Ons keeper was gisteren slecht. Die penel had ie gehad. Doordat die speler um 2 x raakte ging de bal erin. Jansen dook in de goede hoek waar ook de bal heen zou.
Jammer, dat is voetbal maar wel belangrijke momenten . Anders win je met 10 man.

Bankzitter

Was het moment met vd Sande ook geen penal (vasthouden binnen de 16 meter)?

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 21, 2026, 13:25:58
Na 5 wissels stonden we ineens 3-2 voor. Hoezo pakten die precies slecht uit?

En ik denk dat Henk je hetzelfde antwoord geeft als Bernardo hierboven!
jaaa met dank aan Ferrah.

Ferrah was de enige positieve van de wissels verder pakten de wissels niet goed uit.

sunderland

Citaat van: James op maart 21, 2026, 13:11:56
De scheidsrechter nam volgens mij niet zoveel verkeerde beslissingen alleen hij had de leiding niet op het veld wasrdoor je maar tegen hem kon mekkeren.

Was ??n echte fout en dat was dat de penalty niet moest worden overgenomen (waarbij de kans groot is dat ie er dan weer ingaat) en dat ie na de penalty naar binnen ging waardoor de onrust groter werd. Er werden wel bekers gegooid maar hiervoor zie je ze niet veel meer naar binnen gaan en deze haalden het speelveld nauwelijks en heeft niet ??n speler geraakt. Voor de rest viel het allemaal wel wat mee hoe hij de wedstrijd leidde of be?nvloedt heeft.
niet zoveel verkeerde beslissingen. Heb je met de rug naar het veld gestaan.