Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00

Gestart door Noordcambuur, maart 16, 2026, 22:05:35

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
1 (12.5%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Souren
0 (0%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
6 (75%)
van der Sande
1 (12.5%)
Henstra
0 (0%)
sjostrand
0 (0%)
Apkakou
0 (0%)
Marsman
0 (0%)
Binder
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 8

Stemmen gesloten: maart 28, 2026, 00:20:13

Eewal

Citaat van: PePe op maart 17, 2026, 22:03:35
Liever een vol uitvak met eigen supporters, dan een paar uit supporters.
want de eredivisie staat bekend om de lege uitvakken wil je zeggen?

janou

Citaat van: Galdiano op maart 17, 2026, 09:14:09
Dat is echt doem denken. Waar een wil is, is een weg. Het is echt wel eenvoudig te realiseren, maar de club wil nog niet toegeven dat ze gefaald hebben met het concept van west.

Ze zouden compleet gefaald hebben op het moment dat het nu al wekelijks was uitverkocht en er geen ruimte voor groei meer was.

mark1989

Citaat van: janou op maart 18, 2026, 08:35:29
Ze zouden compleet gefaald hebben op het moment dat het nu al wekelijks was uitverkocht en er geen ruimte voor groei meer was.

Zo zie ik het ook. Als het stadion nu al vol zat zou het te klein zijn. Het doel was dat het stadion nog niet helemaal vol zou zitten in de KKD en dat er nog wat ruimte is.
Ik denk dat de toeschouwers aantallen veel hoger zijn dan verwacht. Er zijn er maar weinig clubs die 14.000 toeschouwers hebben in de KKD.
Eigenlijk is het stadion straks voor de eredivisie te klein. Want dan zal het elke week helemaal uitverkocht zijn denk ik.

Lore

Citaat van: mark1989 op maart 18, 2026, 10:31:35
Zo zie ik het ook. Als het stadion nu al vol zat zou het te klein zijn. Het doel was dat het stadion nog niet helemaal vol zou zitten in de KKD en dat er nog wat ruimte is.
Ik denk dat de toeschouwers aantallen veel hoger zijn dan verwacht. Er zijn er maar weinig clubs die 14.000 toeschouwers hebben in de KKD.
Eigenlijk is het stadion straks voor de eredivisie te klein. Want dan zal het elke week helemaal uitverkocht zijn denk ik.

In ieder geval hoger dan begroot. De Graaf heeft ooit aangegeven dat zij begroot hebben op 10.000 toeschouwers

zeewolde

Citaat van: Lore op maart 18, 2026, 10:39:13
In ieder geval hoger dan begroot. De Graaf heeft ooit aangegeven dat zij begroot hebben op 10.000 toeschouwers
dan draaien we financieel dus ook een goed seizoen, qua toeschouwersaantallen.

Bijna 60k per thuiswedstrijd meer dan begroot?

Lore

Citaat van: zeewolde op maart 18, 2026, 11:03:57
dan draaien we financieel dus ook een goed seizoen, qua toeschouwersaantallen.

Bijna 60k per thuiswedstrijd meer dan begroot?

Nou, het ging toen over vorig seizoen. Dus misschien is het aangepast voor dit seizoen. Maar blijkbaar zijn de kosten over vorig seizoen ook aanzienlijk hoger geweest.

sunderland

Het voetbal is ook 10 x beter en leuker dan vorig seizoen. Betere spelers en betere staf .

fred

Zijn ook kaarten voor de firda box te koop

Noordcambuur

Citaat van: fred op maart 18, 2026, 18:24:10
Zijn ook kaarten voor de firda box te koop
ook nog maar 4 stuks.
De kaarten voor het uitvak gaat niet zo snel maar er zijn nog 2 dagen verkoop?.

Unknown

Wat een ?klote? situatie nu eigenlijk. Win je vrijdag mag je het niet officieel vieren, ondanks dat de graafschap dan hooguit nog gelijk met ons kan komen
qua punten. Ons doelsaldo verschil met de graafschap zou na winst vrijdag minimaal 22 meer zijn dan de graafschap.wij moeten dan onze laatste 6 verliezen en dtc hun laatste 7 winnen. Verliezen wij alles met 1 verschil en winnen zij alles met 1 verschil komen
Ze 13 dichterbij. Nog steeds 9 te weinig?
God man, de kans dat het na winst vrijdag nog mis gaat is zo gigantisch klein. Maar officieel geen promotie.
Laat dtc punten thuis liggen tegen ADO. Dan is het klaar. En dat scenario is best wel heel erg groot.
Mag hopen dat er dan alsnog spontaan een feest ontstaat of dat de club iets regelt zondag.

Het alles beste. Laat dtc maar winnen.

michello

Citaat van: Noordcambuur op maart 18, 2026, 19:46:18
ook nog maar 4 stuks.
De kaarten voor het uitvak gaat niet zo snel maar er zijn nog 2 dagen verkoop?.

Niet zo snel? Er zijn in 1,5 dag tijd 500 kaarten verkocht in een uitvak tegen een jong ploeg. Dikke prima! Nog 250 stuks over voor een volle bak.

mark1989

Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om promotie te vieren.
Ik vind dat we alles moeten doen om kampioen te worden. Promotie gaan we sowieso wel halen.

Poetser

Citaat van: Unknown op maart 18, 2026, 22:56:58
Wat een ?klote? situatie nu eigenlijk. Win je vrijdag mag je het niet officieel vieren, ondanks dat de graafschap dan hooguit nog gelijk met ons kan komen
qua punten. Ons doelsaldo verschil met de graafschap zou na winst vrijdag minimaal 22 meer zijn dan de graafschap.wij moeten dan onze laatste 6 verliezen en dtc hun laatste 7 winnen. Verliezen wij alles met 1 verschil en winnen zij alles met 1 verschil komen
Ze 13 dichterbij. Nog steeds 9 te weinig?
God man, de kans dat het na winst vrijdag nog mis gaat is zo gigantisch klein. Maar officieel geen promotie.
Laat dtc punten thuis liggen tegen ADO. Dan is het klaar. En dat scenario is best wel heel erg groot.
Mag hopen dat er dan alsnog spontaan een feest ontstaat of dat de club iets regelt zondag.

Het alles beste. Laat dtc maar winnen.

Nee hoor. Gewoon vrijdag vieren.

Marc S

Citaat van: Poetser op maart 19, 2026, 06:37:06
Nee hoor. Gewoon vrijdag vieren.

Dit, als we vrijdag winnen is het klaar, gewoon feesten.

Huizen

Focus en vol voor het kampioenschap gaan. 2x gewonnen van ADO en laten zien dat wij de beste zijn dit jaar!  |:) |:)

Vrijdag, het is niet anders. Dan maar in Emmen en daarna bij het stadion. 3 mei het grote feest  :hein