Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Jong AZ Vrijdag 20 Maart 20:00

Gestart door Noordcambuur, maart 16, 2026, 22:05:35

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
0 (0%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
1 (12.5%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Souren
0 (0%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
6 (75%)
van der Sande
1 (12.5%)
Henstra
0 (0%)
sjostrand
0 (0%)
Apkakou
0 (0%)
Marsman
0 (0%)
Binder
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 8

Stemmen gesloten: maart 28, 2026, 00:20:13

Poetser

Citaat van: Bankzitter op maart 21, 2026, 14:03:00
Was het moment met vd Sande ook geen penal (vasthouden binnen de 16 meter)?

Tuurlijk. Maar het scheidsrechterskorps en Cambuur is een zeer ongelukkig huwelijk dit seizoen.



sunderland

Citaat van: Noordcambuur op maart 21, 2026, 14:05:01
jaaa met dank aan Ferrah.

Ferrah was de enige positieve van de wissels verder pakten de wissels niet goed uit.
ach dat kan ook eens. Vorig seizoen waren de wissels vaak niet goed en dit seizoen heel vaak wel.

Noordcambuur

We hadden de eerste helft gewoon met 3-1 voor moeten staan.
Sjostrand een schot op de paal en Balk 2 keer een grote kans.

wiekie1969

Citaat van: James op maart 21, 2026, 13:11:56
De scheidsrechter nam volgens mij niet zoveel verkeerde beslissingen alleen hij had de leiding niet op het veld wasrdoor je maar tegen hem kon mekkeren.

Was ??n echte fout en dat was dat de penalty niet moest worden overgenomen (waarbij de kans groot is dat ie er dan weer ingaat) en dat ie na de penalty naar binnen ging waardoor de onrust groter werd. Er werden wel bekers gegooid maar hiervoor zie je ze niet veel meer naar binnen gaan en deze haalden het speelveld nauwelijks en heeft niet ??n speler geraakt. Voor de rest viel het allemaal wel wat mee hoe hij de wedstrijd leidde of be?nvloedt heeft.

:_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater

James

Citaat van: sunderland op maart 21, 2026, 14:05:05
niet zoveel verkeerde beslissingen. Heb je met de rug naar het veld gestaan.

Bepalende bedoel ik. Vond alleen dat hij de wedstrijd totaal niet aanvoelde en daardoor liet hij het ontsporen. Ik n Nijhuis maakt bijvoorbeeld best veel discutabele beslissingen alleen heeft hij de leiding op het veld en volgens mij ging het daar gisteren fout. Die laat niet met hem sollen en deze wel.


mark1989

#185
Citaat van: James op maart 21, 2026, 13:11:56
De scheidsrechter nam volgens mij niet zoveel verkeerde beslissingen alleen hij had de leiding niet op het veld wasrdoor je maar tegen hem kon mekkeren.

Was ??n echte fout en dat was dat de penalty niet moest worden overgenomen (waarbij de kans groot is dat ie er dan weer ingaat) en dat ie na de penalty naar binnen ging waardoor de onrust groter werd. Er werden wel bekers gegooid maar hiervoor zie je ze niet veel meer naar binnen gaan en deze haalden het speelveld nauwelijks en heeft niet ??n speler geraakt. Voor de rest viel het allemaal wel wat mee hoe hij de wedstrijd leidde of be?nvloedt heeft.

Hij maakte de hele wedstrijd door fout op fout.
Meerdere overtredingen op het middenveld. Die niks met duel/voetbal te maken hebben. Of hij zag het niet. of slechts een vrije trap. duidelijk vasthouden aan het shirt is gewoon geel als je daarmee bewust de aanval blokkeert. Zo waren er diverse. Jong AZ had meer dan 5 gele kaarten gehad met een goede scheids. Jong Az kreeg een aantal gratis vrije trappen voor niks.   Het vasthouden van vd Sande in de 16 was een zuivere penalty.

Deze man fluitte als een krant. En hoewel niemand het durft uit te spreken. Gewoon een SC Heerenveen supporter. Daarom mag hij ook geen wedstrijden van  SC Heerenveen fluiten.

Unknown

Darkraver op noord was wel echt heel vet. Top geregeld. Wat een geluid ook.

AL

Deze scheidsrechter heeft niets te zoeken in het betaalde voetbal..

Noordcambuur

Citaat van: AL op maart 21, 2026, 19:06:51
Deze scheidsrechter heeft niets te zoeken in het betaalde voetbal..
klopt een schande  :rodekaart
Slaapt in een Dkv pyjama  l0l

denistel

Citaat van: Unknown op maart 21, 2026, 19:05:23
Darkraver op noord was wel echt heel vet. Top geregeld. Wat een geluid ook.

jammer dat je niet normaal met elkaar kenne praten daar en het de andere muziek
weg blaast

Leeuwarder94

Britse Youtuber die eerder ook al bij Cambuur - De Graafschap een mooi verslag maakte was er bij afgelopen vrijdag.

https://www.youtube.com/watch?v=UJ19HFI10fg
De wens is de vader van de gedachte