Cambuur Online

Cambuur => Wedstrijden => Topic gestart door: Noordcambuur op augustus 25, 2025, 14:42:28

Poll
Vraag: Man off the Match
Optie 1: Janssen stemmen: 1
Optie 2: Mulders stemmen: 0
Optie 3: Amofa stemmen: 3
Optie 4: Baouf stemmen: 30
Optie 5: Galvez stemmen: 0
Optie 6: Balk stemmen: 0
Optie 7: Daan Visser stemmen: 0
Optie 8: Diemers stemmen: 5
Optie 9: Ferrah stemmen: 0
Optie 10: Rolke stemmen: 0
Optie 11: Sjostrand stemmen: 0
Optie 12: van der Sande stemmen: 1
Optie 13: Souren stemmen: 0
Titel: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Noordcambuur op augustus 25, 2025, 14:42:28
Mooie wedstrijd op zondagmiddag spelen in een vol Kooi stadion.
Kaartverkoop loopt goed ik verwacht een mooie overwinning en de spelers worden alleen maar fitter  :D
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Vlampiep op augustus 25, 2025, 16:13:38
Hopelijk een lekker zonnetje en aangename temperatuur, kan het voor mij al niet meer stuk.
Ben benieuwd of ze het agressieve spel, druk zetten en snelle combinaties nu wat beter weten te verdelen en niet na zo'n 40 minuten inzakken zoals tegen Top.
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 25, 2025, 22:34:55
We hebben de goals voor deze wedstrijd bewaard |:)
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: ChantiSCC op augustus 26, 2025, 00:13:24
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 25, 2025, 22:34:55
We hebben de goals voor deze wedstrijd bewaard |:)

1-0, prima. Teken er voor  :_schater
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Specuveter op augustus 26, 2025, 09:04:51
Winst en je staat top 3
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Derkx R.H. op augustus 26, 2025, 17:27:27
Kooij als scheidsrechter
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Noordcambuur op augustus 26, 2025, 17:48:02
Citaat van: Derkx R.H. op augustus 26, 2025, 17:27:27
Kooij als scheidsrechter
in het mooie Kooi stadion?.
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: De Gast op augustus 27, 2025, 11:13:18
Pakken wel Roda in, niet te onderschatten.

We moeten er 2 maken, dan winnen we sowieso.
2-1 al met al. Rolke en een pengel van Diemers.
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 27, 2025, 11:44:17
Citaat van: Derkx R.H. op augustus 26, 2025, 17:27:27
Kooij als scheidsrechter

27 augustus 2025, 11:00
Bas Nijhuis is door de KNVB aangewezen als scheidsrechter voor de wedstrijd tussen SC Cambuur en VVV-Venlo. Het duel vindt zondag om 16.45 uur plaats in het Kooi Stadion.
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Derkx R.H. op augustus 27, 2025, 11:50:50
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 27, 2025, 11:44:17
27 augustus 2025, 11:00
Bas Nijhuis is door de KNVB aangewezen als scheidsrechter voor de wedstrijd tussen SC Cambuur en VVV-Venlo. Het duel vindt zondag om 16.45 uur plaats in het Kooi Stadion.
(https://pbs.twimg.com/media/GzWYN64XAAAphmA?format=jpg&name=large) Dit staat op teletekst, maar dan is het veranderd...
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Huizen op augustus 27, 2025, 11:57:30
Nijhuis dus. Diemers pas op, die tikjes op hem gaat veel doorspelen worden zondag.

KOM AAN!!  |:)
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Noordcambuur op augustus 27, 2025, 13:09:16
Noordtribune is uitverkocht
Zuidtribune rond de 200 kaarten nog beschikbaar
Oosttribune rond de 875 kaarten nog beschikbaar

Westtribune  :?
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: sunderland op augustus 27, 2025, 14:12:37
4-1
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Noordcambuur op augustus 27, 2025, 14:21:12
Citaat van: sunderland op augustus 27, 2025, 14:12:37
4-1
ik hou je er aan ouwe :D
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Inferno-058 op augustus 27, 2025, 15:01:07
Citaat van: Vlampiep op augustus 25, 2025, 16:13:38
Hopelijk een lekker zonnetje en aangename temperatuur, kan het voor mij al niet meer stuk.
Ben benieuwd of ze het agressieve spel, druk zetten en snelle combinaties nu wat beter weten te verdelen en niet na zo'n 40 minuten inzakken zoals tegen Top.
Temperatuur is ok?, maar het wordt wel grijs/regenachtig helaas... Ach met die ultra warme zomers bin ik eigenlijk ook wel wat klaar mee
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 27, 2025, 19:27:10
Citaat van: Derkx R.H. op augustus 27, 2025, 11:50:50
(https://pbs.twimg.com/media/GzWYN64XAAAphmA?format=jpg&name=large) Dit staat op teletekst, maar dan is het veranderd...

26 augustus 2025, 12:00

Joey Kooij is door de KNVB aangewezen als scheidsrechter voor de wedstrijd tussen SC Cambuur en VVV-Venlo. Het duel vindt zondag om 16.45 uur plaats in het Kooi Stadion.

:_schater :_schater
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Bernardo op augustus 27, 2025, 19:34:00
Volgens de site van de KNVB fluit Kooij aanstaande zondag tegen VVV en fluit Nijhuis week later Cambuur - Willem II.
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Bankzitter op augustus 27, 2025, 20:00:01
Kooij thuisfluiter hier :_schater
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Noordcambuur op augustus 27, 2025, 20:14:19
Citaat van: Bankzitter op augustus 27, 2025, 20:00:01
Kooij thuisfluiter hier :_schater
haha Kooij is zeker niet de slechtste scheidsrechter in Nederland ik kan er een paar die zijn fluit niet waard.
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: 666 op augustus 28, 2025, 08:28:53
Citaat van: Noordcambuur op augustus 27, 2025, 20:14:19
haha Kooij is zeker niet de slechtste scheidsrechter in Nederland ik kan er een paar die zijn fluit niet waard.
Hij staat wmb wel in de top 3  8)
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: sunderland op augustus 28, 2025, 10:31:12
Citaat van: Noordcambuur op augustus 27, 2025, 20:14:19
haha Kooij is zeker niet de slechtste scheidsrechter in Nederland ik kan er een paar die zijn fluit niet waard.
die van Dkv uit en grens was bij Roda uit. Die haat ik.
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Noordcambuur op augustus 28, 2025, 12:21:21
Citaat van: sunderland op augustus 28, 2025, 10:31:12
die van Dkv uit en grens was bij Roda uit. Die haat ik.
Bas Nijhuis  :_schater
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: denistel op augustus 28, 2025, 13:06:35
dikke walg die kooy pedant ventje brrrrrr
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Noordcambuur op augustus 28, 2025, 13:29:59
Citaat van: denistel op augustus 28, 2025, 13:06:35
dikke walg die kooy pedant ventje brrrrrr
ajax man h?  8P
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: denistel op augustus 28, 2025, 14:19:03
Citaat van: Noordcambuur op augustus 25, 2025, 14:42:28
Mooie wedstrijd op zondagmiddag spelen in een vol Kooi stadion.
Kaartverkoop loopt goed ik verwacht een mooie overwinning en de spelers worden alleen maar fitter  :D

16.45 waardeloze tijd vind ik dan nog liever 12.15

en ik blijf dromen

----------------------Janssen-------------------------

Mulders------------Baouf--------Amofa---------Galvez

-----------------Souren------------Diemers--------------

-----------------------------Rolke------------------------

Kooistra------------------vd Sande------------Sjostrand
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Noordcambuur op augustus 28, 2025, 14:34:42
Denistel waarom geen Henstra :?
Voor de rest kan ik me aardig in vinden.
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: denistel op augustus 28, 2025, 14:38:19
Citaat van: Noordcambuur op augustus 28, 2025, 14:34:42
Denistel waarom geen Henstra :?
Voor de rest kan ik me aardig in vinden.

Liever wel maar de aankoop zal wel spelen verwacht Henstra en Kooistra gewoon bij de
o21 zaterdag
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Noordcambuur op augustus 28, 2025, 14:43:33
Citaat van: denistel op augustus 28, 2025, 14:38:19
Liever wel maar de aankoop zal wel spelen verwacht Henstra en Kooistra gewoon bij de
o21 zaterdag
Ferrah bedoel je :thumbsup
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: AL op augustus 28, 2025, 15:37:12
Citaat van: denistel op augustus 28, 2025, 14:19:03
16.45 waardeloze tijd vind ik dan nog liever 12.15

en ik blijf dromen

----------------------Janssen-------------------------

Mulders------------Baouf--------Amofa---------Galvez

-----------------Souren------------Diemers--------------

-----------------------------Rolke------------------------

Kooistra------------------vd Sande------------Sjostrand

Zou ook mijn 11 zijn.
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: sunderland op augustus 28, 2025, 16:17:41
Citaat van: AL op augustus 28, 2025, 15:37:12
Zou ook mijn 11 zijn.
ik zou R?lke en van de Zande omdraaien
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Gasgeve op augustus 28, 2025, 16:20:10
Citaat van: denistel op augustus 28, 2025, 14:19:03
16.45 waardeloze tijd vind ik dan nog liever 12.15

en ik blijf dromen

----------------------Janssen-------------------------

Mulders------------Baouf--------Amofa---------Galvez

-----------------Souren------------Diemers--------------

-----------------------------Rolke------------------------

Kooistra------------------vd Sande------------Sjostrand
Verwacht niet dat hij D. Visser eruit haalt. Daarnaast zal eerder vd Veen spelen dan Kooistra. Henk was tevreden over Yoram tegen Jong Az.
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: sunderland op augustus 28, 2025, 16:24:22
Citaat van: Gasgeve op augustus 28, 2025, 16:20:10
Verwacht niet dat hij D. Visser eruit haalt. Daarnaast zal eerder vd Veen spelen dan Kooistra. Henk was tevreden over Yoram tegen Jong Az.
wij verwachten dat ook niet maar dat zouden wij doen. Ik begrijp niet wat Daan visser beter doet dan Souren
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: papier op augustus 28, 2025, 16:35:16
Dat verwacht ik ook niet maar logisch was het niet om hem erin te zetten. Dus wat dat betreft kan het goed zijn dat hij Vd Veen gaat passeren. Ik kan Henk niet altijd meer volgen.
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Andy King op augustus 28, 2025, 17:09:52
Citaat van: sunderland op augustus 28, 2025, 16:24:22
wij verwachten dat ook niet maar dat zouden wij doen. Ik begrijp niet wat Daan visser beter doet dan Souren

Op deze manier prikkel je de spelers wel. Lekker de concurrente aan gaan, laat het maar zien.
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: R058 op augustus 28, 2025, 17:33:23
Citaat van: sunderland op augustus 28, 2025, 16:24:22
wij verwachten dat ook niet maar dat zouden wij doen. Ik begrijp niet wat Daan visser beter doet dan Souren
Ik vind Visser echt een stuk beter in gaten dichtlopen en herkennen waar het gevaar vandaan gaat komen. Souren vind ik daarin veel te afwachtend.
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: denistel op augustus 28, 2025, 18:29:02
Citaat van: R058 op augustus 28, 2025, 17:33:23
Ik vind Visser echt een stuk beter in gaten dichtlopen en herkennen waar het gevaar vandaan gaat komen. Souren vind ik daarin veel te afwachtend.

Souren is ook een heel andere speler bij MVV speelde ie veel aanvallender dan hier en zo gebeurd het met
mneer spelers of de speelwijze daardoor presteren spelers minder dan voor heen omdat ze niet op hun
favoriete positie spelen of het spel te behouwdend is
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: sunderland op augustus 28, 2025, 18:41:50
Citaat van: R058 op augustus 28, 2025, 17:33:23
Ik vind Visser echt een stuk beter in gaten dichtlopen en herkennen waar het gevaar vandaan gaat komen. Souren vind ik daarin veel te afwachtend.
vind dat juist niet. Vind dat hij weinig beweegt. Beetje statisch
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Yellow Army op augustus 28, 2025, 18:58:27
Citaat van: sunderland op augustus 28, 2025, 18:41:50
vind dat juist niet. Vind dat hij weinig beweegt. Beetje statisch

Klopt, in de 1 op 1 duels is Visser sterker en Souren is juist de gaten dichtloper en brengt veel meer voetbal imo
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: sunderland op augustus 28, 2025, 22:12:27
Citaat van: Yellow Army op augustus 28, 2025, 18:58:27
Klopt, in de 1 op 1 duels is Visser sterker en Souren is juist de gaten dichtloper en brengt veel meer voetbal imo
hoe weet je dat nu al?  Heb Daan Visser nog niet in een duel gezien.
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Yellow Army op augustus 28, 2025, 23:36:26
Citaat van: sunderland op augustus 28, 2025, 22:12:27
hoe weet je dat nu al?  Heb Daan Visser nog niet in een duel gezien.

Dan kijk je met je ogen dicht, maar ik bedoel meer feller dan sterker
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: RG op augustus 29, 2025, 07:21:37
Van den Kerkhoven vervangt Kooij
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: 666 op augustus 29, 2025, 08:27:01
Citaat van: RG op augustus 29, 2025, 07:21:37
Van den Kerkhoven vervangt Kooij

Die van den Kerkhof is misschien nog wel slechter dan die pedante Kooij, we zullen het beleven.
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Noordcambuur op augustus 29, 2025, 13:30:02
Al een opstelling bekend  :?
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Leeuwarder94 op augustus 29, 2025, 13:59:43
Ferrah basis
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Oud Cambuur op augustus 29, 2025, 14:35:30
Voorhoede Ferrah , Balk en Sjostrand
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Derkx R.H. op augustus 29, 2025, 14:48:53
Ik denk dat het zondag zo komt te staan, wissel werking tussen Rolke en Balk wat de spits betreft. Maar eerst morgen afwachten of er niet iets gebeurt met speler(s).

(https://pbs.twimg.com/media/GzhUFTvXcAEGsCT?format=jpg&name=medium)
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: sunderland op augustus 29, 2025, 15:14:02
Citaat van: Derkx R.H. op augustus 29, 2025, 14:48:53
Ik denk dat het zondag zo komt te staan, wissel werking tussen Rolke en Balk wat de spits betreft. Maar eerst morgen afwachten of er niet iets gebeurt met speler(s).

(https://pbs.twimg.com/media/GzhUFTvXcAEGsCT?format=jpg&name=medium)
lekker dan hoe je omspringt met van de Veen. Er in en er uit. Vorig jaar ook al met Kooistra. Snap wel Sj?strand op zijn goede kant
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Noordcambuur op augustus 29, 2025, 15:35:03
Wel weer jammer dat van der Sande niet in de basiself staat zeker nog niet fit.
De bank wordt wel steeds groter en sterker..
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: EdsjeSCC op augustus 29, 2025, 15:42:25
Citaat van: sunderland op augustus 29, 2025, 15:14:02
lekker dan hoe je omspringt met van de Veen. Er in en er uit. Vorig jaar ook al met Kooistra. Snap wel Sj?strand op zijn goede kant

Van dee Veen moet inderdaad minstens nog een keer in de basis. En laat Ferrah eerst maar eens invallen waarbij hij laat zien een basisplek te verdienen
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Vlampiep op augustus 29, 2025, 15:59:36
Citaat van: EdsjeSCC op augustus 29, 2025, 15:42:25
Van dee Veen moet inderdaad minstens nog een keer in de basis. En laat Ferrah eerst maar eens invallen waarbij hij laat zien een basisplek te verdienen
Als Yoram fit is, lijkt het mij dat hij zondag in de basis moet staan. Als hij weer op de bank zit, moet hij zich afvragen op hij onder deze trainer zich verder kan ontwikkelen.
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Lore op augustus 29, 2025, 16:08:24
Citaat van: EdsjeSCC op augustus 29, 2025, 15:42:25
Van dee Veen moet inderdaad minstens nog een keer in de basis. En laat Ferrah eerst maar eens invallen waarbij hij laat zien een basisplek te verdienen

Ten eerste is dit hoe hij DENKT dat wij gaan spelen. Ten tweede zou het natuurlijk ook kunnen dat Ferrah al lang heeft laten zien  dat hij een klasse beter is? Geen idee hoor, maar dat mag ik wel hopen. Want als hij ongeveer even goed is, dan kan je beter onze eigen speler laten spelen.

Wij gaan het zondag zien!
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: zeewolde op augustus 29, 2025, 16:12:33
De vraag voor de toekomst is;

Ferrah Binder Sjostrand beoogde basis?

Balk dan wisselspelers? Of zal hij nog weggaan de komende dagen?
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: sunderland op augustus 29, 2025, 16:22:36
Citaat van: Lore op augustus 29, 2025, 16:08:24
Ten eerste is dit hoe hij DENKT dat wij gaan spelen. Ten tweede zou het natuurlijk ook kunnen dat Ferrah al lang heeft laten zien  dat hij een klasse beter is? Geen idee hoor, maar dat mag ik wel hopen. Want als hij ongeveer even goed is, dan kan je beter onze eigen speler laten spelen.

Wij gaan het zondag zien!
zo is het ook hoor. Maar ? je geeft iemand een kans en dan laat je die 4 wedstrijden staan in mijn beleving, daar moet je bij de vorige wedstrijd al over na denken.
Misschien is van de veen geblesseerd..
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Huizen op augustus 29, 2025, 16:26:25
Het is toch duidelijk als zo'n Ferrah komt dat dit een mega signaal naar Kooistra en in mindere mate Henstra is. Vd Veen is er met alle respect net bij, dus dat zal wel loslopen. We gaan het zien zondag, zo'n jongen huur je natuurlijk niet voor niks.
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: mark1989 op augustus 29, 2025, 16:29:31
Citaat van: sunderland op augustus 29, 2025, 16:22:36
zo is het ook hoor. Maar ? je geeft iemand een kans en dan laat je die 4 wedstrijden staan in mijn beleving, daar moet je bij de vorige wedstrijd al over na denken.
Misschien is van de veen geblesseerd..

Waarom moet je iemand 4 wedstrijden laten staan? Elke wedstrijd en tegenstander is anders. Je stelt toch de spelers op waarmee je de meeste kans maakt om te winnen. De voorhoede functioneerde niet goed tegen Jong AZ dus logisch dat je dan gaat wijzigen. Beide flanken niet sterk genoeg. Dus in mijn ogen zou het logisch zijn om Sjostrand weer naar zijn vertrouwde linkerkant te halen en dan op rechts zie ik graag een ferrah ipv Balk.
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Bankzitter op augustus 29, 2025, 16:50:24
In de regel moet je spelers gewoon laten staan, dus ook Galvez na een slechte wedstrijd.
Bij de vleugelspelers kun je wel meer afwisselen afhankelijk van vorm en taktiek van de tegenstander (veel ruimte of juist niet).
Ergens rond de 60ste minuut weer een frisse erin, beetje rouleren houdt ze scherp.
Daarbij als Ferrah een klasse beter is dan de anderen, dan speelt die natuurlijk.
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Oud Cambuur op augustus 29, 2025, 16:59:31
Balk speelt al 3 wedstrijden als een natte krant en die blijft ook staan
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Derkx R.H. op augustus 29, 2025, 17:33:44
Citaat van: Noordcambuur op augustus 29, 2025, 15:35:03
Wel weer jammer dat van der Sande niet in de basiself staat zeker nog niet fit.
De bank wordt wel steeds groter en sterker..
JvdS kan 45 tot 60 minuten spelen...volgende wedstrijd basis denk ik.
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Lore op augustus 29, 2025, 17:33:54
Heeft iemand al iets te vertellen over Ferrah obv de trainingen?
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Derkx R.H. op augustus 29, 2025, 17:35:02
Citaat van: Lore op augustus 29, 2025, 16:08:24
Ten eerste is dit hoe hij DENKT dat wij gaan spelen. Ten tweede zou het natuurlijk ook kunnen dat Ferrah al lang heeft laten zien  dat hij een klasse beter is? Geen idee hoor, maar dat mag ik wel hopen. Want als hij ongeveer even goed is, dan kan je beter onze eigen speler laten spelen.

Wij gaan het zondag zien!
Ik denk dit op basis van het zien van trainingen..
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Derkx R.H. op augustus 29, 2025, 17:36:45
Citaat van: Lore op augustus 29, 2025, 17:33:54
Heeft iemand al iets te vertellen over Ferrah obv de trainingen?
Onze beste vleugelaanvaller... :thumbsup
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: De Gast op augustus 29, 2025, 17:47:34
Henk heeft wel een bijzonder verhaal over hem. Lijkt z'n weg nog te moeten vinden in de groep maar heeft ook uitzonderlijke kwaliteiten (maarja dat zegt Henk wel meer). Invalbeurtje lijkt mij, hooguit.

Voor de rest is het eigenlijk onvoorstelbaar dat we weer zonder spits 1 en spits 2 spelen en weer wat aanrommelen met ge?mproviseerde constructies. Zo wurd het hier nooit wat.
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Bankzitter op augustus 29, 2025, 18:05:36
Het seizoen is 36 wedstrijden lang, na een wedstrijd of 5 valt de basis pas in elkaar en ook daarna zullen we niet altijd in de ideale opstelling spelen, Heel normaal in het voetbal, ik snap echt niet wat daar nu zo vreemd aan is.

Als iedereen altijd fit en in vorm was dan hadden aan een selectie van 11 spelers genoeg en geen trainer nodig :P
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: zeewolde op augustus 29, 2025, 18:28:05
Citaat van: De Gast op augustus 29, 2025, 17:47:34
Henk heeft wel een bijzonder verhaal over hem. Lijkt z'n weg nog te moeten vinden in de groep maar heeft ook uitzonderlijke kwaliteiten (maarja dat zegt Henk wel meer). Invalbeurtje lijkt mij, hooguit.

Voor de rest is het eigenlijk onvoorstelbaar dat we weer zonder spits 1 en spits 2 spelen en weer wat aanrommelen met ge?mproviseerde constructies. Zo wurd het hier nooit wat.
Ben wel benieuwd of hij bij OF daar wat over vertelt maandag. Of dat hij weer te lief is voor alle spelers.

Ook wel benieuwd of hij durft en wil vertellen waarom Souren niet speelt op het moment.
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: denistel op augustus 29, 2025, 18:44:07
Citaat van: Bankzitter op augustus 29, 2025, 18:05:36
Het seizoen is 36 wedstrijden lang, na een wedstrijd of 5 valt de basis pas in elkaar en ook daarna zullen we niet altijd in de ideale opstelling spelen, Heel normaal in het voetbal, ik snap echt niet wat daar nu zo vreemd aan is.

Als iedereen altijd fit en in vorm was dan hadden aan een selectie van 11 spelers genoeg en geen trainer nodig :P

het gaat er meer om als speler 1 op een positie geblesseerd is je de nummer 2 er neer zet en niet
met posities gaat schuiven anders krijg je nooit vastigheid dus gewoon kian in de spits en als ie na
60 of 70 min niet mee kan dan vd sande daar neer zetten.
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: De Gast op augustus 29, 2025, 18:45:54
Citaat van: zeewolde op augustus 29, 2025, 18:28:05
Ben wel benieuwd of hij bij OF daar wat over vertelt maandag. Of dat hij weer te lief is voor alle spelers.

Ook wel benieuwd of hij durft en wil vertellen waarom Souren niet speelt op het moment.

Ik denk dat Henk gaat zeggen dat we voorlopig alle steun weer nodig hebben van het publiek. Zo omzeilt hij alles momenteel.

Overigens zal die jongen van Lille wel toch spelen als je OF zo leest. Hij gooit hem dus voor de leeuwen.
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: mark1989 op augustus 29, 2025, 19:11:59
Citaat van: denistel op augustus 29, 2025, 18:44:07
het gaat er meer om als speler 1 op een positie geblesseerd is je de nummer 2 er neer zet en niet
met posities gaat schuiven anders krijg je nooit vastigheid dus gewoon kian in de spits en als ie na
60 of 70 min niet mee kan dan vd sande daar neer zetten.

Ze zien in kian meer een pinchhitter die er in komt om iets te forceren. Niet voor in de basis.
Waarom zou je niet met posities kunnen schuiven als men denkt dat dat verstandig is. Bovendien wil je je beste spelers zoveel mogelijk laten spelen.
Kian kwam wel echt tekort in de wedstrijd tegen Jong AZ dus ik verwacht niet dat hij in de basis start. Dat zal wel Rolke worden.
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Lore op augustus 29, 2025, 20:15:47
Citaat van: Derkx R.H. op augustus 29, 2025, 17:35:02
Ik denk dit op basis van het zien van trainingen..

Je weet het beter dan ik, maar sommigen reageren alsof het al op teletext staat. Ik hoop dat je gelijk hebt, dan vind Henk hem beter de alternatieven
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Lore op augustus 29, 2025, 20:17:56
Citaat van: De Gast op augustus 29, 2025, 18:45:54
Ik denk dat Henk gaat zeggen dat we voorlopig alle steun weer nodig hebben van het publiek. Zo omzeilt hij alles momenteel.

Overigens zal die jongen van Lille wel toch spelen als je OF zo leest. Hij gooit hem dus voor de leeuwen.

Voor de leeuwen gooien was wel een wens van veel van onze collega forumleden, toch? Laat het maar zien!
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: sunderland op augustus 29, 2025, 21:25:10
Citaat van: De Gast op augustus 29, 2025, 18:45:54
Ik denk dat Henk gaat zeggen dat we voorlopig alle steun weer nodig hebben van het publiek. Zo omzeilt hij alles momenteel.

Overigens zal die jongen van Lille wel toch spelen als je OF zo leest. Hij gooit hem dus voor de leeuwen.
dat zei Henk idd :_schater :_schater klaar met dat zwakke gelul. Wat zegt Henk van Top-Oss dat 0-3 verliest. Wij 1-0 met hakken over de sloot
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: V-man op augustus 29, 2025, 22:12:56
Henk schildert steeds de komende tegenstander af als: "een heel goeie ploeg en daar win je niet zomaar van". Ik word een beetje moe van dat "indekken" steeds. Op zich snap ik hem dan ook wel weer. Het zal "uit de tenen moeten komen" is het huidige statement! Laat het een mooie Zondagmiddag/ avond worden! Forza SCC!
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 29, 2025, 22:17:06
Citaat van: sunderland op augustus 29, 2025, 21:25:10
dat zei Henk idd :_schater :_schater klaar met dat zwakke gelul. Wat zegt Henk van Top-Oss dat 0-3 verliest. Wij 1-0 met hakken over de sloot

Nou zegt die uitslag niks natuurlijk, want Top had gewoon een pingel moeten hebben om 1-1 te maken.

Maar die beslissing haalde het niet bij die pingel voor Ado. Man man, wat een drama weer bij de leiding.
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Noordcambuur op augustus 29, 2025, 22:52:48
Citaat van: Derkx R.H. op augustus 29, 2025, 17:33:44
JvdS kan 45 tot 60 minuten spelen...volgende wedstrijd basis denk ik.
oke rustig opbouwen  :y
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Poetser op augustus 30, 2025, 07:18:04
Is die verslaggever van OF een broer van Piter Wilkens?
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Zuid1991 op augustus 30, 2025, 12:49:46
Nog een 500 kaarten in de verkoop. |:)
Vak 21 is al geruime tijd vol, voor genodigden?
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Noordcambuur op augustus 30, 2025, 14:11:49
Citaat van: Zuid1991 op augustus 30, 2025, 12:49:46
Nog een 500 kaarten in de verkoop. |:)
Vak 21 is al geruime tijd vol, voor genodigden?
van de week kon je nog kaarten halen voor vak 21 maar het lijkt mij sterk dat het hele vak vol zit met genodigden.

Wel heel mooi dat het stadion al bijna uitverkocht is?. :thumbsup
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: denistel op augustus 30, 2025, 15:57:28
Citaat van: mark1989 op augustus 29, 2025, 19:11:59
Ze zien in kian meer een pinchhitter die er in komt om iets te forceren. Niet voor in de basis.
Waarom zou je niet met posities kunnen schuiven als men denkt dat dat verstandig is. Bovendien wil je je beste spelers zoveel mogelijk laten spelen.
Kian kwam wel echt tekort in de wedstrijd tegen Jong AZ dus ik verwacht niet dat hij in de basis start. Dat zal wel Rolke worden.

omdat ie ook op een eiland stond bij Harkema veel meer aansluiten en ballen die ie kreeg.
Dat bedoel ik dus kwaliteiten van spelers benutten.
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 30, 2025, 17:11:22
Moeten we morgen nog op wacht gaan staan om Vitesse-mafketels tegen te houden? :X
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Yellow Army op augustus 30, 2025, 18:18:35
Citaat van: Noordcambuur op augustus 30, 2025, 14:11:49
van de week kon je nog kaarten halen voor vak 21 maar het lijkt mij sterk dat het hele vak vol zit met genodigden.

Wel heel mooi dat het stadion al bijna uitverkocht is?. :thumbsup

Vreemd, normaal is vak 21 1 van de laatste vakken om uit te verkopen
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Noordcambuur op augustus 30, 2025, 19:30:03
Citaat van: Yellow Army op augustus 30, 2025, 18:18:35
Vreemd, normaal is vak 21 1 van de laatste vakken om uit te verkopen
jaa klopt snap hier niks van?.morgen maar ff zien wat de bedoeling hier van is.
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: WouterZz op augustus 31, 2025, 07:43:52
SC Cambuur - VVV Venlo
Zondag 31 augustus, 16.45 uur
Kooi Stadion

Voor onze KidsClub-leden hebben we vak 21 op de Oost-tribune gereserveerd. Hier kost een kaartje normaal gesproken ? 21,- per stuk, maar betaal je nu eenmalig slechts ? 10,-. Als lid van de KidsClub kun je maximaal 4 kaarten bestellen en dit kan alleen via onderstaande knop

Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Noordcambuur op augustus 31, 2025, 08:20:55
Citaat van: WouterZz op augustus 31, 2025, 07:43:52
SC Cambuur - VVV Venlo
Zondag 31 augustus, 16.45 uur
Kooi Stadion

Voor onze KidsClub-leden hebben we vak 21 op de Oost-tribune gereserveerd. Hier kost een kaartje normaal gesproken ? 21,- per stuk, maar betaal je nu eenmalig slechts ? 10,-. Als lid van de KidsClub kun je maximaal 4 kaarten bestellen en dit kan alleen via onderstaande knop
bedankt Wouter :thumbsup
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: denistel op augustus 31, 2025, 10:46:52
zeer benieuwd hoe we voor de dag komen vandaag veel succes en plezier allen
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Noordcambuur op augustus 31, 2025, 11:29:23
Citaat van: denistel op augustus 31, 2025, 10:46:52
zeer benieuwd hoe we voor de dag komen vandaag veel succes en plezier allen
jij niet minder denistel
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: fred op augustus 31, 2025, 11:50:41
Citaat van: denistel op augustus 31, 2025, 10:46:52
zeer benieuwd hoe we voor de dag komen vandaag veel succes en plezier allen
met de beste keeper en verdediging van de KKD en de minste voorhoede  :_schater
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 31, 2025, 11:53:32
Hopelijk scoort Balkie 4x.




En stromen de aanbiedingen dan binnen :devil
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Noordcambuur op augustus 31, 2025, 13:23:00
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 31, 2025, 11:53:32
Hopelijk scoort Balkie 4x.




En stromen de aanbiedingen dan binnen :devil
:thumbsup
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Lore op augustus 31, 2025, 15:23:28
Citaat van: denistel op augustus 31, 2025, 10:46:52
zeer benieuwd hoe we voor de dag komen vandaag veel succes en plezier allen

Absoluut. Zin in!

Geniet er van!
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Derkx R.H. op augustus 31, 2025, 15:32:18
(https://pbs.twimg.com/media/GzroxxFXcAACEuy?format=jpg&name=large)
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Drumfather SCC op augustus 31, 2025, 15:48:07
Sinds gisteren lekker twee weken vakantie op Texel maar vandaag t?ch in het Kooi Stadion! Volgende week kan al niet ivm boot tijden dus dan vandaag maar pakken!

Come on Boys!
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: fred op augustus 31, 2025, 17:05:39
Prima uitgespeeld de 1-0  |:)
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Specuveter op augustus 31, 2025, 17:36:39
Degelijk en effectief!!
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: zeewolde op augustus 31, 2025, 17:38:49
Citaat van: Specuveter op augustus 31, 2025, 17:36:39
Degelijk en effectief!!
Toch hebben we het lastig op het middenveld.
VVV combineert best aardig.

Ferrah nog niet best.
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Specuveter op augustus 31, 2025, 17:47:31
Citaat van: zeewolde op augustus 31, 2025, 17:38:49
Toch hebben we het lastig op het middenveld.
VVV combineert best aardig.

Ferrah nog niet best.
vind ik voor een eerste wedstrijd wel meevallen.
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Derkx R.H. op augustus 31, 2025, 17:49:01
Citaat van: zeewolde op augustus 31, 2025, 17:38:49
Toch hebben we het lastig op het middenveld.
VVV combineert best aardig.

Ferrah nog niet best.
Dan zie ik een andere wedstrijd dan u...
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Andy King op augustus 31, 2025, 18:08:47
Citaat van: Derkx R.H. op augustus 31, 2025, 17:49:01
Dan zie ik een andere wedstrijd dan u...

Ik ook. Prima speler! Eerste wedstrijd.
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Oud Cambuur op augustus 31, 2025, 18:10:30
Er is er maar 1 die tegenvalt en dat is wederom Balk zet daar nou eens een talent voor in de plaats
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Andy King op augustus 31, 2025, 18:28:29
Citaat van: Oud Cambuur op augustus 31, 2025, 18:10:30
Er is er maar 1 die tegenvalt en dat is wederom Balk zet daar nou eens een talent voor in de plaats

Nou, Das mooi toch? 1  van de 15. Top!
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: oost op augustus 31, 2025, 19:17:22
Citaat van: zeewolde op augustus 31, 2025, 17:38:49
Toch hebben we het lastig op het middenveld.
VVV combineert best aardig.

Ferrah nog niet best.

De 1-0 en de 2-0 begonnen toch bij Ferrari? 8P
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: R058 op augustus 31, 2025, 19:21:16
Citaat van: Oud Cambuur op augustus 31, 2025, 18:10:30
Er is er maar 1 die tegenvalt en dat is wederom Balk zet daar nou eens een talent voor in de plaats
Vond ook Souren niet geweldig invallen. Het lag meteen veel meer open op.het middenveld.
Verder iedereen individueel echt goed, maar vooral Baouf. Wat een speler is dat zeg. En ook nog maar 18.
Qua spel was het ook weer wat beter alleen kan je uit de aanvallen nog wel veel meer halen. Vaak net de verkeerde keuze in de tweede helft.
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: De Gast op augustus 31, 2025, 19:44:11
Citaat van: Oud Cambuur op augustus 31, 2025, 18:10:30
Er is er maar 1 die tegenvalt en dat is wederom Balk zet daar nou eens een talent voor in de plaats

Poeh daar komt weinig weg he.. met een jaar verlengd om nu nog wat voor te kunnen vangen maar het lijkt mij niet dat hier nog iets voor komt.
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Galdiano op augustus 31, 2025, 19:50:40
Balk exht slecht vandaag. Diemers beter dan de vorige wedstrijden.
Van der Veen deed echt alles verkeerd helaas.
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: HansKazan op augustus 31, 2025, 19:53:33
Goede wedstrijd. Hoe het verdedigend staat geeft me goede hoop. Als een paar spelers het op de heupen krijgen mbt tot scoren is het een heel stabiel team. Balk valt inderdaad wat tegen. Visser kan het ook bij lange na nog niet aan. Buiten het feit om dat hij heel hard werkt loopt ie echt continu verkeerd. Hoop dat ie gauw gaat wennen aan het voetballen op hoog niveau.
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Noordcambuur op augustus 31, 2025, 19:57:43
Gefeliciteerd mannen eerste helft veel beter dan de tweede helft maar dat komt van de vele wissels.
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Eewal op augustus 31, 2025, 20:11:33
Leuke wedstrijd waar een paar wel door het ijs zakken
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Noordcambuur op augustus 31, 2025, 20:20:17
Citaat van: Eewal op augustus 31, 2025, 20:11:33
Leuke wedstrijd waar een paar wel door het ijs zakken
wie :?
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Eewal op augustus 31, 2025, 20:29:15
Citaat van: Noordcambuur op augustus 31, 2025, 20:20:17
wie :?
jij vond iedereen goed spelen?
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Vlampiep op augustus 31, 2025, 20:29:44
Citaat van: Galdiano op augustus 31, 2025, 19:50:40
Balk exht slecht vandaag. Diemers beter dan de vorige wedstrijden.
Van der Veen deed echt alles verkeerd helaas.
Diemers kan in een wedstrijd een paar weergaloze ballen afleveren, maar ook totaal onnodig bal verlies lijden.
Vaak komt hij er meer weg door in vele gevallen een onterecht vrije trap meeste krijgen.
Had wat mij betreft gewisseld mogen worden.
Vd Veen was niet echt dominerend, maar ook absoluut niet slecht, weinig balverlies, goede bal aanname, maar te bescheiden.
Wel kun je zien dat hij nogal fragiel is en fysiek nog wel wat tekort komt.
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Huizen op augustus 31, 2025, 20:31:47
Diemers MOTM voor mij samen met Baouf.
Balk weer niet best.

Waarom komt de MOTM verkiezing niet terug? Leuk extraatje
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Bankzitter op augustus 31, 2025, 20:34:00
Er is elke week wel iemand die ff zijn dag niet heeft... als team was hte prima.

Galvez vorige week slecht, dit keer wel goed aan de bal. Sj?strand heeft een stijgende lijn te pakken.
Baouf geweldige pot gespeeld. Diemers was ook echt goed vandaag. Bij Jansen valt het haast niet eens meer op hoe goed die is.
Volgende week een echte test om te zien hoe ver we zijn.
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: sunderland op augustus 31, 2025, 20:35:43
Citaat van: Eewal op augustus 31, 2025, 20:11:33
Leuke wedstrijd waar een paar wel door het ijs zakken
eens en dat waren Balk en Kian Visser en Van de Veen  hoe hard ze ook werkten.
Heb een bij vlagen goede wedstrijd gezien met iig de intentie om vooruit te spelen. Als de bedoeling er maar is vind ik.
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: sunderland op augustus 31, 2025, 20:38:26
Citaat van: Vlampiep op augustus 31, 2025, 20:29:44
Diemers kan in een wedstrijd een paar weergaloze ballen afleveren, maar ook totaal onnodig bal verlies lijden.
Vaak komt hij er meer weg door in vele gevallen een onterecht vrije trap meeste krijgen.
Had wat mij betreft gewisseld mogen worden.
Vd Veen was niet echt dominerend, maar ook absoluut niet slecht, weinig balverlies, goede bal aanname, maar te bescheiden.
Wel kun je zien dat hij nogal fragiel is en fysiek nog wel wat tekort komt.
van de Veen had 3 x een bal kunnen voorgeven en dat gebeurde niet. Als spits is dat een grote ergernis en voor ons ook
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: denistel op augustus 31, 2025, 20:40:34
een verdiende overwinning en dat alles nog niet goed gaat kan gebeuren
er was wel duidelijk mee drang naar voren en daar kom ik voor

de laatste 20 minuten gewoon slecht uitgespeeld en lag heel veel
ruimte, op naar Willem 2 thuis op de mooiste speeltijd die er is
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Noordcambuur op augustus 31, 2025, 20:48:27
Citaat van: Eewal op augustus 31, 2025, 20:29:15
jij vond iedereen goed spelen?
nee,ik wil van jouw weten wie door het ijs zijn gezakt.
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Eewal op augustus 31, 2025, 20:54:36
Citaat van: Noordcambuur op augustus 31, 2025, 20:48:27
nee,ik wil van jouw weten wie door het ijs zijn gezakt.
vooral vd Veen en onze grote vriend Balk
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Noordcambuur op augustus 31, 2025, 21:15:36
Citaat van: Eewal op augustus 31, 2025, 20:54:36
vooral vd Veen en onze grote vriend Balk
kan ik me aardig in vinden :thumbsup
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 31, 2025, 21:45:50
Citaat van: Bussum op augustus 31, 2025, 20:31:47
Waarom komt de MOTM verkiezing niet terug? Leuk extraatje
Hoe werd dat ook al weer gedaan? Een pool voor alle spelers? Hoe voeg je een pool toe?
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 31, 2025, 21:46:15
3 achter elkaar gewonnen. Er zijn weer een paar forumleden angstvallig stil  :proost
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Lore op augustus 31, 2025, 21:52:47
Citaat van: denistel op augustus 31, 2025, 20:40:34
een verdiende overwinning en dat alles nog niet goed gaat kan gebeuren
er was wel duidelijk mee drang naar voren en daar kom ik voor

de laatste 20 minuten gewoon slecht uitgespeeld en lag heel veel
ruimte, op naar Willem 2 thuis op de mooiste speeltijd die er is

Heb je genoten? Ik wel hoor, dit was een prima overwinning
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Lore op augustus 31, 2025, 21:53:14
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 31, 2025, 21:46:15
3 achter elkaar gewonnen. Er zijn weer een paar forumleden angstvallig stil  :proost

Bijzonder toch?
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Johan-12 op augustus 31, 2025, 21:54:35
Citaat van: Lore op augustus 31, 2025, 21:52:47
Heb je genoten? Ik wel hoor, dit was een prima overwinning
Prima overwinning met nog voldoende ruimte voor verbetering. Van de Sande was nog niet goed, maar gaan we wel plezier aan beleven.
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Trainert! op augustus 31, 2025, 21:56:00
Super overwinning!
eerste goal fantastisch geschoten

wissels die erin komen totaal geen toegevoegde waarde. complete mispeer om k visser aan te trekken
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: sunderland op augustus 31, 2025, 22:08:34
Citaat van: Johan-12 op augustus 31, 2025, 21:54:35
  Prima overwinning met nog voldoende ruimte voor verbetering. Van de Sande was nog niet goed, maar gaan we wel plezier aan beleven.
compleet niet mee eens. Hij speelde 5 min slecht in de spits en toen geweldig achter de spits .
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: sjaak op augustus 31, 2025, 23:35:28
Citaat van: sunderland op augustus 31, 2025, 20:38:26
van de Veen had 3 x een bal kunnen voorgeven en dat gebeurde niet. Als spits is dat een grote ergernis en voor ons ook

Op wie dan? Want de 3x waar jij het over hebt was Kian niet eens in de buurt van een scoringspositie. Veel te laat of helemaal niet naar de eerste paal willen.

Daarnaast nog een paar keer niet de ruimte zoeken bij een counter maar eigenlijk gewoon in de weg lopen. Wel hard gewerkt, dat dan weer wel
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: RG op augustus 31, 2025, 23:52:25
Kian had de bal moeten hebben van Mulders tussen 2 verdedigers door dan had ie alleen voor de  keeper gestaan. Toen liep ie echt goed weg.Als een voorzet van ik geloof Henstra over de verdediger was gegaan had ie een kopkans gehad. Bij de keren dat vd veen de bal had had ie misschien betere loopacties en vooracties kunnen maken maar er moeten ook middenvelders in de buurt van de 16 komen eigenlijk voor terugleg. Hij werd paar keer aangespeeld met rug naar de goal en deed er dan wel wat goeds mee. Het enige wat gewoon echt niet goed was dat was een kaats aan de zijkant over de zijlijn. En ik zie ook wel dat ie het wat lastig heeft met het tempo maar hij gaat echt nog wel van waarde zijn dit seizoen en wat goals maken.
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: sjaak op september 01, 2025, 07:48:39
Toen liep ie wel stijf in de sandwich. Als de bal was gekomen, had ie dat denk ik niet gered. Beter had hij naar links uit kunnen waaien, zodat hij meer ruimte had kunnen geven aan Henstra (dacht ik). Maar eens hoor, die gaat nog wel een paar keer scoren voor ons.
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Lore op september 01, 2025, 07:58:56
Citaat van: Trainert! op augustus 31, 2025, 21:56:00
Super overwinning!
eerste goal fantastisch geschoten

wissels die erin komen totaal geen toegevoegde waarde. complete mispeer om k visser aan te trekken

Ja, maar wel heel goed dat ze Amofa, Baouf en Van der Sande hebben aangetrokken, toch?


Dat was je even vergeten  l8l
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: 666 op september 01, 2025, 08:21:25
Mooie overwinning en ik heb weer wat meer genoten van het spel welke iedere week weer wat beter wordt.. en ik ben ook benieuwd hoe het tegen W2 gaat, is toch wel 1 van de grotere clubs in de 1e divisie.
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Trainert! op september 01, 2025, 08:59:14
Citaat van: Lore op september 01, 2025, 07:58:56
Ja, maar wel heel goed dat ze Amofa, Baouf en Van der Sande hebben aangetrokken, toch?


Dat was je even vergeten  l8l


spelers die jij noemt vielen niet in.
ik heb het over de invallers, en vind het nog steeds bizar te noemen dat we geen normale spits hebben. Hebben we dat, kun je wederom meedoen voor promotie
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Lore op september 01, 2025, 09:16:01
Citaat van: Trainert! op september 01, 2025, 08:59:14

spelers die jij noemt vielen niet in.
ik heb het over de invallers, en vind het nog steeds bizar te noemen dat we geen normale spits hebben. Hebben we dat, kun je wederom meedoen voor promotie

Oh, dan heb ik Van der Sande in de basis opstelling gemist. Excuses!
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Beul B op september 01, 2025, 09:42:19
Eindelijk eens een goede en leuke wedstrijd gezien. De meeste spelers doen het best goed, en worden steeds beter. De achterhoede en keeper is super. Het middenveld gaat ook wel, en er zijn genoeg mogelijkheden om te wisselen. De voorhoede is nog even afwachten. Ook ten aanzien van Binder. Balk gisteren iets minder maar maakte vorig jaar wel veel goals. Werkt wel hard. Van der Sande doet het ook goed.
Er is 1 speler die het niet kan bijbenen en dat is Visser van Harkema. Maar misschien komt dat nog goed over een paar weken/maanden. Heb er eigenlijk wel vertrouwen in. Zeg niet dat we gelijk 1 of 2 worden, mar kunnen wel mee doen om de top 5.
Qua wisselen gaan we er tijdens de wedstrijd niet veel op achteruit.
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Rogers op september 01, 2025, 10:18:52
En nadat jong AZ het goede voorbeeld heeft gegeven beginnen we eindelijk te scoren uit corners  :proost
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Bankzitter op september 01, 2025, 10:42:23
Op basis van de eerste 4 wedstrijden: minimaal top 5.
De defensie is echt erg goed, zowel verdedigend als in balbezit. Met dan ook nog Jansen die lastige ballen makkelijke laat lijken en steeds beter wordt met zijn trap.

Diemers kan ook meer beslissend zijn nu de opbouw goed loopt.
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Lore op september 01, 2025, 10:59:38
Citaat van: Bankzitter op september 01, 2025, 10:42:23
Op basis van de eerste 4 wedstrijden: minimaal top 5.
De defensie is echt erg goed, zowel verdedigend als in balbezit. Met dan ook nog Jansen die lastige ballen makkelijke laat lijken en steeds beter wordt met zijn trap.

Diemers kan ook meer beslissend zijn nu de opbouw goed loopt.

Ik ben heel benieuwd naar komende zaterdag. Dat lijkt mij een mooie test. Maar er lijkt wel wat in het elftal te zitten. Nu vertrouwen krijgen en de laatste puzzelstukjes leggen. Maar met 9 uit 4, hoeven wij nu alleen maar precies te doen wat wij vorig seizoen hebben gedaan en dan zijn wij promoveerd!
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: wiekie1969 op september 01, 2025, 11:13:15
Het centrale duo is echt goed, en je ziet dat daardoor Jansen ook rustiger wordt in de goal. Denk dat Baouf in de winterstop al weer weg is. Die is echt goed.  Eerste helft was in mijn ogen de beste helft van heel 2025 met mooie doelpunten. Des te vreemder is het waarom we dan afgelopen maandag tegen Jong Az zo slecht speelden. Want je ziet dat er een hoop inzit. Tweede helft na de 3-0 verdween de scherpte wat. Zijn een aantal spelers die nog niet de vorm hebben, bv Balk en Galvez. Vd Sande heeft nog tijd nodig maar die kun je er wel bij hebben. Komt goed met die man. Gewoon achter de spits zetten, slimme voetballer. Ferrah wat onwennig maar heeft goede techniek en inzicht. Sjostrand behoudens die mooie goal niet veel van gezien. Diemers begint zijn oude vorm weer wat te krijgen. Jammer dat we niet wat meer kwaliteit op de bank hebben. Vd Veen, Visser, Henstra, het is allemaal prachtig hoor maar ze komen handelingssnelheid tekort op dit niveau. Ben benieuwd naar komende zaterdag, Willem 2 mooie tegenstander. 
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: sunderland op september 01, 2025, 12:04:17
Citaat van: wiekie1969 op september 01, 2025, 11:13:15
Het centrale duo is echt goed, en je ziet dat daardoor Jansen ook rustiger wordt in de goal. Denk dat Baouf in de winterstop al weer weg is. Die is echt goed.  Eerste helft was in mijn ogen de beste helft van heel 2025 met mooie doelpunten. Des te vreemder is het waarom we dan afgelopen maandag tegen Jong Az zo slecht speelden. Want je ziet dat er een hoop inzit. Tweede helft na de 3-0 verdween de scherpte wat. Zijn een aantal spelers die nog niet de vorm hebben, bv Balk en Galvez. Vd Sande heeft nog tijd nodig maar die kun je er wel bij hebben. Komt goed met die man. Gewoon achter de spits zetten, slimme voetballer. Ferrah wat onwennig maar heeft goede techniek en inzicht. Sjostrand behoudens die mooie goal niet veel van gezien. Diemers begint zijn oude vorm weer wat te krijgen. Jammer dat we niet wat meer kwaliteit op de bank hebben. Vd Veen, Visser, Henstra, het is allemaal prachtig hoor maar ze komen handelingssnelheid tekort op dit niveau. Ben benieuwd naar komende zaterdag, Willem 2 mooie tegenstander.
zou dat eerste niet te maken hebben met de nieuwe keepers trainer?  Dat denk ik zeker te zien.  Paar x prima trap op bijv Galvez.  Vorig jaar nooit gezien?
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 01, 2025, 12:08:20
Citaat van: Lore op september 01, 2025, 10:59:38
Maar met 9 uit 4, hoeven wij nu alleen maar precies te doen wat wij vorig seizoen hebben gedaan en dan zijn wij promoveerd!

:_schater :_schater :_schater :proost

Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 01, 2025, 12:16:02
Citaat van: wiekie1969 op september 01, 2025, 11:13:15
Het centrale duo is echt goed, en je ziet dat daardoor Jansen ook rustiger wordt in de goal. Denk dat Baouf in de winterstop al weer weg is. Die is echt goed.  Eerste helft was in mijn ogen de beste helft van heel 2025 met mooie doelpunten. Des te vreemder is het waarom we dan afgelopen maandag tegen Jong Az zo slecht speelden. Want je ziet dat er een hoop inzit. Tweede helft na de 3-0 verdween de scherpte wat. Zijn een aantal spelers die nog niet de vorm hebben, bv Balk en Galvez. Vd Sande heeft nog tijd nodig maar die kun je er wel bij hebben. Komt goed met die man. Gewoon achter de spits zetten, slimme voetballer. Ferrah wat onwennig maar heeft goede techniek en inzicht. Sjostrand behoudens die mooie goal niet veel van gezien. Diemers begint zijn oude vorm weer wat te krijgen. Jammer dat we niet wat meer kwaliteit op de bank hebben. Vd Veen, Visser, Henstra, het is allemaal prachtig hoor maar ze komen handelingssnelheid tekort op dit niveau. Ben benieuwd naar komende zaterdag, Willem 2 mooie tegenstander.

Mooi dat je dit ook kunt schrijven, Held  _O_
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Poetser op september 01, 2025, 18:16:27
Moeten we het ook nog hebben over de absurde horeca prijzen dit jaar?  Of het aanbod? :_schater
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: zeewolde op september 01, 2025, 19:04:38
Ik probeer meestal wel positief ergens tegenaan te kijken, zeker een dag na de wedstrijd, maar ik vond het tegenvallen gisteren.

Zeer effectief met de kansen in de eerste helft, maar vond VVV beter.

Ferrah, ik zie dat hij talent heeft, alleen gisteren liep hij zich vaak vast.

Van der Veen zwakke invalbeurt. Als het allemaal iets sneller was gegaan, had hij Visser zeker 2 x een kans gegeven.

Visser kreeg geen enkele fatsoenlijke bal voor een echte kans. En in de samenvatting kannje zien dat hij echt een paar x goed stond/liep.

Baoef was echt heel goed gisteren. Vond hem motm.

Sjostrand mooie goal, maar mag ook allemaal net wat sneller en nauwkeuriger.

Toni is een hele goeie aan het worden _O_
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op september 01, 2025, 19:15:26
Heb je Zeewiekie weer te zeiken!
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: zeewolde op september 01, 2025, 20:34:43
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 01, 2025, 19:15:26
Heb je Zeewiekie weer te zeiken!
:_schater
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Zuid1991 op september 01, 2025, 20:42:53
Citaat van: Poetser op september 01, 2025, 18:16:27
Moeten we het ook nog hebben over de absurde horeca prijzen dit jaar?  Of het aanbod? :_schater
Bier is qua prijs hetzelfde als vorig jaar: 0,25 vorig jaar 3 euro.
Nu halve liter 6 euro.

Alleen het tappen van bier is ongekend slecht op oost.
Je moet ze er continu op wijzen dat er zoveel schuim in zit.
En die debiele bijna papieren dingen waar de plastic bekers in moeten?.
Drama
Dan de vreterij, ellenlange rijen bij 1 kraam op plein noord-oost?.
Kan dat nu niet beter met wat meer kramen?
Dacht dat dit beter zo zijn in dit stadion?.
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Eewal op september 01, 2025, 20:44:08
Citaat van: zeewolde op september 01, 2025, 19:04:38
Ik probeer meestal wel positief ergens tegenaan te kijken, zeker een dag na de wedstrijd, maar ik vond het tegenvallen gisteren.

Zeer effectief met de kansen in de eerste helft, maar vond VVV beter.

Ferrah, ik zie dat hij talent heeft, alleen gisteren liep hij zich vaak vast.

Van der Veen zwakke invalbeurt. Als het allemaal iets sneller was gegaan, had hij Visser zeker 2 x een kans gegeven.

Visser kreeg geen enkele fatsoenlijke bal voor een echte kans. En in de samenvatting kannje zien dat hij echt een paar x goed stond/liep.

Baoef was echt heel goed gisteren. Vond hem motm.

Sjostrand mooie goal, maar mag ook allemaal net wat sneller en nauwkeuriger.

Toni is een hele goeie aan het worden _O_
Als we alle wedstrijden zo spelen, dan winnen we er een hoop. Ik vond het juist eindelijk weer eens prettig om naar te kijken.
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Noordcambuur op september 01, 2025, 20:49:48
Citaat van: Zuid1991 op september 01, 2025, 20:42:53
Bier is qua prijs hetzelfde als vorig jaar: 0,25 vorig jaar 3 euro.
Nu halve liter 6 euro.

Alleen het tappen van bier is ongekend slecht op oost.
Je moet ze er continu op wijzen dat er zoveel schuim in zit.
En die debiele bijna papieren dingen waar de plastic bekers in moeten?.
Drama
Dan de vreterij, ellenlange rijen bij 1 kraam op plein noord-oost?.
Kan dat nu niet beter met wat meer kramen?
Dacht dat dit beter zo zijn in dit stadion?.
we mutte ek wat te zeiken heffe h?  :y
Maar wel mooi 3 punten  :thumbsup
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Galdiano op september 01, 2025, 20:56:33
Op noord is het niet veel beter met het tappen. Halve glazen bier met de rest schuim. Als je ze aanspreekt hebben ze gewoon niet eens door dat dit niet acceptabel is. En die kartonnen houders is prut. Buigen gelijk door en veel te slap.
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Poetser op september 01, 2025, 20:58:58
Citaat van: Zuid1991 op september 01, 2025, 20:42:53
Bier is qua prijs hetzelfde als vorig jaar: 0,25 vorig jaar 3 euro.
Nu halve liter 6 euro.

Alleen het tappen van bier is ongekend slecht op oost.
Je moet ze er continu op wijzen dat er zoveel schuim in zit.
En die debiele bijna papieren dingen waar de plastic bekers in moeten?.
Drama
Dan de vreterij, ellenlange rijen bij 1 kraam op plein noord-oost?.
Kan dat nu niet beter met wat meer kramen?
Dacht dat dit beter zo zijn in dit stadion?.

Het is geen halve liter. Het is 0.4. Nouja eigenlijk 0.2, want de helft is schuim. En waarom geen 0.25 meer?
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Vlampiep op september 01, 2025, 21:01:29
Citaat van: Noordcambuur op september 01, 2025, 20:49:48
we mutte ek wat te zeiken heffe h?  :y
Maar wel mooi 3 punten  :thumbsup
Zeker dat zeiken, want van dat biet mutte je seike as un kameel.
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Yellow Army op september 01, 2025, 21:01:36
Citaat van: Zuid1991 op september 01, 2025, 20:42:53
Bier is qua prijs hetzelfde als vorig jaar: 0,25 vorig jaar 3 euro.
Nu halve liter 6 euro.

Alleen het tappen van bier is ongekend slecht op oost.
Je moet ze er continu op wijzen dat er zoveel schuim in zit.
En die debiele bijna papieren dingen waar de plastic bekers in moeten?.
Drama
Dan de vreterij, ellenlange rijen bij 1 kraam op plein noord-oost?.
Kan dat nu niet beter met wat meer kramen?
Dacht dat dit beter zo zijn in dit stadion?.

Ik heb er even op gelet nadat ik er hier op werd geattendeerd, maar het zijn slechts 04l bekers...
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: rvw op september 01, 2025, 21:03:17
Koffie 2 euro
Kleine cola sonnema 5 euro
Flesje Fanta 5,50 euro
Volgens mij is dit redelijk krom
Niet in verhouding tot elkaar.
Wat me nog het meest verbaasd is het feit dat je nu een flesje meekrijgt de tribune op , en dat er vroeger in bekers werd geschonken om het feit dat je er anders mee kon gooien .
Wat gaat hier fout??
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Poetser op september 01, 2025, 21:27:12
Ik haalde gister 3 biertjes, moest 22,50 betalen  8P

Dan ga je na de wedstrijd naar sun meiske voor mien statiegeld en dan moet ze er een supervisor bijhalen  8P

Laaaat maar.
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Josli op september 01, 2025, 21:51:39
Ik ben eigenlijk ook best positief (niet over de horeca. Is het nou zo moeilijk je personeel een paar simpele instructies te geven).
Maar je ziet wel echt vooruitgang in het voetbal. We spelen iets hoger op het veld en ook iets directer naar voren. Je ziet dat bepaalde spelers beter in komen. En als iedereen fit is, hebben we straks best wel wat mogelijkheden. Balk vind ik wel echt heel matig de laatste tijd. Ik heb ook een beetje het idee dat hij het heilige vuur mist. En dan is het ook maar een hele matige speler. Hij mag ook wel verrekte lang blijven staan telkens.
Ik vond vd Sande echt heel goed achter de spits. Misschien lukte het nu nog niet allemaal, maar de intentie is echt heel goed. Ik denk dat hij wel eens een hele mooie combi kan gaan zijn met Binder. Hopelijk valt daarmee de puzzel op het middenveld nu ook eens in elkaar. Centraal achterin 2 voltreffers. Baoef die heeft iets speciaals en is behoorlijk compleet. Ik vind aanmerkingen op het functioneren van Lambooij overigens idioot. Die man heeft zijn salaris allang terug verdiend. En cre?ert ook direct weer waarde op het veld. Als Binder ook nog gaat scoren dan heeft hij het echt ongekend goed gedaan.
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: De Gast op september 01, 2025, 22:02:23
De laatste is te hopen anders dreigt het weer een cruciale mispeer van Lars te worden.
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: De Gast op september 01, 2025, 22:10:47
Citaat van: rvw op september 01, 2025, 21:03:17
Koffie 2 euro
Kleine cola sonnema 5 euro
Flesje Fanta 5,50 euro
Volgens mij is dit redelijk krom
Niet in verhouding tot elkaar.
Wat me nog het meest verbaasd is het feit dat je nu een flesje meekrijgt de tribune op , en dat er vroeger in bekers werd geschonken om het feit dat je er anders mee kon gooien .
Wat gaat hier fout??

Wat sapjes voor een normale prijs zouden er ook te koop moeten zijn geweest werd voor aanvang bekend. Maar ik heb ze niet gezien. Het broodje bal zag ik nu ook op Zuid. Evenals de 0,0 voor een normale prijs. Er lijkt wel wat vooruitgang te zijn.
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Vlampiep op september 02, 2025, 09:12:21
De wedstrijd tegen VVV was best wel onderhoudend, maar niet spectaculair. Dit merk je dan ook op de tribunes. Het was dit keer geen heksenketel en die wisselwerking was niet aanwezig.
Maar als je de selectie objectief beoordeeld en iedereen fit wordt, kom ik tot de conclusie dat we best wel mee kunnen doen om rechtstreekse promotie.
Onze verediging is eredivisie waardig, middenveld moet nog inslijten, voorin lijkt het ook iedere week beter te gaan.Zaterdag is de eerste serieuze testcase en kunnen we zien waar we werkelijk staan.
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: CambuurAmersfoort op september 02, 2025, 10:06:08
Citaat van: rvw op september 01, 2025, 21:03:17
Koffie 2 euro
Kleine cola sonnema 5 euro
Flesje Fanta 5,50 euro
Volgens mij is dit redelijk krom
Niet in verhouding tot elkaar.
Wat me nog het meest verbaasd is het feit dat je nu een flesje meekrijgt de tribune op , en dat er vroeger in bekers werd geschonken om het feit dat je er anders mee kon gooien .
Wat gaat hier fout??

Dit viel mij ook al op. Waarom zijn flesjes nu in 1x toegestaan. Dan neem ik volgende keer zelf flesje mee. Kijken of die bij de controle wordt geweigerd.

De prijzen zijn echt doorgeslagen en dat zag ik ook op de tribune en bij de bar. Beetje op proberen te letten maar voor mijn gevoel minder mensen met een drankje en ook de rijen waren minimaal. Misschien komende wedstrijd allemaal een boycot. Dan worden de prijzen iets normaler en komt er hopelijk een oplossing voor de klote statiegeld systeem.

Ik hou het volgende keer wel 1.5 uur uit zonder drankje.
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: wiekie1969 op september 02, 2025, 10:28:06
Citaat van: Vlampiep op september 02, 2025, 09:12:21
De wedstrijd tegen VVV was best wel onderhoudend, maar niet spectaculair. Dit merk je dan ook op de tribunes. Het was dit keer geen heksenketel en die wisselwerking was niet aanwezig.
Maar als je de selectie objectief beoordeeld en iedereen fit wordt, kom ik tot de conclusie dat we best wel mee kunnen doen om rechtstreekse promotie.
Onze verediging is eredivisie waardig, middenveld moet nog inslijten, voorin lijkt het ook iedere week beter te gaan.Zaterdag is de eerste serieuze testcase en kunnen we zien waar we werkelijk staan.

Meteen die eerste periode pakken want dat neemt heel wat druk weg, de op papier betere ploegen, wat ik overigens na 4 wedstrijden nog niet gezien heb, zijn nog niet goed ingespeeld.
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Lore op september 02, 2025, 10:35:16
Citaat van: wiekie1969 op september 02, 2025, 10:28:06
Meteen die eerste periode pakken want dat neemt heel wat druk weg, de op papier betere ploegen, wat ik overigens na 4 wedstrijden nog niet gezien heb, zijn nog niet goed ingespeeld.

Wij zijn toch ook nog niet goed ingespeeld?

Maar met je eens hoor, direct de eerste periode pakken
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: sunderland op september 02, 2025, 11:34:58
Citaat van: CambuurAmersfoort op september 02, 2025, 10:06:08
Dit viel mij ook al op. Waarom zijn flesjes nu in 1x toegestaan. Dan neem ik volgende keer zelf flesje mee. Kijken of die bij de controle wordt geweigerd.

De prijzen zijn echt doorgeslagen en dat zag ik ook op de tribune en bij de bar. Beetje op proberen te letten maar voor mijn gevoel minder mensen met een drankje en ook de rijen waren minimaal. Misschien komende wedstrijd allemaal een boycot. Dan worden de prijzen iets normaler en komt er hopelijk een oplossing voor de klote statiegeld systeem.

Ik hou het volgende keer wel 1.5 uur uit zonder drankje.
zou dat ook te maken hebben met het tijdstip?  Ja dus. Op zondagmiddag om 17 iuur aan het bier ?.
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: sunderland op september 02, 2025, 11:36:53
Citaat van: Vlampiep op september 02, 2025, 09:12:21
De wedstrijd tegen VVV was best wel onderhoudend, maar niet spectaculair. Dit merk je dan ook op de tribunes. Het was dit keer geen heksenketel en die wisselwerking was niet aanwezig.
Maar als je de selectie objectief beoordeeld en iedereen fit wordt, kom ik tot de conclusie dat we best wel mee kunnen doen om rechtstreekse promotie.
Onze verediging is eredivisie waardig, middenveld moet nog inslijten, voorin lijkt het ook iedere week beter te gaan.Zaterdag is de eerste serieuze testcase en kunnen we zien waar we werkelijk staan.
vond dat er bij vlagen heel goed werd gespeeld. Je weet dat het op zondag op de namiddag tam zal zijn op de tribune
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: wiekie1969 op september 02, 2025, 12:59:08
Citaat van: Lore op september 02, 2025, 10:35:16
Wij zijn toch ook nog niet goed ingespeeld?

Maar met je eens hoor, direct de eerste periode pakken

Juust. Want ook wij worden beter gedurende het seizoen. Ben tot nu toe niet onder de indruk van een Almere, Willem 2, Rkc, Ado, Graafschap, Den Bosch.  Gewoon je thuiswedstrijden winnen en en om de 2/3 weken een uitwedstrijd, , dan doe je gewoon mee.
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Poetser op september 02, 2025, 13:04:12
Waar is de 0,25 ?3,- biertje gebleven? Die wil ik terug
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: gobo op september 02, 2025, 14:50:38
Citaat van: sunderland op september 02, 2025, 11:34:58
zou dat ook te maken hebben met het tijdstip?  Ja dus. Op zondagmiddag om 17 iuur aan het bier ?.
Prism tijdstip om te bieren volgens mij. Maar ben met je eens dat je beter op avond kan spelen. Scheelt veel geld in de Horeca omzet
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: gobo op september 02, 2025, 14:51:32
Citaat van: Poetser op september 02, 2025, 13:04:12
Waar is de 0,25 ?3,- biertje gebleven? Die wil ik terug
Volledig eens
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Zuid1991 op september 02, 2025, 15:12:04
Citaat van: gobo op september 02, 2025, 14:51:32
Volledig eens
Ook weer vreemd dat in het nieuw geopende restaurant ?aanschuiven? een halve liter ?5,50 is?..
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Huizen op september 02, 2025, 15:30:08
Statiegeld was opeens 0,15 cent ipv de eerder gecommuniceerde 1,50. Inleverautomaten met Tikkie QR code o.i.d.

Veel te omslachtig allemaal.
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Yellow Army op september 02, 2025, 15:54:48
Citaat van: Poetser op september 02, 2025, 13:04:12
Waar is de 0,25 ?3,- biertje gebleven? Die wil ik terug

Idem
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: papier op september 02, 2025, 16:09:55
We gaan van de goedkoopste naar een van de duurste qua bierprijzen heb ik het idee. Want die halve liter is nu 400ml en die kleine die nu weg is was ook al 200ml toch?
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: sunderland op september 02, 2025, 17:16:06
2 bier incl plastic shit 16 euro! Het gaat helemaal nergens meer over
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Inferno-058 op september 02, 2025, 17:27:12
Citaat van: Poetser op september 02, 2025, 13:04:12
Waar is de 0,25 ?3,- biertje gebleven? Die wil ik terug
Ja met je eens... Nu vraag je om een "biertje" en krijg je een grote...
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Zuid1991 op september 02, 2025, 18:07:06
Wij worden met zijn allen bij de poot genomen! :(
Een 0.4 beker met vaak een half glas schuim voor 6 euro.
En in het nieuw geopend restaurant betaal je voor 0,5 liter; 5.50!!!!!
Lijkt mij dat de supportersclub hier nu eens uitleg over moet hebben!!!!
Tijd voor actie!
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Inferno-058 op september 02, 2025, 20:55:19
Trouwens mooi eerbetoon in de voetbalstadions (ook hier in Leeuwarden) voor Lisa...
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Inferno-058 op september 02, 2025, 20:56:12
Citaat van: Zuid1991 op september 02, 2025, 18:07:06
Wij worden met zijn allen bij de poot genomen! :(
Een 0.4 beker met vaak een half glas schuim voor 6 euro.
En in het nieuw geopend restaurant betaal je voor 0,5 liter; 5.50!!!!!
Lijkt mij dat de supportersclub hier nu eens uitleg over moet hebben!!!!
Tijd voor actie!
Statiegeld is nu een verdienmodel geworden door dat "doneer voor sfeer" dus denk dat de supportersgroepen hier content mee zijn aan de ene kant...
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Zuid1991 op september 02, 2025, 21:01:24
Citaat van: Inferno-058 op september 02, 2025, 20:56:12
Statiegeld is nu een verdienmodel geworden door dat "doneer voor sfeer" dus denk dat de supportersgroepen hier content mee zijn aan de ene kant...
Dat begrijp ik.
Gaat mij meer om de streken dat er op het bord met dranken staat: ?halve liter 6 euro? terwijl dit dus 0,4 is!
Plus het debiele tappen
Plus dat je voor een halve liter in het nieuw geopend restaurant 5.5 euro betaald voor naw w?l een ?echte? halve liter!
Dit vind ik echt schandalig en als we dit met zijn allen als volksclub accepteren dan moeten we verder nergens meer om zeiken.
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Noordcambuur op september 02, 2025, 21:22:21
Citaat van: Inferno-058 op september 02, 2025, 20:55:19
Trouwens mooi eerbetoon in de voetbalstadions (ook hier in Leeuwarden) voor Lisa...
klopt geweldig  :thumbsup
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: De Gast op september 02, 2025, 21:24:37
Zijn wij een volksclub? Dat is enkel een verkooppraatje.

Ga er zaterdag wel even op letten of ze inderdaad een halve liter promoten maar dat ?t ?t niet is. Kan me niet voorstellen dat ze de boel misleiden.
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: zeewolde op september 02, 2025, 21:37:21
Volgens mij hangt er nergens een prijslijst op Noord.
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: siepelsjeu op september 02, 2025, 21:46:13
Citaat van: De Gast op september 02, 2025, 21:24:37
Zijn wij een volksclub?

Nee dat zijn we sinds het nieuwe stadion niet meer
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Zuid1991 op september 02, 2025, 22:02:34
Citaat van: zeewolde op september 02, 2025, 21:37:21
Volgens mij hangt er nergens een prijslijst op Noord.

Nu twijfel of er staat: halve liter of bier groot.
Maar 6 euro voor 0,4 blijft naaierij.
Ook omdat je niet kan kiezen uit een kleiner biertje zoals vorig seizoen en afgelopen jaren op Cambuurplein.
Nogmaals, in het nieuwe restaurant naast de hoofdingang is een HALVE liter 5.5 euro!
Why?????
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Stanley op september 02, 2025, 22:11:54
Citaat van: siepelsjeu op september 02, 2025, 21:46:13
Nee dat zijn we sinds het nieuwe stadion niet meer
Wat een geneuzel. Waarom ga je naar het stadion? Ik dacht voor voetbal. Maar de prijs van het bier lijkt het belangrijkst. Als de prijs van het bier 3 euro zou zijn, komt er weer allerlei onvrede over andere zaken. Geniet eens van  wat er nu staat, en de eredivisie is kwestie van tijd, we zijn, en blijven gewoon een volksclub.
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Yellow Army op september 02, 2025, 22:17:12
Citaat van: Stanley op september 02, 2025, 22:11:54
Wat een geneuzel. Waarom ga je naar het stadion? Ik dacht voor voetbal. Maar de prijs van het bier lijkt het belangrijkst. Als de prijs van het bier 3 euro zou zijn, komt er weer allerlei onvrede over andere zaken. Geniet eens van  wat er nu staat, en de eredivisie is kwestie van tijd, we zijn, en blijven gewoon een volksclub.

Wat is er nou volkser dan lekker zeuren over de prijs van het bier?
Titel: Re: Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45
Bericht door: Stanley op september 02, 2025, 22:21:47
Citaat van: Yellow Army op september 02, 2025, 22:17:12
Wat is er nou volkser dan lekker zeuren over de prijs van het bier?
Jij snapt het! Voor de duidelijkheid: bij Goahead kost een grote bier 5,95