Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45

Gestart door Noordcambuur, augustus 25, 2025, 14:42:28

Vorige topic - Volgende topic

Man off the Match

Janssen
1 (2.5%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
3 (7.5%)
Baouf
30 (75%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Daan Visser
0 (0%)
Diemers
5 (12.5%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
0 (0%)
van der Sande
1 (2.5%)
Souren
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 40

Stemmen gesloten: september 07, 2025, 22:48:49

Noordcambuur


Eewal


Vlampiep

Citaat van: Galdiano op augustus 31, 2025, 19:50:40
Balk exht slecht vandaag. Diemers beter dan de vorige wedstrijden.
Van der Veen deed echt alles verkeerd helaas.
Diemers kan in een wedstrijd een paar weergaloze ballen afleveren, maar ook totaal onnodig bal verlies lijden.
Vaak komt hij er meer weg door in vele gevallen een onterecht vrije trap meeste krijgen.
Had wat mij betreft gewisseld mogen worden.
Vd Veen was niet echt dominerend, maar ook absoluut niet slecht, weinig balverlies, goede bal aanname, maar te bescheiden.
Wel kun je zien dat hij nogal fragiel is en fysiek nog wel wat tekort komt.

Huizen

Diemers MOTM voor mij samen met Baouf.
Balk weer niet best.

Waarom komt de MOTM verkiezing niet terug? Leuk extraatje

Bankzitter

Er is elke week wel iemand die ff zijn dag niet heeft... als team was hte prima.

Galvez vorige week slecht, dit keer wel goed aan de bal. Sj?strand heeft een stijgende lijn te pakken.
Baouf geweldige pot gespeeld. Diemers was ook echt goed vandaag. Bij Jansen valt het haast niet eens meer op hoe goed die is.
Volgende week een echte test om te zien hoe ver we zijn.

sunderland

Citaat van: Eewal op augustus 31, 2025, 20:11:33
Leuke wedstrijd waar een paar wel door het ijs zakken
eens en dat waren Balk en Kian Visser en Van de Veen  hoe hard ze ook werkten.
Heb een bij vlagen goede wedstrijd gezien met iig de intentie om vooruit te spelen. Als de bedoeling er maar is vind ik.

sunderland

Citaat van: Vlampiep op augustus 31, 2025, 20:29:44
Diemers kan in een wedstrijd een paar weergaloze ballen afleveren, maar ook totaal onnodig bal verlies lijden.
Vaak komt hij er meer weg door in vele gevallen een onterecht vrije trap meeste krijgen.
Had wat mij betreft gewisseld mogen worden.
Vd Veen was niet echt dominerend, maar ook absoluut niet slecht, weinig balverlies, goede bal aanname, maar te bescheiden.
Wel kun je zien dat hij nogal fragiel is en fysiek nog wel wat tekort komt.
van de Veen had 3 x een bal kunnen voorgeven en dat gebeurde niet. Als spits is dat een grote ergernis en voor ons ook

denistel

een verdiende overwinning en dat alles nog niet goed gaat kan gebeuren
er was wel duidelijk mee drang naar voren en daar kom ik voor

de laatste 20 minuten gewoon slecht uitgespeeld en lag heel veel
ruimte, op naar Willem 2 thuis op de mooiste speeltijd die er is

Noordcambuur

Citaat van: Eewal op augustus 31, 2025, 20:29:15
jij vond iedereen goed spelen?
nee,ik wil van jouw weten wie door het ijs zijn gezakt.

Eewal

Citaat van: Noordcambuur op augustus 31, 2025, 20:48:27
nee,ik wil van jouw weten wie door het ijs zijn gezakt.
vooral vd Veen en onze grote vriend Balk

Noordcambuur


Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bussum op augustus 31, 2025, 20:31:47
Waarom komt de MOTM verkiezing niet terug? Leuk extraatje
Hoe werd dat ook al weer gedaan? Een pool voor alle spelers? Hoe voeg je een pool toe?
Henk, held, bedankt

Holwerd voor Cambuur

3 achter elkaar gewonnen. Er zijn weer een paar forumleden angstvallig stil  :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Lore

Citaat van: denistel op augustus 31, 2025, 20:40:34
een verdiende overwinning en dat alles nog niet goed gaat kan gebeuren
er was wel duidelijk mee drang naar voren en daar kom ik voor

de laatste 20 minuten gewoon slecht uitgespeeld en lag heel veel
ruimte, op naar Willem 2 thuis op de mooiste speeltijd die er is

Heb je genoten? Ik wel hoor, dit was een prima overwinning

Lore

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 31, 2025, 21:46:15
3 achter elkaar gewonnen. Er zijn weer een paar forumleden angstvallig stil  :proost

Bijzonder toch?