Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-VVV zondag 31 augustus 16:45

Gestart door Noordcambuur, augustus 25, 2025, 14:42:28

Vorige topic - Volgende topic

Man off the Match

Janssen
1 (2.5%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
3 (7.5%)
Baouf
30 (75%)
Galvez
0 (0%)
Balk
0 (0%)
Daan Visser
0 (0%)
Diemers
5 (12.5%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
0 (0%)
van der Sande
1 (2.5%)
Souren
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 40

Stemmen gesloten: september 07, 2025, 22:48:49

Yellow Army

Citaat van: Stanley op september 02, 2025, 22:11:54
Wat een geneuzel. Waarom ga je naar het stadion? Ik dacht voor voetbal. Maar de prijs van het bier lijkt het belangrijkst. Als de prijs van het bier 3 euro zou zijn, komt er weer allerlei onvrede over andere zaken. Geniet eens van  wat er nu staat, en de eredivisie is kwestie van tijd, we zijn, en blijven gewoon een volksclub.

Wat is er nou volkser dan lekker zeuren over de prijs van het bier?
Area 58

Stanley

Citaat van: Yellow Army op september 02, 2025, 22:17:12
Wat is er nou volkser dan lekker zeuren over de prijs van het bier?
Jij snapt het! Voor de duidelijkheid: bij Goahead kost een grote bier 5,95